Diskuse

Mercedes-Benz X konečně zvládne konkurovat Amaroku. Dostal šestiválec!

28.2.2018

Nabídka motorů pick-upu s trojcípou hvězdou na přídi se rozšiřuje o vznětový vidlicový šestiválec. Poskytne 190 kW a 550 N.m.

 

  • 33 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 28.02.  16:18

    A opět je to tady!

    MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
    Bravo!
    • 66 Reagovat !

      foto Wave

      Wave 28.02.  16:30

      « Re: A opět je to tady!

      Ked prestane lepit hviezdy na kasne inych OEM potom bude Über alles. Takto je iba na smiech. :no:
      • 27 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 28.02.  16:40

        « Re: Re: A opět je to tady!

        Aha.
        Tak se nasměj. Aby ses nepotrhal.
        A potom si nafackuj.
        protože Mercedes VYMYSLEL automobil, jak jej známe.
        Takže Hnisan vlastně od svého prvního do svého posledního auta tyje z mercedesu a kopíruje jeho původní myšlenku.
        Hnisan v tu dobu ještě dlouho neexistoval.
        Motor, skříň atd jsou MB.
        • 62 Reagovat !

          foto Wave

          Wave 28.02.  16:46

          « Re: Re: Re: A opět je to tady!

          Daimler prechadza krizou stredneho veku. Dizajn kasne Nissanu je tazko zamenitelny.
          A nafackuj si tiez pretoze koleso ako ho pozname nevymyslel Mercedes.
          • 34 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 28.02.  16:50

            « Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

            No ale mě to nevadí!
            To ty břískáš, kdo koho kopíruje.
            Navarra je dobrej základ. Robustní a schopná v terénu. L200 i HiLux jsou lepší, ale což. Oddělaj se smrdutý japonský bakelity, foukne se tam pořádná mašina a je to prostě super kára! A hlavně na každym kuse vyvařej MB raketu.
            Víš co vatařů má lodě, co potřebujou tahat a co vatařů má rozkuřovačky, který jezděj na koně s faganama, co si to vyřbali?
            To bude mastný svezení!
            >:D >:D >:D
            JInak v poho, já vím, že to není origo a nehodlám e hádat. Mám rád MB.
            >:D
            • 52 Reagovat !

              foto Wave

              Wave 28.02.  16:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

              Tiez mam rad Daimler, len ma dost serie ked nevie byt originalny a nechce strcit prachy do vlasneho vyvoja, pricom na to prostriedky a kapacity ma.
              • 33 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 28.02.  16:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                Chápu tě.
                Njn...jenomže vono když to namlátíš do toho komplu (materiály, cena, a další předpoklady) vypadne ti ....něco jako Navarra.
                Tak prostě nevymejšlíš vymyšlený a tu licenci koupíš a prachy dáš na něco lepšího - třeba F1 nebo nový Gčko.
                • 32 Reagovat !

                  foto chytrak1

                  chytrak1 28.02.  17:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                  No naštěstí VW z toho compu navara nevylezla, ale Amarok. A tak se Daimler muze jit bodnout i se svou navarou. Kdo si srvonal obe auta (navaru s hvezdou v kapotě a amaroka) ví o čem mluvím.
                  • 31 Reagovat !

                    foto fostek

                    fostek 28.02.  17:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                    Jels v obou? Amarok je proti Navaře nebo L200 v terénu a mimo Evropu plečka.
                    Jak MB nevím.
                    A ty sám nevíš, o čem mluvíš.
                    • 00 Reagovat !

                      foto simson33

                      simson33 28.02.  18:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                      Třeba v australských testech si Amarok vede celkem dobře, a to je země, kde mají na pick-upy velké nároky, takže s tou plečkou od VW bych byl opatrný...
                    • 00 Reagovat !

                      foto chytrak1

                      chytrak1 28.02.  23:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                      No až budu chtít traktor koupím si john deer, ne l200. A jako univerzální pickup l200 rozhodne neobstojí. Je to kostitras. Neexistuje nic co umí lip než amarok. Naopak l200 se s amarokem fakt rovnat nedá. I proto stojí asi půlku.
                      Na schopnosti amaroka v terénu můžeš kouknout třeba v autosalonu. A navíc se s nim na oddíl od konkurence dá jezdit všude. A lítá jako raketa.
                  • 04 Reagovat !

                    foto mariov8

                    mariov8 28.02.  18:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                    Jenže Navara nemá Comand, nemá V6 CDI 190kW, nemá rozdělovací převodovku z Géčka, ergonomii mercedesu (škoda toho voliče dole)... pro těch pár tisíc aut v Evropě a desítky tisíc v jižní americe nebo kde všude se to bude prodávat, ideální řešení. Vzít něco co je dobré, najít slabé uzly, do těch zainvestovat - ty vyměnit, tady si daly záležet více i na interiéru (chudák Citan), ale hlavně ten trvalý pohon všech kol od mercedesu s jejich V6 v rámu Navary, na kastly u mně s*r* pes (když je alespoň trochu koukatelná), to je to pravé pro tahání a jízdu v zimě. Žádný Haldex, žádný řaditelný pohon, poctivá stálá čtyřkolka. To je to co tu buchtu s mláďatama, nebo frikulína, nepustí jen tak do závěje!
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 28.02.  18:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                      tiez hovorim.. bez comandu a aspon 300 konikov ani na krok :*) ...
                    • 21 Reagovat !

                      foto chytrak1

                      chytrak1 28.02.  23:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                      Ty jsi taky odborník.
                      1. Amarok nemá haldex ale torsen, a uzávěrů diferaku vzadu.
                      2. Přiřaditelny pohon je v terénu lepší než staly, protože ma redukci.
                      3. Amarok v automatu se stálým 4motionen je to co je nejlepší - skvěle vlastnosti v terénu a na silnici komfortní a rychlý. A na rozdíl od Navary i prostorný a hezky.
                      • 30 Reagovat !

                        foto simson33

                        simson33 01.03.  07:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                        Pokud jde o hnací řetězec, je V6 verze Mercedesu skutečně lepší než Amarok, protože nabízí ke stálému pohonu všech kol redukci, zatímco u Amaroku je redukce pouze u verze s přiřaditelným pohonem 4x4. Snad tahle konkurence přiměje i VW k použití tohoto řešení, protože ho v regálu má - používá ho např. Touareg ve verzi Terrain Tech.
                        Použití redukce by u Amaroku zároveň umožnilo prodloužit první dva převodové stupně, které teď musí být neskutečně krátké, protože ji de facto nahrazují... při rozjezdu na rovné silnici s prázdným autem by pomalu člověk začínal řadit od trojky, jenže u stálého pohonu všech kol je vždy automat.
                      • 02 Reagovat !

                        foto mariov8

                        mariov8 01.03.  08:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                        1. Necílil jsem na Amarok, ale budiž, nicméně ani torsen není stálý pohon :-!
                        2. Ano, to ale využije maximálně 5% zákazníku cílové skupiny :-!
                        3. 4Motion je pouze obchodní označení, vůbec nic neříká o použité technice pohonu. Prostorný a hlavně hezký je hodně subjektivní záležitost, ale i já sám mám Amarok hodně vysoko chytráku.
                        • 20 Reagovat !

                          foto simson33

                          simson33 01.03.  09:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                          Když vidím zjevnou chybu nedá mi to nereagovat - Torsen je označení pro typ diferenciálu (nápravového nebo mezinápravového), v případě jeho spojení s pohonem 4x4 jde samozřejmě o stálý pohon všech kol.
                          • 00 Reagovat !

                            foto mariov8

                            mariov8 01.03.  09:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                            Teď je to přesně, souhlas, koukám na několik variant provedení diferenciálu Torsen a beru ho na milost. Používá se v kombinaci se stálým pohonem 4x4. Neměl v příspěvku 8:57 figurovat.
                            • 00 Reagovat !

                              foto simson33

                              simson33 01.03.  09:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!

                              Aby to bylo úplně kompletní tak je třeba ještě dodat, že VW u stálého pohonu všech kol (Amarok, Touareg) používá Torsen, ale pokud jde o stálý pohon + redukci (Touareg Terrain Tech), tak tam není Torsen, ale uzavíratelný planetový diferenciál. Něco takového bude mít asi i V6 pick-up od Mercedesu. Amarok V6 klasickou uzávěrku mezinápravového diferenciálu bohužel nemá.
    • 40 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 28.02.  16:56

      « Re: A opět je to tady!

      L200 ma vzadu za naraznikom kovovu tyc ( ak by auto nahodou stiahlo vo svahu do stromu vie to pomoct ) ... tu mas velke... n ale do mesta dobry... stejne s tym majiel tohto "skvostu" inde nepojde :yes:
      • 33 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 28.02.  16:59

        « Re: Re: A opět je to tady!

        Pleteš si to kámo. Ne všechny L200 jí tam maj.
        A pochop. že s tím Xkem nikdo moc do terénu nepojede.
        Zase na nový D1 z tebe nevyklepe duši, jako L200. Totiž l200 je jediný auto, se kterým jsou lepší starý úseky. Aby se s tím dalo jet, musel bys na korbu hodit min 500kg.
        • 21 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 28.02.  17:11

          « Re: Re: Re: A opět je to tady!

          tak samozrejme chcel by som nie nejaky zaklad.... tato expedicna veria vyzera dobrodruzne a paradne [odkaz] aj ked ten pristresok na streche by som nechcel... to nasavanie vyvedene na strechu by som u takehoto auta ale bral hned ... :yes:
      • 22 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 28.02.  17:02

        « Re: Re: A opět je to tady!

        edit - sorry, už jsi to napsal taky, že nepojedou do terénu.
        A proč "skvost". Proč se navážíš? A´t si každej koupí, co chce. To auto má svý zákazníky a vydělaj na něm randál.
        L200 v plnej náloži (BiXen, Nav, kůže,el. sedačka atd atd) se prodává nový po Německu za cca 28000E.
        Na tom asi moc netrhnou.
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 28.02.  17:20

          « Re: Re: Re: A opět je to tady!

          tak to tam maju potom dobre ceny... lebo u nas double cab so slabsim 113kw mivecom 2,4kou stoji v zlave okolo 26 tisic eur ... a ked chces nieco poriadne razom si na 30 000.. a plnka moze stat kludne aj 35 .. ale mitsu ma vzdy nejaku "skladovku" v zlave ;-)
    • 41 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 28.02.  17:13

      « Re: A opět je to tady!

      Proč neřveš Nissan über ales? :-)
      • 42 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 28.02.  17:53

        « Re: Re: A opět je to tady!

        Musí to bejt v řeči, odkud je ta automobilka!

        NANIYORI MO NISSAN!!!!
        • 00 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 28.02.  18:00

          « Re: Re: Re: A opět je to tady!

          :-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 28.02.  18:21

          « Re: Re: Re: A opět je to tady!

          tak tie "maniere" tu mas riadne to hej .. ;-) ... ale inak ze mas L200 som nevedel.... prekvapko ja som kusok jazdil na predoslej generaci a potom este na tej uzkej kvadrovitej z 90 rokov kde si mal len nejakych 74kw :-) .. ale ono to aj tak slo
  • 33 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 28.02.  16:48

    hura

    prelepena navara sa nam dotiahla na vw... osobne by som tuto falosnu hviezdu nikdy nechcel.. a v tychto veciach isto ale nie som sam. .. rovnako nepochybujem ze ve terene si L200 da tuto priserku ako jednohubku ...
    • 33 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 28.02.  16:52

      « Re: hura

      Ale ty nejsi cílová skupina.
      Já mám jako jedno z aut L200 a musím říct, že bych ho (X) chtěl, ale jako auto na práci je drahej. Taky nejsem cílová skupina. Viz výše o rozkuřovačkách a jachtách.
      • 33 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 28.02.  17:05

        « Re: Re: hura

        Rozkuřovačka je baba co ti ho rozkouří a dokouřit si ho musíš sám? To bych asi nechtěl. ;-)
        • 14 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 28.02.  17:54

          « Re: Re: Re: hura

          JNevíš, co je dobrýho!
          A co teprve rozkuřovači!!!
          :*)
          au
          >:D
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 28.02.  18:18

            « Re: Re: Re: Re: hura

            no ale uz dost... inak vies jak sa vravi.... nie je umenie si ho vy... ale len tak po.onkavat ;-)

            no pozeram ze uz tu zase nie si :-)
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 28.02.  18:25

          « Re: Re: Re: hura

          >:D >:D >:D
      • 02 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 28.02.  17:06

        « Re: Re: hura

        tak ked uz ... tak bud navaru alebo hilux alebo L200 .. ale toto fakt neeee ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Rysguf-

          Rysguf. 28.02.  20:26

          « Re: Re: Re: hura

          ale no :-)

          3 dni by si preplakal zavrety na toalete, keby si mal taky najsilnejsi pick up na trhu od MER-CE-DE-SU :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Aoyagi

        Aoyagi 28.02.  19:15

        « Re: Re: hura

        L200 jsem hrozně chtěl, ale ne v naftě...
  • 03 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 28.02.  19:13

    Diesel no!

    Bože, kde máme moderní nabídku čistě elektrického pohonu s prodlužkou v ceně a nebo hybridní benzínový 6ti válec a nebo foukaný hybridní čtyřválec?? Majitel naftové motorizace bude u sousedů zřejmě ukamenovát a pokud to náhodou přežije, bude tahán za elektroautem po ulicích s cedulkou kolem krku jako odstrašující případ.
    Zelený mozečky by měly jít protestovat před showroom M-B!! Zelení všech zemí, spojte se!
    • 00 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 01.03.  09:01

      « Re: Diesel no!

      Už jsi potkal v lese nabíječku, myslím na elektrický proud. >:-[]

      Benzín v Evropě zatím stále téměř nikdo do těchto aut nechce, tak není v nabídce.
  • 11 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 28.02.  19:17

    Hm...

    Jako titulek standardně trapně tendenční, ale že "Mercedes" měl v nabídce jen čtyřhrnky to v trapnosti asi předčí...
    • 41 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 28.02.  19:48

      « Re: Hm...

      Hm. Ako dlho trvalo VW kym do Amaroku dal ten 3.0 TDI? Ako dlho sa vyraba a predava ten Mercedes? Ani nehovorim o tej medialnej masazi pri uvadzani Amaroku o tom ako iny motor netreba BiTDI je pre tento druh auta ako stvoreny.
      • 01 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 01.03.  08:03

        « Re: Re: Hm...

        Podle mého názoru neměl Amarok ani ve verzi 2.0 TDI problém s nedostatkem výkonu. Nahrazení R4 motorem V6 je spíše záležitost emisí.
        Třeba Ford ale s velkou pravděpodobností od podzimu kvůli Euro 6c půjde opačnou cestou a místo R5 3.2 litru bude i do nejvýkonnější verze Rangeru montovat 2.0 R4 biturbo.
        • 10 Reagovat !

          foto mariov8

          mariov8 01.03.  09:07

          « Re: Re: Re: Hm...

          S výkonem zas tak moc problém nebyl, ale s emisemi a spolehlivostí docela jo.

          Jo, Ford s R4 2,2 a R5 3,2 opravdu má skončit, náhrada je k dispozici žel pravděpodobně pouze v podobě R4 2,0.

          Ten pětiválec 3,2 měl přitom tak charizmatický zvuk. I těch 147kW by stačilo, kdyby je nezabíjela převodovka jako z 80-90tých let. Renault s pouhým R4 2,3L v Navaře (nebo v X, v Alaskanu...) byl se 140kW podstatně čilejší.
  • 11 Reagovat !

    foto happy-driver

    happy_driver 01.03.  11:50

    ***

    Super.
    A ešte lepší pohon 4x4 než má Amarok. Proste Mercedes :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 01.03.  16:42

      « Re: ***

      V čem je lepší? Nerýpu, jen jsem X ještě nestudoval a zrovna pohon není slabá stránka Amaroku.
      • 10 Reagovat !

        foto happy-driver

        happy_driver 01.03.  18:25

        « Re: Re: ***

        Amarok nemá redukciu v spojení s automatom a dieselovým V6.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 02.03.  14:10

          « Re: Re: Re: ***

          Tak to mě s automatem moc netrápí. Něco jiného je to u manuální převodovky, kde pak musíš hoblovat spojku. Jednička je kraťoučká, má to měnič. Redukce je fajn, ale je to tak nějak to poslední, co mi dnes chybí (v době 8+ stupňových automatů). A k manuální myslím redukci dávají. Bylo by možná zajímavé srovnání, jak pomalu se s tím dá jet.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 03.03.  07:48

          « Re: Re: Re: ***

          Nevýhodu to vlastně má. Nebrzdí tolik motorem v prudkých sjezdech. Takže člověk musí využívat brzd/ asistenta pro sjezd.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Xiaomi Black Shark zkusí zaujmout podruhé. Tentokrát jako modrý žralok

Xiaomi Black Shark zkusí zaujmout podruhé. Tentokrát…

Herní smartphone Black Shark od Xiaomi byl představen v dubnu, ovšem již zítra bude chtít zařízení své…

Past na turisty: Hotel lákal na obří kulečník, stůl byl spíš pro trpaslíky!

Past na turisty: Hotel lákal na obří kulečník, stůl…

Vychytralost některých lidí je občas natolik fascinující, že se člověk ani nemůže zlobit. V některých případech…

 

iSport.cz

Fischer o draftu, Zadinově touze něco dokázat i fázi budování v Detroitu

Fischer o draftu, Zadinově touze něco dokázat i fázi…

Nečekalo se, že k tomuhle spojení dojde. Detroit volil na draftu až jako číslo šest. Přesto zůstal Filip Zadina…

Chotěboř - Slavia 1:9. V exhibici pálili Bořil, Stoch, Kuchta i nováček Baluta

Chotěboř - Slavia 1:9. V exhibici pálili Bořil,…

Fotbalisté Slavie zahájili přípravu jasnou výhru 9:1 v exhibičním zápase v Chotěboři. Duel proti třetímu celku…

 

Reflex.cz

Volby v Turecku sledujeme online: Stane se Erdoan tureckým prezidentem i předsedou vlády?

Volby v Turecku sledujeme online: Stane se Erdoan…

Už 16 let je u moci šéf islamistické strany AKP Recep Tayyip Erdoan. Byl už premiérem, prezidentem a teď chce…

Stud a zranitelnost: Dokonalé portréty Holanďanů inspirované Rembrandtovou stínohrou

Stud a zranitelnost: Dokonalé portréty Holanďanů…

Nizozemská fotografka Danielle van Zadelhoff pro své snímky volí zajímavou atmosféru. Její kompozice nápadně…