Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva: Alfa Romeo 156 Crosswagon 4x4 - Do bahna v lodičkách

Další velké stylové kombi postavila na zvýšený podvozek s permanentním pohonem všech kol Alfa Romeo. (doplněno o 2 plakáty)
Zpět na článek
11. 2. 2004 20:15
neregistrovaný "Michal"
11. 2. 2004 20:59
neregistrovaný "vedeni"
12. 2. 2004 10:26
neregistrovaný "morris"
12. 2. 2004 12:50
neregistrovaný "NIcKON"
11. 2. 2004 21:35
neregistrovaný "Bimbo"
12. 2. 2004 08:36
neregistrovaný "Vitak"
12. 2. 2004 08:54
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
12. 2. 2004 09:38
neregistrovaný "e-scooby"
12. 2. 2004 14:04
neregistrovaný "Wild Duck"
12. 2. 2004 14:21
neregistrovaný "Michal"
12. 2. 2004 08:47
neregistrovaný "Bohous Herwig"
13. 2. 2004 11:32
neregistrovaný "David"
23. 2. 2004 15:22
neregistrovaný "magic"
13. 2. 2004 11:40
neregistrovaný "Hobul"
15. 2. 2004 16:53
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Michal"
11. 2. 2004 20:15
pěkná barva
moc pěkná barva.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
11. 2. 2004 20:59
bez titulku
Jeste ze maj Torsen a ne neco a la Haldex... Uvidime, kolik se jich proda. Ale elagance 156ky mi do blata moc nesedi...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "morris"
12. 2. 2004 10:26
Re: bez titulku
co je zle na Haldexe?. Priemerna spotreba sa v kombinovanom cykle nezvysi tak ako pri stalom pohone vsetkych 4 kolies.
neregistrovaný "NIcKON"
12. 2. 2004 12:50
Re: bez titulku
Problém Haldexu je v zásadě ten, že se aktivuje až v okamžiku, kdy už ke smyku došlo, tedy pozdě. Permanentní čtyřkolka tyhle situace eliminuje a navíc je použitelnější při razantní sportovní jízdě - s Haldexem se powerslidy dělají docela špatně, nehledě na to, že se dá při pododných kouskách taky docela dobře zničit. Je to zkrátka systém pro někoho jiného, Haldex vyhoví "rodinným" řidičům, kterým pomůže zvládnout náhle zhoršené adhezní podmínky, zatímco klasická "čtyřhrabka" je jedinou přijatelnou volbou pro sportsmany.
neregistrovaný "Bimbo"
11. 2. 2004 21:35
bez titulku
ja nevim co vite vy,ale ja mam informace ze ten predek bude vypadat uplne jinak... nevim jak je to u tyhle verze 4x4 ale u normalni to ma vypadat jako BERERRA... a taky cena ma jit zhruba o 3000eur (cca 100000) vys, jen tak, aby se konkurovalo BMW 3 a zapadalo to do jedy cenovy skupiny....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vitak"
12. 2. 2004 08:36
Proc zrovna audi?
Proc autor clanku vzdvihuje zrovna Audi Allroad jako vzor velkého kombi se zvýšeným podvozkem a pohonem na 4 kola, když průkopníkem v tomto segmentu je Subaru Legacy Outback? jinak nemam nic proti audi, jsem jen fanda Subaru a prijde mi nefer prehlizet tak technicky vyspely vuz, nehlede na to, ze je v terenu kvalitnejsi nez Allroad, o tretinu levnejsi, no zkratka lepsi. Proti tomuto nazoru muzou byt jen ti, kteri si hraji na nemeckou image a nezajimaji je fakta. Jinak ale fajn clanek. Ahoj Vitek
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
12. 2. 2004 08:54
Re: Proc zrovna audi?
Snažil jsem se zdůraznit, že původně civilní kombi bylo dodatečně povýšeno na SUV, což v případě Subaru neplatí do takové míry, protože to má čtyřkolku "od přírody".
neregistrovaný "e-scooby"
12. 2. 2004 09:38
Re: Proc zrovna audi?
Nerozumím tomu údivu. Vždyť mít nápis TDI na zádi auta je přece nutná součást image dnešního dynamického a úspěšného Čecha a absence naftového motoru se v této zemi neodpouští ani v segmentu aut za 1,5 mil. Jsem zvědav, zda se nakonec ten naftový boxer podaří dotáhnout.

Začíná se to pěkně komplikovat, ještě před rokem jsem měl jasno: Subaru, ale Saab 9-2, tedy ta převlečená Impreza, se bude prodávat i v Evropě a Alfa s vyspělým permanentním pohonem všech kol! Ta spolupráce v rámci GM je fakt zajímavá, už jsem měl obavy, zda nebude Alfa s pohonem všech kol také řešena změnou masky některého z modelů Subaru.
neregistrovaný "Wild Duck"
12. 2. 2004 14:04
Re: Proc zrovna audi?
Legacy Outback v terénu lepší než Allroad? Kolik jsi toho s těma autama najezdil? Probuď se proboha!!!
neregistrovaný "Michal"
12. 2. 2004 14:21
Re: Proc zrovna audi?
"zato tys určitě s oběma najezdil půl milionu kilometrů a byl si i v USA a tak víš, že tam všichni mají VW a Audi"........

to sem jen napodobil pár vejtahů, co se tu furt vyskytuje.
neregistrovaný "Bohous Herwig"
12. 2. 2004 08:47
Ale ono jde o Subaru
Co mam informace ja, jde ve skutecnosti o pohon odebirany od Subaru (Legacy), coz je pohon kvalitni, plne soumeritelny s Audi Quattro.
Zel v Evrope, diky absenci dieslovych motoru se jich tolik neproda, i kdyz naji vynikajici pomer cna/vykon a v USA jsou nejpopularnejsimi kombiky (ve Svycarsku se jich take proda hodne). Audi je tu proste znamejsi, byt je oproti Subaru podstatne drazsi i na udrzbu. Staci srovnat cenu Legacy a A6 Quattro.
Doufejme, ze se italum podari vse zabudovat poradne, protoze pokud ano, byla by to bomba. Navic je Sportvagon opravdu krasny kombik.
pro autora: jsem rad, ze nekdo z automobilovych novinaru je konecne schopen rozeznat a oddelit staly pohod ctyr kol, od pohonu prechodneho. To se bohuzel nevidi ani ve specializovanych casopisech. Bohous
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "David"
13. 2. 2004 11:32
Re: Ale ono jde o Subaru
Jestli je v Evrope neco znamejsi nez Allroad, je to urcite treba Volvo V70 XC, byt s haldexem :-(
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2004 15:22
Re: Fiat ma vlastni koncepce 4x4
Uprime receno - kdyz jeste u Subaru nevedeli, k cemu je mezinapravovy diferak, tak Fiat uz pouzival system Viscomatic s mezinapravovym diferakem Fergusson, ktery mel uzaverku v podobe viskozni spojky a zadni diferak byl Torsen (1985). Tato koncepce byla zvolena proto, aby zadni diferencial byl "ostrejsi" nez mezinapravovy. U Audi nechteli tak jedovate auto a udelali to opacne - dali Torsen jako mezinapravovy, aby se kousnul driv nez zadni. Auto se tim padem chova notoricky nedotacive, coz ve vetsine ridicu vyvolava pocit vetsi pseudo-stability vozu. To same plati o Subaru. Jak je to u AR 156 zatim nevim, ale odhadoval bych, ze se opet dali cestou ponekud ostrejsiho vozu nez Audi nebo Subaru. Protoze ale u Fiatu leta zkouseli ruzne systemy aktivni mezinapravove spery, cekal bych tam nejaky takovyto "aktivni" system. Uvidime pozdeji.
neregistrovaný "Hobul"
13. 2. 2004 11:40
PECKA
Je to nádherný vůz,prostě Ital jak vyšitý.Jen mám jednu připomínku k těm celoročním pneu.To mi prostě nikdo nevymluví,buď jsou letní nebo zim.univerzal prostě není.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
15. 2. 2004 16:53
Re: PECKA
celorocni gumy jsou na * v lete i v zime (na jare a na podzim taky)