Na českých silnicích se již několik týdnů prohánějí prototypy dalších derivátů nové Fabie. Jestli jde o nástupce dieselové Fabie RS nebo něco mnohem obyčejnějšího nedokázal zatím nikdo definitivně rozluštit.
Menuj aspon jedno auto v triede s lepsim podvozkom ako Fiesta (r.v. 2002). Okrem Mini, BMW1, a pod., ktore stoja o tretinu viac.
A neviem, co s tym ma dealer, auto som si vybral ja, nik mi ho nenutil, tak neviem, o com tocis.
NENARAZAL SOM NA VYKON ALE NA POMER VYKON A ZIVOTNOST MOTORU.(INAC JA VIEM AKE ZNACKY POUZIVAJU KTORE MOTORY,SOM PREDAJCA VW A NEBUDEM TI ROZPRAVAT POCET VRATENYCH VOZIDIEL 1 MESIAC PO ZAKUPENI....)CHOD SA RADSEJ ZAPOJIT DO FORA KTORE MAJU SKODOVACI NA NETE, A OVER SI REALNU ZIVOTNOST A PROBLEMY NAPR. S MOTORMI 2,0TDI U OCTAVII.....
Ano, bomba! Alespon s motorem 1.6, ve žluté nebo černé, v combi, se spoilerem na 5.dveří, s podložkami na kolech, s tmavými foliemi na sklech... Bude to bomba. Určitě koupím. P.S.: podle mně se jedná pouze o sportovní paket, eReSo bude drženo v tajnosti..
Hihi, ale teď vážně...Tuhle jsem četl na nějakém anglickém zinu recenzi nové Fabie - tak jak ji známe, nijak upravené - s tím, že takhle se bude v UK prodávat. Mimochodem ta recenze byla docela přívětivá s přiznivým hodnocením poměru cena-hodnota, není to poprvé, takže minimálně anglickým autoredaktorům se škodovky zřejmě opravdu líbí. -- Jinak svůj názor na tuhle plastovou nádheru jsem tu napsal nahoře. :-)
Debilnější článek sem opravdu nemohli dát. Nějací moralisti, koukám. Ty spy photos už mě začínají sRath, co takhle oficiální zprávy a fotky... Na hodnocení chování testovacích řidičů tu není nikdo zvědavej, teda aspoň já ne...
K té nezničitelnosti a spolehlivosti: jestli to bude stejně spolehlivé a nezničitelné jako Octavia II tak to se teda máme opravdu na co "těšit"...když jsem slyšl a viděl co všechno se je schopné porouchat v Octavii tak radši ruce pryč
jj,jenže my tady v česku tak trošku kálíme na svaté věci a zase tak moc to nežereme,ty pánbíčkaře & ...tu asi ta svatá H2O snad ani není k mání...BTW:jak vůbec vznikne svěcená H2O? :-O Nějakým máváním kadidla? :-O
Že by použili zkratku RS z dob,kdy se 130tkama jezdili Zapadlo,Blahna,Svatopluk Kvaizar(teď je starostou MB,tuším)???Taky nevím co je to česky ceed a je mi to šuma fuk,tj. u prd€l€.Označení pro zázrak,třeba. :-! >:D Nevím jak na SK,ale v ČR jsou důchodci rádi,že zaplatí inkaso,žrádlo,léky a fičoviny kolem aut neřeší.Ale jinde je to asi kardinální problém,že někdo někde splácal pár plechů, má být...splácal a co jako? :-!
...ale zakladna verzia pre anglicky trh. Po reakciach verejnosti sa rozhodli inspirovat minulostou a podobne ako S120 predavat v Anglicku iba upravene a vysperkovane auta, lebo v podobe, v ktorej sa predavaju u nas to Anglicania nechcu...
TO SA TI DRZIM, PEVNE, ALE BEJZBOLKY A CAKAM KEDY POJDES OKOLO A PRERAZIM TI NOU TVOJ HLINIKOVY 1,4TSI 125kW. TY BLBCEK, TAKETO VYKONY MALI FORMULE1 V 80TYCH ROKOCH A VADRZALI ODJAZDIT 60 KOL. TY SI MYSLIS KOLKO TI NATOCI TVOJ TSI V REALNEJ PREMAVKE PRI DOPRAVNOM KOLAPSE V PRAHE?
>:D >:D >:D >:D >:D FABIA VYZERA OZAJ DRAVO ... LEN NEVIEM CI TENTO DOJEM MAJU LEN ZVIERATKA PASUCE SA OKOLO CIEST. NESUHLASIM ALE S NAZOROM PRI POHLADE NA ZADNU CAST TEJTO KARY.ZO ZADNEJ CASTI TO VYZERA AKO LESENIE NA NARODNOM DIVADLE..... :-!:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Myslím že tohle není Fabia RS.To bude jenom nějakej sprtovní kit jako u Octavie,u ní byl taky napřed sportovní kit a pak verze RS.Fabia RS bude vypadat určitě dravěji a sportovněji.
Použitím spojky "a" mezi slovy Subaru - Porsche nevyplývá,že někdo něco dává na stejnou úroveň.Čeština někde 5.třída základky,možná už i 4.třída,nevím přesně. :no:
V 25-ke človek potrebuje prachy na baby, milión na byt - na auto už tak veľa neostane. V tomto plne súhlasím s Kanibalom. Ja som takto šiel pred pár rokmi práve do Fiesty - oproti Fabii mala horšie sedáky, je hlučnejšia, ale mladú babu osloví viac dizajn, vo Fabke je to nuda z vonku aj vo vnútri. Nuda nuda nuda. To bola FI, FII je už fakt hnus, inak to nazvať ani neviem.
(Aby tu niekto nevyskakoval, že som kúpil fiestu len kvôli dizajnu - pri rovnakej cene mi dali ABS, elektróny (15´), klímu(!!!), zabudované rádio s CD, vyhrievané čelné sklo a spätné zrkadlá, motor s pár kW a Nm navyše. K tomu vačší kufor a lepší podvozok.)
Když uvažuješ jen o novym autě,tak si asi opravdu nic lepšího nekoupíš,ale za cenu nové RS (fabie) se dá sehnat i ta impreza v dobrém stavu.A jestli v 25 neseženeš víc peněz,tak nebreč ale snaž se.
To není RS, pitomci. Je to jen lehký "body kit". A proč volant na druhé srtaně? Jednoduše pro Anglii, všichni víme, že se nám tamnější trh stále více a více otevírá.
Pěkně napsaná ironie. Bohužel když zaměníš název automobilky a doplníš jakoukoliv jinou s jejím základním modelem a motorizací tak se takhle podobně pobavíme u každé.
"Fábka" se mně nikdy moc nelíbila, ale jestli má takhle vypadat budoucí RS no tak to potěš koště...NUDA, NUDA, NUDA a k tomu ještě o ničem...chtělo by to trošku inspirace a od toho soutěžáku představného v Ženevě...to by byla pecka...jinak :no::-(
tebe asi j.e..b.e. ako mozes vyslovit slovo impreza spolu s fabia? Tie auta su uplne odlisne a skodovka nikdy nebude tam kde je subaru. Nova fabia je uplnygrc a za tie prachy sa da kupit auto o triedu lepsie.
Jen tak mimochodem - mám Š.Octavia první generace, je mi těch pětadvacet a na potíže s existencí bych tipoval spíš Tebe. Ale Impreza se mi líbí taky, neboj >:D
Co to meleš?? Proč blbeček od vedle? Závidíš? A propo, v 25ti sehnat 50 akontaci a 7 na splátky...nauč se napřed starat sám o sebe a pak začni myslet na auto
jezis, dalsi *. Fabie nejvetsi mrcas, disel *. Diesel se dava do traktoru ne do RS. Ty skopcaci jsou ale paka. Jo sice to jede, ale jak. I nacipovanej TDI nema sanci na V-TEC bez turba, nebo VVTI motory s turbem a to jsou to 1.8
Myslím si design by měla mít nová Škoda Fabia rs na trochu jiné úrovni. Nemam nic proti koncernovým vozům a Škodovky mam rád, ale todle opravdu vypadá jak nějaká lepina od nějaké tuningové firmy. Doufám, že todle RS nebude..........Když Rs tak předpokládám, že přední nárazník bude mít uplně jiné linie, nez jen sprstě nalepené lízatko, ale jelikož má na SPZ F, tak to bude pokus fabriky. Teda myslím si. U nás jezdila fabka I, která měla F na SPZ a měla stahovací plátěnou střechu, myslím jako měl VW brouk. Prostě zvětšený šíbr. Takže doufejme, že se jedná jen o PAKET od škody na fabii, protože jinak........asi víte co si myslím...
Tiida vyzera presne tak ako ma vyzerat Nissan.
Zakaznici Nissanu su konzervativni ludia,preto ten design,nie je ziaden ulet,ale vyvazena klasika.Naproti tomu Skoda Fabia II je teraz auto urobene vyslovene pre mladych a pre zeny svojim uletenym a odvaznym designom,da sa povedat,ze sokuje a deli ludi na dva tabory,bud je milujes alebo nenavidis.Tiida nevyjde z mody tak rychlo ako Fabia II,to si vsimni u vacsiny Nissanov,ci uz to bola stara Primera (nova prisla prilis zavcasu,predbehla dobu a ludia ju neprijali,tomuto sa chce uz Nissan vyhnut),Almera.
Podívej Tiida vypadá jak auto z 90.let minulého století...Fabie 2 vedle toho působí moderně,svěže,sice ty proporce mohly být vyváženější...uznávám,že hlavně při pohledu zezadu karoserie vypadá úzká a vysoká,je tam určitá nevyváženost
Jako optipaket by to špatný nebylo.... ale jako RS nic moc... Rozhodně bych víc Srko od sériovky víc odlišil.... Mno a taky doufám, že nová Fabia RS dostane lepší motor, než má současná... :-)
Kto si postavi vedla seba Tiidu a Fabbiu II tak na orvy pohlad musi vidiet,ze u Tiidi je vsetko sumerne navrhnute predok sa nebije so zadkom,nie je tu nepomer medzi vyskou a sirkou atd.....To sa ale bohuzial o Fabii II povedat neda,vyvolava dojem,ze autori nevedeli u predku a zadku akym smerom sa vydat.Predok prevzali z Roomstru (nie je sice najvydarenejsi,ale ak skodovka zvolila tento look ako firemny,tak dobre) a zadok nasli inspiraciu v Swifte.Proste celok posobi tak nekompaktne pozliepano,ale to nam nakoniec po nejakych rokoch uz ani nepride,ale urcite to nikdy nebude vzor designu a myslim si,ze facelift mozeme ocakavat do dvoch rokov.Skoda,ze neprevzali masku z octavki II asi by to bola lepsia a ak nie lepsia urcite krajsia cesta.
U Octavie II taky byl nejdřív sportovní pocket a až pak přišla RS verze... Pochybuju, že to u Fabie II bude jinak. Ale ať se kluci ze Š-A činí, aby nás aspoň RS trochu potěšili... Každopádně se nechám překvapit... :yes:
Každý máme vysněné auto, je to superrychlý nebo superspeciální bourák, který žere jako protržený, stojí majlant a každý se za ním otočí. Ale nakonec zjistíme, že v pětadvaceti seženeme padesát tisíc na akontaci a sedmičku na splátky; rodinu nemáme, ale chceme nový hbitý autíčko. Co zvolíme? Fiestu nebo Fabii - nic lepšího mě teď nenapadá. Škodovka udělá relativně levné auto, které to umí nandat kdejaké oktávce nebo golfíku, moc nežere a nějaký ten spoiler udělá slušnou parádu. Když vedle vás zastaví ten blbeček od vedle s novou Imprezou, bude trošku ostuda, ale dal za ní o sedm set víc a v servisu je každý druhý měsíc. Fabia je volbou v rámci svého segmentu - a nikdy nebyla špatnou volbou.
Hloupý tuning jako ze samošky nepomůže nikomu, po tom by i Jag dostal kopřivku :-). Jak už jsem řek shora, nějaký ten potenciál vidím v S2000, kdyby z něj Škoda odvodila civilní verzi - tam se totiž mění poměr šířky a výšky siluety, narostou svaly na zadku a je i šance udělat něco se světly atd. Možná si ale rozumný člověk zatím zapálí cigáro a vyčká, co se vyvrbí z Joysteru. -- Pokud jde o Tiidu, prosím zachovávat klid v domě smutku, R.I.P. :-!
Tahle slatanina prolisu na kapote a predni masce okopirovana od Yarisu, zadnich dveri okopcenych od Swiftu a strecha oflakla z Mini je zrala na facelift. Z takovyho auta nejde ani civilni "sportovni" verzi udelat. Je to moc vysoky a moc ouzky. Bude to ve verzi RS vypadat jeste smesnejc nez normalne. Hlavne se od F1 lisi jen karoserii a interierem. Podvozek je stejnej. Motory jen jinak naladeny stary krapky. Je to jen nepovedeny facelift stary Fabie. Vypada to hnusne levne.
TY SI BOL LIECENY NA PSYCHIATRII Z DIAGNOZOU DEMENT BEZ MOZNOSTI NAPRAVY ? NA DRUHEJ STRANE SA BUDEM TEŠIT NA TO AKO TA STRETNEM NA CESTACH S TVOJIM VYKRIVENYM USMEVOM PRI VEDENI TEJTO SRACKY ... A NEZABUDNI SI TO OBJEDNAT S MOTOROM THP!...NECH MAM TO VZRUSO O STUPEN BLIZSIE K ORGAZMU.
Tak toto tomu nepomôže. Najlepšie je zrovnať si FI FII priamo. Nikdy som netvrdil že FI je krásne auto, ale FI RS ( ked si odmyslím motor, nemá rád v "sportových" autách diesle )bola celkom príjemným autíčkom. Toto? Na autosalóne stali vedľa seba stará a nová fabka. FI pôsobí omnoho vyváženejším dojmom. Ta nová mi pri nej pripadala až smiešne. Také nejaké vytreštené velké svetlá, ten divný prelis na prednej kapote. Pokiaľ by som kupoval tak zoberem starú, lebo by som nepriplácal 50.000,- za nový ineteriér, a furt je to to isté auto. Akurát že starú už nerobia... ;-\
bohuzel ten kdo tvoril tyto stranky nepocital ze se tu budou objevovat takhle blby kecy a proto grafika nepocita s dukladne velkejma uvozovkama...k tomuhle by sedly uvozovky jak z billboardu >:D
jo kdybys byl zlitej na kopr a doma mel v garazi este 4,2 audinu, ty uzivateli nejvyssich trid automobilu, pak ti uverim ze ses probudil s klickama od fabie v kapse po tom co te panicka den predtim poslala do samosky pro jogurty. to ze si krome jogurtu koupil este flasku je tvoje vec. Pak se nedivim ze v garazi nepoznas do ceho nasedas a prehlidnes dalsi 3 litry objemu a dobrej metr delky.
PS: jestli je to pro nekoho na cteni dlouhy, pak se omlouvam ale takato blbost se neda sestrit jednou vetou...
Ale já tady nemluvím ani o kvalitě ani o spolehlivosti! Mluvím o tom, z čeho jsem byl nadšený, zanechalo na mne stopu, o euforii, protože jsem nezkusil nic lepšího! A to s tím nemá nic společného... :yes:
Jenže já sedím uvnitř. A jestli je F2 užší uvnitř vzadu o 20 mm, tak je to podstatné zhoršení šířky již tak úzké F1. Pro pět slovanských chlapů to bude nepoužitelné.
Příliš mnoho změn vidět není, takže těžko komentovat...Sportovní provedení FII by podle mě ale mělo vycházet z toho, že RS bude opticky rozšířená, aby nebyla tolik kozózní jako obyčejné provedení..což se celkem daří spodní části nárazníku (alespon na foto) zadní pseudodifuzor a ještě k tomu přelakovaný barvou karoserie mi k celku auta příliš nesedí... :'-( Snad si ve Škodovce konečně řeknou, že benzínový turbomotor se opravdu PRODáVAT bude a nebude z ní jen děsivě kouřící ropák... vždycky, když vidím že se řidič FI RS chystá zrychlit, podvědomě zavírám okýnka, aby mi nenačoudila do interiéru >:-[]
Dojem z vysky Fabie nie je ovplyvneny len svetlami. Pozri si rozmery - Fabia 1 mala vysku 1451 mm, nova 1498. To je takmer 5 cm a to je setsakramentsky rozdiel. Ak sucasne nerozsiris karoseriu a este ju dokonca malicko zuzis, musi to dopadnut takto. Uzke vysoke auto. Jedina vec ktora moze pomoct novemu RS su sirsie blatniky a znizeny podvozok. Bez zmeny sirky auta to totiz bude rovnaka tragedia
1.2htm.......asi si nikdy s fabii s timto motorem nejel...slovo svizna jizda s timto motorem je opravdu umeni a pokud uz hodlas jed svizne tak to neskutecne rve a hlavne spotreba rapidne vzroste!!! 1.2 je motor pro dedecky co potrebuji o vikendu na chatu.
este raz si precitaj ten clanok, zapni mozgove zavity a znovu porozmyslaj nad jeho obsahom. Snad ti to dojde.
A "jelito", si genius! Od smiechu mi tiekly slzy, diky moc.
Už mě to žere. Každý kdo Škodu nesnese(nechápu proč...místo toho aby na ni byli hrdí, že má ČR svou automobil. značku chovaj se jak deme*ti), tak si vždy něco vymyslí. Ano, když jsem ji poprvé viděl na fotce řikal jsem si, že je opravdu hodně úzká, ale ve skutečnosti už to tak šílené není. A kdyby designer neudělal světla do výšky, ale do šířky, tak se to nikomu nezdá. To, že je užší o 4mm než F1 (Fabie 1)je dáno jen šířkou blatníků a o ostatní se postarala ta úzká a vysoká světla.
Jinak k hodnocení předložených fotek. Přední část se mi líbí, decentní, ale hezké. Zadní už méně, ale neuráží. Na 99%říkám, že to neni RS, ale jen sportovní sada(podobné se dělalo si na minulou generaci)
Stará fabia nebola dizajnovo nič moc, bohužiaľ ani táto nová nezaujala...dizajnová skladačka.. podobnosť so swiftom atď... bohužiaľ týmto smerom ide väčšina automobiliek....najviac som zvedavý ako z toho vykúzlia combi verziu :-) octavka je ale fakt super
Na zadupání BMW M6 do panelů D1?? Myslíš, že Fóbije je rychlejší než M6? A jel jsi někdy v něčem jiném, než v autobuse MHD??? Pak bys možná netvrdil, že Fabia II je fakt supr dobrý auto a nejlepší... ;-\
hlavně by to chtělo motor... ale když si ve škodovce a v ekonomickém odděení myslí, že by se Fabia RS s motorem 1,8 Turbo 132kW neprodávala, tak potom Škoda slov...
'kvalitnimi pneu Barum' a 'vícekrátzavěšeným' uz len toto poukazuje na odbornost napisaneho textu. Naco niekto takto zabija cas. Radsej si si mal dat kavu ako pisat take blbosti.
Tak toto je riadny humus. Oproti starej RSke sa vobec nechyta. Ved to vyzera ako auticko pre deti a nie ako sportove auto. Neviem kto robil dizajn ale nezasluzil by si za to ani korunu prave naopak. :no:
Tak já zas MPV preferuji,jsem vcelku aktivní spotovec,takže v létě tam nacpu kolo,v zimě lyže,k tomu pár kamarádů...Ta Mazda má v druhé řadě prostřední sedadlo hrozně úzké,takže komfort si užijí pouze dva,jinak třetí řady jsou spíše pro děti ;-)
Vzhledem k tomu, kolik špíny, lží a nepravd jste na tento pokročilý a precizní vůz nakladli nemůžu jinak, než přijít s pravdou.Jel jsem v něm. Vůz je už od prvního pohledu jednoduše skvostem, vzácným drahokamem,vybroušeným díky tisícům hodin profesionální dřiny těch nejlepších inženýrů a projektantů z koncernu VW k dokonalosti.Vůz má milou a nevtíravou, přesto velice elegantní a po právu dravou tvář.Jeho boční ani zadní siluetu si s ničím nespletete.Chromované lišty okolo zadních svítilen dávají tušit co vás čeká vevnitř - luxus a pohodlí. Prostoru, světla a optimismu je v interiéru na rozdávání.Navíc je velice praktický i v tom, že má nízkou nákladovou hranu a obří prostor jenž je možno díky převratnému systému sklápění sedaček zněkolikanásobit.Výhled z vozu je lepší než ve většině kabrioletů.Nevadí ani ultrapevné sloupky z nejušlechtilejší oceli, jež vás bezpečně uchrání v případě nehody. Jakmile vstoupíte do tohohle chrámu průmyslového umu, zůstanete chvíli v úžasu rozjímat nad perfektním, na tisíciny milimetru přesným slicováním ušlechtilých plastů, nadpozemsky přívětivou ergonomií sedaček a avantgardně elegantnímu středovému panelu na kterém je vždy vše po ruce.Po otočení klíčkem se vždy ozve nevtíravý, ale velmi příjemný basbaryton pokrokové pohonné jednotky.Kdo říká že motor 1.2HTP nemá výkon?Možná to platí pro někoho, kdo neumí jezdit a není schopen využít proporcionálního časování kroutivého momentu, kterým tento motor disponuje.Vzhledem k tomu že tento motor vychází z
dvaapůllitrového šestiválce je jeho výkon více než dostatečný a kultivovaný.
Ve spojení s vícekrátzavěšeným podvozkem, kvalitnimi pneu Barum a vyspělými elektronickými systémy je s ním radost jezdit.Přesto že vůz není určen čistě na sportovní jízdu, do 180km/h na čtyřku zrychluje vcelku svižně.Od 180km/h do maximálky 240km/h už to takovou dynamiku nemá, ale na zadupání BMW M6 do panelu na D1 to stále stačí.Motor skvěle táhne, přitom nehlučí a spotřeba není nikdy vyšší než 5,6l/100km.A to ani při VELMI dravé jízdě.Navíc prostoru je v něm jako ve stěhovací Avii.Přestože jsem spíš uživatel nejvyšších tříd vozů, Fabia si mne získala svou nevtíravostí, kvalitou, ergonomií jízdy a
v neposlední řadě cenou. Netřeba se zmiňovat o tom že tento vůz je věčný, nejen kvůli své nesmrtelné a nezničitelné spolehlivosti, ale už samotnou svou existencí navždy a s
konečnou platností přepisuje historii automobilismu.
Mít fabii chce odvahu. Málokdo je připravený na takovou porci technické dokonalosti, pohodlí a výkonu. Ne každý chce být středem pozornosti kamkoli přijede. Ne každý se chce celé dny o svůj vůz strachovat kvůli nenechavcům. Ne každý chce mít svou osobnost zastíněnou silnou osobností svého vozu. Fábie je vysoce stylové, kvalitní a výkonné auto a ne každý má na to aby ji řídil. To je třeba vzít v potaz v první řadě!
To je vážení tragédie! Na nárazník nalepit kus tuning plastu, který vytvoří schod :no: Na Cee'du to zkouší taky, podobný šílenost se dá koupit i na další autoa jako originální doplněk. Kam ten svět spěje?
K těm oplům: Máš to nějaké popletené, zatímco v devadesátych letech a dříve byla jejich kvalita nevalná, tak právě dnes jsou to jedny z nejspolehlivějších aut
No, tady bych šel na tenký led. Obecně mne tyhle autobusy moc neberou, mám jenom roční zkušenost se Scenicem coby služebním vozem, ale měl jsem za to, že mazda5 se řadí co se týče prostoru na špici a za neplnohodnotná bych označil jen ty poslední 2 v kufru. Jinak vím, že Opel je variabilnější. To je tak vše. :yes:
.. díky zejména za některé příspěvky :yes: Jinak myslím, že z pár platových doplňků netřeba dělat vědu, dnes je na auta lepí skoro všechny automobilky, protože trendy je "aktivní životní styl". Takže ten pocit je třeba publiku prodat a taky si ho nechat zaplatit. A dále myslím, že zrovna od Fabie II rozumný člověk nečeká ohnivý dech a zpocené dlaně, k tomu jsou určená jiná nářadí. Jo, jiná věc by byla, kdyby zamilovaný Manske ze své S2000 derivoval civilní verzi :yes:
... tim jezdí rychleji. Do kopce nic moc, z kopce sou to ti nejrychlejší. Tohle bude jiná. Všude rychle. Lhostejné za jakých podmínek. Pěkně v duchu "já mám F RS, a mě to sakra jede".
>:D Tak vidíš,že se na něčem shodnem ;-)Mazda 5 má design do "sportovna",Zafira je "rodinná boubelka".Vnitřní užitná hodnota je ale u Opelu daleko vyšší...nabízí 5 plnohodnotných míst,větší variabilita,větší kufr. :yes:
Jo, oceňovat pokrok, to jo, tam smekám. Ovšem nad tím ničím přilepeným pod nárazníkem jsem se musel zhrozit... Opely mne neberou, byť si myslím, že Astra 3dv. je nejpovedenější design v nižší střední a tu Zafiru bych vyměnil za Mazdu5. :-) P.S. rovněž nevlastním vůz vyrobneý koncernem VW >:D
:-) ...Urobte cop-top, a uz bude aspon nizsia, potom vytiahnite trosku blatniky, rozsirovacie podlozky, 17" kola, INY predny naraznik, lebo dolepenie spojlera na seriovy predny a ani nezvacsili vstupne otvory vzduchy po ten spoiler!!! ...tak potom by to mohlo trosku vypadat...toto je fakt smiesny SOPA TUNING...akoze sopa=bouda... :-)
Je škoda,že tě Opel už nebere.Mě se třeba velmi líbí jeho nové vozy,kdy např.Zafiru považuji za jedno z nejlepších aut ve své třídě.To,že se neshodneme...prostě máme na různé věci různé názory,a tak to má být.Tady je to o diskuzi,kde si každý napíše svůj názor,ať je jakýkoliv...Chtěl bych ještě upřesnit,že byť Škodě fandím,nejsem zarytý fanda,prostě oceňuji,jaký pokrok bývalá "východní"automobilka za pár let dokázala.P.S.nevlastním vůz vyrobený koncernem VW ;-)
Akorát, že Subo má pod tím maskováním podvozek a F 02 odvozek. (Teda jako povozit x odvézt). Ale já bych to nehrotil, obvykle rychlost kolony stejně udává vpředu jedoucí Multikára nebo Avie a pruh proti stojí ucpanej.
Přesně tak to vidím já. FII je tak úzká a vysoká, že to ani není auto! Předními světly se tváří robustně, ale přitom je vysoká jak panelák. Naopak, kdyby byla širší, ty světla by tomu naprosto slušely. Takže Fabia RS, pokud nebude trošku rozšířená, jakože asi nebude, tak se při prvním pohledu potrhám smíchy a pak budu zvracet.
Ne, neberou :-) Jinak neměj strach, nejsem tvůj fanoušek, čtu všechny, ale ty tak nějak vyčníváš, aspoň pro mě, páč bych se s tebou většinou neshodl. :-) Méně je někdy více, to je pravda, ale to nic pod zadním nárazníkem co vzdáleně připomíná difuzor, ale nedá se to označit ani za jeho imitaci, nemá žádný nápad. Je to takové, pojďme tam něco přilepit, ale ještě nevíme pořádně co a nevíme kolik odvahy do toho dát... Přední nárazník ještě dokresluje disproporci celého auta. Víš, ale toto je velmi subjektivní vnímání. Prostě fanda značky (či koncernu) vidí každý jejich výtvor úplně jinýma očima než já, který je k jejich výtvorů velmi kritický. Ode mne nikdo na koncern oslavné ódy zpívat neuslyší. :-)
Tak zpočátku jsem tápal, co mi ten liposukcovanej rúmstr připomíná. Teď když tomu dali pod zadní nárazník popelník, je už vše jasné. To jsou pojízdný americký kamna.
Třeba úplně jinou kastli :-) Někdy mám pocit, že FII projektovali na monitoru 16:9 a nepřepli si režim z 4:3... když to konečně udělali, tak už bylo pozdě to předělávat... Musel jsem 1 km s FII ujet a dojem je tristní... maličké, úzké, vošklivé autíčko, vedle kterého FI vypadá jako krasavice !sic!...
Jsem rád,že tady mám fanouška,který pravidelně sleduje mé myšlenkové pochody ve všech diskuzích,za to ti děkuji ;-):-)Znáš přísloví:"méně je někdy více" ?Takže,já se rád podívám na přiměřeně upravený vůz,kde pár vkusných doplňků velmi oživí vnější tvary...P.S.Když už jsi dneska dospělý Opely tě neberou? :-)
První "pořádné" auto s kterým jsem po revoluci jel, byla Omega 2.3D. Pak byly Opely nejlepší ze všech. Do té doby než jsem dospěl. Tak nějak chápu tvé myšlenkové pochody ve všech diskuzích. V každém případě ať se Fabia líbí nebo nelíbí, to je každého věc, ovšem o vkusném, bych se v tomto případě neodvažoval mluvit. ;-)
Celý dojem kazí klasická neRSová kola. Na hodnocení je ale každopádně brzo, osobně bych to tipoval spíše na testování aerodynamiky nových dílu, které přijdou na RS. Nechme se překvapit, ale nevěřím tomu, že by zůstalo natolik obyčejné. Současně doufám, že se objeví v obou verzích, jak TDI tak TSI :yes: Jinak by to příště chtělo fotky z větší dálky ;-)
Ten volant je fakt nějakej divnej...škoda je přece český auto a ne nějaký britský např.......a jinak je to vobyčejný auto, a má jenom pár "doplňků" :no: ;-\ :no: ;-\