Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
1
/
17
Prohlédnout znovu
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Silnější šestnáctistovka již má šestistupňovou převodovku
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Polstrované opěrky hlavy se nám zamlouvaly
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Hranatý nákladový prostor dokázal u 4,6 dlouhého furgonu nabídnout 4,6 m3 prostoru
|
acz
Šestnáctistovka nás překvapila skromnou žízní 5,8 l/100 l
|
acz
Vinuté pružiny a adaptivní tlumiče tvoří standard i pro furgon
|
acz
Průchod přepážkou je na bocích šikovně chráněn, aby převážené předměty nepoškodily vůz
|
acz
Doplňování Adblue je oddělené, aby nedošlo k záměně s naftou
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem