Ale tři sedačky vedle sebe se vlezou. Ono ani současné Disco ve třech vzadu není žádná sláva. Spíš je mi smutno po pomocném rámu, slušném křížení náprav a šestihrnku v základu. Uvidíme, jestli bude ještě vůbec na vzduchu.
Tak tohle je pro me zklamani. To auto je male!! Terenni schopnosti jsou zjevne pryc a kufr v 7 mistnem usporadani mensi nez v kadaku...
Pokud zustanou pouze ctyrvalce, kadak je pro to prima konkurence...
Škoda konkurencí pro Land Rover. jako vtip dobrý :-)
Kolik se vyrábí Land Roverů bez pohonu 4x4?
Škoda má větší kufr, to je ale úžasné, takže je SUV Škoda (VW) konkurence pro Land Rover.
Teréní schopnosti pryč. Proč myslíš? Třeba podle foto 9? nepodceňuj podvozek kvůli karoserii.
Po nuceném odchodu zůstával Discovery jediným krabicovým off roadem od Land Roveru. Se smíšeními pocity vidím Discovery Sport (i když trochu návrat Free Landeru? I když bohužel většina produkce Land Roveru jezdí jen po silnici (trh to tak žádá) Discovery zůstával ta pravá klasická krabice. Ale už se i jemu asi krátí dech. A to bych řekl že těm co chtějí luxusní SUV stačilo předhodit RR.
Ano, vozy Land Rover fungují jako SUV. Vozí se v nich ti co chtějí udělat dojem, bohaté paničky v nich vyzvedávají děti ze školy. Někdy si říkám proč Land Rover plýtvá prostředky a neudělá méně náročný podvozek pro ty co chtějí jen naprostý luxus RR a jeho schopnosti v terénu nikdy nevyužijí. Pro ty by stačil obyčejný haldex...
Discovery se nám zmenšuje a ztrácí hranatost. Ale nikdy nebude to co si většina představí pod slovem SUV, Land Rover vyrábí Off Roady. I když uvnitř vypadají jak obývák dubajského šejka.
Discovery 3 vs Touareg... Off Road vs SUV.
[odkaz]
ani jeden odkaz nefunguje...
nejdriv se proti mne ohradis, a pak napises v podstate to samy...
cekal jsem na disco jako na nadejne velke sedmimistne auto.
tohle je ale krok opacnym smerem.
o tomhle aute vime malo, a RR sport uz take neni pravoverny offroad s dobrou krizitelnosti naprav.
disco sport je uplne obyc SUV a tohle k nemu bude mit blizko...
sedmimistna SUV se zatim vyrabeji jen na prekonavani malych vzdalenosti - neadekvatni velikosti kufru. a jako takova jsou mozna dobra na rozvoz deti do skoly, ale ne na dovolenou. tohle auto se zmensilo a jestli nabidne jen ctyrvalce, je pro me absolutne nezajimave, podobne jako kadak...
disco 4 bylo jine, doufal jsem ze trosicku lepe vyuziji prostor a odlehci ho, tohle je vetsi disco sport...JEN
Odkazy mě mrzí, vše je na youtube, disco vs touareg, druhé terminator vs range rover (top gear) a třetí range rover sport top gear the sting
Ohradil jsem se proti tomu brát škodu jako konkurenci k Land Roveru, máš pravdu s křížením náprav a karoserie v extrému (otevření dveří). Mám pocit že doba pravých off roadú odchází. On už je nikdo nekupuje. To je ten problém. Žiju roky v UK a opravdu nechápu co budou všichni ti co denně používají defender jako pracovní nástroj dělat až dosloží. je jako třída nenahraditelný. japonské pick-upy jsou něco jiného. Naštěstí denně vidím v provozu kousky staré desetiletí a v Solihulu dál vyrábí náhradní díly i po skončení výroby modelu.
Discovery sport vypadá fakt jako SUV ne off road, palec dolů. A jestli tak bude vypadat i nový discovery 5 tak je to smutný. byl to pro mě ten poslední LR :-( po odchodu defenderu. Off road máš řídit v holinách od bláta a ne se bát o potahy.
Takhle jsem to presne myslel. Roky jsem se tesil na velky odolny schopny auto ktery se neboji holinek. Hlavne ze se vsichni ted hrnou do pick-upu. Asi chteji zdeformovat i tuhle kategorii...
Velký problém jsou i slavné evropské normy na cokoliv. Japonské značky tu v podstatě přestaly velké teréňáky právě kvůli tomu. A Defender? Nesplňoval normy na bezpečnost chodců?! Když jsem to slyšel poprvé tak jsem si myslel že si dělají legraci. Tohle auto je na pole, do lesa, do hor, pouští, džunglí... Traktor také nesplňuje. Loni když byly v Anglii povodně jsme měli naplánovaný výlet do Walesu, dva dny jsme byli odříznutí v jednom údolí kvůli zaplaveným silnicím. Místním to bylo jedno, hádej proč :-) Pick-upy jsou super ale nepoberou šest lidí uvnitř kabiny do neprůchodného terénu jako i krátký Defender. Jako náklaďák super. U farem v UK vidíš většinou tři auta. Jedno osobní na běžné ježdění za slušného počasí, Defender pro cesty po pozemcích farmy a japonský pick-up pro převoz čehokoliv kamkoliv přes cokoliv. Jestli ale za chvíli budou i kabiny pick-upů jako SUV tak potěš pánbůh! Rozumím že víc lidí si to kupuje pro frajeřinu ale výrobci by měli pořád počítat s tím kdo potřebuje velký teréňák a pick-up primárně jako pracovní nástroj a nemůže si dovolit platit miliony za voňavé SUV. Btw spousta lidí na anglickém a skotském venkově kupuje Duster ve velkém. protože je to levná 4x4. Když jezdíš k ovcím nepotřebuješ X5 :-)