Trefa! Vedle Pandy může být i tohle auto východiskem z nouze pro Fiat. Masové auto, jaké Fiat potřebuje. Moc pěkné, snad bude i za hubičku (do 200 tis.). Fandím mu.
Hele ty magore, podepisuj se svym vlastnim nickem! Timto se Insiderovi omlouvam. :) Ale taky by me zajimalo, odkud je ta informace o cene - to je oficialne od FIATu? Jestli jo, tak si faky myslim, ze je lepsi Ypsilon.
Nemyslim si ze by Fiat nastavil takovouhle cenu hlavne v takovyhle situaci ve ktery je.Byl by to druhej Beatle: ( ale o VW psat nebudu z jejich cenovy politiky je mi na bliti.Jinak tyhle kare drzim palce vypada mile
Hlavně že ty víč oč se jedná.
Toto auto nahradí model Seicento, takže kolem 200 000 Kč v základu. Ta cena 14 000 E. je za vrcholnou verzi 1.4 16 V Abarth.
Uvažuj - jaký motory má Mini, nebo Beetle a jaký Trepiúno.Chce to uvažovat v souvislostech a ne jen papouškovat kdejakej plk.
pekny, jen na tech starejch retusich vypadal lip. Jen je skoda ze je jen 3 mistnej, o 4 mistnym bych mozna i v budoucnu uvzoval jako o druhym aute do rodiny, ale takle, skoda. Ma to vlastne o neco malo vetsi uzitnou hodnotu nez smart
Co jsem koukal na jinych serverech, tak jsem nasel naproste jine informace. Motory: 1.2-litru 80bhp, 1.4-litru 95bhp, 1.6-litru 120bhp, a 1.3 MultiJet o vykonech 70bhp,90bhp a 120 bhp. Pote by mela byt verze Abarth s preplnovanym motorem 1.6litru 180bhp.
Cena zacinat na 14 000 Eur.
Ne že bych uměl italsky, ale trepiuno znamená tři plus jedna. Což v případě tohohle auta naznačuje koncepci sedadel, buď dva plus dvě nouzovky, anebo tři plus jedna nouzovka. V článku tady se o tom moc nepsalo, ale viz. zahraniční tisk: Přístrojovka před spolujezdcem bude sklopná, sedačka spolujezdce se pak posune dopředu, takže za ní bude místo na třetí plnohodnotné sedadlo, to čtvrté za řidičem zůstane jako nouzovka pro dítě.
Vypadá dost dobře. Jenom bych rád věděl, kde autor přišel k té "zaručené" informaci o tom, jak se bude jmenovat. Za prvé: nepředpokládám, že by se Fiat nechytl možnosti postavit úspěch takovéhoto auta na legendě, jakou byla 500. Za druhé: po zkušenosti, kdy Fiat vydal nehorázné peníze na navnadění zákazníků na Fiat Gongo a pak ho na poslední chvíli přejmenovával na Pandu, se jim do podobné akce asi moc chtít nebude. Za třetí: ( pro autora článku) "abita" - 3. os. j. č. slovesa abitare = bydlet, přebývat, obývat ... nebo rozkazovací způsob slovesa abitare. Žádný jiný význam tohoto slovesa neznám, ale rád se nechám poučit.
O "zaručené" informaci jsem nic nepsal, pokud si text přečtete znovu, naleznete formulaci "dle důvěryhodných zdrojů", což je dle mého názoru podstatný rozdíl. Nebudu je vyzrazovat, což jistě chápete.
O překlad slova "abita" se s Vámi nepřu, italsky neumím, ale nepřipadne mi, že můj ve slovníku nalezený překlad by se od vašeho významově lišil. Žít přece může znamenat i bydlet. Ta 3. osoba jednotného čísla také sedí.