Auta jako LeBaron/Saratoga/GTS, Stratus, Sebring (01-06), Neon byla v USA i v Evropě velmi úspěšná, prodalo se jich mraky a dokázaly bodovat i v dobách boomu SUV jako byly Suburban, Expedition, Tahoe, Escalade atd
FCA ale umí kulové, Dart byl propadák od počátku, 200ka na chvíli zazářila ale o to víc strmě padla.
no bohužel jen ty od FCA milá redakce. Tady sou čísla z únoru v USA od GM
Cadillac CTS - nárůst 1,6% oproti 2/2015
Chevy Impala - nárůst 0,9% oproti 2/2015
Chevy Malibu - nárůst 53,3% oproti 2/2015
Chevy Sonic - nárůst 46,2% oproti 2/2015
Chevy Volt - nárůst 62,5% oproti 2/2015
GM prodalo v únoru 2016 59 000 ks aut, které nejsou ani SUV,ani crossovery, ani trucky ani VANy. Ale osobáky nikdo nekupuje, že >:D >:D
Panejo, ty jsi sedmilhář. V článku je napsáno, že není zájem o malé sedany. Ty jsi vytáhl tři velké sedany z jiné velikostní třídy, Volt a Sonic, které jedou v malých prodejích a proto každý růst vypadá procentuálně jako obrovský. Škoda, že lidi tu nejsou slepí a hloupí a na tvé manipulace tak snadno neskočí.
Chrysler 200 není malý sedan, nýbrž midsize, stejně jako byl Midsize Sebring, Stratus a LeBaron a tedy Chevrolet Malibu je přímá konkurence. Rozměrově je midsize i CTS, akorát že je to luxury cars a tohle jen obyč.
Když o tom nic nevíš, bývá lepší být zticha >:D >:D Přímou konkurenci Dartu je zas Chevy Cruze a kolik se prodá měsíčně Cruze a kolik Dartu. obé Compact car.
za to že FCA neumí krom tria Charger/300/Cahllenger, což je výtvor DaimlerChrysler a Cerberusu vyrobit jediný osobák pořádně a že zařízli výrobu kabrioletů.
Buick Cascada za necelé první dva měsíce prodeje 583 prodaných kusů a to je zima.
Je to všechno pravda a přesně došlo na má slova.
Taky sem už špagetka klub radši nechodí. >:D
Jediný u čeho nedošlo na má slova je zatím obludárium Cherokee.
Jinak sem všechno přesně trefil.
Nechat si vyrábět osobáky u někoho jiného je totální ubohost a stejně jim do toho nikdo nepůjde, možná tak čínan nebo PSA a to bude jejich definitivní konec v USA >:D >:D
Už i zarytí fnaoušci značek jako je Chrysler a Dodge vidí, kam to FCA vede.
Soustředit se na suv a trucky? To udělali v 90 letech Ford i GM a nebýt pomoc státu, oba krachli.
Narozdíl od FCA se poučili
Mno...cely ten (i obcas pojizdny) cirkus Chrysler/Dodge/Plymouth je prezivajici dinosaur na kapackach na ceste do marnice. Napred je zachranovala vlada, pak Daimler, ted ten FIAT komplot. Jejich nejvetsi problem je kvalita - at uz materialu ci procesu - bud naspecifikovali nevhodne/cheap materialy a auta se s.r.a.l.a, ci navrhli nevyrobitelne veci. Kdyz chlap na lince boucha auta dohromady za $40-50/hod ... bo odbory to tak chteji...tezko lze byt soutezivy. [odkaz]
Lidi voli svymi penezenkami re: 200 "I will never buy a chrysler of any kind again."...nebo "This car is a piece of CRAP!!! Don't buy one ever! " [odkaz] :-! Jestli nejaka amerika, tak GM s opatrnosti.
Daimler je nemusel zachranovat, v roce 1998 byl Chrysler Corporation v zisku a v černých čísel. Do červených spadl až za Daimleru. Daimler do fůze šel proto, že chtěl zvýšit svůj podíl na us trhu, ale nepovedlo se. Nicméně i tak ta éra byl úspěšnější jak tahle od FCA, co se týče modelové palety, odvedené práce atd
slova su asi zbytocne.... pre mna velke sklamanie ... chrysler 200 je moc pekne auto... a moc som mu drzal palce... je to velka skoda..... a zacinam mat o chrysler uz obavy ked vidim kam smeruje .. aby nakoniec nedopadol ako lancia... ja uz vazne neviem co sa to tam deje ... ale je mi z toho dost smutno ... skoda debat
Tak bavíme se o USA. Tady v Evropě byl Sebring vyšší střední, i když by klidmě mohl být řazen spíš do střední, protože 300C pak bylo taky vyšší střední a to ttrochu nedává smysl.
Chrysler 200 je fakt pěknej kousek a i když na sedany nejsem, tak tenhle bych klidně hned bral ... na USA trhu jsou mnohem hnusnější a horší auta ve stejný třídě ale ty se prodávají dobře. Fakt divný a než aby jim to vyráběl nějakej číňan tak to ať radši končí, když to nezvládli ...
Chrysler se * do pěknýho průseru ... Co jako chce dál prodávat? Obludu 300c a MPV?
200ka ani Dart niesu ziadni krasavci a dizajn interieru ako aj pocit z neho nicim neohuri. Jazdil som 200kou asi dva dni a asi najhorsie co v tom aute je, je otocny volic prevodovky. Ten sice moze na prvy pohlad vyzerat cool, horsie to uz je z jeho pouzivanim. Pri pootoceni kolecka sa sice objavi zvoleny stupen, v skutocnosti je potrebne asi tak sekundu pockat kym ten stupen automat zaradi. pri rychlych manevroch ako je otacanie na ceste je to absolutne neprakticke riesenie. 200ka hlavne v lacnejsich stupnoch vybavy vyzera ako low cost a v drahsich vybavach to auto nedava cenovo zmysel. Taka Camry ci Accord aj v tych najzakladnejsich vybavach vyzeraju dobre. 200ka pre nich nieje ziadna konkurencia a vacsinou si ju kupuju chudobnejsi americania (prevazne cernosi, ktori maju problem sa vobec kvalifikovat na pozicku na to auto). Videl som to na vlastne oci, ked som bol manzelke kupovat Cherokee minuly mesiac. U dilera to vyzeralo ako na cernosskej party. Teda cierni boli v jednej casti, oddeleni od bonitnejsich klientov ktori si vsak bez vynimky vyberali SUV ci minivany. Inak, Cherokee tak casto kritizovany prave Barichellom je suprove auticko (druhe do rodiny) a v ciernej farbe vyzera celkom v pohode. S V6 to slape nadherne, akurat ta 9 st. prevodovka nedava zmysel - pri normalnych rychlostiach devinu v zivote neuvidite a aj osmicka je zaradena az pri dialnicnych rychlostiach. V europe je cherokee predrazeny, v USA je doslova za hubicku - Limited s V6 a solidnej vybave za 30 tisic USD, samozrejme po zlave, ale tu mi ponukli sami uz medzi dvermi. Pikoska je aj dodatkova zaruka na cele auto -7 rokov alebo 200 tisic km na cele auto. No nekup to.
I kdyby Cherokee mělo nejlepší motor na světě - Imho fakt nevím v čem je ten Pentastar bez přímého vstřiku s výkonem který mělo GM lepší už v roce 2007 tak špičkový )dneska dává 3,6 atmo 330 HP), ale budiž a i kdyby mělo nejlepší podvozek, nikdy bych si to s tímhle designem nekoupil. Na to se nedá dívat.
manželka si primy vstrik uziva urcite jinak a v motoru ji je to fakt jedno. Tak si nemyslim ze by mela byt chudak. Zato od tebe je pod kazdym clankem o FCA plno nenávistných poznámek, a uplne zbytecne...
Zbytečně? Tak pokud nevidíš co udělal Fiat s kdysi nepokrokovějším amerikcým výrobcem tak je mi to líto. Já sem chryslery jezdil 8 let a dodnes znam spousty lidí kolem ale opravdu krom tria zadokolek 300/chally/charger nevím co bych si u FCA dneska vybral. Z osobáků určitě nic a to chrysler měl v 90-00 vynikající škálu osobáků
Az tak uplne by som ten chrysler v 90 rokoch neidealizoval. Poslednym super autom na svoju dobu bol LHS, naozaj pohodlny korab. Taky Cirrus uz japoncom konkurovat nemohol a neon bol klasicky low cost v USA. Vlajku na chvilu zdvihla 300ka , no v sucastnosti uz je to zastaraly model a nutne potrebuje nastupcu. Novy cherokee sa ani mne spociatku nepozdaval, no postupom casu som tomu dizajnu prisiel na chut. Jazdi ich v okoli kopec a cim viac to vidim okolo seba tym viac sa mi paci. Je to iba o zvyku. A ruku na srdce, kto z konkurencie dnes ponuka to co cherokee - obavam sa ze nikto. Najdi mi jediny model v triede ktory mu konkuruje vo vybave, variabilite, vykonom a hlavne schopnostami v terene. Nic podobne na trhu nieje. Netreba zabudat na fakt, ze poziadavky trhu sa menia a dnes ludia uz ani nechcu klasicke terenne auta, zakladom su dobre vlastnosti na ceste , pohodlie, infotainment a vzhlad - teda aby to aspon trochu pripominalo suv. V tom vsetkom je jeep dobry, plusom je vsak cena a ponuka modelov ako napr Trailhawk, ktore si dokazu poradit aj v naozaj solidnom terene. V tak sirokej ponuke jedneho modelu jeepu v sucastnosti nemoze konkurovat nikto.
LHS, Concorde byly velmi pokrokové vozy moderního designu, docela slušných interiérů a pokrokové koncepce cab forward. Trio Cirrus/Stratus/Breeze se prodávalo dobře nejen v USA, na nadarmo to bylo Auro roku 1995.
Sebring 01-06 byl zase neprodávanějším kabrioletem v USA bez rozdílu značek.
300 se taky povedla, úspěchy měl i retro PtCruiser.
Co má úspěchy dneska z vlastní produkce FCA?
Ten Cherokee.
Není to trochu málo? Myslíš že to bude stačit, brašule? >:D >:D
300 se mi vždy líbila, ale pro mé potřeby je to až moc velký kus auta, to samé Charger. Sebring se dá koupit velmi lacino a kabra miluju, ale moc se mi nelíbí a ten interiér je vyloženě děs. Challenger je bomba, ale v Evropě se nedá koupit za rozumný peníz. Takže asi nic :'-(
Suhlasim ze osobaky chrysleru v poslednej dobe moc nejdu, pritom techniku na to ma. To trochu nechapem. Dokonca aj minivan, popularny to produkt pre rodiny z detmi uz zaostava za japonskou konkurenciou. Osobne nepoznam nikoho kto by si kupil novy minivan od chrysleru, Sienny ci Odyseye vsak idu pomerne dobre. Chrysler zacina mat problemy z dizajnom, inac to nevidim, kedze technicky nieje problem z dostupnych zdrojov poskladat akekolvek auto.
"...udělal Fiat s kdysi nepokrokovějším amerikcým výrobcem" :-O
Tento vyrok je dost nadsazka. Mozna kdysi davno, ale co ja vnimam od 1980+ cele to trio CH/PL/DO dela jeden Edsel za druhym. OK, vymysleli minivan, a ted po 30-ti letech ...mame nove auto... hle tu je ...brand NEW Pacifica (i s baterkou pod sedadly) >:D oh pleeeze... a FIAT...skoda mluvit. :no: