Hm, tak to mi připadá docela vážné s tím Ruskem. Pokud se jim trh smrsknul na polovinu, tak to brzo budou opravdu ekonomicky na dně. Tohle je velmi nebezpečná hra... Kdo ví, co přijde po Putinovi.
Když k autům taháme Putina, tak bych podotkl že Rusové chtějí změnu, ale Putin je jediný, kdo má reálné ambice Rusko uřídit a proto má tak vysokou popularitu ve volbách. Něco jako volba prezidenta v ČR co proběhla, velká část lidí volila menší zlo. Mají s tím špatné zkušenosti a navíc mají Putina zafixovaného jako toho, kdo jim dokázal zvýšit životní úroveň. Jak moc je to jeho zásluha je otázkou, ale oni to tak prostě berou. A myslet si, že díky této krizi přijde někdo kdo nasype Rusku popel na hlavu a řekne že všechno dělají špatně a začnou poslouchat Obamu je velký omyl, jediné co se děje, že to eskaluje politické názory... ale fuj politika, nechci to tady řešit :-)
Zpátky k autům. Myslím si, že ztráty v Rusku nejsou pro Renault příjemné zprávy, ale stále tím mají obsazený trh a to bylo cílem akvizice. Krize nebude trvat věčně a až se začne růst o to budou mít lepší pozici a možnost si to vzít zpátky. Navíc pokud se jim podaří dostat Ladu a s tím spojené investice mimo Rusko, tak tím teoreticky mohou ztráty dohnat...
Ono poptávka v Rusku je dočasně snížena z důvodu nižší koupěscchopnosti obyvetel. Renaul tam má podíl v "domácí" automobilce, takže i když budou lidi nákup nového auta odkládat, jednou si pro něj stejně dojdou a část z nich půjde pro VAZ. Stejně jako v krizi se najednou obměna parku protáhla v EU z 6 na 8 let a vznikly 2 špatné roky, Rusku se to protáhne třeba 12 na 15 let :). Navíc pozice v Ru jsou u rendlu malé...
Víc bych se bál propadů v Číně a VW, škoda a pod, pro které jsou největším trhem. A číňani, až se naučí dělat auta sami, tak evropany vyštípou, stejně jako se to stalo u počítačů a později u mobilů. Aktuálně se snaží prorazit mmj ve strojírenství, auta budou další na řadě...
Problem soucasneho Ruska je, ze stredni trida si nove auto nebude moci dovolit ani za tech 8 let, ani za 10 let a bude zavisla na ojetinach. Srovnavat krizi Ruska a EU je uplny nesmysl. Krizi v EU zpusobili hlavne media.
Strasit cinany ohledne automobilu je sice zajimave, ale nema realne zaklady. Neco podobneho bylo v USA, kdyz se zacali prosazovat japonska auta. Nastavili se cla plus dalsi mechanismy a americke automobilky jsou na tom aktualne dobre. Ono tedy tech krizi autoémobiloveho prumyslu v USA bylo vic a vydalo by to na vetsi clanek.
Ano, byl jsem idiot, že jsem si ten křáp tenkrát koupil. Ale poučil jsem se. Jsou však lidé, kteří si ten vaginální křáp koupili i podruhé. A těm je věnován ten nadpis. ;-)
Tak to ti poradím nekupovat křápy...Tvůj kamarád maros by mohl vyprávět.
Jsou ti, kteří si Renault koupili i víckrát a dodnes nelitují. Máš moc černobílý svět.
Ano tvůj nadpis tě přesně definuje o tom není pochyb, rád bych se od tebe odborníku dozvěděl jaké auto je tedy to pravé, které není křáp, co bych si tedy měl koupit ??
Díky předem za odpověď. ;-)
Nechápu tvoji neschopnost pochopit, že statisíce lidí si každý rok kupují Renaulty a jsou s nimi velmi spokojeni! Takže ti všichni jsou podle tebe idioti a ty jediný jsi chytrý jak rádio? Kvůli tvé jedné špatné zkušenosti s jakousi pochybnou ojetinou přece nemůžeš odepisovat celou značku (která navíc od dob skutečně katastrofální Laguny II hodně na kvalitě zapracovala). Možná bys měl vědět, že každá taková směšně vzteklá reakce, kterou zde prezentuješ, tě ještě víš zesměšňuje! >:D >:-[]:-) Možná by fakt stálo za to, kdybys navštívil psychiatra, třeba ti pomůže!
P.S. Renault teď fakt jede, chrlí na trh jednu atraktivní novinku za druhou, takže si úspěch určitě zaslouží. Už se moc těším na nový Mégane! :-):yes:
To je neuveriteľné ako sa niektorí jedinci dokážu aj 10 rokov žalovať okoliu, aká strašná krivda ich postihla. Máš japonca, si spokojný, tak neviem prečo ťa to tak baví dookola riešiť.
No že nám prezraď čo za model to presne bolo, v akom roku a či si kupoval nové alebo si bol bazárový kovboj.
Stejně tak nechápu, že někteří stále dokola řešíte Adu. On má prostě poruchu osobnosti a tak nikdy nepochopí co se mu snažíte říct. Když si projdete jeho příspěvky, tak 10% je i rozumných při kterých by se s ním dalo normálně diskutovat, zbytek neustále dokola mele to samé, že už to musí unavovat i tu klávesnici na které to píše. :-!
Ado manzelka ma nove Clio kupene 12/2015 zatial 3000km - nestazuje si .... Ja mam Fluence kupene 3/2011 zatial 118000km - nestazujem si ... Vies ake bude moje dalsie auto? Netusis? tak ti poviem - Renault ...Maj pekny den...
Ádo, né že jsi byl , Ty jseš IDIOT non plus ultra, a s kosočtvercem to nemá co dočinění, tedy naprosto nic společného - to Ti nadělila nebesa. Když už máme jasno o Tvých schopnostech a vlastnostech, tak ještě další - že jsi vlezlý jak Pitralon, že jsi ten, koho vyhodí dveřmi a sápe se zpátky oknem, že jsi doslova tématický parazit , že se zmůžeš maximálně na duševní zvratky ( dáno Tvými vrozenými možnostmi ) směrem k jisté automobilce, zemi a druhu spalovacího pohonu je opravdu na tomto wbu VEŘEJNĚ ZNÁMO. Splňuješ definici psychopata a stalkera. Buď té dobroty, když už jsi stejný d.o.b.r.o.s.e.r jako sluníčkový vítač , a kruci drž klávesnici stupide ...
Suhlasim stebou aj + som ti dal ale zas na druhej strane ..... Zober si ako sa "dobre" citali testy Vavwerkove jeho sprostost mozno zamer ako tempomat,ako ovladanie radia pod volantom , o ergonomii no nebolo to super citanie?.... Rad som cital aj Marosove komenty a ver ci nie rad si precitam aj Adu fakt sa pri tom velmi dobre bavim.....
Tento rok príde vrámci osláv dvadsiatych narodenín nová generácia Scénicu, nakoniec predsa len v dvoch dĺžkach. Čoskoro tiež Mégane Grandtour, pre východnú Európu bude Captur s väčším kufrom a nejaký pick-up (asi nie pre Európu). Koncom roka by mal byť predstavený aj nástupca Koleosu - 7-miestne SUV nad Kadjarom (v predaji od 2017) a Mégane sedan. Budúci rok facelift Clia, nové Kangoo a hovorí sa o malej imidžovke na báze crossoveru (asi spoločný projekt so Smartom).
Jaj, a o niekoľko dní sa predstaví ďalší koncept Alpine, ktorý už bude mať blízko k sériovej výrobe.
Hm hm... no to se uvidí, ono totiž 308 skončila za 2015 těsně pod bednou... a to tak že velmi velmi těsně. První místo je jasné, druhé - na něj si může dělat ambice tradičně Focus nebo některá z novinek, Astra nebo Megane. Protože je ale půlka února a Megane se ještě neprodává, tak je můj tip ten, že to za 2016 na bednu nebude.
to ma rozbehnute vyborne...... dnes z europskych vyrobcov podla mna najschopnejsia najpruznejsia a najflexibilnejsia automobilka .. automobilka ktora auta aj tvori... a nie len vyraba z povinnosti :yes:
s kadjarom ci capturom rozohrali hru v ktorej pravidla urcuju oni.... hru ktoru velka cast konkurencie nema sancu uhrat... teda aspon v eu ... clio to iste .... a novy kral segmentu megane uz tiez klope na dvere ... dizajn je vec vkusu - kazdopadne som na noveho megana velmi zvedavy .. a ze bude opat kralovat nepochybujem..... :yes:
Sklapni už, soplík.
1.To tvoje lečo vytvorené z malých písmen a bodiek sa nedá čítať
2.Píšeš samé sprostosti:
-Ktorá automobilka autá netvorí? Je tu nejaká, čo plány na svoje modely od niekoho kupuje a iba ich vyrába?
-Ktorá automobilka vyrába autá "z povinnosti"? To čo si vymyslel za hovadinu?
-Captur a Kadjar neprišli prvé v triede ani zvlášť nevynikajú - len sa páčia a majú dobrú cenu. Pravidlá určili zákazníci a konkurencia.
-V čom určuje pravidlá Clio?
-Megane kráľ segmentu? Tebe sa niečo snívalo? Spočítaj, koľko modelov sa v tejto triede predáva. Ako etalón sa už desiatky rokov počíta Golf, jemu podobných je viac, nie iba Megane.
Tradične iba trepeš do vetra. Rád snívaš?