Diskuse

Živě z Frankfurtu: Audi Le Mans Quattro

9.9.2003

Mezi nejatraktivnější exempláře letošního Frankfurtu aspiruje nádherný supersport, dominující stánku ingolstadtské automobilky.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  11:14

    UFO!

    No.....zo slovom nadherny by som v tomto pripade zaobchadzal viac ako opatrane. Uprimne, po studiach Pike´s Peak  a  nuvolari som ocakaval nieco bombasticke. Lenze toto ma sokovalo v negativnom slova zmysle. Zadok je viac ako inspirovany Veyronom a z predu to vyzera ako rekvizita z Aktov X. V Ingolstadte prepacia, ale toto je podla mna kapitalny hnus. Teda aspon cela predna cast!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "deny" [195.113.164.XXX] 09.09.2003  11:23

      « Re: UFO!

      Jo, ten cumak jako rekvizita z Akta X, to je trefne prirovnani  Jinak verim tomu, ze podvozek i motor budou super, ale vzhledem k tomu, ze vetsina z nas to auto nikdy ridit nebude a maximalne je uvidi nekde na autosalonu musim rict, ze nejhezci sportaky dela porad Ferrari - lahudka pro oci. V tomhle Audi by se asi chtelo svezt, aby je clovek ocenil.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Pali" [195.49.189.XXX] 09.09.2003  11:48

        « Re: UFO!

        Jenom kratce. Koukam, koukam, kde ja jsem to uz videl? No jasne, Nemci a vlastni inspirace? Kde by ji nabrali!!! Co tak to nejnovejsi male Lamborgini...Znali veci budou se mnou urcite souhlasit. Zakamuflovali to celkem slusne ale kdyz se podivate pozorneji... je to tam..
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  12:16

          « Re: UFO!

          To auto je fakt postavene na podvozku Lamba Gallardo. Ale to Audi avizovalo uz strasne, strasne dlho....
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "anonym" [217.112.175.XXX] 09.09.2003  17:00

            « Re: UFO!

            A kdo asi zkonstruoval podvozek pro Gallardo? Co bylo první,vejce nebo slepice? Za čí peníze to je?Tak čí je to podvozek?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "anonym" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:37

          « Re: UFO!

          Kdo myslis, ze vlastni lambo.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  11:48

      « Re: UFO!

      taky nic pro me (jakoze i kdybych na karu tohohle kalibru mel :o)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Skyline" [62.168.48.XXX] 09.09.2003  12:09

        « Re: UFO!

        No já zírám, jak to, žes to nedal Markovi pořádně "sežrat"? Dovolil si přece napsat "kapitální hnus" a to je snad ještě horší, než můj "designérský paskvil". Jsem pohoršen a dost se divím, že ty ne.

         

        PS: odpovídat mi nemusíš, nebo nejlíp, až když zas přestaneš z mýho nicka vidět rudě

         

        PS pro Marka: tohle ignoruj, mám totiž stejný názor jako ty. Ale bojím se ho říct nahlas, protože pak by mi mohl Yaroukh pořádně naplácat, on je tady totiž největší king. Jinak Akta X rules!:-))

        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  12:13

          « Re: UFO!

          Hmmm...ja s Yarokhem nemam nijak zle skusenosti...myslim, ze doteraz to bola vzdy velmi korektna debata. To len tak na jeho "obranu"...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  12:21

            « Re: UFO!

            PS: To  co bolo predstavene po tejto zrudicke je uz lepsie: Opel Insignia, alebo Gran Turismo Jaguar R-D6 (az na ten dieselovy motor), studia Vision CLS od Mercedesa, to su viac-menej parady. Mame tu vsak aj obrazok Fordu Visos a to je dalsi blivajz. Inak, odkaz pre Yarokha: do botky sa vyplnilo to o com som uvazoval v nasej davnesej debate k tomuto autu, vratane toho, ze to je ideovy nastupca Capri...   Ale je top hnus....sorry toto je o Audi, tu trochu predbieham redaktorov Auto.cz, za co sa ospravedlnujem!
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  12:38

              « Re: UFO!

              ja dostal od jednoho dobrodince (nevim, jestli ho muzu prasknout) 7 fotek Visose, a musim souhlasit - IMHO nic-moc (snad jsem ho tim nena$ral, aby se na me priste nevybodl) ... a tim spis doufam, ze ses v tom o Capri pletl; nebo z ceho usuzujes, ze to bude opravdu predobraz Capriho?
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Marko" [195.12.148.XXX] 09.09.2003  12:50

                « Re: UFO!

                Vo vsetkych materialoch na zahranicnych e-zinoch bolo napisane ze to je remake (alebo nejak tak) Capri. Okrem toho, sam Ford vo svojich materialoch hovori o tom istom! naviac, uz dlho sa hovori (a Ford to viac-menej potvrdil), ze na baze Focusa posatvy nieco ako new-capri a ze concept toho auta uvidime vo Frankfurte. Ale myslim si, ze do serioveho stadia to bude silno prepracovane...ale aj tak si myslim, ze pustit na extra-autosalon vo Frankfurte take nieco si vyzadovalo od ludi u Forda znacnu otrlost. Ta silueta slubovala rozhodne viac...a realita vyzera ako ked som si robil domacu ulohu cez prestavku...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  13:08

                  « Re: UFO!

                  v to silne prepracovani doufam; i kdyz mozna si to moc maluju a u Fordu nedokazou (pokud to jde) udelat karu, ktera by navazovala vzhledove na Capri, a pritom se prodavala (aby to s takovou karou nedopadlo jako s Pumou, ktera, pokud vim, Ford docela potrapila)
                  srovnavam to porad se znovuzrozenim Mustanga a rikam si, ze u nej to ocividne slo/pujde (jestli teda v r.2005 pujde do vyroby, jak jsem si precetl); tak doufam, ze "ikonu" Capri neprecenuju

                  ocekavam Capri, ktere bude vypadat svalnate a aspon trochu brutalne - jako Mk3, ktera se mi libila z tech jeho tri generaci nejvic ... jinak budu *zklamanej ):o)

              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "K" [136.1.1.XXX] 09.09.2003  13:08

                « Re: UFO!

                Dobrodince nepraskej  Osobne jsem od toho taky ocekaval vic, ale porad mi to prijde lepsi nez obludy typu Roomster. Navic Ford nikde nemluvi o nastupci Capri, spis se objevuji zpravy, ze nebude Focus RS (Cosworth) na nove platforme, ale ze by to melo byt nejake kupe. Takze pokud bude mit tohle podvozek z Focuse, 4x4 (3 aktivni dif) a nejakych 300k, tak bych si s tim klidne dela na ulicich ostudu
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  13:12

                  « Re: UFO!

                  tak ted nevim, komu z vas s tim Capri verit :o) ty mas duveryhodnejsi mailovou adresu (i kdyz ta ti muze byt skoro ?lhostejna?, takze zase zadna napoveda :o)

                  pokud by to melo vypadat jako Visos, at tomu radsi ani Capri nerikaj (pokud maji tedy v umyslu vubec to jmeno nekdy ozivovat)

                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  13:45

                    « Re: UFO!

                    Ja si myslim, ze sledujem dost detailne automobilovy priemysel, a o niecom ako Capri sa hovori uz od casu co Pininfarina postavil studiu coupe (tusim Start). Naviac Ford v EU nema okrem StreetKa a teraz GT nic sportove normalneho charakteru. Uz len preto tomu verim. Ale ak chces dokaz tak mam: kazdy zurnalista prepisuje (abo povedzme to slusnejsie: cerpa) z PR materialov od automobilky: takze co za auto sa spomina v tomto clanku?

                    Ford Visos: Blick zurück nach vorn

                    Die auf der IAA von Ford gezeigte Sportcoupé-Studie Visos ist eine moderne Interpretation der Capri-Idee aus den späten sechziger Jahren - mit 350 PS starkem Biturbo-Sechszylindermotor, Allradantrieb und Heckkameras.

                    So wie der Visos könnte ein kompaktes viersitziges Sportcoupé auf Basis der nächsten Focus-Generation aussehen. Doch ob so etwas auch in Serie kommt, hat Ford noch nicht entschieden. Die scharf abknickende hintere Dachsäule ist jedenfalls eine Reminiszenz an den legendären Capri, mit dem Ford ab 1969 fast zwei Jahrzehnte lang im damals großen und sowohl vom Capri wie auch vom Opel Manta geprägten Coupé-Markt für Furore sorgte.
                     
                    Inak je to z dneska, www.auto-motor-und-sport.de , Frankfurtsky report, viem, ze tam je napisane  ze nie je iste ci sa bude vyrabat, ale verte mi, Ford nieco take do portfolia prida...
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  14:08

                      « Re: UFO!

                      mozna si nerozumime: ja neverim tomu, ze neco, co by se jmenovalo Capri, by vypadalo jako Visos (byt i civilizovany)
                      s tim, ze civilizovany Visos (treba) bude "nastupcem Capri", problem nemam - budu to brat proste pusobit na trhu, kde by jinak pusobilo Capri

                      o tom, ze neco takoveho (jako Visos) Ford uvede se nepru, nezpochybnuju to, nezpochybnuju uvedeno sportovniho kupe; ale neverim tomu, ze se to bude jmenovat Capri (at si zatim novinari rikaji co chteji)
                      pokud se za rok/dva/tri ukaze Visos pod nalepkou "Capri", klidne se k tomuhle svemu omylu prihlasim (ale pro samy vzlykani mi nebude slova rozumet ;o)

                      jinak za repast diky, ale ja nemecky neumim uz ani prd :o))

                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  15:03

                        « Re: UFO!

                        ..ja nemecky tiez moc neviem, ale co to vyrozumiem... inak k tej debate: zajtra idem do frankfurtu, takze vo Forde o tom hodim rec, pripadne zoberiem PR materialy a uvidim, co sa tam o tom kncepte pise. Takze pozajtra budeme mudrejsi....
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "Kuba" [62.245.87.XXX] 09.09.2003  19:22

                          « Re: UFO!

                          Visos has classic coupé styling, with a sharply curved C-pillar, reminiscent of the iconic Capri. The B-pillar is hidden behind tinted glass, giving the side-view a smooth, uninterrupted flow. The A-pillar is sharply raked, consistent with coupé styling. Two intake vents are situated on the rear three quarter panel, while 20-inch wheels fill out the lightly flared wheel arches.
                          ........................
                          .............

                           

                          Tolik z oficialnich materialu - takze neni rec o tom, ze to ma byt nastupce Capri, ale napr. C sloupek se na Capri odvolava.

                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "Kuba" [62.245.87.XXX] 09.09.2003  19:37

                          « Re: UFO!

                          ........  It speaks Ford’s design language, the visual culture that unites all the members of our family of cars.  It builds on a history of Ford icons like the Model-T, the GT 40, the original Escort, the Puma and the Capri.  And it says something about where we’re heading in the coming years........
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  21:13

                            « Re: UFO!

                            "The vehicle is very dramatic, drawing inspiration from one of the well-loved European Fords of the past - Capri," says Bird. "Yet it isn’t a retro design; rather, it takes aspects of what made those designs so emotional and wraps them into a dynamic, forward-thinking look, designed to bring a smile to your face."

                            Ch. Bird je sefdizajnerom Fordu. Ta silueta by podla mna naznacovala, ze to je nieco co IDEOVO nadvazuje na Capri. A ze sa to vzhladom k tej sprave, ze ford nieco podobne chysta bude dalej vyvijat. Ja fakt netrvam na tom, ze sa to nutne bude volat Capri (nie som z marketingu Forda, a nepovazujem sa ani za odbornika na historiu tejto znacky takze neviem ci zrovna Capri bol v EU neejaky trhak - a mne sa povodny ani moc nepaci, pozdravujem Bodieho a Doyla z MI5....), ale tvrdim ze IDEOVO to bude nadvazovat na odkaz tohto auta. A ak mam spravy, ze vo frankfurte bude cosi co naznaci "New-Capri" (AutoBild, nemecky AMS) a ten koncept ma ten feeling (nech uz je do toho primiesane cokolvek -luxus, funkcnost, atd...), myslim ze nieco take z toho bude. Btw. look here: [odkaz]

                            [odkaz]

                            toto pochadza este z pred doby Visosa

                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 09.09.2003  21:23

                              « Re: UFO!

                              Hehe...dufam, ze to tak bude. Ja viem, ze to uz vyzera ze som posadnuty obhajovat svoj nazor az do krvy. Ale tak to neni. Stale pripustam aj moznost, ze sa mozem mylit.
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 10.09.2003  07:48

                                « Re: UFO!

                                jasne, o nic nejde ... ja doufam v opak, pac se mi to nelibi a Capri v tom nevidim (ten sloupek jo, ale to je myslim Mk1/2, a z tech sem moc urvanej nebyl) ... asi jsem to jenom "nepochopil" :o)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  12:35

          « Re: UFO!

          zkus zapremejslet (kdyz nestaci, ze jsem ti v te "debate" TRIKRAT primo napsal, proc vubec reaguju) ... je "decentni" rozdil mezi tim, co napsal Marko a tim, jaxes na adresu VW vyradil ty

          asi jsem si tezko vybral zrovna tvuj prispevek losovanim nebo podle nicku (kdyz je mi Nissan Skyline docela sympatickej, a jestli ses skylined, je tvoje vec (jenom bys pak nemel chodit ke kompu ;o))
          a ze bych z tvyho nicka videl rude, to nehrozi - to bych si ho musel vubec zapamatovat (k cemuz zatim nemam duvod)

    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:32

      « Re: UFO!

      Nazory tveho tytu jsou opravdu smysluplne. Zkus hodnotit nejak jinak, ze kapitalni hnus, pripadne designovy paskvil apod. Samozrejme se ti nemusi libit. Jinak, za prve je to koncept, ale jinak nikaj moc nevybocuje z noveho designoveho smeru audi. Souhlasim, ze nuvolari se mi libilo vic. Tohle je, jelikoz jde o supersport, vic brutalni a ne tak uhlazene. Ale ma to neco do sebe.

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Marko" [195.12.144.XXX] 11.09.2003  06:28

        « Re: UFO!

        Ja som to aj inak zhodnotil. Mozno v tej chvili so mna vypadlo nieco viac, pretoze to auto bolo predstavene o 1:00 v noci a ja som v ocakavani pokracovania trendu spomenutych dvoch predchadzajucich studii cakal do noci jak insomniak na toto. potom, som bol nielen sklamany, ale aj unaveny  a teda * zo zbytocneho cakania...Inak co sa tyka mojho vyjadrenia. Aj keby som tam nepripojil jasne zhodnotenie preco sa mi tato kokretna studia zda ako hnus, kazdy moze zhodnotit auto ako chce: ja mam stupne toho pacenia / nepacenia. A vyjadrim to mozno niekedy emotivnejsie, nez niekdo kto iba konstatuje paci/nepaci. Btw. vratil som sa z Frankfurtu a ta studia vyzera live trochu lepsie nez na foto. Ale aj tak stale nepaci... 
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "petous" [62.209.198.XXX] 09.09.2003  11:59

    LEDky

    Zajimalo by mne, jak ty predni svetla sviti. Ze by dnesni ledky svitily lepe nez xenony?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "deny" [195.113.164.XXX] 09.09.2003  12:19

      « Re: LEDky

      No to nevim, ale mne se porad zda, ze xenony oslnuji, kdyz je mate v noci blizko "za zadkem". Navzdory tomu, ze vyrobci nas presvedcuji, ze se jedna pouze o subjektivni pocit (nezvyk). Bud ma dost aut spatne serizeny vyrovnavani, nebo to je tim ze nosim bryle
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Yaroukh" [212.27.202.XXX] 09.09.2003  12:40

      « Re: LEDky

      to bych taky rad vedel; jestli jsou lepsi ve vydrzi (coz predpokladam) a/nebo spotrebe ... ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "MK" [147.232.157.XXX] 11.09.2003  16:41

        « Re: LEDky

        Tak vo vydrzi su urcite na tom lepsie LED-ky ako ziarovky, ci ziarivky.A na druhej strane, ak by aj nahodou nejaka LED-ka zlyhala, tak sa nic nedeje, je ich tam dost:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Gee Bee" [62.84.155.XXX] 09.09.2003  13:07

    Zdrženlivost

    Ahoj lidi. Docela se mi nelíbí, jakým způsobem hodnotíte auta. Prostě nemám rád soudy typu "je to kapitální hnus". To auto prostě nějak vypadá a někomu se to líbí a někomu zase ne. Abych pravdu řekl, tohle Audi se mi taky na fotkách moc nelíbí, ale to bych mohl říct třeba i o Enzu. A podle mě platí pořád "proti gustu žádnej dišputát". Vyloženě mě dožere, když někdo napíše že se nějaký auto může líbit jenom blbcovi, a mě se třeba to auto fakt hodně líbí. V té chvíli si to třeba i vezmu osobně a mám chuť napsat něco drsnějšího. Co si o tom myslíš, Skyline?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Skyline" [62.177.115.XXX] 09.09.2003  22:42

      « Re: Zdrženlivost

      No já si myslím, že je fajn, že začínám být populární. Klidně napiš, že je Enzo nechutný, mě to určitě neurazí (na fotkách se mi vůbec nelíbilo, ale když jsem ho viděl na Autosalonu, změnil jsem názor). Pokud vím, o blbcích jsem nic nepsal, napsal jsem "příznivci bojové techniky", jestli se dobře pamatuju. Pokud je tvůj názor takový, že každý příznivec tanků je zároveň blbec, tak to už není můj problém. Určitě si ale buď jistej, že když napíšeš, že je něco strašný, tak na rozdíl od Yaroukha a Brabuse neodepíšu stylem "ty seš ale ubožák, když se ti to nelíbí, bla bla bla". Nejspíš totiž nebudu reagovat vůbec - názor na design je každýho věc a sprostě někomu nadávat jen proto, že se mu líbí něco jinýho je pod mou úroveň. Nakonec když se rudě vidící Yaroukh zakoktal a začal blábolit nesmysly o věcech, které v mém příspěvku nebyly (viz Tuareg), radši už pak neodepsal.

      Jinak abych taky něco řekl k tématu - podle mě to JE kapitální hnus a výkon motoru za moc nestojí. Řekl bych, že vzhledem k objemu je to podprůměr a aspoň u konceptu se mohli trochu odvázat. Už je to pěkných pár let co existuje Nissan R390 GT1 a ten měl 3,5 V8 biturbo a výkon 441 kW, tj. 600 k. Pravda, civilní verze dostala snížený výkon 404 kW a maximálka se stěhovala z 350 na 320, ale to auto má o dva válce a jeden a půl litru míň. Nemluvě o Porsche GT1, které podobný výkon vydupalo z šestiválce...

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Gee Bee" [62.84.155.XXX] 10.09.2003  08:35

        « Re: Zdrženlivost

        Sorry, nevěděl jsem, že označení "příznivec bojové techniky" používáš jako zdvořilé oslovení ( pokud ne pochvalu dobrého vkusu :) 

        A to s tím výkonem: Vůbec nemám v úmyslu obhajovat tohle auto, protože mě taky nebere (připomíná mi Cadilac Cien stříknutej TT-čkem a trochu Aston Martinem), ale stálo by za to zjistit, jakej měl ten Nissan krouťák, průběh krouťáku s otáčkama, reakci na plyn a životnost motoru. Už formule 1 v roce 1985 měly výkon 1000 koní z jednoho a půl litru s turbem. A Porsche GT1? To je fakt krásný auto. Ale četl jsem jeho test a tam bylo, že je fakt lepší s ním jezdit jenom po okruhu. Vždycky je to něco za něco...

        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "anonym" [194.149.100.XXX] 10.09.2003  09:08

          « Re: Zdrženlivost

          kazdy auto je podobny nejakymu jinymu, at uz vic, nebo min.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Skyline" [212.20.112.XXX] 10.09.2003  22:06

          « Re: Zdrženlivost

          Jasně, že bylo myšleno lehce ironicky, ale na druhou stranu to nepovažuju za žádnou děsivou urážku. Mrkni o pár řádek níž - někdo tam má pocit, že když auto považuju za hnus, měl bych se jít vyšetřit. No ale že bych se s ním mínil hádat, na to fakt kašlu.

          O kvalitě Nissanu bych nepochyboval a o průběhu krouťáku a reakci na plyn už vůbec, vždyť to jezdilo (a vcelku úspěšně) Le Mans. Porsche GT1 je ze stejné doby a za stejnou cenu, nikde taky neříkám, že je to auto do města na dojíždění do práce:-) I když, v USA jsou chlapíci, kteří právě do té práce jezdí "lehce" upravenou 700 k Suprou...

          S F1 bych to nesrovnával, to je přece jen trochu jiná kategorie. Jde mi prostě o to, že tohle je koncept, který stejně nikdy jezdit nebude (určitě ne v této podobě) a tak by je životnost nemusela až tak zajímat, protože se stejně nedá nijak ověřit. Podle mě jsou koncepty od toho, aby automobilka ukázala, na co má. A pokud Audi na víc než toto nemá, tak to je podle mě dost málo. Abych uvedl nějaký příklad - Suzuki před pár lety představila koncept roadsteru (mimochodem naprosto bezchybně vypadajícího - u Suzuki dost překvapivé) s motorem 1,6 V8 biturbo, 176 kW. Tomu říkám nářez. Jistě, že by takový motor asi dlouho nevydržel (proto taky nešel do výroby), ale svezl bych se hned. 

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Brabus" [193.165.195.XXX] 10.09.2003  10:23

        « Re: Zdrženlivost

        Zase jsi ukázal, že jen slintáš nesmysli!!!! Můžu tě ubezpečtit, že tvůj názor na design je opravdu jen a jen tvoje věc. Každého věc. S tím rozhodně nemám problém, ale tvůj problém je, že slintáš nesmysli na techniku, motory, zpracování,  atd. A to pak každý rozmuný člověk musí reagovat. Protože tvrdit např., že VW, AUDI,Seat, Škoda má nejhorší motory atd,atd........ a japonsko je the best off, je dost ubohé a jednoduché. Ale to ty nikdy nepochopíš.

         

        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Skyline" [212.20.112.XXX] 10.09.2003  22:20

          « Re: Zdrženlivost

          Mohl bys aspoň jeden z těch nesmyslů, co jsem ve výše uvedeném příspěvku napsal, uvést? Příště ani nemusíš psát přezdívku - podle ubohého urážlivého stylu, který postrádá jakákoliv fakta je na první pohled poznat, kdo to napsal. Jo a taky marně hledám nějakou zmínku o VW, Audi, Seatu a Škodě...tos vzal kde? BTW dost by mě zajímalo, v čem se motory vyjmenovaných značek liší. Pokud vím, tak ničím.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Brabus" [193.165.195.XXX] 12.09.2003  09:50

            « Re: Zdrženlivost

            Koncern VW sloužil jako uvedení příkladu, co se týče tvé zaslepenosti a postrádání alespoň malé objektivnosti a byla to reakce na tvé dlohodobé slinty na těchto stránkách. P.S. Nikde jsem neuvedl, že se tyto motory liší. To ale neznamená, narozdíl od tebe, že to automaticky degraduje značku atd. !!!!!!!

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Brabus" [193.165.195.XXX] 12.09.2003  10:02

        « Re: Zdrženlivost

        Jen k věci: Jestli si myslíš, že studie slouží jen k tomu, aby se značky předháněly kdo má víc PS, tak já si to rozhodně nemyslím. Ale rozhodně si myslím, že tento motor má větší pravděpodobnost v uvedení na trh, než dalších 99% studii od různych značek.  Možná právě proto mají heslo: náskok díky technice. A narozdíl od spousty dalších značek má audi daleko větší úspěšnost uvedení studii na trh.  
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "merc" [62.245.80.XXX] 09.09.2003  13:25

    info o CLS

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "morris" [213.81.146.XXX] 09.09.2003  15:19

    bieda

    to auto nie je teda nic mov, odvazim sa dokonca tvrdit ze co sa tyka vyzoru, tak stoji za h... Ten koncern WV teda pusta jeden "skvely" sportiak za druhym. A obmedzenie max rychlosti na 250 km/h to uz teda chce odvahu. Viem si zivo predstavit ako sa na prazdnej dialnici nahana AUDI Le Mans Quattro s vykonom 610 k za tesne pred nim ficiacim BMW 330i s detskou sedackou na zadnom sedadle a AUDI kua nie a nie ho dohonit:)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [217.112.175.XXX] 09.09.2003  17:03

      « Re: bieda

      To BMW má taky max 250.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pavel" [212.47.8.XXX] 09.09.2003  19:06

    Masiv!

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "anonym" [212.90.232.XXX] 09.09.2003  19:10

    bez titulku

    me se ta audinka libi, ten motor je podle me taky good. to ze je to hnus je absoulutni hovadina a autor by se mel nechat vysetrit. Nerikam ze se to musi libyt vsem ale hnus to proste neni. Podle me ma v soucasne dobe Audi mozna nejdokonalejsi techniku. pr. Automobilka jako Jaguar se nedavno ohanela s hlinikovou karoserii pro svuj model a Audi uz jezdi s hlinikem 300 let
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "K" [136.1.1.XXX] 10.09.2003  11:47

      « Re: bez titulku

      Hlinik se odstehoval do Humpolce. Ale jestli jezdi v Audi netusim.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MIKI" [212.90.242.XXX] 10.09.2003  23:02

      « Re: bez titulku

      me se ta audinka libi, ten motor je podle me taky good. to ze je to hnus je absoulutni hovadina a autor by se mel nechat vysetrit. Nerikam ze se to musi libyt vsem ale hnus to proste neni. Podle me ma v soucasne dobe Audi mozna nejdokonalejsi techniku. pr. Automobilka jako Jaguar se nedavno ohanela s hlinikovou karoserii pro svuj model a Audi uz jezdi s hlinikem 300 let   - vypada to ze jsem svym prispevkem nastartoval priznivce audi aby taky vyjadrily svuj nazor.......
      Pro ty co neveri ze audi je prinejmensim elita pripomenu-4x4,hlinikova karoserie,1.8T,TDI-tohle vsechno ma na svem konte audi..........
      Nesnasim WV protoze z jisteho pohledu vzal Audi ojedinelost. Na druhe strane vyzdvihl Skodu do doslova nebeskych vysin. Nedavno jsem jel superbem a musim rict ze to auto se vozum Audi priblizilo hodne blizko a pritom je to stale Skoda. Technika Audi ve vozech Skoda-to realita dneska ktera nas cechy proste musi tesit................ NASKOK DIKY TECHNICE
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Quattro" [194.228.170.XXX] 09.09.2003  20:33

    Chce to sériovku.

    Mám rád vozy AUDI. A tohle se mi líbí. Ale chtělo by to něco do výroby a ne jen pořad něco předvádět na autosalonech. Jinak je to super!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "omi" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:19

    Uzasne

    Je to opravdu bomba. Hlavne ten zadek. Uz by to ale opravdu chlelo nejakou seriovku. Ale nic se nesmi uspechat... Pak to bude stat za to!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:25

      « Audi rulez

      Dalsi super kara od audi. Nevim, co sem pletete akta x, ze predu je to jasna R8. Uz to ale vypada docela realne (viz nuvolari), takze se mame na co tesit. Za techniku se opravdu nemusi stydet, to teda smekam. Ze to nekomu pripomima lambo, to se nemuzete divit, kdyz je pod audi. Jedno jako druhy ale vypada, co se tyce designu, uzasne.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "anonym" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:28

        « Re: Audi rulez

        Jo myslim, ze v realu to bude jeste lepsi. Fotky zkreslujou rozmery a celkovy tvary.

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "merc" [62.245.80.XXX] 09.09.2003  22:26

    sterilita

    zajimalo vy mne zda se s nekym shodnu, ze sterilnejsi automobilku nez Audi neznam. Tam snad chybi invence ci fantazie. Uznavam, ze Audi nema takovou historii jako MB, ktere muze udelat jakykoli predek, se kterym navaze na nejaky model z minulosti, ale pouzivat porad temer identicke predni lampy a masku chladice na vse co vyrabi je fakt uz dost.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:40

      « Re: sterilita

      To s tebou teda memuzu souhlasit. Od pikes pisu, nuvolari atd. je to uplne novy design a navic inspirovany minulosti. Nerikam, ze se mi MB nelibi, ale taky by uz mohli zacit delat jiny svetla.

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "pete" [62.177.71.XXX] 09.09.2003  22:42

        « Re: sterilita

        to jsou tri podobne studie, od kterych se bude odvijet novy design, proto jsou mmozna podobne, ale rozhodne ne nudne.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Funcarver" [194.228.167.XXX] 09.09.2003  22:47

      « Re: sterilita

      Pro nekoho sterilni, pro jineho dokonale....... Nova designova linie (nova A4,A8) je podle me zcela dokonala. PS. Az se Marcedes a BMW nauci delat poradny 4X4 budou pro me konkurenty pro Audi. ...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cool-hand" [62.177.97.XXX] 10.09.2003  20:58

      « Re: sterilita

      No, že jsi zrovna uvedl MB jako příklad rozmanitého designu.... Mercedesy nejsou ošklivý(třeba SL je very good), ale když se kouknu do zpětnýho zrcátka, vidím 4 oči a masku s velkou hvězdou, a nevim co je to sakra za model, C nebo SL, či snad CL, že by E ... Zezadu zase na trochu větší vzdálenost nejde rozeznat C nebo S, což je trochu špatný, aby se luxusní auto pletlo s "pouhou" střední...

      Jinak tahle studie je super, nádhera, bomba. Břiznam se, že zmíněné přirovnání AktaX se hodí, ale v dobrém slova smyslu. Audi teď jede, to je neskutečný Pikes, Nuvo, Le Mans, new A8, Avantissimo... Co auto to skvost. Např. nová A6 bude komplet hliníková. Ano mam slabost na Audiny, tahle je super !!!

    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MK" [147.232.157.XXX] 12.09.2003  01:58

      « Re: sterilita

      Podla mna sterilnejsia automobilka je v tomto ohlade Porsche.Je to v podstate stale o tom istom, len s velmi malymi zmenami a upravami, samozrejme az na tu novu Carreru GT.Alebo sa staci pozriet na niektoru z Britskych automobiliek, tam tiez nie su vyrazne zmeny v designe, teda povacsine.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Peter Dindeský" [195.28.64.XXX] 10.09.2003  08:50

    Realna prezentacia hesla Náskok vďaka technike

    Audi Le Mans je najsuper studia za posledných X rokov ktoru som na autosalonoch v Zeneve alebo vo Frankfurte videl. Viem si ju predstavit ako seriovy model v garazi.

    Bravo AUDI

     

    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [194.149.100.XXX] 10.09.2003  09:08

      « Re: Realna prezentacia hesla Náskok vďaka technike

      je fakt, ze zblizka to asi vypada "trochu" jinak. jinak by taky autor nepsal, ze je to "krasny supersport". kazdopadne souhlasim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Quattro" [194.228.173.XXX] 10.09.2003  21:17

    NÁSKOK DÍKY TECHNICE

    DOUFÁM ŽE AUDI NIKDY NEOPUSTÍ OD SVEHO DESIGNU JAKO TŘEBA BMW...

     

    NÁSKOK DÍKY TECHNICE

    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [217.112.169.XXX] 11.09.2003  08:58

      « bez titulku

      wff
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "GTR" [81.19.47.XXX] 12.09.2003  17:45

    mě se to nelíbí!!!

    Nuvolari bylo o moc hezčí a podle mého názoru reálnější pro sériovou výrobu. A co se omezovače týče tak to nechápu,proč  je něco takovýho na supersportu?objeví se i na Gallardu?a co na to jan tleskač?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "David" [212.96.164.XXX] 13.09.2003  00:45

    Pěkné

    Mě se líbí, je kompaktní není zbytečně ladné a kulaté, vypadá možná chlaně, ale to je věc názoru. Nuvolari jako velké kupé má asi větší naději na sérii. Tohle je přece jenom příliš malosériové a zase je tady otáka pro koncern VW taky častá co potom s Lamborgini? Že někdo může říct že je hnus pochopit nemůžu, může se líbit víc nebo míň. Ale každé auto s motorem uprostřed a takhle nadupané JE KRÁSNÉ !!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "stehla" [194.108.48.XXX] 13.09.2003  10:23

    to je humus

    audi se mi nikdy nelíbily. Nevím proč, prostě mám jinej vkus.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Pravda o Miloši Formanovi (†86): České občanství neměl!

Pravda o Miloši Formanovi (†86): České občanství neměl!

Po smrti oscarového režiséra Miloše Formana (†86) se objevily informace, že měl do své smrti nejen americké, ale…

ŽIVĚ: Vévodkyně Kate právě rodí, Británie očekává královského potomka!

ŽIVĚ: Vévodkyně Kate právě rodí, Británie očekává…

Jeden z nejočekávanějších letošních okamžiků je tu! Vévodkyně Kate (36) již dorazila do porodnice a porod jejího…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Král Premier League podle hráčů? Mo Salah zvítězil jako první Egypťan

Král Premier League podle hráčů? Mo Salah zvítězil…

Útočník Liverpoolu Mohamed Salah byl zvolen jako první Egypťan nejlepším fotbalistou anglické ligy. Svými hlasy…

 

Reflex.cz

Nový český film Metanol: Story o převeliké blbosti

Nový český film Metanol: Story o převeliké blbosti

Česká televize připravila na dvě po sobě jdoucí neděle ambiciózní, ale dramaturgicky naprosto správný projekt.…

První zprávy z 53. MFF Karlovy Vary: Pocta Miloši Formanovi, Jaromír Hanzlík a znělka s Caseym Affleckem

První zprávy z 53. MFF Karlovy Vary: Pocta Miloši…

Od pátku 29. června do soboty 7. července 2018 se letos koná 53. ročník karlovarského festivalu. Jeho…