Předsériová výroba nového Peugeotu 308 již běží a tak se s novým modelem, který nahradí třistasedmičku, budeme vídat v sekci špionážních fotografií stále častěji.
Peugeot měl problém - stvořil překrásné auto 307. Tak rásné, že jeho tvary přiliš rychle zastaraly. Poměrně radikální, ale jednostranný, facelift mu příliš nepomohl a naopak zvenku ubral kus kouzla. A tak na podzim přijde nová 308. Spojí to nejlepší z 207 a 407 a vznikne skutečný král mezi auty, lev salónů :yes:
No v to doufam, mame doma 307 pred faceliftem a je to nadherny a myslim ze i nadcasovy (v ramci moznosti samozrejme :-) ) auto - nerekl bych ze by nejak rychle zestarl.. ale tenhle novej model mi neprijde nic extra zatim ale uvidime protoze tem retusim se neda verit, ty jsou podle me hodne ovlivneny neumenim a malou predstavivosti "designoretusera" ;-) . Ciao! :yes:
Peugeot mám rád a design 307 považuji za dokonalý a nadčasový. Jen musím pořád kroutit hlavou, proč to od té doby Peugeot tak patlá. :-( Že by 307čku navrhnul nějaký brigádník? ;-) V každém případě je to zoufale promarněná šance... přijít po 307 s tak nic neříkajícím designem. :-( Ono v podstatě všechny modely, které přišly po 307 byly podivné. :-(
Podla mna robi peugeot velku chybu , lebo 406 bolo krasne auto aj 307 sa dalo a 206 bolo tiez velmi pekne. Ale 407,308 a 207 su vlastne len zohyzdene predchadzajuce modely, nejakou divnou obrovskou dierou vpredu. Ta je inak dost nechutna, neviem preco ju tak tlacia do vsetkych modelovych rad. Potom sa nemozu divit, ze trhovy podiel klesa.
Pro me byly u Peugeotu miloniky 2, a to 206 a 407. P307 me ve verzi hatch prilis nezaujal (to ovsem neplati pro verzi SW, ta je velmi povedena). Co mi zatim chybi u 308 je naboj individuality, to bude vsak mozne posoudit az po odhaleni v cervnu. Verim, ze bude mozne najit neco jineho oproti predchudci, nez pouze jine predni a zadni svetlomety, prip. vice sklonene celni sklo. Btw. "fiatacke" kamiony se jiz hemzi Bravem a vysledek nazivo je slusny.
Jo jo Bravo vypada na zivo hodne slusne, byl jsem ted v Milane na veletrhu a Bravo tam bylo jako oficialni auto, prohlidl jsem si ho ze vsech stran i z interieru a fakt krasa :yes: , bylo zaparkovano i vedle Octavie 1 combi a je o dost vetsi (sirka vyska).. Bravo rullezzz ;-):yes:
Já v tom designu problém nevidím. Od 406 má Peugeot jasnou designovou řeč. Kdyby krása designu odrážela technickou spolehlivost, nesmí být v naší rodině jiné auto :-)
U starších Peugeotů se mi design hodně líbil.Otec byl na Peugeoty vcelku vysazený,měl 309,306,307,vždy diesel,nakonec jsem i já okolo roku 1998 uvažoval o koupi 406,nakonec jsem ale vzal Octavii.Vím,že design nemůže stát na místě,ale to co Peugeot předvádí dnes se mi vůbec nelíbí(možná ještě dosluhující 607),začalo to nevyváženou 407... tlama,dlouhý čůmák...a tak nějak to pokračuje dál. ;-)
Dovol, abych te trochu opravil - po 406 ma Peugeot jasnou designovou krec. U spousty aut, ktery se mi na prvni pohled nelibily, jsem se naucit jejich krasu vnimat pozdeji [resp. zvyknul jsem si]. U Peugeotu se mi to posledni dobou nedari.
...ten design hodnotit, ta fotka teda realne nevyzera, jedine ak by zadne kola boli vacsie ako predne a o rozchode ani nehovoriac. Inak Peugeot mi designovo nic moc nehovori, auta su technicky stale len priemer v Europe, tak ako 80% vsetkych EU znaciek ;-\
:-! Peugeot dělá poslední dobou samí....(hnus).Něco bych Peugeotu vytknul,mohli by udělat vepředu širší úsměv(už tedˇ je dost nechutnej),ale mohli bychom v něm vidět řidiče.V peugeotu je poslední pěkný auto 206,už to mělo ve přední části široký úsměv,ale ne tak velký.Jestli si u Peugeotu myslí,že když se jejich modely budou na lidi usmívat,že tím pádem se budou lidi usmívat na jejich auta(já se na ně určitě usmívat nebudu).Tečka a konec
ach muj boze;( tyhle francouzsky autmobilky uz spasi snad jen zase ta Johana...to jsou presne ty adepti, kterym Ko(py-)rejci zatopej, az jim z toho bude ouzko...