Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
prelepena navara sa nam dotiahla na vw... osobne by som tuto falosnu hviezdu nikdy nechcel.. a v tychto veciach isto ale nie som sam. .. rovnako nepochybujem ze ve terene si L200 da tuto priserku ako jednohubku ...
Ale ty nejsi cílová skupina.
Já mám jako jedno z aut L200 a musím říct, že bych ho (X) chtěl, ale jako auto na práci je drahej. Taky nejsem cílová skupina. Viz výše o rozkuřovačkách a jachtách.
Já mám jako jedno z aut L200 a musím říct, že bych ho (X) chtěl, ale jako auto na práci je drahej. Taky nejsem cílová skupina. Viz výše o rozkuřovačkách a jachtách.
Rozkuřovačka je baba co ti ho rozkouří a dokouřit si ho musíš sám? To bych asi nechtěl. 😉
tak ked uz ... tak bud navaru alebo hilux alebo L200 .. ale toto fakt neeee ;-\
ale no 😄
3 dni by si preplakal zavrety na toalete, keby si mal taky najsilnejsi pick up na trhu od MER-CE-DE-SU 😄
3 dni by si preplakal zavrety na toalete, keby si mal taky najsilnejsi pick up na trhu od MER-CE-DE-SU 😄
Hittman
Bože, kde máme moderní nabídku čistě elektrického pohonu s prodlužkou v ceně a nebo hybridní benzínový 6ti válec a nebo foukaný hybridní čtyřválec?? Majitel naftové motorizace bude u sousedů zřejmě ukamenovát a pokud to náhodou přežije, bude tahán za elektroautem po ulicích s cedulkou kolem krku jako odstrašující případ.
Zelený mozečky by měly jít protestovat před showroom M-B!! Zelení všech zemí, spojte se!
Zelený mozečky by měly jít protestovat před showroom M-B!! Zelení všech zemí, spojte se!
Už jsi potkal v lese nabíječku, myslím na elektrický proud. >😒]
Benzín v Evropě zatím stále téměř nikdo do těchto aut nechce, tak není v nabídce.
Benzín v Evropě zatím stále téměř nikdo do těchto aut nechce, tak není v nabídce.
Aoyagi
Jako titulek standardně trapně tendenční, ale že "Mercedes" měl v nabídce jen čtyřhrnky to v trapnosti asi předčí...
Hm. Ako dlho trvalo VW kym do Amaroku dal ten 3.0 TDI? Ako dlho sa vyraba a predava ten Mercedes? Ani nehovorim o tej medialnej masazi pri uvadzani Amaroku o tom ako iny motor netreba BiTDI je pre tento druh auta ako stvoreny.
Podle mého názoru neměl Amarok ani ve verzi 2.0 TDI problém s nedostatkem výkonu. Nahrazení R4 motorem V6 je spíše záležitost emisí.
Třeba Ford ale s velkou pravděpodobností od podzimu kvůli Euro 6c půjde opačnou cestou a místo R5 3.2 litru bude i do nejvýkonnější verze Rangeru montovat 2.0 R4 biturbo.
Třeba Ford ale s velkou pravděpodobností od podzimu kvůli Euro 6c půjde opačnou cestou a místo R5 3.2 litru bude i do nejvýkonnější verze Rangeru montovat 2.0 R4 biturbo.
S výkonem zas tak moc problém nebyl, ale s emisemi a spolehlivostí docela jo.
Jo, Ford s R4 2,2 a R5 3,2 opravdu má skončit, náhrada je k dispozici žel pravděpodobně pouze v podobě R4 2,0.
Ten pětiválec 3,2 měl přitom tak charizmatický zvuk. I těch 147kW by stačilo, kdyby je nezabíjela převodovka jako z 80-90tých let. Renault s pouhým R4 2,3L v Navaře (nebo v X, v Alaskanu...) byl se 140kW podstatně čilejší.
Jo, Ford s R4 2,2 a R5 3,2 opravdu má skončit, náhrada je k dispozici žel pravděpodobně pouze v podobě R4 2,0.
Ten pětiválec 3,2 měl přitom tak charizmatický zvuk. I těch 147kW by stačilo, kdyby je nezabíjela převodovka jako z 80-90tých let. Renault s pouhým R4 2,3L v Navaře (nebo v X, v Alaskanu...) byl se 140kW podstatně čilejší.
happy_driver
Super.
A ešte lepší pohon 4x4 než má Amarok. Proste Mercedes :yes:
A ešte lepší pohon 4x4 než má Amarok. Proste Mercedes :yes:
V čem je lepší? Nerýpu, jen jsem X ještě nestudoval a zrovna pohon není slabá stránka Amaroku.
Amarok nemá redukciu v spojení s automatom a dieselovým V6.
Tak to mě s automatem moc netrápí. Něco jiného je to u manuální převodovky, kde pak musíš hoblovat spojku. Jednička je kraťoučká, má to měnič. Redukce je fajn, ale je to tak nějak to poslední, co mi dnes chybí (v době 8+ stupňových automatů). A k manuální myslím redukci dávají. Bylo by možná zajímavé srovnání, jak pomalu se s tím dá jet.
Nevýhodu to vlastně má. Nebrzdí tolik motorem v prudkých sjezdech. Takže člověk musí využívat brzd/ asistenta pro sjezd.
Bravo!
Tak se nasměj. Aby ses nepotrhal.
A potom si nafackuj.
protože Mercedes VYMYSLEL automobil, jak jej známe.
Takže Hnisan vlastně od svého prvního do svého posledního auta tyje z mercedesu a kopíruje jeho původní myšlenku.
Hnisan v tu dobu ještě dlouho neexistoval.
Motor, skříň atd jsou MB.
A nafackuj si tiez pretoze koleso ako ho pozname nevymyslel Mercedes.
To ty břískáš, kdo koho kopíruje.
Navarra je dobrej základ. Robustní a schopná v terénu. L200 i HiLux jsou lepší, ale což. Oddělaj se smrdutý japonský bakelity, foukne se tam pořádná mašina a je to prostě super kára! A hlavně na každym kuse vyvařej MB raketu.
Víš co vatařů má lodě, co potřebujou tahat a co vatařů má rozkuřovačky, který jezděj na koně s faganama, co si to vyřbali?
To bude mastný svezení!
>😁 >😁 >😁
JInak v poho, já vím, že to není origo a nehodlám e hádat. Mám rád MB.
>😁
Njn...jenomže vono když to namlátíš do toho komplu (materiály, cena, a další předpoklady) vypadne ti ....něco jako Navarra.
Tak prostě nevymejšlíš vymyšlený a tu licenci koupíš a prachy dáš na něco lepšího - třeba F1 nebo nový Gčko.
Jak MB nevím.
A ty sám nevíš, o čem mluvíš.
Na schopnosti amaroka v terénu můžeš kouknout třeba v autosalonu. A navíc se s nim na oddíl od konkurence dá jezdit všude. A lítá jako raketa.
1. Amarok nemá haldex ale torsen, a uzávěrů diferaku vzadu.
2. Přiřaditelny pohon je v terénu lepší než staly, protože ma redukci.
3. Amarok v automatu se stálým 4motionen je to co je nejlepší - skvěle vlastnosti v terénu a na silnici komfortní a rychlý. A na rozdíl od Navary i prostorný a hezky.
Použití redukce by u Amaroku zároveň umožnilo prodloužit první dva převodové stupně, které teď musí být neskutečně krátké, protože ji de facto nahrazují... při rozjezdu na rovné silnici s prázdným autem by pomalu člověk začínal řadit od trojky, jenže u stálého pohonu všech kol je vždy automat.
2. Ano, to ale využije maximálně 5% zákazníku cílové skupiny :-!
3. 4Motion je pouze obchodní označení, vůbec nic neříká o použité technice pohonu. Prostorný a hlavně hezký je hodně subjektivní záležitost, ale i já sám mám Amarok hodně vysoko chytráku.
A pochop. že s tím Xkem nikdo moc do terénu nepojede.
Zase na nový D1 z tebe nevyklepe duši, jako L200. Totiž l200 je jediný auto, se kterým jsou lepší starý úseky. Aby se s tím dalo jet, musel bys na korbu hodit min 500kg.
A proč "skvost". Proč se navážíš? A´t si každej koupí, co chce. To auto má svý zákazníky a vydělaj na něm randál.
L200 v plnej náloži (BiXen, Nav, kůže,el. sedačka atd atd) se prodává nový po Německu za cca 28000E.
Na tom asi moc netrhnou.
NANIYORI MO NISSAN!!!!