Mě se zase docela líbí a myslím si, že pro mladého kluka docela pěkné sportovní auto. Sice interiér by mohl vypadat trochu lépe, ale aspoň není nudný jako v případě vw
Jo ,s tím tragickým podvozkem to bude pro jedince se sebevražednými sklony. teda pokud tam nedají jiný, co tomu výkonu bude odpovídal. A na 200 koňový motor je z 0-100 8,4 sekundy a maximálka lehce přes 210 docela bída. Jinak proti hjondéé nic, včera jsem si zrovna jednoho koupil :-)
Jako já osobně bych si to nekoupil >:D ale nevypadá zle,ikdyž, jak říkáš, dle testů podvozek nestojí za nic. A pravda, 8.4 s je docela bída. Jako tak to není špatná hodnota, jenže já mám bravo se 150koňmi a v režimu sport má stovku za 8,2s. Tak od 200koní bych čekal opravdu lepší výkon, i tu maximálku má bravo vyšší :-)
To su tie "genialne" korejske (turbo) motory ;-\ fiatacky 1,4 multiair 170 koni, v Giuliette 0-100 za 7,8s, kombinovana spotreba pod 6l (s TCT dokonca 5,2) podla papierov. Kde su ti pisalkovia co tvrdili, ze Europa ma co dohanat?
8,4s - 100km/h má EU 186 konovy motor ne US 204 konovy, ale i tak to neni nic extra, design se mi líbí a to i přístrojovka, chápu, že se nelíbí VWfilům zvyklím na svou konfekci.
Ke všemu všude haní podvozek, takže já bych se určitě poohlíd jinde. Když kupé tak Scirocco 1.4T 160ps , ( i s tou obyč palubkou :-) ) nebo Megane kupé GT 180ps a nekupé julinku 1.4 T 170ps.
Mno, jeden Hojandé Veloster parkuje nedaleko a vidět to, v řadě unylých evropských konfekčních vozidel, je takové milé korejské pohlazení smirkovým plátnem...
To velké červené a kulaté jsou mlhovky? [odkaz] :*)
Hjóndééé >:D ale uznejte, jestli chtěli v reklamách dosáhnout zesměšnění automobilky, tak se jim too dokonale povedlo... Až do jejich reklam sem nikdy neslyšel, že by tomu někdo řikal Hjóndééé >:D
Ty půllitry dole jsou asi mlhovky... Ví Bůh >:D strašná zrůdička.
Styling je o to směšnější, když si ho člověk postaví do kontextu výkonu. Tohle se tváří, jako kdyby to mělo alespoň 250 koní. V interiéru tvarově trochu divoké, ale barevná kombinace se mi celkem líbí.
Taky si říkám, že tohle v marketingu nevychytali. Akorát se jim lidi smějí.
:-) no myslím, že každý má právo říct, jak se podle něj jmenuje. Že nikdo nerozebírá reklamy " Skóda - simply clever "
Carrefour se v čechách taky snažil dělat osvětu s tím, že nejsou kerfur, ale kárfúr a takových společností je více, ale nejsou z koreje >:-[]
Ale Škoda se aspoň u nás prezentuje jako Škoda... a v zahraničí jim třeba přijde přirozenější Skóda...
Prostě je blbost předělávat zažitou výslovnost. Kerfuru taky každej řikal Kerfur. Stejnětak Hjundaj zůstane Hjundajem. Tohle je akorát pro smích, protože to i divně zní.