"Další vývoj je příliš nákladný". To je ta nejdůležitější věta. Takže se můžeme těšit (jestli se někdo ještě na Citroeny umí těšit), že běžná levná jednotná platforma PSA s klasickým pružením bude použita u všech aut (je přece "modulární") a jediné rozdíly budou v použití levných nebo trošku dražších tlumičů (regulovatelných). Ale to nebrání zákazníkovi slíbit, že bude jezdit za 2,8 l/100km a ještě mnohem pohodlněji než jezdily staré Citroeny. A dvě verze? No to není problém, stačí dvě různá nastavení řídící jednotky.
Tak on ani další vývoj není nutný, už 20 let stará Xantia Activa je dodnes nepřekonaná v losým testu. Je to škoda, protože kdo se svezl Activou nebo Hydractiv 3, tak ví, že není potřeba to dál rozvíjet. Škoda, že se Citroen vzdává své historie - bez toho nevidím moc důvodu Citroen kupovat.
lákalo mně to si ji koupit, jen tak do garáže, auto co na gumách 195, trumflo ferrari, lambo, a různé supersportovní čtyřkolky, je prostě legenda, ale málo kdo to ví, tuším že průjezd byl v 85 a druhý nejlepší 911 S4 to dal za 84,5
Hydractive III+ je plne vyvinuty a skvele fungujici system, je mozne ladit, ne vyvijet. Nevim, ceho se v Citroenu boji, tak skvely podvozek "premiovi" nemci nemaji. Je to pouze marketingova neschopnost frantiku, ktera uvrhla vyrobu C5 na 25 tis. kusu rocne.
přesně tak, myslím, že jde jen o prachy a skutečnost, že adaptivní tlumiče jsou opravdu velkým skokem u klasických koncepcí a rozdíl už není tak výrazný, tak si řekli, adaptivní budou stačit
Jsou to jenom kecy. Přeložím: jsme v *, dávná sláva značky je v kopru. Proto lámeme hůl i nad posledním dobrým a originálním, co jsme do aut dávali. Nahradíme to pětikorunovou elektronickou sr...ou s megahustým názvem (třeba heaven-drive) a tunou marketingovejch keců.
Nadále budeme pod značkou Citroen prodávat přeznačkované Pažouty. Za příplatek pro pitomce přeznačkované pažouty s cingrlátky, famoźní samostatnou značku DS. Na její marnou existenci vypatláme nejikoničtější označení, kterým disponujem. Jsme sebranka ho...d. >:-[]
A: Šéf říká, že musíme šetřit jak to uděláme?
B: Mo já nevím co kdyby jsme zrušili to fungující odpružení a nahradili ho jiným?
A: Počkej a bude se mu to líbit?
B: No dobře tak zaplatíme vývoj úplně nového a budeme nabízet 2 varianty.
A: Moment a nebude to dražší než současný stav?
B: To neřeš hlavně na tom začni makat at vypadá, že něco děláme nebo poletíme >:D
Citroën ještě stále nepochopil, že aby mohl v Evropě požadovat prémiovou cenovku, musí tomu odpovídat i nabízená technika. Evropané totiž ve většině (naštěstí) nejsou takoví automobiloví analfabeti, aby jim skočili na trochu extravagantnější tvary karoserie, přizdobené hromadou chromu a k tomu interiér čalouněný lepší kůží. Ne, takto prémiová značka opravdu nefunguje a až získají větší automobilový přehled i Číňani, budou moci značku DS rovnou zrušit. Další průšvih je nové směřování samotné značky Citroën coby vozů s ošizenou výbavou - Cactus budiž odstrašujícím příkladem (bez děleného zadního sedadla, bez otáčkoměru, bez stahování zadních oken, zato s nepříliš pohlednými plastovými obklady na dveřích, které ale stejně zdaleka nesahají až k jejich okrajům) a nová C3 zřejmě bude následovat. Ach jo... :'-(:no: A k tomu zruší jejich hlavní technickou specialitu - hydropneumatické odpružení, kvůli snižování nákladů. Smutné, a hlavně marketingově sebevražedné... 8-s:no:
Místní odborníci promluvili o budoucí kvalitě jízdy z dosud nijak nespecifikovaných vlastností systému odpružení. I přes fakt, že není známo vůbec nic, je samozřejmě jasné, že to bude průměrné nebo podprůměrné šméčko. Ach, jak rád bych taky vlastnil křišťálovou kouli a mohl předvídat budoucnost, a pak tady plkat moudra a být za stařešinu rodu na fóru...
Ne, nemám křišťálovou kouli. Pouze dělám závěry na základě faktů ze současných a nedávných ekonomických a technických trendů v automobilovém průmyslu, o který se zajímám a navíc je to moje práce. Tak jsem si dovolil mít názor. A vlastně si myslím, že v podstatě správný. Citroen s rozpočtem a možnostmi dnes bohužel navymyslí nic, co by bylo podobně revoluční a dobré jako kdysi to odpružení, které teďo dpískal. Naopak, ten vývoj nového bude tak levný (a věř, že to budou elektronicky řízené tlumiče - jako třeba v e VW nebo kdekoliv jinde), že i tak se vyplatí vyhodit 60 let zdokonalovanou, fungující a marketingově dobrou věc. Až tolik se totiž ušetří.
Ale jestli to nechápeš, utíkej si toho novýho citróna koupit, místo křečovitě vtipných pokusů o výsmívání lidí, kteří zde píšou svůj názor. Tak pravil stařešina cucákovi. Howg >:D
Něco nevého to asi nebude, to by neušetřili. Takže to můžou být jen adaptivní tlumiče? Nebo je ještě něco jiného? Koupí licenci od Medvěda na vzduchové odpružení? >:D