Diskuse

Zfetovaný řidič v kradeném autě ujížděl policii. Skončil špatně...

11.8.2017

Jen těžko pochopitelný incident se odehrál v Praze 9. Policie si všimla kradeného vozu, jehož řidič hlídce záhy začal ujíždět. To byl ale teprve začátek šíleného příběhu.

 

  • 100 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 11.08.  10:57

    Fetky za volantem...

    ...kdy tohle už skončí? Nejhorší na tom je, že k tomu soudy přistupují málem jako k polehčující okolnosti... "kdybych nebyl pod vlivem, nic takového by se nestalo"... obhájce to bude hrát na snížené rozlišovací schopnosti a fetka z toho vyleze ještě levně...
    Je mi líto těch nešťastníků, kterým ten haj..zl způsobil takovej šok a škody...

  • 60 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 11.08.  11:02

    Zabít

    Teda, když jsem viděl to finále, tak být tím řidičem Fokusu, tak kašlu na policajty a umlátim ho tam, nejem za auto, ale hlavně za to ,že mi sejmul rodinu a malé dítě.... Zajímalo by mne, jestli by ti policisté zvládli tak rychle zakročit.... V tu chvíli bych nepřemýšlel a šel..

    P.s. co ti ostatní účastníci nehody, které nabral po cestě ? Jak se tohle pak řeší? Vezmou si na něm něco?
    • 31 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 11.08.  11:07

      « Re: Zabít

      Asi jako když ti vykradou sklep = když máš smůlu a chytěj ho = čekáš v pořadí. Znám někoho kdo čeká asi pátej rok >:-[]

      Ne vážně = tohle se platí z fondu Český kanceláře pojistitelů = a ty to pak nárokujou u nepojištěnýho = nebo tady asi u zloděje ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.08.  11:28

        « Re: Re: Zabít

        >:-[] Já jsem vlastně kliďas, řeším hodně věcí diskuzí a domluvou, ale bezprostředně po takové nehodě.. tak bych vylítl a i kdyby měl u sebe v tu chvíli zbraň, asi by mi to bylo jedno >:D

        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 11.08.  11:58

          « Re: Re: Zabít

          Já myslím, že po takové nehodě má člověk úplně jiné starosti. ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 11.08.  13:07

          « Re: Re: Re: Zabít

          Hochu mám to úplně stejně. Ač jinak klidný člověk, tak tady bych vyskočil a umlátil ho ještě v autě. Já doufám, že mě nic takovýho nikdy nepotká. Nerad bych skončil v kriminále, kvůli nějaký kreténský fetce.
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 11.08.  13:09

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            Někdy ta dohoda fakt nejde..... třeba zrovna tady na ACZ s Barikem >:-[] >:D
          • 20 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 11.08.  14:34

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            Spis bys tam zmatene behal jak pako, stejne, jako ten ridic Focusu. Nestaral se o manzelku, o dite, dostal hysterak. Jediny, kdo zustal duchapritomny byla ona, ktere materske pude velely starat se o dite.

            Ale ono neni cemu se divit, z niceho nic rana, clovek nevi, co se deje.
          • 30 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 11.08.  18:01

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            Jenomze ten ridic fokusu v prnim momente nevi, ze ho nabourala zfetovana guma ujizdejici cajtum a jeste k tomu predtim ohrozila tolik lidi. V prvnich par sekundach reagoval uplne stejne, jak by zareagoval asi kazdy z nas, honem se postarat o nejblizsi. Rudo pred ocima ma teprve nyni.
        • 10 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 11.08.  17:57

          « Re: Re: Re: Zabít

          Ja jsem taky vlastne flegmatik...do urciteho bodu, pak se neznam :-)
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 11.08.  18:20

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            Já jsem taky flegmatik..., dokud mě něco/někdo nenas.ere!!!
    • 60 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 11.08.  11:18

      « Re: Zabít

      víš co? Je to asi tři roky, co můj kolega chytil za ruku fetku, co mu zrovna z auta tahala laptop a další věci. Neváhal, udeřil ho do obličeje... a teď se soudí, protože nemá svědky na to, že ta fetka něco kradla... a je z toho dost v prd...eli teda, protože všechno hraje do karet té fetce, byť už několikrát trestané za krádeže.... vím, že tohle je jiná situace, důkazně podpořená záznamem kamer a svědky, ale... tvou emoci chápu. mít tam ke všemu ještě prcka... spíš všechna čest tomu řidiči Fordu, že to zvládl.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.08.  11:25

        « Re: Re: Zabít

        Já vím, že bych byl pak ještě já ten, kdo by si to nejspíš slízl, ještě více... ale v tu chvíli na tohle nemyslíš a tvého kolegu naprosto chápu. Je to smutné a i když je to na kameře a já bych ho třeba vytáhl z auta a kopl do hlavy ( to by byla druhá věc hned po tom, jak bych zistil, jeslti je rodina OK), tak bych možná dopadl hůře, než ten zloděj. Napadlo mne to pak zkusit zažalovat, jako úmyslný útok (auto je zbraň) a jako sebeobranu, ale nejsem naivní, že by to prošlo...

        Jo, ten chlap byl asi i v šoku.... ono se to tady takhle mluví, ale fakt semnou při sledování videa clomají tyto emoce... :-)
        • 30 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 11.08.  11:41

          « Re: Re: Re: Zabít

          no se mnou taky :-)
        • 20 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 11.08.  13:11

          « Re: Re: Re: Zabít

          kolega možná udělal tu chybu, že ho seřezal a pak volal policii. Kdyby ho seřezal a rychle zmizel, tak teď možná nemá takový zbytečný problémy.
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 11.08.  13:48

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            kolega mu především musel zavolat záchranku, páč feťák padnul a ani se nehnul...
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 11.08.  15:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zabít

              Však on by se po jedný rázně rozhýbal. Ono když dostaneš jednu pěknou do čenichu, tak se ti moc vstávat nechce. Za pár minut by se probral a rozkoukal.
      • 40 Reagovat !

        foto strec-od-piva

        stréc od piva 11.08.  11:27

        « Re: Re: Zabít

        ono neco jine je tu rikat od pocitace,ze byste dotycneho mamrda v situaci kdy vam ohrozi na zivote to nejcenejsi co mate,dali pres hubu do krve...ale...v okamziku kdy do vas nekdo napali v takove rychlosti ( i rana v 50kmh) je poradna supka.....tak mate primarne co delate se sokem...a malokdo zustane plne racionalni....mysleni se spis omezi na to,zacit hned resit ostatni (dite,zena),pak se dostat do bezpeci (nikdy nevite,kdo do vas jeste vlitne,jestli auto nezacne horet)...a az pak terpv muze nastoupit nejaka agrese...ale v okmaziku kdy vuidte toho * v soku s rozbitym xichtem o airbag....asi nebude moc racionalni si na nem dal ulevovat....tim jej neomlouvam..jen rikam,ze hnev chapu,a sam pokud by mi nekdo vlastni vinnou a zfetovanej nebo ozralej vrazil do auta v kterem povezu dite,tak mu zpusobim takove problemy,aniz bych se jej dotkl nez prijede pcr ze na to opravdu nezapomene.
        • 41 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 11.08.  11:29

          « Re: Re: Re: Zabít

          Však jo, jsou to řeči od počítače.... ale když jsem zažil nehodu, která byla neúmyslná, tak jsem taky vyběhl a byl hodně nepříjemný na toho, co to způsobil.... Takže u mne ta agrese nalítla a to v autě neseděl nikdo z rodiny..
          • 20 Reagovat !

            foto strec-od-piva

            stréc od piva 11.08.  12:55

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            ted je otazka jestli ta tva konrketni nehoda byla zpusobena nepozornosti dotycneho (coz se muze stat kazdemu z nas) technickou vadou (praskla guma) nebo hrube vedomim az arogantni jizdou (na cervenou to jeste sthinu,psani sms za jizdy.).....na me se takhle jednou na naledi znicehonic zprotismeru roztocila felicie (na lehke zatacce ve meste) a uz sem opravdu nemoh nic delat.jen to zaslapnout a sledovat jak mi leti do motoru..(nastesti 30km/h)...nez jsem z auta vylez tak uz jsem mel zavolanou PCR a nahlasenou SPZ vinika pro pripad,ze by chtela ujet...a uz v klidu jsem vystoupil pani racionalne vysvetlil ze to chce lehkou nohu...bez emoci...az se divila ze "vas to nestve ze sem vam rozbila auto?" a ja povidam ja dostanu nahradni ale vy to budete mit drahy,s propadlou stk"
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.08.  13:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zabít

              Už jsem to tady jednou psal... starší pán neviděl a vjel do silnice z vedlejší (řádně zastavil na stopce a pak se rozjel a přes západ slunce neviděl auto), kde se řítil mladý arogantní ... kluk.... nad limit. Viník je dle policie jasný, pán vejl z vedlejší... my to odnesli jako druhotný náraz odhozených aut stojící na stopce.
              • 00 Reagovat !

                foto strec-od-piva

                stréc od piva 11.08.  13:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít

                tak pak ano...pak v takovem pripade by ten pacholek opravdu zaslouzil naloz..ono vetsina blbcu i kdyz zavini a prezije nehodu jako vinik,tak stejne po par mesicich se oklepe a zas jezdi tim svym stylem...malokdo zacne jezdit jinak (uvedomele,defensivne..)....proste mysleni blbce nezmeni nic...dokud se mu nestane neco co jej postihne na zdravi.
        • 40 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 11.08.  11:31

          « Re: Re: Re: Zabít

          jo, tohle je slušnej názor...
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 11.08.  13:10

        « Re: Re: Zabít

        Hele každej režim stíhá nevinný a ti za to pikají. To bylo stejný za Hitlera, za komoušů a teď je to to samý. Já nevím jestli to má vůbec naději být někdy lepší.
        • 00 Reagovat !

          foto strec-od-piva

          stréc od piva 11.08.  13:40

          « Re: Re: Re: Zabít

          vono pokud jede nekdo pod drogama,ma tolik zakazu rizeni...k cemu je takovy clovek prospesny spolecnosti ? nerikam ze si nezaslouzi zit...to chranpanbuh...proste v vyspele demokracii by uz davno nebyl ani mezi beznymi lidmi,a natoz ridit automobil
        • 00 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 11.08.  14:01

          « Re: Re: Re: Zabít

          Já stále naivně věřím, že to záleží především na nás jestli se to změní či ne... A to si té naivity vzhledem k počtu křížků příliš neordinuji...
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 11.08.  15:38

            « Re: Re: Re: Re: Zabít

            No já tomu popravdě moc nevěřím, že je to na nás jestli se to změní či ne. Lidi jsou pořád stejně blbí.
  • 312 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 11.08.  11:20

    Tak

    Tak pokud to není skrytá reklama na toho fokuse tak je to jen další příklad toho že by měli fízlům tohle chování zakázat. Kvůli blbého citróna v ceně krabičky cigaret rozmlátili čtyři auta a ohrozili na životě snad stovku lidí. Někdo už by měl konečně definovat přiměřenost takových zásahů. I kdyby v tom ujížděl Usáma bin Ládin tak prostě nechci aby mě za moje peníze policajti tímhle způsobem chránili.
    • 82 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 11.08.  11:23

      « Re: Tak

      Hele, nezlob se, ale to máš trochu pokřivenej pohled. Když policajti vidí ha...jzla, musí něco dělat... jinak by si ti hajz...lové dělali co chtěli a i z mnoha slušnejch by se postupně stávali haj...zlové, protože někteří zůstávají slušní spíše ze strachu, že budou mít pak problémy...
      • 00 Reagovat !

        foto narona

        narona 14.08.  19:20

        « Re: Tak

        Já s ním v podstatě souhlasím. Stejně citrouš musel někam dojet... Risk že sám někomu něco provede, nebo že se ta šlupka za 30 tis. policajti vyměnili fakticky za tutovku že to nezvládne a do někoho to napálí!
    • 61 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 11.08.  11:26

      « Re: Tak

      A jak by to podle tebe měli řešit?
      • 21 Reagovat !

        foto overdrive

        overdrive 11.08.  11:31

        « Re: Re: Tak

        já bych viděl možnost v nějakém paralyzéru, který by auto vyřadil z provozu. Když stál vedle nich, tak by to byla maličkost a fetka by utíkal po vlastních. Myslím, že jsem už někde něco takového viděl.
        • 70 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 11.08.  11:33

          « Re: Re: Re: Tak

          Devítimilimetrovej paralyzér, mě napadá:)
          • 21 Reagovat !

            foto overdrive

            overdrive 11.08.  11:53

            « Re: Re: Re: Re: Tak

            nebo tak
            • 40 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.08.  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak

              Jo a řval bys tady v diskuzi, jak ohrozili střelbou okolí... bylo to v silně obydlené oblasti a kolem byl hustý provoz.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 11.08.  12:57

          « Re: Re: Re: Tak

          Mam taky pocit ze nieco ako paralyzer na auto bud uz maju, alebo len testuju v USA.
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 11.08.  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Tak

            myslím, že to vyřadí elektroniku celého vozu a ten pak chtě nechtě zastaví... Problém je, že některá auta při zkouškách začala hořet... a to velmi rychle hořet.
    • 71 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.08.  11:26

      « Re: Tak

      A co s ním tedy měli dělat ????? Máš nahlášené kradené auto, tak to jdou prověřit.... to ho měli jako sledovat třeba půl dne a pak ho taktně poprosit, jestli by to auto vrátil? >:D
      • 38 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 11.08.  11:36

        « Re: Re: Tak

        Tak jak píšu. Měli by mít jasně definovanou přiměřenost toho zásahu. Identifikovali ho jako kradené, dali mu jeden blurp načež on porazil dopravní značení a začal ujíždět. Dojeli ho do slepé ulice, potud OK.

        Jejich zásah ve stylu GTA měl ale skončit ve chvíli kdy najel na ten chodník. Už v té chvíli bylo jasné že dělají více škody než užitku. Následné ohrožení stovek dalších účastníků silničního provozu je naprosto bezprecedentní
        • 61 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 11.08.  12:22

          « Re: Re: Re: Tak

          A co pak? Měli ho nechat odjet ? Co dál ? Automaticky ten, který ujíždí, je považován za zločince....... to už bychom pak zase četly názory lidí, jako jsi ty, že PČR je k ničemu, protože nepronásledovala zločince....
          • 35 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 11.08.  12:35

            « Re: Re: Re: Re: Tak

            Ano. Měli ho nechat odjet a začít to řešit jinak. Města jsou dneska prošpikovaná kamerami. Navíc ten borec si to auto už evidentně nechtěl nechat. Kdyby ho nechali odjet tak to auto parkne o kus dál a uteče. Ostatně to už chtěl udělat v té slepé (otvíral dveře), kdyby nedostal strach z toho že ho ta kobra 11 může i zastřelit.

            Pro mě jsou tyhle policejní stejné ohrožování nevinných lidí jako kdyby po člověku co ukradli mobil začali náměstí střílet.

            Ty si prostě jen neuvědomuješ že auto je zbraň, nikdy si neměl vážnou nehodu, tak nevíš.
            • 42 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 11.08.  12:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak

              Těch míst, kde není žádná kamera, je tak moc, že i průměrný blbec se ti schová za pár minut a už ho nikdy nenajdeš. Krásným potvrzením jsou každoroční pátrání po spoustě ztracených dětí, s tolika kamerami by je měli mít hned, ne?
              • 34 Reagovat !

                foto Googlit

                Googlit 11.08.  12:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                Ať se schová a klidně to auto za 5 tisíc někde po cestě někomu i prodá. Hlavně když já při tom po cestě do práce nechcípnu nebo se nebudu po zbytek života plazit na vozíku.
                • 41 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 11.08.  12:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                  Jasně... nechcípneš teď, tak ať si klidně jde. Že může později udělat něco horšího (fetka na amfetaminu je docela průser), to tě netrápí, hlavně, když se to nestane tobě.
                  Fakt myšlení hodné absolutního tupce.
                  • 31 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 11.08.  12:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                    :yes:
                  • 42 Reagovat !

                    foto Googlit

                    Googlit 11.08.  13:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                    Tvoje uvažování: "co by asi tak mohl ten feťák udělat zítra? Raději zmrzačíme pár lidí hned a pak se uvidí" je mi cizí.

                    Navíc sis asi nevšiml jaké jsou u nás tresty že? Nic mu neudělají, dostane podmínku a nějakou povinnou odvykačku.... to fakt stojí za ten pohled na maminu co vynáší tříleté děcko ze zdemolovaného auta.

                    Si normální bezohledný buran. Doufám že ti nějaký fízl při pacifikování zloděje hodinek ustřelí nohu. A doufám že to bude ten nejvymaštěnější měšťák co u vás je. Protože co kdyby si ten zloděj chtěl zítra píchat třeba marihuanu že???
                    • 11 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 11.08.  19:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                      Možná jsem buran, koneckonců pocházím z vesnice. Ale nejsem aspoň sobecká * jako ty. A svým vyjadřováním jsi to opravdu jen dorazil...
            • 41 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.08.  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak

              A jak víš, že by zastavil? Kamery nejsou všude... tohle nemá smysl, pokud je nechají odejít, tak ukradne za rohem jiné auto, další škoda, nebo pojede dál v tomhle. I kdyby 50% případů v tomto postupu našli a dohledali ho (víc by jich nebylo), tak jak ho mají zastavit jinde a jindy ? Zase nechat ujet ?

              A pokud si myslíš, že je fajn, aby takové lidi třeba sledovali, v utajení, aby ho nevyprovokovali agresivnější jízdě a podobně... tak už vidím, jak bys platil 2x takové daně, aby na to u PČR vůbec byly kapacity, vynaložit takové úsilí na chycení "obyčejné" fetky...
              • 22 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 11.08.  12:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                Vsadím se, že by byl první, kdo by v takovém případě řval, že je tu "policejní stát"...
                Nehledě na to, že fetka na amfetaminu při prvním impulzu prostě zkratuje a jedná bez rozmyslu...
      • 50 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 11.08.  11:39

        « Re: Re: Tak

        Tak u problémů je vždycky lepší řešit v prvé řadě příčiny. Takže jako zákonodárce bych napřed zajistil, aby x- krát trestané fetky nemohly volně pobíhat mezi slušnýma lidma.
        • 40 Reagovat !

          foto Riceeater

          Riceeater 11.08.  12:58

          « Re: Re: Re: Tak

          Já bych pro tuhle svoloč znovu zařídil pracovní lágry. Do konce jejich ubohých, ničemných životů by mohli být alespoň k něčemu prospěšní.
      • 00 Reagovat !

        foto narona

        narona 14.08.  19:21

        « Re: Re: Tak

        Po půl dni by mu došlo palivo a bylo by vyřešeno.
    • 25 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 11.08.  11:28

      « Re: Tak

      plně souhlasím, tyhle honičky vždycky končí poškozením mnoha nevinných účastníků a nakonec i zničením kradeného auta. Prostě se fízli předvádějí a ohrožují všechny kolem jak svou divokou jízdou, tak jízdou pronásledovaného, který by jinak tak neblbnul.
      • 23 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 11.08.  12:47

        « Re: Re: Tak

        No jo, plnění úkolů budeme říkat "předvádění"...
        Asi ho měli nechat jet, trosku na amfetaminu, která při prvním impulzu prostě vyrazí a nevnímá žádné nebezpečí a riziko. I kdyby ho nepronásledovali, reagoval by stejně, což si asi neuvědomuješ.
        Možná by to tu fakt chtělo ten policejní stát, jak si všichni přejí - drony, sledování, kamery, neustálý dozor. Pak by takové honičky skutečně nebyly potřeba... A přesně vím, že ti samí stěžovatelé by byli první, kdo by mluvil o policejním státu a o teroru.
    • 61 Reagovat !

      foto strec-od-piva

      stréc od piva 11.08.  11:29

      « Re: Tak

      sorry,kdyz bude policie vedet ze v tom aute je napr.pedofil co unasi dite...tak proste si policie rekne,hele ohrozili bysme provoz...kaslem na to.....at jej najdou podle kamer...to by bylo jako ok? sorry - pokud policie vidi kradene auto,nebo jinak podezrele....platim je za to,aby takove * okamzite zastavili s minimlanim dopadem na okoli
      • 33 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 11.08.  11:37

        « Re: Re: Tak

        Sorry ale kdyby v tom citrónu bylo nepřipoutané třeba svázané dítě tak už je po té nehodě po smrti.
      • 04 Reagovat !

        foto overdrive

        overdrive 11.08.  11:58

        « Re: Re: Tak

        ale oni věděli jen to, že je to kradené auto, které má cenu tak možná 5000.
        • 60 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 11.08.  12:21

          « Re: Re: Re: Tak

          Takže by jsi se spokojil, jako majitel toho auta na policii, kdyby ti oznámili " Jo, vaše auto jsme včera viděli na Proseku, tak jsme mu zamávali" >:-[]
          • 15 Reagovat !

            foto overdrive

            overdrive 11.08.  12:24

            « Re: Re: Re: Re: Tak

            no a myslíš, že teď bude majitel spokojený? “Tady máte auto zpět, neděkujte, je to naše práce”.
            • 51 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.08.  12:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak

              Ty pořád nechápeš, že za tu nehodu může jen a jen ten feťák a zloděj, né PČR.... náhodou, jestli si všímáš, tak jeli hodně obezřetně a zbytečně neriskovali.... Co tedy mají dělat v takové situaci ?
              • 05 Reagovat !

                foto overdrive

                overdrive 11.08.  12:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                jak jsem tu už psal, o viníkovi neni pochyb, ale zásah byl nepřiměřený
                • 50 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 11.08.  12:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                  A jaký tedy je přiměřený? Když ho chtěli zastavit, tak musí zapnout maják... v tu ránu začne auto ujíždět... mají ho nechat? To by každý hned zdrhnul.... stačilo by šlápnout na plyn...
                  • 30 Reagovat !

                    foto strec-od-piva

                    stréc od piva 11.08.  12:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                    ono moc variant zastavit auto v plnem provozu (navic v dopravni spicce) moc neni.Policie muze maximalne povolat kolegy a navest je na predpokladany smer.Pokud uz vedi,ze bude nekde delsi rovina bez moznosti zastaveni lze zastavit dopravu a vytvorit umely (kamion) nebo cileny (pasy) zataras.....Moc jine k zastaveni auta nezbyva....Pokud neni tedy zrovna ve vzduchu policejni vrtulnik s kterym lze koordinovat soucinnost.
                  • 03 Reagovat !

                    foto overdrive

                    overdrive 11.08.  12:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                    já bych třeba zastavil, Ty ne?
                    • 30 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 11.08.  12:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                      Pokud bych byl fetka v kradeném autě? To nevím, asi ne :-) Hlavně, když bych veděl, že mne nebudou honit...
                    • 13 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 11.08.  12:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                      Ty jsi v životě neviděl, co dělá člověk na drogách, že? Nebo jezdíš v provozu taky nafetovaný, že píšeš takové věci?
                    • 30 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 11.08.  13:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                      Ty si fetka na amfetaminoch?
                      • 00 Reagovat !

                        foto overdrive

                        overdrive 11.08.  13:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                        no on psal, že by ujel každý a já píšu, že bych zastavil.
                        • 00 Reagovat !

                          foto wakantanka

                          wakantanka 11.08.  14:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                          ja som to pochopil tak, že ty či ja zastavíme vždy, pretože nie sme smažky fetky >:D ale ako sa zachová niekto v panike pod vplyvom hoc len alkoholu nieto ešte drog je ťažké predpokladať.
                          • 20 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 11.08.  14:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                            Je tam to "kdyby". Kdyby se všeobecně vědělo, že Policie nikoho nepronásleduje a raději ho nechá jet než by riskovala v provozu, tak by asi značně stoupl počet těch, co by raději šlápli na plyn a ujeli i v relativně triviálních případech (+60 na dálnici apod.).

                            Samozřejmě pokud člověk sedí ve vlastním autě s vlastní SPZ, je už od začátku v nevýhodě :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto strec-od-piva

                      stréc od piva 11.08.  13:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                      coze??? normalni clovek snad pokud vidi ze se za nim zapl majak a blika STOP zastavi....
                      • 02 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 11.08.  19:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                        Normální člověk bere amfetamin?
              • 00 Reagovat !

                foto narona

                narona 14.08.  19:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

                Ne za tu nehodu můžou primárně policajti, protože dohnali zmetka k jízdě kterou z podstaty nezvládne. To že ho měli nejlépe zastřelit je věc druhá ale takhle ohrozili kvůli staré herce zdraví ostatních a ničili jejich majetky.
    • 80 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 11.08.  12:10

      « Re: Tak

      To je pořád dokola, a podle mě je tento názor blbost. Kdyby se policii podobné zásahy zakázaly, následovala by anarchie. Každá fetka by věděla, že stačí dupnout na plyn, otřít se o pár aut nebo pro efekt srazit pár chodců, a nikdo se za nimi nepožene. Navíc jedna věc je citrón v ceně cigaret, a druhá fakt, že v něm sedí nesčetněkrát trestaná fetka, která je permanentně nebezpečím pro všechny okolo.
      • 05 Reagovat !

        foto overdrive

        overdrive 11.08.  12:35

        « Re: Re: Tak

        to máš pracdu, ale oni nevěděli kdo tam sedí, snad jen předpokládali, že je to nějaký magor. Profesionální zloděj by sotva kradl takové auto.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 11.08.  12:52

          « Re: Re: Re: Tak

          Samozřejmě. Pravděpodobnost, že v kradeném autě a zvlášť tak nízké hodnoty nebude sedět spořádaný tatík od rodiny, je dost vysoká.
          • 00 Reagovat !

            foto overdrive

            overdrive 11.08.  13:48

            « Re: Re: Re: Re: Tak

            to auto bylo kradené, možná ho ukradl tatíkovi od rodiny, ale jel v něm zloděj.
  • 55 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.08.  11:51

    Neschopnost policie je tristní!

    Ve 30 vteřině se objeví v koloně policejní A6, která mohla jednoduše ten zfetovaný xindl zablokovat. Neprofesionalita a amatérskost fungování PČR se tu ukazuje v plné nahotě, následné ohrožení všech okolo se vyskytujících lidí je otřesné.

    Policie je minimálně na tomto snímku za bezduchou a impotentní bandu. 8-s
    • 14 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 11.08.  11:54

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      velmi slušně řečeno
    • 60 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 11.08.  11:59

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      Já ti nevím Pájo... v první řadě vidím jako viníka tu fetku.
      • 36 Reagovat !

        foto overdrive

        overdrive 11.08.  12:01

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        o viníkovi nikdo nepochybuje, ale o nepřiměřeném zásahu PČR ano.
        • 50 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 11.08.  12:04

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          budu spekulovat... dejme tomu, že policajti přeruší pronásledování a ten evidentně vyšinutý jedinec stejně nezpomalí (protože není evidentně schopen racionálně uvažovat) a o dvě ulice dál na kruháči zlikviduje celou rodinu...
          Mám prostě jinej názor.
          • 14 Reagovat !

            foto overdrive

            overdrive 11.08.  12:21

            « Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

            je to akce - reakce, mohlo dopadnout i tak jak píšeš, ale takhle to byla prostě jistota.
            • 50 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 11.08.  12:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

              víš co, já hlavně bytostně nesnáším fetky za volantam ( vlastně i mimo volant)... prostě s nima mám problém, takže jakejkoliv zákrok policie proti fetkám vítám všemi deseti.
              A jsem naštvanej, když se pak při lámání chleba dělají z těch fetek nemocný lidi a všelijaký skupiny humanistů se jich zastávají... (což tady samozřejmě nikdo nedělá).
              Jak píše kalousek výše... neměli by opustit izolaci...
              • 23 Reagovat !

                foto overdrive

                overdrive 11.08.  12:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                to jsme sice už někde jinde, ale mám na ně stejný názor jako Ty
              • 04 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 11.08.  12:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                Jasně, máš jinej názor, ok, ale neprofesionální práci policie nekritizuješ, zato nahoře "obhájce to bude hrát... atd.", tj. čistě profesionální práci advokáta, bude-li takto postupovat, ano. Jinými slovy, klasický rozpor "sušnýho čověka", hodná policie, zlí advokáti. Já v článku ale čtu 18x trestaný, zákaz řízení, problém bude zjevně jinde, neschopnost státu právo vymoct.
                • 31 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 11.08.  12:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                  Nějak na světě neznám zemi, která umí vymoci zákaz řízení...
                  • 40 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 11.08.  12:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                    Useknout ruce, nebo vypíchnout oči... sice to neni 100%, ale třeba by si to rozmysleli >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 11.08.  12:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                      >:D >:-[] >:-[]
                      A kde to praktikují?
                  • 20 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 11.08.  14:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                    18x trestaný člověk s xtým zákazem řízení, po tom jeho třetím čtvrtém porušení musí jít sedět natvrdo, na to s přehledem stačí i české zákony, stačí se informovat. Pokud mu soud není schopen dát nepodmíněný trest, tj. poslat ho sedět (v jeho případě recidivisty ne do 3, ale v rozmezí 3 až 5 let), pak je to klasická neschopnost vymoct právo. A nějak na světě neznám zemi, kde v kriminále vězni řídí auta.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 11.08.  19:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                      České právo, bohužel, princip "třikrát a dost" zatím stále nezná. Nehledě na to, že ani nevíš, za co byl trestaný a v jakém rozsahu.
                • 50 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 11.08.  12:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                  to přece nerozporuju. Píšu, že mne to štve (i níže). Ten systém není nastavenej spravedlivě.
                  O profesionalitě či neprofesionalitě policie nebudu spekulovat. Neznám všechny jejich předpisy a nařízení, neznám jejich pravomoci či omezení pravomocí. Ale stojím si za tím, že jejich zásah byl na místě = správný.
              • 40 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 11.08.  12:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                Občas kouřím trávu, doufám, že to neohrozí naše přátelství >:D

                Ale jinak s tebou naprosto souhlasím, ještě dokážu pochopit někoho, kdo do toho spadl v "nácti" a vyhrabal se z toho a snaží se vést normální život (takových je ale za nehet). Ale jinak bych to nahnal pod tvrdým dozorem do pracovních táborů, třeba stavět nové dálnice... poprvé něco ukradne? Ok, klasika, vězení/podmínka, podruhé? Makat....Za každou krádež 5let tvrdé práce, za něco těžšího, klidně 15-20... to by bylo snad dostatečně odstrašující a byli by tak společnosti prospěšní.
                • 20 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 11.08.  12:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                  Pokud netaháš jointa každej den v autě cestou do práce, netřeba se obávat mého pohrdání :-)
                  Mluvím o koxu, perníku, heráku a já nevím co ještě všechno, co vzniká chemickou cestou... Co ti vy...* mozek z hlavy, nutí tě krást...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 11.08.  12:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                    Přiznám se, že od doby, co dávají policisté "líznout", si nepotáhnu ani předchozí den večer, když vím, že druhý den jedu :-)

                    • 02 Reagovat !

                      foto skyactive-for-everybody

                      skyactive for everybody 11.08.  12:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                      Tak tuhle zásadu nepokaž...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 11.08.  13:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

                        :yes: Nemam zapotřebí, radši si odepřu i skleničku, v autě mam i alkotester a když nesvítí ráno nula, nejedu :-)
      • 03 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.08.  12:39

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        To samozřejmě, problém je v koordinaci a způsobu zásahu PČR
        • 00 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 11.08.  13:15

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Pájo, jak už jsem napsal výše... o způsobech předávání informací uvnitř policie nic nevím, stejně tak neznám strukturu a rozdělení kompetencí. Spekuloval bych. Mohu jen zopakovat, že jejich zásah v tomto případě považuji za adekvátní a vítám ho.
    • 51 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 11.08.  12:12

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      Nemyslím si. A6 měla sotva čas zareagovat.
      • 24 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.08.  12:40

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        Vysílačky, slyší sirénu a cpe se mu tam nepředpisově auto...
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 11.08.  12:57

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Času, aby pochopil o co jde a zareagoval, měl opravdu málo. Policejní vysílačky nevím jak fungují, zvlášť když v A6 asi neseděla běžná hlídka.
      • 40 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 11.08.  13:39

        « Re: Neschopnost policie je tristní!

        Souhlas... nevidím co by měli v té A6 dělat, ti stáli v jediném průběžném pruhu, auto před sebou... ta první hlídka sotva zapnula maják a za normálních okolností by tam ten Citroën zastavil. Ujíždět začal vlastně až ve chvíli, kdy to tam stočil do toho zavřeného pruhu... a to už bylo pozdě. Za mě tentokrát není co vytknout.

        K tématu jestli ho neměli radši pustit - za mě ne, takový přístup by byl ošklivý precedens v tom smyslu, že ujíždět Policii se vyplatí.
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.08.  12:20

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      To mne také zaráží, ale k čemu vlastně ty pomalované A6 slouží? To nejsou asi hlídkové vozy... Kdoví, jestli to zas neřídil nějaký civilní papaláš a ten radši nesměl zasáhnout....
    • 60 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 11.08.  12:33

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      Ha ha... Ty si myslis,ze v ty audine,co patri ochranne sluzbe (takze jiny naladeny kanal na vysilacce) vedeli, o co jde? Nehlede na to,ze lustrace chvili trva. Pro nekoho je ten svet tak krasne jednoduchej.

      Chlapci,nekteri z vas vi o problemu kulovy, ale radit byste mohli vostosest... To je stejny jak vcera debata o prestupku. Tech kravin,co se tady clovek docte. Ale nelze se divit, kvalita diskuteru jde ruku v ruce s kvalitou ACZ..
      • 26 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.08.  12:42

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        Aha, takže oni nemusí sledovat provoz a reagovat na sirénu? Nepochopí, že se jim tam nepředpisově cpe Xsara a za ní kolegové s majáky?

        Máme stovku civilních Octavií za bukem, kteří dělají prevenci, kdo nás ale bude chránit a pomáhat?

        Tohle si platíme z daní! ;-\
        • 40 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 11.08.  12:51

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Děláš si *? Ta posádka Audiny měla asi dvě sekundy na reakci, z čehož jí tři zabralo jen zjištění, ze kterého směru se maják vůbec ozývá. Auta si mohli všimnout ve chvíli, kdy bylo přímo vedle nich, což je asi tak o pět sekund později, než je vhodné k tomu, aby ho blokli...
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 11.08.  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

            Frrrnk, frrrrnk a želvy byly pryč...
        • 00 Reagovat !

          foto Futurista

          Futurista 11.08.  22:24

          « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Já tě do dneška měl za rozumnýho diskutéra s přehledem. Ale o tomhle víš kulový, tak ze sebe nedělej vola. Ale to je složitý pochopit. Nevím, čím se žívíš ty, ale tohle fakt není tvoje parketa.

          Fakt jak u blbejch. Tady je odborníků. Škoda, že jen tady na diskuzi, hned by bylo na ulici bezpečnějc.
      • 50 Reagovat !

        foto Sebbe-92

        Sebbe.92 11.08.  12:52

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        To víš, spousta z diskutérů zna honičky z Kobry 11 nebo z GTA, kdy po nich jdou všichni a hned >:D zřejmě nepatřili k normální hlídce a proto by jejich bleskovej zásah mohl způsobit víc škod. Za mě policie udělala vše správně, ne jak tu "overdrive" tvrdí. Dle jeho názoru navíc - nebudeme jezdit za Xsarou v hodnotě krabičky sirek, ale za Mercedesem za dva míče poletíme, tam tolik škody neuděláme >:-[] a nebo motto "Lupiče nenaháníme, mohli by se bránit!"
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 11.08.  13:40

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Naopak, to co tu je, je právě Cobra11 a čirou náhodou feťák nezabil mladou rodinu s dítětem. Nikomu bych nepřál aby právě on nebo kdokoliv jemu blízký se stal obětí podobně impotentní policejní naháněčky zfetovaného puberťáka.
    • 01 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.08.  15:50

      « Re: Neschopnost policie je tristní!

      Ale ti v té A6 ještě nic netušili, majáky pustili až těsně před tím průjezdem kolem nich, to by se s nimi museli spojit před tím vysílačkou, což se nestalo.
      Hlavně měli dost času ( minimálně 12 s) zablokovat ho hned na začátku (ještě bez majáků), kdy stál na místě, viz začátek videa.
      • 20 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 11.08.  16:00

        « Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

        A kdo v te Audine sedel, co kdyz jen nekdo prevazel papiry nebo treba eskortoval osobu.. Kazdy obvod v Praze ma svuj kanal, existuje jeste celoprazsky na kterem jede i ta hlidka co ten Citron pronasledovala a je to prave par let, kdy priposlechy dostaly asi vsechny akceschopne hlidky, takze o tom vedi. Pripad te Audiny to evidentne nebyl. Nijak divne mi to ale neprijde, napada me x moznosti proc tomu tak mohlo byt.
        • 20 Reagovat !

          foto white-label

          white label 11.08.  17:24

          « Re: Re: Re: Neschopnost policie je tristní!

          Ale oni to pronásledování do vysílačky nahlašovali až v době, kdy kradený Citroen projížděl kolem té policejní A6ky.
  • 70 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 11.08.  12:35

    Justice

    Ne že bych měl cajty v bůhvíjaké úctě a považoval všechno co dělají za svaté, ale tady není absolutně co vytknout, nehodu nezpůsobili a prostě se po 19cté pokusili zadržet evidentně nenapravitelného zcela vyšinutého jedince. Snad už to číslo 18-19 samo říká, že jestli je něco špatně, tak to není na straně policie (ta musí 19x dopadnout, zdokumentovat a předat justici jednoho a téhož člověka), ale je nad slunce jasné, že zcela fatální chyba je na straně spravedlnosti, která dostane po devatenácté na stůl nenapravitelného magora a vsadím se, že za půl roku bude ten magor znovu běhat mezi normálními lidmi a policie klidně může počítat s tím, že ho bude muset dopadat a dokumentovat jeho "činnost" ještě mnohokrát. Takže pokud je něco v absolutním bordelu a zaslouží odsouzení, tak je to naše justice a zákonodárství.
  • 50 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.08.  12:36

    Focus RS

    A ja som sa tešil na kvalitnú naháňačku Focusu RS, jednak podľa obrázku, jednak podľa začiatku videa, kde v 13 s práskne do výfuku. A ono to stará Xsara. >:D
    • 04 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 11.08.  12:44

      « Re: Focus RS

      no on ten fokusák si předpisy taky k srdci moc nebral, když tam vpálil z odbočujícího pruhu přes plnou čáru. Věřím, že nebýt tam ten magor s Citrónem, tak by se pustili za ním, ale ten by asi zastavil.
      • 31 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.08.  12:50

        « Re: Focus RS

        Víš, ty chytráku, oba dva jsou odbočovací pruhy...... ten Focus jel dle předpisů...
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 11.08.  12:54

          « Re: Re: Focus RS

          Že by mu nějaký policajt přebral babu?
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 11.08.  12:59

            « Re: Re: Re: Focus RS

            Nebo chlapce....
          • 30 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 11.08.  13:06

            « Re: Re: Re: Focus RS

            Ne, jen je to typický humanista... zhoubný nádor současné společnosti.
            • 03 Reagovat !

              foto overdrive

              overdrive 11.08.  13:42

              « Re: Re: Re: Re: Focus RS

              tady není řeč o tvém tátovi
              • 20 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 11.08.  19:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                Jen absolutní ubožák začne do diskuse tahat něčí rodinu.
                Pasoval ses na absolutního ubožáka, gratuluji.
                • 00 Reagovat !

                  foto overdrive

                  overdrive 12.08.  06:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                  s urážkami začal on ty ubožáku
        • 00 Reagovat !

          foto overdrive

          overdrive 11.08.  13:42

          « Re: Re: Focus RS

          no tak tebe bych nechtěl potkat na křižovatce, on byl úplně vpravo a tam je odbočovací pruh doprava, aby se dostal před policejní auto tak přejel přes plnou čáru a zařadil se před ně, to viděl snad každý ne?
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 11.08.  13:45

            « Re: Re: Re: Focus RS

            Pokud tam policisté stáli a nejeli na zelenou, když prověřovali kradené vozidlo (což mimochodem takto normálně bez majáku dělají), tak je jen objel, jel pomalu, ukazoval a zařadil se do pruhu odbočovacího. V Praze je toto naprosto normální a pokud nechceš stát za někým v křižovatce a potřebuješ jet, tak je toto řešení... Také se mohl splést, proto se zařadil.. ano přejel plnou, ale kdo se v křižovatce nespletl ?
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 11.08.  13:45

            « Re: Re: Re: Focus RS

            No protože PČR zastavila na zelenou v tom průběžném pruhu, který je a) druhá odbočka doleva a b) přímý pruh. Chlapík s Focusem ho prostě objel... asi to není úplně košer, ale ani v tom nevidím nějaký zásadní problém.
            • 00 Reagovat !

              foto overdrive

              overdrive 11.08.  13:54

              « Re: Re: Re: Re: Focus RS

              objel ho ten první, fokus tam vletěl jak opařený
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 11.08.  13:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                To se ti jen zdá z té zvukové kulisy RS, když si to pustíš beze zvuku, tak to není žádný rozdíl.

                Hodnoceno optikou pražského provozu je to vcelku normální manévr, který nikoho neohrožuje ani neomezuje (zřejmě, dozadu nevidím), za mě úplně v pohodě. Ale kdybys za to jó chtěl dát pokutu, tak by to asi šlo...
                • 00 Reagovat !

                  foto overdrive

                  overdrive 11.08.  14:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                  no así más pravdu, hypteticky vzato, kdyby na té křižovatce tak neplašil, tak by se zřejmě po pár kilometrech nepotkal s tím blbcem a ten se mohl klidně rozmáznout třeba o strom a byl by klid.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 11.08.  15:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                    To by musel zůstat stát na těch světlech tak dlouho, dokud by ta Xsara neobjela kolečko... jinak se museli zákonitě potkat v té Povltavské, dříve či později.
                  • 20 Reagovat !

                    foto andy2210

                    andy2210 11.08.  15:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                    Proc by se nekde rozmazaval? Narozdil od chlastu, fet co se tyce rizeni tak smysly neovlivnuje. I dle statistik, zatimco chlastu za volantem ubyva a fetu pribyva, fet hraje u zpusobenych dopravnich nehod zcela marginalni roli. Mam na mysli kokain a pervitin. Trava, heroin nebo halucinogeny, tedy i extaze jsou samozrejme o necem jinem. Zfetovaneho cloveka za volantem nemas sanci poznat, ani pri primem kontaktu. Pokud to neni smazka, coz je dano jeho zivotnim stylem, jenze s fetem maji problem i lide, do kterych by to nikdo nerekl. Muze to byt tvuj dobry kamarad, dite, kolega z prace ale treba i partner, s kterym zijes. A zjistis to az po x letech a nebo nikdy, pokud ti ten clovek driv zmizi ze zivota, nebo se z toho dostane. Zvenku je to neviditelne a fyzicky uz tuplem, pokud clovek dodrzuje jinak normalni zivotospravu, nepicha to do zily, jen snupe. Vsechny projevy ktere jsou videt na venek, bys pricital uplne jinym vecem. Problem nastane az v pripade, ze mu v hlave preskoci, prave treba pri pronasledovani. Pak jede na krev. A ano, to pak je riziko.

                    Problem u fetu je ten, ze maskuje unavu. A clovek po 24 hod+ beze spanku proste nema uplne smysly nejbystrejsi. I kdyz i pak je nejspis mene nebezpecny, nez ruzni, zcela strizlivi, duchodci a neumetelove.

                    Nijak to nehajim, nadruhou stranu lecktery unaveny i kdyz strizlivy ridic je nebezpecny uplne stejne. Fet prinasi mnohem horsi veci, nez jak se projevuji ridici pod jeho vlivem za volantem.. Chlast je co se tyce rizeni mnohem horsi. A to nemuvim o promili a vic, ale i mensim mnozstvi.

        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 11.08.  13:42

          « Re: Re: Focus RS

          Oba jsou odbočovací, ale každý někam jinam. První vlevo je do Vysočan, druhý je do Holešovic, kam Focus taky jel.

          Samozřejmě Citroën je nějaká značka, takže ten si klidně dal ještě kolečko a pak ho dojel a kdyby se Focus neférově nebránil podjetí, nemuselo se nic stát... už jen čekám na Hamunu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 11.08.  13:47

            « Re: Re: Re: Focus RS

            >:-[] :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 11.08.  14:10

            « Re: Re: Re: Focus RS

            ty tak ma napadlo, či v tom citrone nebol jeden tiež diskutér, čo školí Mustangy na Octe 1,6 TDI >:D >:D >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.08.  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Focus RS

              Přemýšlej... ten by jim přeci ujel :-! >:-[]
              A je to Superb II kombi >:D
              • 00 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 11.08.  15:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Focus RS

                Anonymita internetu je osemetna vec, tak to nebudu rozvadet, ale ani nevis, jak jsi blizko :-)
    • 00 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 11.08.  12:50

      « Re: Focus RS

      >:D
  • 21 Reagovat !

    foto ryccardo

    ryccardo 11.08.  13:04

    Nechcíp :-/

    Škoda, že to nevzal někde o sloup nebo o Tatru s pískem. Mohl natáhnout brka a my mohli oslavovat o jednoho vytetovaný * míň. Teď jsem jen zvědavej kdy se ozve nějakej sluníčkářskej idijot, který bude napadat neurvalé zacházení ze strany policie při zatýkání. Hlavně jestli se něco nestalo tomu malýmu dítěti. Musela to být hrozná šlupka.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.08.  13:12

      « Re: Nechcíp :-/

      Prosimtě, nešlo by alespoň tady na auto serveru nepoužívat slova jako "sluníčkář" ? >:D

      Děkuji...
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 11.08.  13:24

        « Re: Re: Nechcíp :-/

        Tak jak mám takový tupouny nazývat. Máš nějaký lepší výraz?
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 11.08.  13:33

          « Re: Re: Re: Nechcíp :-/

          A co,nebo kdo je podle tebe sluníčkář ? Já bych použil slovo humanista v tomto případě....
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 11.08.  13:56

            « Re: Re: Re: Re: Nechcíp :-/

            nebo hamunnista... sorry Sakrále...
          • 10 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 11.08.  15:31

            « Re: Re: Re: Re: Nechcíp :-/

            Já to vidím tak, že humanista je normální člověk. Taky se považuju za humanistu, ale sluníčkář je už nenormálně ortodoxní humanista ;-) Viz příklad. Pokud by policajti použili násilí na normálním člověku, který nic neprovedl jako humanistu mě to pobouří. Pokud použijou násilí kupříkladu na týhle fetce jako humanista to schvaluju a sluníčkář by se proti tomu vyhrazoval.
  • 21 Reagovat !

    foto zelenac

    zelenáč 11.08.  13:12

    Akce policie

    Netvrdím, že policie pochybila, ale jedno mi vrtá hlavou už dlouho a to porovnání takových honiček v USA a u nás (resp. v Evropě). Na začátku podezřelý ujíždí policii a nerespektuje zákaz zastavení, přičemž ihned praktikuje nebezpečnou jízdu, načež sjede do boční ulice, kde není žádný provoz, skoro zastaví a policie nijak nezakročí. V takových případech by měl policista narazit zezadu do vozidla podezřelého, nejlépe ho vychýlit ze směru nebo se snažit o přetočení ze zadu z boku vozidla, aby bylo zabráněno dalšímu úniku. Co by to policii stálo? Nový nárazník, možná světlo? Namotovat tedy na auta přední rámy! V USA PD jedná naprosto nekompromisně a snaží se zastavit podezřelého všemi dostupnými prostředky okamžitě a nekoukají na to, aby se jim nedejbože poškrábalo auto. Možná by se pak dalo předejít tomu, že ujíždějící uhrozí stovky lidí a zničí nejeden majetek. U nás velmi často končí takové úniky spíše nehodou podezřelého než zastavením policií.
    • 00 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 11.08.  13:50

      « Re: Akce policie

      Okamžitě? Tak to ani ne, zabředni na jůtubu do videí, než dostanou povolení k pitu, dost to trvá. A jo, musej k tomu dostat povolení velení, zejména teda pokud jede to auto nad 35mil/h - pak pit berou stejně, jako by na týpka stříleli.
      • 00 Reagovat !

        foto zelenac

        zelenáč 11.08.  14:10

        « Re: Re: Akce policie

        No ale to se týká spíše těch dálničních honiček ve velkých rychlostech, které navíc běží live na nějakým kanále, takže si nemohou dovolit udělat chybu. Co se ale týče takových případů v ulicích měst, tak často jednají okamžitým zablokováním.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 11.08.  14:13

          « Re: Re: Re: Akce policie

          Oni tam jeden čas vozili vpredu aj akési kliešte, s ktorými sa to policajné auto zacvaklo do nárazníka toho predním a vlastnou silou ho zastavilo. Či to ale ešte majú a kde netuším.
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 11.08.  14:26

          « Re: Re: Re: Akce policie

          Je fakt, že se toho bojej mnohem míň a neřešej poškození auta, což tady bohužel očividně jo.
          • 10 Reagovat !

            foto zelenac

            zelenáč 11.08.  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Akce policie

            Nevím no, nejsem nějakej znalec, ale zrovna v tý situaci v prázdné jednosměrce se to přímo nabízelo. Je ale jasné, že ani policisté netušili, kam až ta jízda zajde. Něco takového se ale může stát vždy a daleko s horšími následky, proto by měla být snaha o co nejrychlejší zastavení i za cenu pár zmačkaných plechů.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 11.08.  14:36

            « Re: Re: Re: Re: Akce policie

            Jak to myslíš?

            Tady byli celou dobu za ním, od chvíle co začal ujíždět nebyla možnost ho nějak zablokovat. Možná mohli něco zkusit v té slepé uličce... ale tam spíš ještě počítali s tím, že bude muset na konci zastavit a že začne zdrhat pěšky. Pak už nebyli moc v kontaktu...
            • 10 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 11.08.  14:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Akce policie

              Nevim, přišlo mi, že nějakej menší pit mohli aspoň ze začátku klíďo províst, relativně bezpečně. Ale holt se to tady dělá jinak. Ne blbě, prostě jinak:)
          • 00 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 11.08.  15:49

            « Re: Re: Re: Re: Akce policie

            Jo, nejlepsi je delat si zavery o tom, jak to kde funguje na zaklade videi na youtube :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 11.08.  19:15

              « Re: Re: Re: Re: Akce policie

              Tak ja se priste necham zamestnat u americkejch policajtu a pak napisu.
    • 10 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 11.08.  22:30

      « Re: Akce policie

      Řešilo by se to jako normální dopravní nehoda, tedy vina na straně řidiče policejního auta. Tím pidem by za ním šla škoda, popř. ublížení na zdraví atd. Není to tak jednoduchý.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vánoce a Silvestra můžete strávit na pláži: Užijte si zimu v teple!

Vánoce a Silvestra můžete strávit na pláži: Užijte…

Vánoce na blátě a Silvestr před televizní obrazovkou. Také vás taková představa moc neláká? Stále stoupající…

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah notifikací jen majiteli

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah…

Kontroverzní technologie Face ID pro identifikaci obličeje dovoluje další drobnost, která zpříjemní používání…

 

iSport.cz

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil Šural po hattricku

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil…

Byl šťastný. V první řadě z toho, že Sparta prolomila sérii bez vítězství na hřišti Jablonce a také hlavně kvůli…

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku trefil Šural hattrickem

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku…

Fotbalisté pražské Sparty vyhráli v 11. kole v Jablonci 3:0 a dočkali se první ligové výhry venku po čtyřech…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude vládnout slovenský estébák a japonský fašista

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude…

Komentátor Reflexu Karel Steigerwald má k výsledkům voleb dva pohledy – jeden podle svých slov drtivý a druhý…

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a vlevo, ale stát jako firma

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a…

Jako zásadní změnu vnímání politiky vidí výsledky letošních voleb (a nejen těch v Česku) psychiatr Cyril Höschl.…