ferrari predstavilo svoj novy hybridny 4 valec s 5 turbami a 3 vyvazovacimi hriadelmi... a 6 bateriami ulozenymi v streche a dverach karoserie... s dvojitym start stop systemom s vnutornou recirkulaciou spalin riadenou hydraulickym cerpadlom v zavislosti na sile stlacenia pedalu a pocitoch sofera .... k tomu overbooost system ktory zvysi vykon 4 valca az o 12 percent pri zvyseni hlasu sofera a ktory umoznuje dosiahnut ferrari maximalku 400km za h vsetko pri priemernej spotrebe 4,999 litra.... parada
bude to parada ziadne strachy >:D:yes: auta idu spravnym smerom to len my sme moc staromodni
To jsou zase řeči docela...takové LaFerrari je brané jako nejvíc puristické a nejvíce řidičské Ferrari historie. Stačí si pročíst ty nadšené testy a jízdní dojmy těch šťastlivců co se s ním projeli. Navíc si dovolim tvrdit, že je to nejlíp znějící auto současnosti. Takže hybridní technologie ničemu neubírá, naopak je přínosem, ještě ke všemu když se díky ní zachová atmosférický V12 a vyplní se mezera točivýho momentu v nízkých otáčkách. Mnohem lepší než všude cpát turba, která všechno utlumí, čímž se dostávám k přeplňovaným V8, za které rozhodně u Ferrari rád nejsem. Bohužel je to jakýsi "pokrok", nezbývá než doufat, že těm magorům v EU někdo brzy zatne tipec. Alespoň vynikne ješte více genialita atmosférické 458 Italia a 458 Speciale :-)
je zvlastni ze kvuli emisim a tedy downsizingu s turbama je kamenovan hlavne Evrosky urednik, ale podivali jste se nekdy na emisni limity treba v Cine nebo nyni i v Americe? a vubec bych se nedivil kdyby zrovna tyto dva trhy byli pro automobilky mnohem dulezitejsi nez Evropa