první korejské auto (snad s Terracanem), které mě přesvědčilo, že jsou schopni postavit funkčí auto.
Ne prémiové, ne srdcovku, ne designovku. To mě nepřesvědčili doteď.
Ale tenkrát rozumné a na nic si nehrající, fungující a vybavené auto.
A další generace dokázaly udržet nastavenou laťku.
A to nejsem vůbec fanda asijských aut.
Preco pises take hluposti? Bud su tvoje znalosti smiesne alebo, co si skor myslim, tu vedome zavadzas. :no: Ked uz zmienujes americky a kanadsky trh, tak pravda je, ze pocet predanych aut im klesol v poslednom roku (2017). Skor maju problem v Cine a to kvoli napätiu medzi Cinou a Juznou Koreou.
Neboj.
Jezdím v jinejch autech, ale takhle jsem to prostě u toho Santy cítil.
Až budeš mít pořádný auto, pokecáme o těch lepších.
Do tý doby si mekotej, co chveš :-)
Se moc nedaří 13-15tis ročně za poslední 3 roky žádný zázrak není. Za 2017 to bude sotva 11tis. Od té doby, co si Hyundai hraje na prémii a chce za svá “velké” SUV milion a výše, se jim moc nedaří... S cenou již od 699 dostane holobyt 4x2, paket Style je +160 tis a pohon všech kol +50tis, navi v paket dalších 50tis a už je to skoro 1mil... o Grand Santa Fe nemluvě, tam rovnou začínáme na 1.2 mil...
Btw České prodeje jsou tristní 235ks krátké, 73ks dlouhé hmmm a to se vyplatí >:D