Novinky
Zajimalo by mne, jak ty predni svetla sviti. Ze by dnesni ledky svitily lepe nez xenony?
No to nevim, ale mne se porad zda, ze xenony oslnuji, kdyz je mate v noci blizko "za zadkem". Navzdory tomu, ze vyrobci nas presvedcuji, ze se jedna pouze o subjektivni pocit (nezvyk). Bud ma dost aut spatne serizeny vyrovnavani, nebo to je tim ze nosim bryle
Ahoj lidi. Docela se mi nelíbí, jakým způsobem hodnotíte auta. Prostě nemám rád soudy typu "je to kapitální hnus". To auto prostě nějak vypadá a někomu se to líbí a někomu zase ne. Abych pravdu řekl, tohle Audi se mi taky na fotkách moc nelíbí, ale to bych mohl říct třeba i o Enzu. A podle mě platí pořád "proti gustu žádnej dišputát". Vyloženě mě dožere, když někdo napíše že se nějaký auto může líbit jenom blbcovi, a mě se třeba to auto fakt hodně líbí. V té chvíli si to třeba i vezmu osobně a mám chuť napsat něco drsnějšího. Co si o tom myslíš, Skyline?
No já si myslím, že je fajn, že začínám být populární. Klidně napiš, že je Enzo nechutný, mě to určitě neurazí (na fotkách se mi vůbec nelíbilo, ale když jsem ho viděl na Autosalonu, změnil jsem názor). Pokud vím, o blbcích jsem nic nepsal, napsal jsem "příznivci bojové techniky", jestli se dobře pamatuju. Pokud je tvůj názor takový, že každý příznivec tanků je zároveň blbec, tak to už není můj problém. Určitě si ale buď jistej, že když napíšeš, že je něco strašný, tak na rozdíl od Yaroukha a Brabuse neodepíšu stylem "ty seš ale ubožák, když se ti to nelíbí, bla bla bla". Nejspíš totiž nebudu reagovat vůbec - názor na design je každýho věc a sprostě někomu nadávat jen proto, že se mu líbí něco jinýho je pod mou úroveň. Nakonec když se rudě vidící Yaroukh zakoktal a začal blábolit nesmysly o věcech, které v mém příspěvku nebyly (viz Tuareg), radši už pak neodepsal.
Jinak abych taky něco řekl k tématu - podle mě to JE kapitální hnus a výkon motoru za moc nestojí. Řekl bych, že vzhledem k objemu je to podprůměr a aspoň u konceptu se mohli trochu odvázat. Už je to pěkných pár let co existuje Nissan R390 GT1 a ten měl 3,5 V8 biturbo a výkon 441 kW, tj. 600 k. Pravda, civilní verze dostala snížený výkon 404 kW a maximálka se stěhovala z 350 na 320, ale to auto má o dva válce a jeden a půl litru míň. Nemluvě o Porsche GT1, které podobný výkon vydupalo z šestiválce...
Jinak abych taky něco řekl k tématu - podle mě to JE kapitální hnus a výkon motoru za moc nestojí. Řekl bych, že vzhledem k objemu je to podprůměr a aspoň u konceptu se mohli trochu odvázat. Už je to pěkných pár let co existuje Nissan R390 GT1 a ten měl 3,5 V8 biturbo a výkon 441 kW, tj. 600 k. Pravda, civilní verze dostala snížený výkon 404 kW a maximálka se stěhovala z 350 na 320, ale to auto má o dva válce a jeden a půl litru míň. Nemluvě o Porsche GT1, které podobný výkon vydupalo z šestiválce...
Sorry, nevěděl jsem, že označení "příznivec bojové techniky" používáš jako zdvořilé oslovení ( pokud ne pochvalu dobrého vkusu 😊
A to s tím výkonem: Vůbec nemám v úmyslu obhajovat tohle auto, protože mě taky nebere (připomíná mi Cadilac Cien stříknutej TT-čkem a trochu Aston Martinem), ale stálo by za to zjistit, jakej měl ten Nissan krouťák, průběh krouťáku s otáčkama, reakci na plyn a životnost motoru. Už formule 1 v roce 1985 měly výkon 1000 koní z jednoho a půl litru s turbem. A Porsche GT1? To je fakt krásný auto. Ale četl jsem jeho test a tam bylo, že je fakt lepší s ním jezdit jenom po okruhu. Vždycky je to něco za něco...
A to s tím výkonem: Vůbec nemám v úmyslu obhajovat tohle auto, protože mě taky nebere (připomíná mi Cadilac Cien stříknutej TT-čkem a trochu Aston Martinem), ale stálo by za to zjistit, jakej měl ten Nissan krouťák, průběh krouťáku s otáčkama, reakci na plyn a životnost motoru. Už formule 1 v roce 1985 měly výkon 1000 koní z jednoho a půl litru s turbem. A Porsche GT1? To je fakt krásný auto. Ale četl jsem jeho test a tam bylo, že je fakt lepší s ním jezdit jenom po okruhu. Vždycky je to něco za něco...
Jasně, že bylo myšleno lehce ironicky, ale na druhou stranu to nepovažuju za žádnou děsivou urážku. Mrkni o pár řádek níž - někdo tam má pocit, že když auto považuju za hnus, měl bych se jít vyšetřit. No ale že bych se s ním mínil hádat, na to fakt kašlu.
O kvalitě Nissanu bych nepochyboval a o průběhu krouťáku a reakci na plyn už vůbec, vždyť to jezdilo (a vcelku úspěšně) Le Mans. Porsche GT1 je ze stejné doby a za stejnou cenu, nikde taky neříkám, že je to auto do města na dojíždění do práce😄 I když, v USA jsou chlapíci, kteří právě do té práce jezdí "lehce" upravenou 700 k Suprou...
S F1 bych to nesrovnával, to je přece jen trochu jiná kategorie. Jde mi prostě o to, že tohle je koncept, který stejně nikdy jezdit nebude (určitě ne v této podobě) a tak by je životnost nemusela až tak zajímat, protože se stejně nedá nijak ověřit. Podle mě jsou koncepty od toho, aby automobilka ukázala, na co má. A pokud Audi na víc než toto nemá, tak to je podle mě dost málo. Abych uvedl nějaký příklad - Suzuki před pár lety představila koncept roadsteru (mimochodem naprosto bezchybně vypadajícího - u Suzuki dost překvapivé) s motorem 1,6 V8 biturbo, 176 kW. Tomu říkám nářez. Jistě, že by takový motor asi dlouho nevydržel (proto taky nešel do výroby), ale svezl bych se hned.
O kvalitě Nissanu bych nepochyboval a o průběhu krouťáku a reakci na plyn už vůbec, vždyť to jezdilo (a vcelku úspěšně) Le Mans. Porsche GT1 je ze stejné doby a za stejnou cenu, nikde taky neříkám, že je to auto do města na dojíždění do práce😄 I když, v USA jsou chlapíci, kteří právě do té práce jezdí "lehce" upravenou 700 k Suprou...
S F1 bych to nesrovnával, to je přece jen trochu jiná kategorie. Jde mi prostě o to, že tohle je koncept, který stejně nikdy jezdit nebude (určitě ne v této podobě) a tak by je životnost nemusela až tak zajímat, protože se stejně nedá nijak ověřit. Podle mě jsou koncepty od toho, aby automobilka ukázala, na co má. A pokud Audi na víc než toto nemá, tak to je podle mě dost málo. Abych uvedl nějaký příklad - Suzuki před pár lety představila koncept roadsteru (mimochodem naprosto bezchybně vypadajícího - u Suzuki dost překvapivé) s motorem 1,6 V8 biturbo, 176 kW. Tomu říkám nářez. Jistě, že by takový motor asi dlouho nevydržel (proto taky nešel do výroby), ale svezl bych se hned.
Zase jsi ukázal, že jen slintáš nesmysli!!!! Můžu tě ubezpečtit, že tvůj názor na design je opravdu jen a jen tvoje věc. Každého věc. S tím rozhodně nemám problém, ale tvůj problém je, že slintáš nesmysli na techniku, motory, zpracování, atd. A to pak každý rozmuný člověk musí reagovat. Protože tvrdit např., že VW, AUDI,Seat, Škoda má nejhorší motory atd,atd........ a japonsko je the best off, je dost ubohé a jednoduché. Ale to ty nikdy nepochopíš.
Mohl bys aspoň jeden z těch nesmyslů, co jsem ve výše uvedeném příspěvku napsal, uvést? Příště ani nemusíš psát přezdívku - podle ubohého urážlivého stylu, který postrádá jakákoliv fakta je na první pohled poznat, kdo to napsal. Jo a taky marně hledám nějakou zmínku o VW, Audi, Seatu a Škodě...tos vzal kde? BTW dost by mě zajímalo, v čem se motory vyjmenovaných značek liší. Pokud vím, tak ničím.
Koncern VW sloužil jako uvedení příkladu, co se týče tvé zaslepenosti a postrádání alespoň malé objektivnosti a byla to reakce na tvé dlohodobé slinty na těchto stránkách. P.S. Nikde jsem neuvedl, že se tyto motory liší. To ale neznamená, narozdíl od tebe, že to automaticky degraduje značku atd. !!!!!!!
Jen k věci: Jestli si myslíš, že studie slouží jen k tomu, aby se značky předháněly kdo má víc PS, tak já si to rozhodně nemyslím. Ale rozhodně si myslím, že tento motor má větší pravděpodobnost v uvedení na trh, než dalších 99% studii od různych značek. Možná právě proto mají heslo: náskok díky technice. A narozdíl od spousty dalších značek má audi daleko větší úspěšnost uvedení studii na trh.
to auto nie je teda nic mov, odvazim sa dokonca tvrdit ze co sa tyka vyzoru, tak stoji za h... Ten koncern WV teda pusta jeden "skvely" sportiak za druhym. A obmedzenie max rychlosti na 250 km/h to uz teda chce odvahu. Viem si zivo predstavit ako sa na prazdnej dialnici nahana AUDI Le Mans Quattro s vykonom 610 k za tesne pred nim ficiacim BMW 330i s detskou sedackou na zadnom sedadle a AUDI kua nie a nie ho dohonit😊
me se ta audinka libi, ten motor je podle me taky good. to ze je to hnus je absoulutni hovadina a autor by se mel nechat vysetrit. Nerikam ze se to musi libyt vsem ale hnus to proste neni. Podle me ma v soucasne dobe Audi mozna nejdokonalejsi techniku. pr. Automobilka jako Jaguar se nedavno ohanela s hlinikovou karoserii pro svuj model a Audi uz jezdi s hlinikem 300 let
me se ta audinka libi, ten motor je podle me taky good. to ze je to hnus je absoulutni hovadina a autor by se mel nechat vysetrit. Nerikam ze se to musi libyt vsem ale hnus to proste neni. Podle me ma v soucasne dobe Audi mozna nejdokonalejsi techniku. pr. Automobilka jako Jaguar se nedavno ohanela s hlinikovou karoserii pro svuj model a Audi uz jezdi s hlinikem 300 let - vypada to ze jsem svym prispevkem nastartoval priznivce audi aby taky vyjadrily svuj nazor.......
Pro ty co neveri ze audi je prinejmensim elita pripomenu-4x4,hlinikova karoserie,1.8T,TDI-tohle vsechno ma na svem konte audi..........
Nesnasim WV protoze z jisteho pohledu vzal Audi ojedinelost. Na druhe strane vyzdvihl Skodu do doslova nebeskych vysin. Nedavno jsem jel superbem a musim rict ze to auto se vozum Audi priblizilo hodne blizko a pritom je to stale Skoda. Technika Audi ve vozech Skoda-to realita dneska ktera nas cechy proste musi tesit................ NASKOK DIKY TECHNICE
Pro ty co neveri ze audi je prinejmensim elita pripomenu-4x4,hlinikova karoserie,1.8T,TDI-tohle vsechno ma na svem konte audi..........
Nesnasim WV protoze z jisteho pohledu vzal Audi ojedinelost. Na druhe strane vyzdvihl Skodu do doslova nebeskych vysin. Nedavno jsem jel superbem a musim rict ze to auto se vozum Audi priblizilo hodne blizko a pritom je to stale Skoda. Technika Audi ve vozech Skoda-to realita dneska ktera nas cechy proste musi tesit................ NASKOK DIKY TECHNICE
Mám rád vozy AUDI. A tohle se mi líbí. Ale chtělo by to něco do výroby a ne jen pořad něco předvádět na autosalonech. Jinak je to super!
Je to opravdu bomba. Hlavne ten zadek. Uz by to ale opravdu chlelo nejakou seriovku. Ale nic se nesmi uspechat... Pak to bude stat za to!
Dalsi super kara od audi. Nevim, co sem pletete akta x, ze predu je to jasna R8. Uz to ale vypada docela realne (viz nuvolari), takze se mame na co tesit. Za techniku se opravdu nemusi stydet, to teda smekam. Ze to nekomu pripomima lambo, to se nemuzete divit, kdyz je pod audi. Jedno jako druhy ale vypada, co se tyce designu, uzasne.
zajimalo vy mne zda se s nekym shodnu, ze sterilnejsi automobilku nez Audi neznam. Tam snad chybi invence ci fantazie. Uznavam, ze Audi nema takovou historii jako MB, ktere muze udelat jakykoli predek, se kterym navaze na nejaky model z minulosti, ale pouzivat porad temer identicke predni lampy a masku chladice na vse co vyrabi je fakt uz dost.
To s tebou teda memuzu souhlasit. Od pikes pisu, nuvolari atd. je to uplne novy design a navic inspirovany minulosti. Nerikam, ze se mi MB nelibi, ale taky by uz mohli zacit delat jiny svetla.
Pro nekoho sterilni, pro jineho dokonale....... Nova designova linie (nova A4,A😄 je podle me zcela dokonala. PS. Az se Marcedes a BMW nauci delat poradny 4X4 budou pro me konkurenty pro Audi. ...
No, že jsi zrovna uvedl MB jako příklad rozmanitého designu.... Mercedesy nejsou ošklivý(třeba SL je very good), ale když se kouknu do zpětnýho zrcátka, vidím 4 oči a masku s velkou hvězdou, a nevim co je to sakra za model, C nebo SL, či snad CL, že by E ... Zezadu zase na trochu větší vzdálenost nejde rozeznat C nebo S, což je trochu špatný, aby se luxusní auto pletlo s "pouhou" střední...
Jinak tahle studie je super, nádhera, bomba. Břiznam se, že zmíněné přirovnání AktaX se hodí, ale v dobrém slova smyslu. Audi teď jede, to je neskutečný Pikes, Nuvo, Le Mans, new A8, Avantissimo... Co auto to skvost. Např. nová A6 bude komplet hliníková. Ano mam slabost na Audiny, tahle je super !!!
Jinak tahle studie je super, nádhera, bomba. Břiznam se, že zmíněné přirovnání AktaX se hodí, ale v dobrém slova smyslu. Audi teď jede, to je neskutečný Pikes, Nuvo, Le Mans, new A8, Avantissimo... Co auto to skvost. Např. nová A6 bude komplet hliníková. Ano mam slabost na Audiny, tahle je super !!!
Audi Le Mans je najsuper studia za posledných X rokov ktoru som na autosalonoch v Zeneve alebo vo Frankfurte videl. Viem si ju predstavit ako seriovy model v garazi.
Bravo AUDI
Bravo AUDI
Nuvolari bylo o moc hezčí a podle mého názoru reálnější pro sériovou výrobu. A co se omezovače týče tak to nechápu,proč je něco takovýho na supersportu?objeví se i na Gallardu?a co na to jan tleskač?
Mě se líbí, je kompaktní není zbytečně ladné a kulaté, vypadá možná chlaně, ale to je věc názoru. Nuvolari jako velké kupé má asi větší naději na sérii. Tohle je přece jenom příliš malosériové a zase je tady otáka pro koncern VW taky častá co potom s Lamborgini? Že někdo může říct že je hnus pochopit nemůžu, může se líbit víc nebo míň. Ale každé auto s motorem uprostřed a takhle nadupané JE KRÁSNÉ !!!!
PS: odpovídat mi nemusíš, nebo nejlíp, až když zas přestaneš z mýho nicka vidět rudě
PS pro Marka: tohle ignoruj, mám totiž stejný názor jako ty. Ale bojím se ho říct nahlas, protože pak by mi mohl Yaroukh pořádně naplácat, on je tady totiž největší king. Jinak Akta X rules!😃
srovnavam to porad se znovuzrozenim Mustanga a rikam si, ze u nej to ocividne sl👋pujde (jestli teda v r.2005 pujde do vyroby, jak jsem si precetl); tak doufam, ze "ikonu" Capri neprecenuju
ocekavam Capri, ktere bude vypadat svalnate a aspon trochu brutalne - jako Mk3, ktera se mi libila z tech jeho tri generaci nejvic ... jinak budu *zklamanej )😄
pokud by to melo vypadat jako Visos, at tomu radsi ani Capri nerikaj (pokud maji tedy v umyslu vubec to jmeno nekdy ozivovat)
Ford Visos: Blick zurück nach vorn
Die auf der IAA von Ford gezeigte Sportcoupé-Studie Visos ist eine moderne Interpretation der Capri-Idee aus den späten sechziger Jahren - mit 350 PS starkem Biturbo-Sechszylindermotor, Allradantrieb und Heckkameras.
So wie der Visos könnte ein kompaktes viersitziges Sportcoupé auf Basis der nächsten Focus-Generation aussehen. Doch ob so etwas auch in Serie kommt, hat Ford noch nicht entschieden. Die scharf abknickende hintere Dachsäule ist jedenfalls eine Reminiszenz an den legendären Capri, mit dem Ford ab 1969 fast zwei Jahrzehnte lang im damals großen und sowohl vom Capri wie auch vom Opel Manta geprägten Coupé-Markt für Furore sorgte.
Inak je to z dneska, www.auto-motor-und-sport.de , Frankfurtsky report, viem, ze tam je napisane ze nie je iste ci sa bude vyrabat, ale verte mi, Ford nieco take do portfolia prida...
s tim, ze civilizovany Visos (treba) bude "nastupcem Capri", problem nemam - budu to brat proste pusobit na trhu, kde by jinak pusobilo Capri
o tom, ze neco takoveho (jako Visos) Ford uvede se nepru, nezpochybnuju to, nezpochybnuju uvedeno sportovniho kupe; ale neverim tomu, ze se to bude jmenovat Capri (at si zatim novinari rikaji co chteji)
pokud se za rok/dva/tri ukaze Visos pod nalepkou "Capri", klidne se k tomuhle svemu omylu prihlasim (ale pro samy vzlykani mi nebude slova rozumet ;o)
jinak za repast diky, ale ja nemecky neumim uz ani prd 😄)
........................
.............
Tolik z oficialnich materialu - takze neni rec o tom, ze to ma byt nastupce Capri, ale napr. C sloupek se na Capri odvolava.
Ch. Bird je sefdizajnerom Fordu. Ta silueta by podla mna naznacovala, ze to je nieco co IDEOVO nadvazuje na Capri. A ze sa to vzhladom k tej sprave, ze ford nieco podobne chysta bude dalej vyvijat. Ja fakt netrvam na tom, ze sa to nutne bude volat Capri (nie som z marketingu Forda, a nepovazujem sa ani za odbornika na historiu tejto znacky takze neviem ci zrovna Capri bol v EU neejaky trhak - a mne sa povodny ani moc nepaci, pozdravujem Bodieho a Doyla z MI5....), ale tvrdim ze IDEOVO to bude nadvazovat na odkaz tohto auta. A ak mam spravy, ze vo frankfurte bude cosi co naznaci "New-Capri" (AutoBild, nemecky AMS) a ten koncept ma ten feeling (nech uz je do toho primiesane cokolvek -luxus, funkcnost, atd...), myslim ze nieco take z toho bude. Btw. look here: [odkaz]
[odkaz]
toto pochadza este z pred doby Visosa
asi jsem si tezko vybral zrovna tvuj prispevek losovanim nebo podle nicku (kdyz je mi Nissan Skyline docela sympatickej, a jestli ses skylined, je tvoje vec (jenom bys pak nemel chodit ke kompu ;o))
a ze bych z tvyho nicka videl rude, to nehrozi - to bych si ho musel vubec zapamatovat (k cemuz zatim nemam duvod)