Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Škoda Fabia S2000 - nová naděje

Tisková zpráva neříká o nové studii mnoho. Místo konkrétnějších plánů je zde modrobílý showcar, který má být příslibem lepších zítřků značky Škoda ve světě automobilových soutěží...
Zpět na článek
6. 3. 2007 08:12
neregistrovaný "FRS"
18. 4. 2007 23:06
neregistrovaný "aannoonnyymm"
6. 3. 2007 08:16
6. 3. 2007 09:51
neregistrovaný "Jura"
6. 3. 2007 08:19
neregistrovaný "Marsonic"
7. 3. 2007 20:25
anonym
6. 3. 2007 08:24
6. 3. 2007 08:42
neregistrovaný "Czechoslovak"
6. 3. 2007 08:51
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 08:52
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 12:29
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 15:49
neregistrovaný "Odborník"
6. 3. 2007 18:34
anonym
6. 3. 2007 18:34
neregistrovaný "no name"
7. 3. 2007 00:49
anonym
6. 3. 2007 08:57
anonym
6. 3. 2007 08:59
anonym
6. 3. 2007 09:18
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 12:38
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 22:57
neregistrovaný "fero"
6. 3. 2007 23:44
7. 3. 2007 14:05
neregistrovaný "sivex"
7. 3. 2007 14:43
neregistrovaný "pablo"
24. 3. 2007 17:14
anonym
7. 3. 2007 14:43
neregistrovaný "pablo"
8. 4. 2007 19:55
neregistrovaný "majiteľ škody"
8. 4. 2007 19:56
neregistrovaný "majiteľ škody"
6. 3. 2007 11:36
neregistrovaný "kia vs skoda"
8. 3. 2007 19:53
neregistrovaný "SchYZo"
6. 3. 2007 09:13
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 09:47
6. 3. 2007 10:05
neregistrovaný "Czechoslovak"
6. 3. 2007 10:20
6. 3. 2007 23:52
7. 3. 2007 12:53
7. 3. 2007 13:33
6. 3. 2007 12:11
6. 3. 2007 13:54
7. 3. 2007 14:57
neregistrovaný "Mem"
6. 3. 2007 12:33
neregistrovaný "antimanske"
18. 3. 2007 17:33
neregistrovaný "jarda"
6. 3. 2007 12:42
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 10:00
6. 3. 2007 14:04
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 23:47
7. 3. 2007 20:28
neregistrovaný "Ozzy"
6. 3. 2007 12:27
neregistrovaný "beee"
6. 3. 2007 14:06
6. 3. 2007 23:59
3. 4. 2007 20:32
neregistrovaný "ako?"
6. 3. 2007 12:29
neregistrovaný "beee"
6. 3. 2007 13:56
6. 3. 2007 08:31
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 08:32
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 08:32
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 08:34
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 10:39
neregistrovaný "antimanske"
6. 3. 2007 11:14
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 08:35
neregistrovaný "skofil"
6. 3. 2007 08:38
neregistrovaný "Jirka N."
6. 3. 2007 08:53
neregistrovaný "madman"
6. 3. 2007 08:58
neregistrovaný "Crack"
6. 3. 2007 09:20
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 13:25
neregistrovaný "ralymann"
6. 3. 2007 09:15
6. 3. 2007 10:58
neregistrovaný "POWER"
6. 3. 2007 09:18
neregistrovaný "antimanske"
6. 3. 2007 09:47
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 10:50
anonym
6. 3. 2007 10:55
anonym
6. 3. 2007 11:04
neregistrovaný "Expert"
6. 3. 2007 11:13
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 11:17
neregistrovaný "bna"
6. 3. 2007 16:12
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 16:19
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 16:28
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 16:44
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 17:17
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 22:02
neregistrovaný "SherpaX"
6. 3. 2007 09:35
neregistrovaný "bejby"
6. 3. 2007 09:44
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 10:03
neregistrovaný "Matte aus Heimat"
6. 3. 2007 14:11
neregistrovaný "matrace z vlasti"
6. 3. 2007 14:11
neregistrovaný "matrace z vlasti"
7. 3. 2007 14:57
neregistrovaný "pablo"
6. 3. 2007 10:04
7. 3. 2007 23:04
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 10:15
anonym
6. 3. 2007 10:35
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 11:31
6. 3. 2007 10:45
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 11:06
neregistrovaný "Expert"
6. 3. 2007 13:03
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 12:05
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 10:54
anonym
6. 3. 2007 11:05
neregistrovaný "POWER"
6. 3. 2007 12:07
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 11:18
anonym
6. 3. 2007 11:48
neregistrovaný "pandan"
6. 3. 2007 11:48
neregistrovaný "Andrew"
6. 3. 2007 12:13
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 13:15
neregistrovaný "Ciello"
6. 3. 2007 14:09
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 14:14
neregistrovaný "Ciello"
6. 3. 2007 16:12
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 15:31
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 15:34
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 16:09
neregistrovaný "Míra"
18. 4. 2007 23:01
anonym
7. 3. 2007 10:15
neregistrovaný "Andrew"
7. 3. 2007 20:15
anonym
7. 3. 2007 20:17
neregistrovaný "xxx"
6. 3. 2007 11:55
anonym
6. 3. 2007 12:30
neregistrovaný "wolf"
6. 3. 2007 12:52
neregistrovaný "das"
6. 3. 2007 14:01
neregistrovaný "ESAUL"
6. 3. 2007 14:37
neregistrovaný "lewko"
6. 3. 2007 14:57
neregistrovaný "Benz"
6. 3. 2007 15:07
neregistrovaný "pkalamajka"
7. 3. 2007 10:34
anonym
18. 3. 2007 17:42
neregistrovaný "jarda"
6. 3. 2007 15:08
neregistrovaný "papinak"
6. 3. 2007 15:22
neregistrovaný "mara"
6. 3. 2007 17:41
neregistrovaný "thrueman"
7. 3. 2007 10:53
neregistrovaný "VIPERSON"
7. 3. 2007 16:48
neregistrovaný "papinak"
6. 3. 2007 15:31
neregistrovaný "ROBi"
6. 3. 2007 17:37
neregistrovaný "thrueman"
7. 3. 2007 13:35
neregistrovaný "ROBi"
6. 3. 2007 15:31
neregistrovaný "HOSKIN"
6. 3. 2007 15:32
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 15:35
neregistrovaný "papinak"
6. 3. 2007 15:37
neregistrovaný "ROBi"
6. 3. 2007 15:39
anonym
6. 3. 2007 16:12
neregistrovaný "mara"
6. 3. 2007 18:51
neregistrovaný "OLA (Auto.cz)"
6. 3. 2007 16:50
neregistrovaný "Terezka.m"
6. 3. 2007 16:50
neregistrovaný "Terezka.m"
6. 3. 2007 17:31
neregistrovaný "thrueman"
6. 3. 2007 18:32
neregistrovaný "snoopy-snoop"
6. 3. 2007 18:35
anonym
7. 3. 2007 23:07
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 18:38
neregistrovaný "crhy"
6. 3. 2007 18:59
neregistrovaný "Marty206King"
6. 3. 2007 21:52
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 21:39
neregistrovaný "HK-racer"
6. 3. 2007 22:28
neregistrovaný "turbo"
7. 3. 2007 23:01
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 23:13
neregistrovaný "Falcon"
7. 3. 2007 00:12
7. 3. 2007 11:33
neregistrovaný "vasapasa"
7. 3. 2007 11:47
neregistrovaný "loveatfirstdrive"
7. 3. 2007 19:20
neregistrovaný "memec(clio197)"
7. 3. 2007 21:13
neregistrovaný "Hooligan 49"
7. 3. 2007 11:35
neregistrovaný "Mates"
7. 3. 2007 11:43
neregistrovaný "loveatfirstdrive"
7. 3. 2007 12:06
neregistrovaný "Pipo"
7. 3. 2007 15:14
neregistrovaný "HAROUS"
7. 3. 2007 16:23
neregistrovaný "Donald"
9. 3. 2007 13:20
neregistrovaný "pepy"
7. 3. 2007 15:03
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 15:25
neregistrovaný "HAROUS"
7. 3. 2007 15:47
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 16:26
neregistrovaný "Donald"
7. 3. 2007 19:19
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 19:27
anonym
7. 3. 2007 21:13
neregistrovaný "boomer"
7. 3. 2007 21:29
neregistrovaný "joude"
10. 3. 2007 15:03
neregistrovaný "12"
12. 4. 2007 18:18
anonym
22. 4. 2007 13:10
neregistrovaný "yee"
22. 4. 2007 15:17
neregistrovaný "tomi"
25. 4. 2007 17:00
neregistrovaný "Tomas"
neregistrovaný "FRS"
6. 3. 2007 08:12
moc pekna
:yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "aannoonnyymm"
18. 4. 2007 23:06
Re: moc pekna
Je tu plno tych clankov ale niektore aj stoja za to ale to auto nula bodov. :no:
6. 3. 2007 08:16
Držím palce!
Ať je tak úspěšná, jak krásně vypadá. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jura"
6. 3. 2007 09:51
Re: Držím palce!
Jestli má být úspěšná tak jak vypadá tak bude pořád poslední. >:D
neregistrovaný "Marsonic"
6. 3. 2007 08:19
Dobré!!!
Dobrý vzhled má v genech po Fábce WRC, kéž by měla i dostatek rychlosti na vyhrávání!
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 3. 2007 20:25
Re: Dobré!!!
>:D >:D >:D >:D
6. 3. 2007 08:24
eee
Tak k tejto fabii mi sportovy look akosi vobec nepasuje :no: . Je to ako vytunena mala dodavka. Robi to hlavne ta predna maska, ktora sa tam vobec nehodi.
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "Czechoslovak"
6. 3. 2007 08:42
Re: eee
Toz novy Ceednik by ve verzii S2000 vyzeral o vela lepe.

Sakra, proc tu vetsina slovaku, od doby co je v Ziline nova fabrika, haze na Skodu jen spinu?

PS: Proti slovakum obecne nic nemam.
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 08:51
Re: eee
Mno ja som slovak.. octavia :yes: , suberb :yes: , nova fabka .. ;-\ :no:
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 08:52
Re: eee
Ale tato S2000 :yes: :) (sam mam skodu, ... skoda je good :) )
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 12:29
Re: eee
Mno,já nejsu slovák a zase se mi nejvíc ze všeho nejvíc líbí Cedník,akorát nevím,jestli si tak dokonalé auto zasloužím,resp.,jestli bych do toho mohl vůbec sednout,takže se holt musím spokojit s něčím méně extra,protože se necítím způsobilý na absolutně dokonalé auto.To si ani nezasloužím.Musím být sebekritický :-!
neregistrovaný "Odborník"
6. 3. 2007 15:49
Re: eee
Pěkný příspěvek.
anonym
6. 3. 2007 18:34
Re: eee
No,že by byl Cee'd dokonalý??????!!!!!!! >:D >:D
Řekl bych že asi těžko,protože v tom případě by si jej musel koupit každý a ostatní automobilky by mohly vyhlásit bankrot......
Děje se tak?????????????????
neregistrovaný "no name"
6. 3. 2007 18:34
Re: eee
No,že by byl Cee'd dokonalý??????!!!!!!! >:D >:D
Řekl bych že asi těžko,protože v tom případě by si jej musel koupit každý a ostatní automobilky by mohly vyhlásit bankrot......
Děje se tak?????????????????
anonym
7. 3. 2007 00:49
Re: eee
Stane se to ted na jare
anonym
6. 3. 2007 08:57
Re: eee
velice jednoduche: ze sociologickych studii jasne vyplyva, ze prichozi automobilka v nevem zemi je automaticky prebirana jako "DOMACI" => tenhle efekt je jasne pozorovatelny vsude (Audi, Suzuki - Madarsko, Nissan - Anglie), myslim, ze smele muzeme napsat Kia, Peugeot - Slovensko => je to logicke, navic v pripade narodu, ktery de fakto nikdy zadne automobily nevyrabel (v tomhle jsou si Madary hodne blizci;) nelze ocekavat nic jineho, a kdyby na Slovensku investovala treba Tata, tak budou rulez a the best car of the world prave tyhle "indycar";)
anonym
6. 3. 2007 08:59
Re: eee
P.S. to samo neplati o vsech "bratrech" Slovacich, ale pasuje na vetsinovy vzorek...nekteri budou dal pouzivat mozek, to je jasne a zaplat panbuh za to;)
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 09:18
Re: eee
Jasne hlavna vec, ze ten tvoj cesky patrioizmus ti netlaci na hlavu cak ;-) Kolko cechov je takych, ze by skodu prechvalili aj keby predavala auta na kvadroch. Je najlahsie davat vsetkych do jedneho vreca. Ano mne sa nova Skoda Fabia nepaci, a ani Roomster mi nie je po voli ale skodu osobne mam rad a Octravia je podla mna super auto a ku Kii Ceed. Myslim, ze by som ju chvalil aj keby nebola vyrabana u nas, lebo je to podla mna vietor v nizsej strednej a urcite kvalitne auto. Tak asi tak mily bratu :-!
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 12:38
Re: eee
Slyšeli jsme slovo Boží :-! Nicméně na netu je to už sport,nadávat na Škodu,to si zase,bráško, přiznej.Mně osobně je Ced ukradený,nemám na takové auto.Prostě mne nezajímá,nevadí mi a jediné na co jsem zvědavý v případě Ceda(jako strojař),tak na bezporuchový 7.letý provoz. :yes:Už aby se kolem Žiliny začaly stavět hotely,kam budou jezdit davy obyčejných návštěvníků,ale i konstruktérů,technologů atd. jezdit dívat se na kvalitativní zázrak.Peníze leží na zemi,jen je uchopit.A nepustit! :yes:
neregistrovaný "fero"
6. 3. 2007 22:57
Re: eee
najlepsie auto je to v ktorom sa momentalne vozim a hovori mi "pane" a moze to byt aj fabka.nazdar bazar
6. 3. 2007 23:44
Re: eee
Ano aj ja som si vsimol, ze na Skodu nadava vela ludi a je medzi nimi aj veeelmi vela cesky mluvicich!
neregistrovaný "sivex"
7. 3. 2007 14:05
Re: eee
som slovak,ale musim tak trochu suhlasit,ze trosku sa moc kyda na skodovecku a vynasa sa ten Ceed momc moc do neba.Neviem pre mna stale len Kia a nic viac nic menej.Nikdy som ani len neuvazoval o kupe auta z dielne Kia,Hyundai,Sang yong...a pod... ze je v Ziline fabrika okej,nech sa tam miestni z toho tesia,len skoda ze nie poriadna znacka (Toyota,BMW,alebo napr.ta Skoda).Ale ludia sa budu tesit z ceny toho auta,to verim a myslim,ze to je asi najvasci prinos toho auta. :-)
neregistrovaný "pablo"
7. 3. 2007 14:43
Re: eee
Zcela souhlasím, já osobně půjdu radši do staršího bavoráka od důchodce z Německa než do nové Kie.
neregistrovaný "pablo"
7. 3. 2007 14:43
Re: eee
Zcela souhlasím, já osobně půjdu radši do staršího bavoráka od důchodce z Německa než do nové Kie.
neregistrovaný "majiteľ škody"
8. 4. 2007 19:55
Re: eee
neregistrovaný "majiteľ škody"
8. 4. 2007 19:56
Re: eee
ja má škodovku už niekoľkú v poradí a momentálne si chcem kúpiť ten ceed wagon. nie preto, že je to Slovenské auto, ale pre to čo ponúka výrobca v cene vozu. A to je dnes asi hlavné lákadlo,už dávno sa vyrovnala kvalita aut. Však aj stará š120 bolo auto.... dorob doma.ooooooooo
neregistrovaný "kia vs skoda"
6. 3. 2007 11:36
Re: eee
kamo tak to si dost prestrelil.
ad1: skoda bola fabrika v ceskoSlovensku pokial ja viem, to ako ked nasi "bratia" povedia ze cesi vyhrali sampionat v hokeji roku
neregistrovaný "SchYZo"
8. 3. 2007 19:53
Re: eee
toto moze napisat len DMNT! aj VW ma u nas fabriku a nikto ju neberie ako domacu, a nemas pravdu ze slovensko nema svojho vyrobcu, co tak K1? a rozhodne vyraba lepsie kusky nez trapna skoda!!!
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 09:13
Re: eee
teda neviem, kde si na to prišiel. Pri predstavení novej Fabky bol 90% negatívnych reakcií z Česka! (a obrúsky si pred hubu nedávali)
6. 3. 2007 09:47
Re: eee
Precitak si este raz moj prispevok. Napisal som, ze ta fabia mi nepride vobec sportovo a ze sa mi proste nepaci. Ten predok mi nepasuje k zbytku. Nepisal som snad, ze sa mi nepacia Cechy? Tak preco vytahujes narodostnu otazku. Takymi nazormi tu akurat vyvolavas flame.
PS: a Zilinska Kia je asi tak slonvenska, ako je slovensky VW pri BA. Robia tam slovaci, sidli na Slovensku, ale to je tak asi vsetko, bohuzial ;-)
neregistrovaný "Czechoslovak"
6. 3. 2007 10:05
Re: eee
Svym prispevkem jsem chtel upozornit na to, ze pod clanky o Skodovkach se vetsina Slovaku vyjadruje dost hanlive. Valna cast z nich si navic neodpusti porovnat Skodu s Kiou (podle mne tim Skodu urazi). Nechci vyvolavat flame, jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor. A takovy proste mam.
6. 3. 2007 10:20
Re: eee
Ano beriem, je tu hodne zakomplexovanych Slovakov, co skodu nemusia len preto, ze je z Ciech. A ked este vytahuju "slovensku" Kiu, tak je to smiesne :-).
Ale to nema suvis s tym, co som vyssie napisal o fabii. Tak to prosim neber narodnostne, ale len ako nazor jedneho citatela.
Prajem pekny den ;-)
6. 3. 2007 23:52
Re: eee
Ta obdivujem aky trpezlivy si taketo samozrejmosti vysvetlovat pridrbanym pepikom! Teda sorry, len jednemu nechapajucemu zakomplexovanemu pastikarovy!
7. 3. 2007 12:53
Re: eee
Ups, teraz mam pocit, ze strielas do nasich radov, lebo pastikari su obyvatelia BA ;-)
Ale medzi tych nastastie nepatrim >:D
7. 3. 2007 13:33
Re: eee
Pastikari? Na SVK to nepoznam ale to potom budu asi pastEkari, nie? ;-) Blavakov tiez noazaj nemusim, mozno viac ako bratov cehunov ;)
6. 3. 2007 12:11
Re: eee
o ni ale neporovnavaji skodu s kiou jako takovou...oni porovnavaj fabiu a ceed. A tam porovnani JE. Hatch nizsi stredni, mainstream, zakaznici ktery hodne hledi na cenu atd. Myslim ze to ale hlavne porovnavaji proto, ze Kia je tedka hodne na ocich a teda hnedka kazdeho napadne porovnavat prave ji.
6. 3. 2007 13:54
Re: eee
Ano, priznam sa, ze moj pocit je, ze Fabiu a cee´d porovnavaju viac Cesi ako Slovaci. Akosi automaticky ju stavaju do opozicie, lebo sa robi na Slovensku. Ale za slovenske auto ju opat povazuju viac-menej iba Cesi, Slovaci ho najcastejsie beru ako Korejca, tak ako Peugeot je Francuz a Volkswagen Nemec, aj ked sa na Slovensku vyrabaju.
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 14:57
Re: eee
Tohle me zajima, kdyz je Fabie podle vas nizsi stredni, co je potom Octavie?
neregistrovaný "antimanske"
6. 3. 2007 12:33
Re: eee
Tak já nejsem Slovák, jsem Čech a o nové škodovce se vyjadřuju taky hodně kriticky. A srovnání se ceedem není tak úplně od věci, protože nová fabia ve vyšších motorizacích a se srovnatelnou výbavou bude vycházet cenově stejně jako ceed. To je při rozdílu tříd a neporovnatelně lepších záručních podmínkách u ceeda jistě důvod k zamyšlení a srovnávání.
neregistrovaný "jarda"
18. 3. 2007 17:33
Re: eee
No kámo k zamyšlení možná, ale např. servisní zóna, dodavatelské pokrytí atd...to než tady japonci vybudujou, bude to trvat...To auto si musí udělat jméno a pak a to trvá pár let, ne pár tejdnů. Jsem zvědaf jestli ceed u nás trumfne fábku v prodejnosti - pak smeknu. Ale každopádně je tohle článek k verzi S2000 tudíž soutěžácký a musím říct že KIA zatím v soutěžích nedokázala absolutně NIC - narozdíl třeba od fábky WRC (v rukou Kopečáka).
neregistrovaný "IT"
6. 3. 2007 12:42
Re: eee
No jo,ale zase by tu byla nuda. >:D :no:
6. 3. 2007 10:00
Re: eee
Preco nereagujes rovnako aj na zaporne nazory Cechov? Mam pocit ze mas skor Ty problem so Slovakmi a Kiou ako Slovaci so Skodovkou...
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 14:04
Re: eee
:yes:
6. 3. 2007 23:47
Re: eee
Pocuj, sklidni hormon. Ako som tak precitaval fora, na Skodu a specialne na jej posledne vytvory typu Roomster a Fabia II nadavalo aj straaaaasne vela cesky mluvicich. Ale to si si asi pre sedy zakal velmi nevsimol.
neregistrovaný "Ozzy"
7. 3. 2007 20:28
Re: eee
Proč cedník vždyď je to pometlo ,koště ,smeták -
V angličtině Broomster.
neregistrovaný "beee"
6. 3. 2007 12:27
Re: eee
Možno by ti športový look viacej pasoval k Škode 1203 z Trnavy. Tupá hlavo.
6. 3. 2007 14:06
Re: eee
Clovece, ty mas asi rozdvojenu osobnost. Tu pises pod beee a dole pod wolf. Ale asi je lepsie rozlozit tak prudko inteligentnu osobnost pod dva nicky, aby sme ta tu vsetci zvladli. ;-)
6. 3. 2007 23:59
Re: eee
Vies co? Chod a "udelej se" tej tvojej Skodovke do vyfuku. Knedlozroute! :no:
neregistrovaný "ako?"
3. 4. 2007 20:32
Re: eee
cesi su svine co si vsetko privlastnuju,a cely cas sa prizivuju na uspechoch slovakov
neregistrovaný "beee"
6. 3. 2007 12:29
Re: eee
Možno by ti športový look viacej pasoval k Škode 1203 z Trnavy.
6. 3. 2007 13:56
Re: eee
Mozno, ale bol by asi jediny, ze ;-) Akurat ta S1203 sa uz ani v Trnave nevyraba, takze niet co sportovo upravovat k porovnaniu... >:D
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2007 08:31
No ty koky :)
Tak to som teda necakal ! >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 08:32
ňam, ňam!
to je žrádlo!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stegi"
6. 3. 2007 08:32
ňam, ňam!
to je žrádlo!! Škoda do toho!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 08:34
Tak ta se povedla
doufám že budou konečně i výsledky, vypadá totiž úžasně!!! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "antimanske"
6. 3. 2007 10:39
Re: Tak ta se povedla
co to breptáš??? >:D >:-[]
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 11:14
Re: Tak ta se povedla
>:D :yes:
neregistrovaný "skofil"
6. 3. 2007 08:35
Soutěžit nebo se zas bude učastnit
Doufám ,že tento nový projekt bude konkurence schopný .... .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka N."
6. 3. 2007 08:38
paráda
Tak ta vypadá fakt výborně :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "madman"
6. 3. 2007 08:53
Pekna
ale akosi mi nepasuje do WRC, ale niekam, kde by superila s mensimi autami ako je mini, renault clio, .. Mozno nazivo bude vyzerat lepsie, ale takto mi pride ako anglicak.. :)
Porovnajte tuto fabiu napr s focusom WRC alebo imprezou.. neda sa to ani len porovnavat. proste takyto dizajn mi do WRC nesedi. Stara fabka bola viac "surova" a preto aj lepsie vyzerala (subjektivne). heh, mi to pride ako keby mercedes spravil B classe pre WRC :))

Na margo Kie, nemyslim ze by ceed vyzeral dobre v nejakej WRC uprave. Osobne sa mi vobec ten ceed nepaci + je to korejec :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Crack"
6. 3. 2007 08:58
Re: Pekna
Ty seš taky trdát, hádej co znamená kategorie S2000??? :-!
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 09:20
Re: Pekna
Nezamyslaj sa nad madmanom ten ma viac veci pomotane, nie len triedu S2000 a WRC. Ved vidis co napisal na koniec. Madman :no:
neregistrovaný "ralymann"
6. 3. 2007 13:25
Re: Pekna
jsi uplně mimo mísu
6. 3. 2007 09:15
OK
Auto vypada moc a moc hezky. Coz je ale v rallye nepodstatne. Zavodni special je vetsinou v porovnani se seriovym vozem nizsi a sirsi. Duvody zna kazdy se zakladnim smyslem pro fyziku. Toto auto je v porovnani s predchozim uzsi a vyssi. Neco mne tady neklape. Hlavne, kdyz ani ten predchozi nebyl zadne zihadlo. Doufam jen, ze Skoda vi, co dela, aby z toho nebyla zas jen ostuda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "POWER"
6. 3. 2007 10:58
Re: OK
Vypada OK a verim tomu ze aj jazdit bude OK.Neviem ci o tom viete, ale: pred par rokmi, ked Skodovka citila trochu kritiku, ked mala este Octaviu WRC,ale uz aj Fabiu WRC ako novinku, ponukala pre obycajnych ludi Octaviu RS 1,8T 4x4.Bolo to smiesne 4x4 ale budjiz...Potom pustila do obehu ku Fabii WRC Fabiu RS - s Turbokachlami a s predkom.A ohen bol na streche...A potom potichu urobila taky vystavno-testovaci polospecial Fabia 1,8T 220 PS 4x4, s dobre fungujucim pohonom 4x4.Know-how poskytlo AUDI / ako inac /a rodila sa sanca na seriovu vyrobu za slusne prachy brutal voz!Audi malo tuto Fabku na zapozicke na testy na tyzden, ale zapacila sa im tak, ze ju testovali plne 2 tyzdne!!!Bratia Cesi, klobuk dole pred Vasimi inziniermi, dufam len ze Vasi produkt manazeri zistia,ze podobny seriovy voz by sa predaval!Nech je 4x4, ma aspon 200 PS...Potom zbohom Clio Sport a spol...
:-) >:D :-) >:D >:D
neregistrovaný "antimanske"
6. 3. 2007 09:18
zrůda
To auto je už ze série tak hrozný, že jestli na to něco přilepěj nebo přimalujou, tak už nic zkazit stejně nemůžou. Ať si to v Boleslavi dají do muzea vedle stodvacítky - to tak vypadá podobně, a ať udělají nějaký pěkný auto. S tímhle ať si jezdí pan Manske.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 09:47
Re: zrůda
Ale jdi ty brepto >:D
anonym
6. 3. 2007 10:50
Re: zrůda
zrůda seš ty jestli seš zastánce jinych značek to je tvoje věc ,ale vím určitě ,že ani nemáš tušení jaký úspěch má třeba nová octávia v evropě .Jen tak na okraj řídil jsi třeba octávii dvou litra s max výbavou a převodovkou DSG.Asi ne vid ?A viděl jsi třeba zahraniční hodnocení poruchovosti aut v evropě ?asi ne vid ? tak drž zobák a chovej se slušně.
anonym
6. 3. 2007 10:55
Re: zrůda
jj zrůda je on! souhlasím s tebou!!
:-! :-! :-!
neregistrovaný "Expert"
6. 3. 2007 11:04
Re: zrůda
Jen tak na okraj, ridil jsi nekdy skutecny auto nebo jen ty trapny cinsky napodobeniny se znackou Skoda? Mimochodem, statistiky jsem videl ([odkaz] a Skoda je docela na chvostu :no: :no: Takze zobak drz radeji ty!
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 11:13
Re: zrůda
Ten Tvůj nick je asi jen taková hříčka, viď? Řekni mi prosím jaké máš na mysli skutečné auto, teda srovnatelné alespoň cenou, vedle kterého je Škodovka trapnou čínskou napodobeninou. ;-)
neregistrovaný "bna"
6. 3. 2007 11:17
Re: zrůda
ne a ne a ne. to auto se mi prostě nelíbí.. roomster je takz šílenej. poslední kára co se povedla je oktávka ale ta je luxus.. jinak nic
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 16:12
Re: zrůda
Konecne dakdo mojho nazoru, sak us zakladna fabia vyzera uplne na poblvanie a teraz este k tomu prilepia dake plasty se***vym lepdilom, daju tam koministicke napisy "S 2000" + nepodaranu racing blue, ktora na ziadnej skodovke nemoze vyzerat dobre, nepodarene kridlo,(pri rychlosti 200 km/h sa urcite odtrhne) a este horsie disky, mno jednoducho :no: prepadak, tak ako cela fabia a skoda, cest starej fabii RS :yes: .
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 16:19
Re: zrůda
Hele Einsteine a co řikáš na Formuli 1. Dost na ho*** co. Žere to jak tank,vejde se tam jen jeden,žádnej kufr,a v servise je to pořád. Ještě jednou pro uplný tupce.Posláním soutěžního auta není být hezké.
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 16:28
Re: zrůda
Tak potom naco tam vobec lepia te blatniky? - sak netreba ich, aj tak to bude vyzerat tak isto, teda na **. Aspon usetria na hmotnosti a na materialu. Nemyslis??? Kebyze si mam vybrat ci mam zavodne jazdit zo 120 alebo z hentym čudom s2000, tak by som radsej bral 120.
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 16:44
Re: zrůda
A co když tam ty blatníky jsou na to sami jako u normálního auta.V rámci pravidel jsou rozšířený nápravy a kola se musej někam schovat.Je smutný,že to museli rozšířit o tolik,když je základ tak úzkej,ale i fabia WRC má blatníky urutně vytažený. No a porovnávat starou 120 a kategorii S2000.....
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 3. 2007 17:17
Re: zrůda
No sak ja akoze chapem tvoje myslenie, ze co chces povedat, jasne ze ma byt na rallye, cize su tam te upravy, ktore to afto potrebuje, len nechapem preco to tak urputne zastavas??? Ked to nieje nicim vynimocne, alebo je? Podla mna je to dost suchy kus auta,nicim ta neohromy, vem ze tu nejde o to , ale o vykon, ale preco by top nemohlo byt aj vykonne aj pekne ???
neregistrovaný "SherpaX"
6. 3. 2007 22:02
Re: zrůda
:no: :no:
neregistrovaný "bejby"
6. 3. 2007 09:35
zrůda
naprostý souhlas,je to hnus
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 09:44
Re: zrůda
Take strasne to nie je, men sa dokonca paci je neviem asi mam slabost pre siroke blatniky. No je ovela krajsia ako seriovka ale ta nizka kapota k tej vysokej streche posobi divne. Podobne je to aj v SX4 WRC ale ten ma sikmu kapotu tak tam to posobi esteticky. No niekde sa ta vysoka a uzska karoseria zo serie musela prejavit. Ale zruda to urcite nie je ;-)
neregistrovaný "Matte aus Heimat"
6. 3. 2007 10:03
Tsechische Mini Geboren…
Endtlich hat WV eine Mini Kompetitor
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "matrace z vlasti"
6. 3. 2007 14:11
Re: Tsechische Mini Geboren…
???
neregistrovaný "matrace z vlasti"
6. 3. 2007 14:11
Re: Tsechische Mini Geboren…
???
neregistrovaný "pablo"
7. 3. 2007 14:57
Re: Tsechische Mini Geboren…
Matte: Du bist kein Deutscher. Tschechische ist tschechische, nicht tsechische ;)

Preklad: Ceske Mini narozeno

Konecne ma Volkswagen (protivnika?) Mini - slovo Kompetitor asi nema v cestine ekvivalent
6. 3. 2007 10:04
Sport
Sportovy look Fabii urcite prospel. Seriova nevyzera velmi dobre, hlavne proporcie su kvapku mimo trend. V tejto uprave je to uz lepsie. Vzhlad docela O.K. tak este aby nova Fabia uspela. Drzim palce. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2007 23:04
Re: Sport
Sice je to hezké,ale zkrachují tak jako tak...Takže :no: :no:
anonym
6. 3. 2007 10:15
Ramin
Moc pěkný, povedlo se ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 10:35
design ?
Jen bych rád upozornil chytráky kteří kritizují vzhled,že tohle auto opravdu nebylo navrhované s důrazem na estetičnost a líbivost. Kdyby Škodovce zaručoval dobré výsledky design kosočtverce,tak vypadá jako kosočtverec. A můj pocit z designu.... no, vypadá rozhodně "závodně" proti "civilní". Holt pánové Fábia II neni WRX STI,aby ste jen pod okno dali nálepku Solberg,startovní číslo a máte vzhled WRC. Hlavně přeju Škodovce víc úspěchů než ve WRC.
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2007 11:31
Re: design ?
Ano, mas pravdu, ze kritizovat vzhlad u takehoto "specialu" je trochu OT, ale z informacii co su v clanku sa nic ine ako vzhlad komentovat neda. Ziadne technicke udaje (motor, pohon, brzdy), len rozmery. Tak neostava sa len pozastavit nad prilozenymi fotkami ;-)
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 10:45
Kandidát nejhnusnější S2000
Tak to je opravdu hnus.Se mají od Peugeotu co učit(krása a rychlost).Doufám,že teda aspoň bude rychlá.
Rozbalit vlákno
5
anonym
6. 3. 2007 10:57
Re: Kandidát nejhnusnější S2000
ty jsi hnus >:D >:D >:D Kvalitou se může jít Peugeot schovat !! a tak to je ! WV je Wv :) :P
neregistrovaný "Expert"
6. 3. 2007 11:06
Re: Kandidát nejhnusnější S2000
Tak, tak. VW je VW, jedna z nejhorsich automobilek v Evrope :no:
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 13:03
Re: Kandidát nejhnusnější S2000
Souhlas ... přirovnal bych to k termínu "císařovy nové šaty" - všichni mluví v případě volkswagenů o dobrých vozech, ale nikdo je ještě nepoznal >:-[] VW nebrat, zkusit konkurenci !
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 12:05
Re: Kandidát nejhnusnější S2000
Asi výš o čem je řeč,to auto totiž jezdí rally.Dej si do vyhledavače co to je,ať máš aspoň trošičku přehled.
Avatar - MeSiL
6. 3. 2007 14:56
Re: Kandidát nejhnusnější S2000
Příště se prosím vyblij vedle klávesnice a ne na ní. 8-s :no: Krása! Mít Fábku, tak tenhle body-kit musím mít! :yes: Preji ji hodně úspěchů!
anonym
6. 3. 2007 10:54
Hmm Mazec
tak to jo..... konečně auto které se bude líbit :-) hmm no a dát tam motor 1,9 TDI / PD pak ho čipnout na 96kW no to bude ďábel.. to bude jen žrát asfalt >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "POWER"
6. 3. 2007 11:05
JE TO GUT
Vypada OK a verim tomu ze aj jazdit bude OK.Neviem ci o tom viete, ale: pred par rokmi, ked Skodovka citila trochu kritiku, ked mala este Octaviu WRC,ale uz aj Fabiu WRC ako novinku, ponukala pre obycajnych ludi Octaviu RS 1,8T 4x4.Bolo to smiesne 4x4 ale budjiz...Potom pustila do obehu ku Fabii WRC Fabiu RS - s Turbokachlami a s predkom.A ohen bol na streche...A potom potichu urobila taky vystavno-testovaci polospecial Fabia 1,8T 220 PS 4x4, s dobre fungujucim pohonom 4x4.Know-how poskytlo AUDI / ako inac /a rodila sa sanca na seriovu vyrobu za slusne prachy brutal voz!Audi malo tuto Fabku na zapozicke na testy na tyzden, ale zapacila sa im tak, ze ju testovali plne 2 tyzdne!!!Bratia Cesi, klobuk dole pred Vasimi inziniermi, dufam len ze Vasi produkt manazeri zistia,ze podobny seriovy voz by sa predaval!Nech je 4x4, ma aspon 200 PS...Potom zbohom Clio Sport a spol... :-) >:D :-) >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 12:07
Re: JE TO GUT
Já se bojim,že to neni jen o "našich" manažerech,ale,o strategii koncernu a o zaměření značek v rámci koncernu.Každopádně takhle nakoplou fábkou bych se rád svez.
anonym
6. 3. 2007 11:18
JE TO GUT
ne a ne a ne. to auto se mi prostě nelíbí.. roomster je takz šílenej. poslední kára co se povedla je oktávka ale ta je luxus.. jinak nic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pandan"
6. 3. 2007 11:48
3D
Neměla být nová Fabka i v třídveřovém provedení? Pokud bude, nebylo by lepší dělat S 2000 z 3D?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andrew"
6. 3. 2007 11:48
:o)
Tak nevím pánove, jestli je VW jedna z nejhorších automobilek v evropě, ale naopak je nejlepší! ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 12:13
Re: :o)
Obrovské ztráty, kolektivní smlouvy stahující ke dnu, pochybné projekty ( Veyron, Bugatti, Phaeton ), .... opravdu nejlepší ? Jeden mizerný a krátký podvozek a na něm pseudoauta typu Octavia, Golf, Jetta, Toledo, Altea, TT , ... všechno jeden brak. Zkus konkurenci a při míjení modrých autosalonů se jen pousměješ ...
neregistrovaný "Ciello"
6. 3. 2007 13:15
Re: :o)
se asi přervu smíchy.. jakej ty seš odborník... >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 14:09
Re: :o)
A ty zabebnenec >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
6. 3. 2007 14:14
Re: :o)
>:D jo, no to bezpochyby... >:D ;-)
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 16:12
Re: :o)
Nejsem, ale leckterý model jsem vyzkoušel ... Passat má ve své kategorii minimálně 3 konkurenty, kteří jej s přehledem strčí do kapsy.
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 15:31
Re: Re:
Míro míro, ty obrovské ztáty jsi možná viděl u Fordů, ale VW je v zisku jako hrom a to i díky Škodovce. Nevím co myslíš tím "pseudoauta", rád bych se nechal poučit, kdo že je tím "pravým" autem.
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 15:34
Re: Re:
Chybička se vloudila a je to tam třikrát, sorry...
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 16:09
Re: Re:
Je Ti odpuštěno ...
neregistrovaný "Andrew"
7. 3. 2007 10:15
Re: Re:
Obrovské ztráty? Dovol abych se zasmál! >:D ano máš pravdu, několik aut je postaveno na jednom podvozku(evetuelně s několika "kosmetickými" změnami) ale to je právě uspěch po stránce finanční ( snížení vývojovích nákladů )! A Míro, jakou konkurenci máš na mysli? ;-)
anonym
7. 3. 2007 20:15
Re: Re:
pochybný projekt Bugatti VEYRON ??? Jak někdo může něco takovýho říct o takovém technickém skvostu. Jen tupec by si mohl myslet, že takovou hračku dělají proto aby na tom zbohatli.
neregistrovaný "xxx"
7. 3. 2007 20:17
Re: Re:
pochybný projekt Bugatti VEYRON ??? Jak někdo může něco takovýho říct o takovém technickém skvostu. Jen tupec by si mohl myslet, že takovou hračku dělají proto aby na tom zbohatli.
anonym
6. 3. 2007 11:55
1.liga
skoda jen ze se Skoda dobrovolne vzdala 1.ligy...preci jen ve WRC by se tahle krasavice vyjimala lepe...jinak nice;)
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 12:18
Na nové fabii....
... jsem na svém blogu nenechal nitku suchou ale tohle... Chci street version. Sérii dejme tomu 500 kousků. Hned teď! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolf"
6. 3. 2007 12:30
Na nové fabii....
Možno by ti športový look viacej pasoval k Škode 1203 z Trnavy.
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2007 13:59
Re: Na nové fabii....
Ak to mala byt reakcia na moj prispevok, tak si pekny priklad cloveka, co nema vlastny nazor a chce len spustit slovnu prestrelku. :no:
neregistrovaný "das"
6. 3. 2007 12:52
asd
>:D Jo je to kára jako ***
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ESAUL"
6. 3. 2007 14:01
S2000
Mno nevim, predchozi verze vypadal agresivnejsi, tahle vypada jak omalovanky je moc "baculata" nevim nevim, no snad pojede dobre, ale cekal sem dvoudvereovou verzi, ne takhe falesnou uprva v podobne bocnich vyztuzi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lewko"
6. 3. 2007 14:37
ufff
subj., nepaci sa mi. nema to dynamiku, posobi o ako skatula so spojlerom,...na druhu stranu aj Suzuki Ignis v triede S1600 je hnusna krabica bez designu...a predsa zne uspechy a je to rychle a spolahlive vozidlo (v triede S1600). Takze ako bude jazdit nemoze zatial povedat nikto... ;)
porovnajte s GP S2000 Abarth....oproti tomu je Fabia S2000 ako skarede kacatko... :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Benz"
6. 3. 2007 14:57
super
Vypadá zatraceně dobře, ale jestli bude vyhrávat nikdo neví...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pkalamajka"
6. 3. 2007 15:07
Mini
nenapadl vás tak trochu Mini Cooper? Hlavně ta záď. Ale jinak pěkné >:D
Rozbalit vlákno
2
anonym
7. 3. 2007 10:34
Re: Mini
já mám už rok Suzuki Swift, je to stejné auto. Pitomá kopie. :no:
neregistrovaný "jarda"
18. 3. 2007 17:42
Re: Mini
Pitomá kopie?! sežen si někde registr aut, který kdy bylo zaregistrovný a podívej se kdy si škoda nechala zapsat v tejto podobě fabii a kdy suzuki. Pak rikej neco o pitomej kopii ju?! Bohuzel suzuki to dala do vyroby krapet driv....coz ji vsak stejne moc nepomohlo :D
neregistrovaný "papinak"
6. 3. 2007 15:08
Fabia II
Já nevím co tu řešíte,když jste to auto ještě neviděli na živo.Fotky klamaly i u Fabie I. a byly kolem ní stejný kecy jak je hnusná a ve výsledku jsme pak byli na živo překvapený a mám s Fabkou (více kusů a více motorů) asi 750000km a nikdy mě nenechala ve štychu,design nezestárnul a tak jsem bez problémů a rád přešel na Octávku.A pro lidi co kritizujou kapotu,tak je tak schválně udělaná,kvůli zvýšené ochraně chodců,což tu nikdo z vás nenapsal.Pro zastánce modrých značek jen můžu říct,že ty auta jsou všechny ve své třídě stejně dobré,ať je to škodovka nebo cokoliv jiného evropského.A kdo nevěří,tak stačí jen mrknout na srovnávací testy v zahraničí,hlavně v Německu.Škodovka umí bez problémů porazit konkurenty,stejně tak jako jiný model s jiným motorem porazí jí.Jsou to vše jen kecy a i nová Kia není auto k zahození,jen bych si jí vzhledem ke korejskému původu značky nekoupil,ale to jen proto,že budu raději podporovat evropský průmysl.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mara"
6. 3. 2007 15:22
Re: Fabia II
proč evropské?japonské auta ti nejsou dost dobré?!
neregistrovaný "thrueman"
6. 3. 2007 17:41
Re: Fabia II
ale videli jsme novou Fabii na jejimz zakladu bude stat i civilni verze S2000 znama pod oznacenim RS
neregistrovaný "VIPERSON"
7. 3. 2007 10:53
Re: Fabia II
750 000 km škodovka nevydrží... to v tom autě spíš... >:-[]
neregistrovaný "papinak"
7. 3. 2007 16:48
Re: Fabia II
Jsem v závorce psal,víc kusů a víc motorů=víc Fabií a více typů motorů (pravidelná výměna ojeté Fabie na 150000km za novou).Ale mimochodem brácha má Felicii a ta má najeto 500000 km a nikdo tomu nevěří,když jí vidí.
neregistrovaný "ROBi"
6. 3. 2007 15:31
Mě se líbí...
Já si nemůžu pomoct, ale prostě tohle podle mě vypadá i líp, než civilní verze. Jen zadní blatníky mi tam přijdou jako moc "nalepený". Nebudu se přicpávat k zarputilým zastáncům nebo odpůrcům, protože i tohle auto má chyby, ale bezpochyby mi to přijde jako celkem povedený projekt. Jen by to chtělo dvoudvéřové provedení. Snad bude mít úspěchy...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "thrueman"
6. 3. 2007 17:37
Re: Mě se líbí...
No jasne, protoze auto delaj kola. Kdyz nandas balony na Trabose taky bude vypadat jinak. Ale tady jde o zaklad a ten podle me nestoji za nic.
neregistrovaný "ROBi"
7. 3. 2007 13:35
Re: Mě se líbí...
To je asi věc názoru ;) já to neberu jen podle kol...
neregistrovaný "HOSKIN"
6. 3. 2007 15:31
S2000
VĚČÍ HUMUS JSEM NEVIDĚL!!!!! TO JE NEJŠKAREDĚJŠÍ ŠKODOVKA...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomm"
6. 3. 2007 15:32
Re:
Míro míro, ty obrovské ztáty jsi možná viděl u Fordů, ale VW je v zisku jako hrom a to i díky Škodovce. Nevím co myslíš tím "pseudoauta", rád bych se nechal poučit, kdo že je tím "pravým" autem. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papinak"
6. 3. 2007 15:35
Fabia II
Japonská auta beru,taková Mazda 6 byla vždy krásná,ale podporovat budu Evropu :-) Jožo Ty máš asi komplexy z internetu,tak si rád že můžeš něco napsat.Jen tak dál.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ROBi"
6. 3. 2007 15:37
Re: Fabia II
Nějak tak chlape... souhlas.
anonym
6. 3. 2007 15:39
To je super!!
:-) Tak konečně něco pořádného. Doufám, že aspoň bude tak pěkná jak vypadá na obrázku a že pojede líp než její předchůdkyně. Určitě nejhezčí auto v rally. Dobrá práce Škoda! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mara"
6. 3. 2007 16:12
Hodnotná informace
Z toho článku jsme se toho vážně moc nedozvěděli, až na velice důležitou informaci, že oproti sériovce v ní bude rám. :-) Jinak, nechápu partu, která sa na začátku diskuze hádala o Kie ceed, dyť je to článek o rally autě. Pochybuju že by se slováci chtěli nějak chválit s takovým autem a vydávat ho za vlastní. To jenom tak na okraj.
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2007 16:43
Re: Hodnotná informace
Jo, mas pravdu. Ja som tam len spomenul, ze mi moc sportovo nepripada a ze ani v clanku nie je moc technickych informacii a uz tam na mna niekto automaticky vytiahol Kiu Ceed, ako keby mala nieco spolocne s tymto autom. Ale to je tu od niektorych typicke, ze ked uz nevedia coby, zacnu vytahovat narodnostne hovadiny :no:
neregistrovaný "OLA (Auto.cz)"
6. 3. 2007 18:51
Re: Informace nejsou k dipozici a proto nejsou zverejneny
Technicke a dalsi jine informace nejsou k dipozici a proto nejsou zverejneny. Jakmile budou zverejneny, urcite se objevi...
anonym
6. 3. 2007 16:40
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Možná částečná opověď na II Fabii RS ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Terezka.m"
6. 3. 2007 16:50
..
No neni ošklivá ale ani ne hezká.... neni to originální okopčená.... kopie Swiftu!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Terezka.m"
6. 3. 2007 16:50
Fabka
No neni ošklivá ale ani ne hezká.... neni to originální okopčená.... kopie Swiftu!!
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "thrueman"
6. 3. 2007 17:31
Je to zruda
Fakt nevim co se komu na newFabii libi. Presne jak tu nekdo uz napsal, je tak hnusna od zakladu, ze i kdyz ji primalujou spojlery a nandaj poradny kola, bude to porad ta hnusna Fabie. Nemuzu si pomoct, designer tohohle auta by odeme dostal akomzitou vypoved. A to rikam jako majitel FRS1.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "snoopy-snoop"
6. 3. 2007 18:32
Ale dá se to....
Myslím, že na to jak vypadá seriová Fabie a hlavně jak špatné
má pro stavbu rally auta proporce (myslím kombinace vysoká-úzká),
tak to dopadlo docela dobře. Mě bude hlavně zajímat, jak na tom bude s výsledky, aby se neopakovala ostuda, jaká byla s WRCéčkem..
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 3. 2007 18:35
Ale dá se to....
No,že by byl Cee'd dokonalý??????!!!!!!! >:D >:D
Řekl bych že asi těžko,protože v tom případě by si jej musel koupit každý a ostatní automobilky by mohly vyhlásit bankrot......
Děje se tak?????????????????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2007 23:07
Re: Ale dá se to....
Zatím neděje,ale bude.Bude tu jedna jediná značka.Když uvážíš,že většina lidí má max. na auto z hračkářství,tak je to fuk,jestli někdo bude nebo nebude,ne? :-!
neregistrovaný "crhy"
6. 3. 2007 18:38
new wrc?
Mě osobně se nová fábie také zrovna moc nelíbí, ta původní ve verzi wrc vypadala velmi dobře, možná si na to časem zvyknu, každopádně nová octávia se mi jeví jako supr auto, bohužel na ní finančně nedosáhnu ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marty206King"
6. 3. 2007 18:59
Mňam!
Hmm, fakt mazeec. Hned jak jsem uviděl odkaz, musel jsem ji zkouknout, byl jsem na ni zvědavej.. A je to paráda, líbí se mi moc. Na sériovce mi nějak nesedí ta zadní partie auta, hlavně ty světla, celý je to tam tak nějak baculatý, prostě newim, ale tady? Moc jí to sluší. Jak zezadu tak zepředu. Černej A sloupek je taky bezva. Vytváří to zajímavej celek.. Akorát mi nějak nesedí to ukončené zadních lemů a nárazníku. Dost brutální, není to poprvé co jsem něco podobnýho viděl, ale asi je to účelný. Dá se to prominout- vždyť je to závoďák :-) Musím uznat, že se Škoda zase vytáhla. Tak ať se jí daří víc než její předchůdkyni...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pepy"
6. 3. 2007 21:52
Re: Mňam!
Zajímavé,že mám úplně opačný názor.Zadní světla byla tak jediná,co se povedla.Předek a hlavně lemy zadních blatníku naprostá katastrova,i když mají supr design zakončení ala Subaru.
neregistrovaný "HK-racer"
6. 3. 2007 21:39
konečně???
no zajímavé,tahleta studie. Byl bych už rád, kdyby konečně u škodovky dostaly rozum a postavili pořádnou sportovní Fabii, když bude vypadat jako tahle, tak to bude v pořádku. Sportovní podvozek, 6° převodovku a hlavně motor 2.0 FSi se 150 koníky. A když si dá škodovka hodně záležet, vypálí rybník jak Fiestě ST, tak 207 GT Turbo. Když se budou držet tradice, tak to celý *** a auto zůstane u studie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "turbo"
6. 3. 2007 22:28
Kit S2000 pro civilni fabii
Navrhuju moznost objednani tovarniho S2000 kitu pro civilni Fabii ...protoze uz vidim, jak se bude opakovat stav na ceskejch silnicich po uvedeni predchozi Fabie, kdy si kazdej priblblik myslel, ze koupi novyho "auta" si poridil nejakej vykonnej supersport a taky se podle toho jezdilo ...namontovanim nejakyho takovyho(mimochodem pekne odpodrnyho) kitu by aspon takovej negramot byl videt uz z dalky a vsichni ucastnici silnicniho provozu, vlastnici a schopni pouzivat mozek, by meli cas reagovat a vcas se takovymu troubovi vyhnout .....jo a jeste aby do novy nabidky motoru zaradili nejakej hypermoderni pullitrovej dvouvalec s BOMBASTICKYMI ctyrmi ventily na valec a uz vidim, jak si polovina naroda uslintne a zacne se zbavovat svejch premotorizovanejch Fabii 1,2HTP a 1,4MPI
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2007 23:01
Re: Kit S2000 pro civilni fabii
Loni se tu prodalo i s tzv. N1 náklaďáky v mříži asi 170 tis aut.Fabií kolik? 40 tis? Max.,tipuji.To je půlka národa?Dobré počty,fakt že jo.Já že máme víc obyvatel... >:D Si kup Bugatti,má to 1001 k,v čem je problém? :-! :no: Peníze? Vydělej. :-!
neregistrovaný "Falcon"
6. 3. 2007 23:13
Nafta
Plané naděje, stejně nakonec nám VW-grupen jednomyslně schválí další RS-nafťák... studií už bylo...
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2007 00:12
Jeeeeje!
Celkom pekny "anglicak" >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vasapasa"
7. 3. 2007 11:33
HNUS - ZLODEJI !!!
Nová fábia se mi jako auto opravdu nelíbí!! Musím uznat, že přední část je celkem dobrá,ale jinak nic moc.A co se týká ceny,je to zlodejina nejvetsiho kalibru.V základní výbavě nemáte ani prihrádku u spolujezdce,je tam jen díra(si ji muzete za 5000,- dokoupit!!!!Tohleto udelat by si zádná jina automobilka nedovolila.Fabia se nemuze rovnat s jinýma konkurentama ve své třídě.Cena je celkem na stejné urovni,ale ta výbava to je trapas.Klimatizace v základní výbavě není!!!A digitalní ji nedostanete ani v té nejvyšší třídě.El okna taky ne,centrál na DO taky nemá se dívím,že se vůbec obtežovali vybavit ji ABS a DOKONCE 2 AIRBAGAMA to je vsechno co fabia ma jo jeste posilovac rizeni!JEN TYHLE 3 veci,ktery jsou dnes jiz standart.A když si všechno dokoupíte,tak se zastavíte na 350 000,-.A nemluve o tom ,že dnes bežně automobilky zacinaji doavat do aut radia s USB pripojkama,myslíte že Škoda Auto neco takovýho udelala?NE!Jen proste vyrobit levnej sunt,ve kterym se v lete uvarite! Nikdy bych si tohle auto nekoupil!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "loveatfirstdrive"
7. 3. 2007 11:47
Re: HNUS - ZLODEJI !!!
My tady v Mlade Boleslavi vsechny Vase prispevky peclive studujeme a vyhodnocujeme. Ceniky budou zverejneny az v polovine brezna a do te doby neni nic definitivniho. V nasem cenovem oddeleni prubezne probihaji zatim zmeny ve specifikacich vybav a verime, ze budete nakonec velmi mile prekvapeni ;-) PR
neregistrovaný "memec(clio197)"
7. 3. 2007 19:20
Re: HNUS - ZLODEJI !!!
:yes: pravda břatře ;]
neregistrovaný "Hooligan 49"
7. 3. 2007 21:13
Re: HNUS - ZLODEJI !!!
Ty už to nehul - evidentně ti to nedělá dobře. Asi jediná kloudná informace z tvého příspěvku je to, že Fábie nemá v základu uzavíratelné kastlíky. To ostatní už ani nestojí za řeč. Ale já to s tebou zkusím, protože zas tak blbej bejt nemůžeš - ukaž mi auto v této kategorii, které má v základní výbavě klimatizaci, digitální si můžeš připlatit (také běžné) a Airbag tam je 4x už od základu. A co se týká koupi auta - klidně si kup jiné - doby, kdy si člověk mohl vybrat maximálně tak barvu jsou dávno fuč...
neregistrovaný "Mates"
7. 3. 2007 11:35
Škoda Fabia S2000
Na pohled pěkné, je to pouze studie takže se může ještě lišit. Ale opravdu pěkné, jen aby to bylo také úspěšné. Přeci jen Fabia WRC je také pěkná ale nějaký ten úspěch chybí. ;-\
Fabia S2000 rychle vypadá ale musí také dokázat že bude umět rychle jet. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "loveatfirstdrive"
7. 3. 2007 11:43
Re: Škoda Fabia S2000
prosm te jak to myslis ze rychle vypada? Videl jsi nekdy BMW?
neregistrovaný "Pipo"
7. 3. 2007 12:06
WRC
Fabia moze vyzerat pekne len ci bude tak jazdit. Aj stara fabka bola pekna a co z toho nedotiahla to ani na tasku a velku Octaviu. Neviem ci trieda S2000 je to prave ale proti famoznemu Puntu to bude mat taske. Ale to neva pravy rally fanusik pozera vyzsie ano as tam hore kde sa prehanaju naozajsty krali uzkych prasnych ci asvaltovych cesticiek, tak kde sa prehanaju 300 konove tatose v triede WRC a tento slaby odvar sa im nikdy nevyrona. Jasne potesi oko divaka, ktory vsak len mavne rukou a vytasi fotak aby si odfotil ten nasledujuci zazrak a to auto WRC, ktory dverami napred zakrutou ti vyrazi dych a jeho fotka ti bude navzdy pripominat majestatnost tychto strojov. WRC :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "HAROUS"
7. 3. 2007 15:14
Re: WRC
Slaby odvar? Aby jsme se nakonec nedivili. Nevim jestli na Barumce pojede nejaky WRC, ale je zarazena do sampionatu IRC. Takze S2000 tam k videni bude. Sam se chci jet podivat prave hlavne na to, co S2000 dokazou. Myslim, ze jsou vyvojove mnohem levnejsi nez WRC, takze jim odhaduju slibnou budoucnost... Zatim co jsem videl z 0. rocniku, tak to byla pekna palba... Porad to je ctyrkolka, takze dverma napred bude jezdit taky. ;-)
neregistrovaný "Donald"
7. 3. 2007 16:23
Re: WRC
Právě cena byla rozhodující pro vznik kategorie S2000.V porovnání ceny S2000 (160000eur, cca.4500000kč) oproti cca. 22 až 25 mil. za WRC je celkem jasné,že S2000 bude mnohem dostupnejší pro více týmů a tím pádem více závodníků,větší konkurence.Aspon taková je myšlenka.Spíš mě bude zajímat rozdíl v časech mezi třídou S2000 a N.
neregistrovaný "pepy"
9. 3. 2007 13:20
Re: WRC
Chtěl bych se zeptat,jestli bys mi mohl sehnat nový citroen c2 s1600 za 2 850 000,- Ono každé s1600 by mělo stát do 100t.€,ale pod 200t. ho nekoupíš.
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 15:03
Honda S2000 forever ;-)
Super, takže když se teď někdo bude bavit o "S2000", tak se můžu přestat těšit, že se řeší Honda (viz automobiles.honda.com/…ages/banners/200… , ale jakási Fabie :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HAROUS"
7. 3. 2007 15:25
Re: Honda S2000 forever ;-)
Ne jakasi Fabie, ale specifikace vozu pro Intercontinental Rally Chalenge... ;-)
Takze i Abarth Punto S2000, Peugeot 207 S2000... :-!
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 15:47
Re: Honda S2000 forever ;-)
Jasně, to chápu, ale to vědí znalci, zatímco běžný lid bude mít zafixovánu existenci "národního sporťáku" Fabia RS a potom Fabia S2000 podle fotek z Ženevy, takže když pak někdo zmíní roadster S2000, místo vypiplané Hondy si představí právě tuhle fabku
neregistrovaný "Donald"
7. 3. 2007 16:26
Re: Honda S2000 forever ;-)
To máš jedno.Když se podiváš na diskuzi,tak se najde dost blbů,kteří v tom vidí běžnou fábku s nějakym tuningem.Myslim,že když by si dělal anketu,tak tipuju,že 50% stejně nebude tušit,že S2000 je masakr od Hondy.A znalci ti vědí....
neregistrovaný "Mem"
7. 3. 2007 19:19
Re: Honda S2000 forever ;-)
Hm, tak to je taky pravda
anonym
7. 3. 2007 19:27
S2000
konecne ta fabka vypada jako auto, je pekna, ale vypada neohrabane. nevim, ale preji ji uspechy(pouze v rely) normalni je pekne skareda ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "boomer"
7. 3. 2007 21:13
nadhera
co blbete lidi dyt je to nadherny auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joude"
7. 3. 2007 21:29
kridlo
to kridlo je tam hezky pridelany >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "12"
10. 3. 2007 15:03
2
:-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 4. 2007 18:18
re
>:D :yes: velmi pekne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yee"
22. 4. 2007 13:10
eeeeeeee
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomi"
22. 4. 2007 15:17
fuj
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas"
25. 4. 2007 17:00
Strašné
To je škaredá krabica.To má byť akože športové auto. V škodovke asi fetujú...
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 6. 2007 00:16
echapem preco to nazyvaju ako hondu
echapem preco to nazyvaju ako hondu :*)
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 6. 2007 00:16
nechapem preco to nazyvaju ako hondu
nechapem preco to nazyvaju ako hondu :*)
Rozbalit vlákno
0