Novinky
0
tak zase jednou malej fiat, kterej se mi libi ... vylozene sympaticky auticko
Trefa! Vedle Pandy může být i tohle auto východiskem z nouze pro Fiat. Masové auto, jaké Fiat potřebuje. Moc pěkné, snad bude i za hubičku (do 200 tis.). Fandím mu.
Tohle ale ani nahodou nema byt masove auto... Tu svou cenu vynasob dvema, neco prihod a dostanes se k realne cene za tuhle lahudku.
To tezko, na takovouhle srandu ma Fiat Lancii Y.
Chlapce, kdyz o necem vubec nic nevis, tak o tom prosim nediskutuj. Predpokladana cena pro toto auto je 14 000 euro. Vezmi si tuzku a spocti si to...
Tuhle informaci sis vytah z *, tak nemel, "chlapce"
Hele ty magore, podepisuj se svym vlastnim nickem! Timto se Insiderovi omlouvam. 😊 Ale taky by me zajimalo, odkud je ta informace o cene - to je oficialne od FIATu? Jestli jo, tak si faky myslim, ze je lepsi Ypsilon.
pekny, jen na tech starejch retusich vypadal lip. Jen je skoda ze je jen 3 mistnej, o 4 mistnym bych mozna i v budoucnu uvzoval jako o druhym aute do rodiny, ale takle, skoda. Ma to vlastne o neco malo vetsi uzitnou hodnotu nez smart
Co jsem koukal na jinych serverech, tak jsem nasel naproste jine informace. Motory: 1.2-litru 80bhp, 1.4-litru 95bhp, 1.6-litru 120bhp, a 1.3 MultiJet o vykonech 70bhp,90bhp a 120 bhp. Pote by mela byt verze Abarth s preplnovanym motorem 1.6litru 180bhp.
Cena zacinat na 14 000 Eur.
Cena zacinat na 14 000 Eur.
jen by mě zajímalo, kde Fiat bere ty směšný názvy pro svý malý auta.....už chybí jen Prďollino a Legracento.
Zajdi za nekym kdo umi italsky. Treba ti svitne
tak mě pouč, Itale. co znamená Trepiuno? já si typuju, že je to italský název pro bakterii Trepku velkou.
Ne že bych uměl italsky, ale trepiuno znamená tři plus jedna. Což v případě tohohle auta naznačuje koncepci sedadel, buď dva plus dvě nouzovky, anebo tři plus jedna nouzovka. V článku tady se o tom moc nepsalo, ale viz. zahraniční tisk: Přístrojovka před spolujezdcem bude sklopná, sedačka spolujezdce se pak posune dopředu, takže za ní bude místo na třetí plnohodnotné sedadlo, to čtvrté za řidičem zůstane jako nouzovka pro dítě.
Konecne opat Fiat robi to v com bol excelentny.
Moja nadej sa upiera na to, aby ma to nestalo tych 14.000 euracov.Takych 6500 a ani slova nepoviem.
Moja nadej sa upiera na to, aby ma to nestalo tych 14.000 euracov.Takych 6500 a ani slova nepoviem.
Vypadá dost dobře. Jenom bych rád věděl, kde autor přišel k té "zaručené" informaci o tom, jak se bude jmenovat. Za prvé: nepředpokládám, že by se Fiat nechytl možnosti postavit úspěch takovéhoto auta na legendě, jakou byla 500. Za druhé: po zkušenosti, kdy Fiat vydal nehorázné peníze na navnadění zákazníků na Fiat Gongo a pak ho na poslední chvíli přejmenovával na Pandu, se jim do podobné akce asi moc chtít nebude. Za třetí: ( pro autora článku) "abita" - 3. os. j. č. slovesa abitare = bydlet, přebývat, obývat ... nebo rozkazovací způsob slovesa abitare. Žádný jiný význam tohoto slovesa neznám, ale rád se nechám poučit.
O "zaručené" informaci jsem nic nepsal, pokud si text přečtete znovu, naleznete formulaci "dle důvěryhodných zdrojů", což je dle mého názoru podstatný rozdíl. Nebudu je vyzrazovat, což jistě chápete.
O překlad slova "abita" se s Vámi nepřu, italsky neumím, ale nepřipadne mi, že můj ve slovníku nalezený překlad by se od vašeho významově lišil. Žít přece může znamenat i bydlet. Ta 3. osoba jednotného čísla také sedí.
O překlad slova "abita" se s Vámi nepřu, italsky neumím, ale nepřipadne mi, že můj ve slovníku nalezený překlad by se od vašeho významově lišil. Žít přece může znamenat i bydlet. Ta 3. osoba jednotného čísla také sedí.