Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Fabia RS nebo jen sportovní sada pro novou Škodu?

Na českých silnicích se již několik týdnů prohánějí prototypy dalších derivátů nové Fabie. Jestli jde o nástupce dieselové Fabie RS nebo něco mnohem obyčejnějšího nedokázal zatím nikdo definitivně rozluštit.
Zpět na článek
26. 4. 2007 09:04
neregistrovaný "jelimánek"
26. 4. 2007 12:15
anonym
26. 4. 2007 21:58
anonym
29. 4. 2007 09:34
anonym
29. 4. 2007 13:30
anonym
1. 5. 2007 00:58
anonym
26. 4. 2007 14:24
anonym
26. 4. 2007 16:05
neregistrovaný "memec(clio197)"
26. 4. 2007 16:12
neregistrovaný "BREZNEV"
26. 4. 2007 19:11
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 22:30
neregistrovaný "ty_kokso"
28. 4. 2007 13:08
neregistrovaný "Jaryn"
26. 4. 2007 09:09
26. 4. 2007 09:59
neregistrovaný "Ic3g3org3"
26. 4. 2007 09:12
neregistrovaný "CGH"
26. 4. 2007 12:31
anonym
26. 4. 2007 16:40
anonym
26. 4. 2007 10:44
anonym
26. 4. 2007 12:29
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2007 17:50
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 4. 2007 00:28
neregistrovaný "Cupakapra"
26. 4. 2007 22:12
neregistrovaný "alcapooone"
26. 4. 2007 22:13
neregistrovaný "alcapooone"
9. 5. 2007 09:13
neregistrovaný "Poděs"
26. 4. 2007 11:52
neregistrovaný "maaara"
26. 4. 2007 12:42
neregistrovaný "nastran"
28. 4. 2007 10:01
neregistrovaný "turin"
26. 4. 2007 09:33
26. 4. 2007 09:37
neregistrovaný "vwp"
26. 4. 2007 09:43
neregistrovaný "petrik"
26. 4. 2007 09:51
neregistrovaný "Roman"
26. 4. 2007 09:52
neregistrovaný "Zrout"
26. 4. 2007 10:26
neregistrovaný "Mario"
26. 4. 2007 10:44
neregistrovaný "mamlas"
26. 4. 2007 12:46
neregistrovaný "nastran"
26. 4. 2007 10:49
anonym
26. 4. 2007 10:56
26. 4. 2007 16:13
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 5. 2007 09:15
neregistrovaný "Poděs"
26. 4. 2007 14:09
27. 4. 2007 11:25
neregistrovaný "IT"
26. 4. 2007 10:02
neregistrovaný "ORBman"
26. 4. 2007 10:05
neregistrovaný "seremed"
26. 4. 2007 10:16
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2007 10:18
neregistrovaný "Práša"
26. 4. 2007 10:24
neregistrovaný "gutbayer"
26. 4. 2007 10:41
neregistrovaný "Rommon"
26. 4. 2007 10:46
anonym
26. 4. 2007 10:59
neregistrovaný "mira001"
26. 4. 2007 12:55
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 14:30
anonym
26. 4. 2007 21:45
neregistrovaný "joe"
26. 4. 2007 12:54
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 10:27
neregistrovaný "mamlas"
26. 4. 2007 13:17
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 10:42
neregistrovaný "Libor"
26. 4. 2007 10:57
neregistrovaný "líba"
26. 4. 2007 14:30
anonym
26. 4. 2007 15:57
26. 4. 2007 10:59
neregistrovaný "POWER"
26. 4. 2007 11:12
neregistrovaný "RRRT"
26. 4. 2007 11:18
anonym
26. 4. 2007 11:27
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 11:32
anonym
26. 4. 2007 11:35
neregistrovaný "Práša"
26. 4. 2007 16:27
anonym
26. 4. 2007 16:28
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 11:46
neregistrovaný "Libor"
26. 4. 2007 11:54
26. 4. 2007 11:59
neregistrovaný "jelito"
26. 4. 2007 12:15
anonym
26. 4. 2007 12:29
neregistrovaný "Rommon"
26. 4. 2007 12:32
neregistrovaný "assasin-cz"
26. 4. 2007 18:10
neregistrovaný "tunerrw"
26. 4. 2007 12:34
neregistrovaný "?"
27. 4. 2007 10:18
neregistrovaný "miki"
26. 4. 2007 13:00
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 13:27
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 13:33
anonym
26. 4. 2007 13:34
anonym
26. 4. 2007 13:36
anonym
26. 4. 2007 15:28
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2007 15:53
neregistrovaný "Stall"
26. 4. 2007 20:48
neregistrovaný "huni"
26. 4. 2007 18:28
27. 4. 2007 00:21
neregistrovaný "reklamny mag"
27. 4. 2007 05:54
neregistrovaný "Arnošt"
27. 4. 2007 22:09
neregistrovaný "bigcheese"
29. 4. 2007 18:17
neregistrovaný "turbo"
30. 4. 2007 10:37
neregistrovaný "nezloděj"
26. 4. 2007 12:25
neregistrovaný "d"
26. 4. 2007 12:26
neregistrovaný "assasin-cz"
26. 4. 2007 12:40
26. 4. 2007 13:05
26. 4. 2007 15:45
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 16:45
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 17:13
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 18:24
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 18:17
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 18:25
neregistrovaný "Baca z Liptova"
27. 4. 2007 16:41
neregistrovaný "IT"
26. 4. 2007 13:15
neregistrovaný "vent"
26. 4. 2007 18:17
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 13:22
26. 4. 2007 13:39
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 13:50
anonym
26. 4. 2007 13:38
anonym
26. 4. 2007 13:48
26. 4. 2007 15:07
neregistrovaný "král"
26. 4. 2007 16:10
neregistrovaný "RIO2"
26. 4. 2007 16:32
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 16:51
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 22:27
neregistrovaný "Peugeotak"
26. 4. 2007 22:50
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 22:53
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 23:41
anonym
26. 4. 2007 23:59
neregistrovaný "Kanibal"
27. 4. 2007 08:07
neregistrovaný "Donald"
27. 4. 2007 08:56
neregistrovaný "hňup"
27. 4. 2007 14:13
neregistrovaný "BREZNEV"
3. 5. 2007 14:19
neregistrovaný "hňup"
26. 4. 2007 16:59
neregistrovaný "m.koular"
26. 4. 2007 17:16
neregistrovaný "Stillborn"
26. 4. 2007 21:47
neregistrovaný "adam"
26. 4. 2007 22:14
anonym
27. 4. 2007 14:06
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 14:57
neregistrovaný "Kanibal"
27. 4. 2007 15:26
neregistrovaný "Kanibal"
28. 4. 2007 12:53
neregistrovaný "bingo"
28. 4. 2007 16:46
neregistrovaný "vekaone"
30. 4. 2007 10:35
neregistrovaný "BREZNEV"
26. 4. 2007 22:16
anonym
26. 4. 2007 22:51
27. 4. 2007 13:24
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
26. 4. 2007 23:48
neregistrovaný "chalisss"
27. 4. 2007 06:43
neregistrovaný "."
27. 4. 2007 12:39
neregistrovaný "lk"
27. 4. 2007 07:16
neregistrovaný "Paulo"
27. 4. 2007 07:50
neregistrovaný "Baodai"
27. 4. 2007 08:09
neregistrovaný "žblebt"
27. 4. 2007 23:11
anonym
27. 4. 2007 08:26
anonym
27. 4. 2007 09:06
neregistrovaný "hňup"
27. 4. 2007 11:31
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 11:29
neregistrovaný "pawelno"
27. 4. 2007 12:38
neregistrovaný "lk"
27. 4. 2007 13:57
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 16:37
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 08:53
neregistrovaný "ferren"
27. 4. 2007 12:08
anonym
27. 4. 2007 14:01
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 16:46
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 12:22
neregistrovaný "anonym z brna"
27. 4. 2007 14:12
27. 4. 2007 14:56
28. 4. 2007 03:47
neregistrovaný "patrik"
30. 4. 2007 06:15
30. 4. 2007 14:20
27. 4. 2007 16:27
neregistrovaný "RobMayth"
28. 4. 2007 13:23
neregistrovaný "reny"
28. 4. 2007 11:43
anonym
29. 4. 2007 00:13
anonym
29. 4. 2007 10:42
neregistrovaný "Dan"
29. 4. 2007 10:44
neregistrovaný "Dan"
neregistrovaný "jelimánek"
26. 4. 2007 09:04
bomba
bomba, pecka, brutálek. škoda valí
Rozbalit vlákno
11
anonym
26. 4. 2007 12:15
Re: bomba
to je ***
anonym
26. 4. 2007 21:58
Re: bomba
ty seš *** :no:
anonym
29. 4. 2007 09:34
Re: bomba
mě se to taky nelíbí...na rs mi to auto pripada nejak vysoké...je to divny ;-\
anonym
29. 4. 2007 13:30
Re: bomba
No já jen doufám, že budou starou Fabku RS vyrábět ještě dlouho. Ta nova se mi vůbec nelíbí ;-\
anonym
1. 5. 2007 00:58
Re: bomba
Bohuzial, RSku už viac ako mesiac nevyrábajú... ja ju práve zháňanm... našiel som posledný kus
anonym
26. 4. 2007 14:24
Re: bomba
už vím proč si říkáš jelimánek >:-[]
neregistrovaný "memec(clio197)"
26. 4. 2007 16:05
Re: bomba
fuhuhuj, dalsi postihnuty vyrobok skody...
neregistrovaný "BREZNEV"
26. 4. 2007 16:12
Re: bomba
TY SI BOL LIECENY NA PSYCHIATRII Z DIAGNOZOU DEMENT BEZ MOZNOSTI NAPRAVY ? NA DRUHEJ STRANE SA BUDEM TEŠIT NA TO AKO TA STRETNEM NA CESTACH S TVOJIM VYKRIVENYM USMEVOM PRI VEDENI TEJTO SRACKY ... A NEZABUDNI SI TO OBJEDNAT S MOTOROM THP!...NECH MAM TO VZRUSO O STUPEN BLIZSIE K ORGAZMU.
neregistrovaný "IT"
26. 4. 2007 19:11
Re: bomba
Existuje něco jako bonmot,ironie,nadsázka...víš. :-!
neregistrovaný "ty_kokso"
27. 4. 2007 22:30
Re: bomba
Debilnější článek sem opravdu nemohli dát. Nějací moralisti, koukám. Ty spy photos už mě začínají sRath, co takhle oficiální zprávy a fotky... Na hodnocení chování testovacích řidičů tu není nikdo zvědavej, teda aspoň já ne...
neregistrovaný "Jaryn"
28. 4. 2007 13:08
Re: bomba
Ano, bomba! Alespon s motorem 1.6, ve žluté nebo černé, v combi, se spoilerem na 5.dveří, s podložkami na kolech, s tmavými foliemi na sklech... Bude to bomba. Určitě koupím. P.S.: podle mně se jedná pouze o sportovní paket, eReSo bude drženo v tajnosti..
Avatar - Legolas
26. 4. 2007 09:09
volant
HMM nevím čím to je,ale proč má volant na pravý straně??!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ic3g3org3"
26. 4. 2007 09:59
Re: volant
asi pro to, že v británii se bude prodávat tahle "lepší" verze Fabie (blijící smajlík)
neregistrovaný "CGH"
26. 4. 2007 09:12
NO
to je hnus velebnosti.Plastový dětský autíčko bylo jako předloha? >:D
Rozbalit vlákno
2
anonym
26. 4. 2007 12:31
Re: NO
aaaaaaaaa další kterej vlastní dvojkovýho golfa a od táty si půjčuje oktávku
anonym
26. 4. 2007 16:40
Re: NO
:yes: >:-[]
26. 4. 2007 09:23
volant na pravo?!?!
Ten volant je fakt nějakej divnej...škoda je přece český auto a ne nějaký britský např.......a jinak je to vobyčejný auto, a má jenom pár "doplňků" :no: ;-\ :no: ;-\
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2007 09:24
Vkusné doplňky
Fabii "zkrášlené" těmito doplňky to určitě sluší ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
27
26. 4. 2007 10:00
Re: Vkusné doplňky
První "pořádné" auto s kterým jsem po revoluci jel, byla Omega 2.3D. Pak byly Opely nejlepší ze všech. Do té doby než jsem dospěl. Tak nějak chápu tvé myšlenkové pochody ve všech diskuzích. V každém případě ať se Fabia líbí nebo nelíbí, to je každého věc, ovšem o vkusném, bych se v tomto případě neodvažoval mluvit. ;-)
26. 4. 2007 10:11
Re: Vkusné doplňky
Jsem rád,že tady mám fanouška,který pravidelně sleduje mé myšlenkové pochody ve všech diskuzích,za to ti děkuji ;-) :-)Znáš přísloví:"méně je někdy více" ?Takže,já se rád podívám na přiměřeně upravený vůz,kde pár vkusných doplňků velmi oživí vnější tvary...P.S.Když už jsi dneska dospělý Opely tě neberou? :-)
26. 4. 2007 10:29
Re: Vkusné doplňky
Ne, neberou :-) Jinak neměj strach, nejsem tvůj fanoušek, čtu všechny, ale ty tak nějak vyčníváš, aspoň pro mě, páč bych se s tebou většinou neshodl. :-) Méně je někdy více, to je pravda, ale to nic pod zadním nárazníkem co vzdáleně připomíná difuzor, ale nedá se to označit ani za jeho imitaci, nemá žádný nápad. Je to takové, pojďme tam něco přilepit, ale ještě nevíme pořádně co a nevíme kolik odvahy do toho dát... Přední nárazník ještě dokresluje disproporci celého auta. Víš, ale toto je velmi subjektivní vnímání. Prostě fanda značky (či koncernu) vidí každý jejich výtvor úplně jinýma očima než já, který je k jejich výtvorů velmi kritický. Ode mne nikdo na koncern oslavné ódy zpívat neuslyší. :-)
26. 4. 2007 10:36
Re: Vkusné doplňky
GTI, FX, tomiss ... Silná koncernová trojka, s těma si nic nezačínej ... >:D ;-)
anonym
26. 4. 2007 10:44
Re: Vkusné doplňky
:yes:
26. 4. 2007 11:45
Re: Vkusné doplňky
Koncernová trojka :-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2007 12:29
Re: Vkusné doplňky
>:D >:-[] :yes:
26. 4. 2007 15:54
Re: Vkusné doplňky
No,nevím,mě se taky moc líbí,a tahle verze vypadá vážně dobře >:D
neregistrovaný "m4lcolm"
26. 4. 2007 17:50
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
:yes: >:D
neregistrovaný "Cupakapra"
27. 4. 2007 00:28
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
GTI, FX, tomiss ... koncernovy trojvalec HTP
26. 4. 2007 10:50
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Je škoda,že tě Opel už nebere.Mě se třeba velmi líbí jeho nové vozy,kdy např.Zafiru považuji za jedno z nejlepších aut ve své třídě.To,že se neshodneme...prostě máme na různé věci různé názory,a tak to má být.Tady je to o diskuzi,kde si každý napíše svůj názor,ať je jakýkoliv...Chtěl bych ještě upřesnit,že byť Škodě fandím,nejsem zarytý fanda,prostě oceňuji,jaký pokrok bývalá "východní"automobilka za pár let dokázala.P.S.nevlastním vůz vyrobený koncernem VW ;-)
26. 4. 2007 11:01
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Jo, oceňovat pokrok, to jo, tam smekám. Ovšem nad tím ničím přilepeným pod nárazníkem jsem se musel zhrozit... Opely mne neberou, byť si myslím, že Astra 3dv. je nejpovedenější design v nižší střední a tu Zafiru bych vyměnil za Mazdu5. :-) P.S. rovněž nevlastním vůz vyrobneý koncernem VW >:D
26. 4. 2007 11:12
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
>:D Tak vidíš,že se na něčem shodnem ;-)Mazda 5 má design do "sportovna",Zafira je "rodinná boubelka".Vnitřní užitná hodnota je ale u Opelu daleko vyšší...nabízí 5 plnohodnotných míst,větší variabilita,větší kufr. :yes:
26. 4. 2007 11:29
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
No, tady bych šel na tenký led. Obecně mne tyhle autobusy moc neberou, mám jenom roční zkušenost se Scenicem coby služebním vozem, ale měl jsem za to, že mazda5 se řadí co se týče prostoru na špici a za neplnohodnotná bych označil jen ty poslední 2 v kufru. Jinak vím, že Opel je variabilnější. To je tak vše. :yes:
26. 4. 2007 12:00
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Tak já zas MPV preferuji,jsem vcelku aktivní spotovec,takže v létě tam nacpu kolo,v zimě lyže,k tomu pár kamarádů...Ta Mazda má v druhé řadě prostřední sedadlo hrozně úzké,takže komfort si užijí pouze dva,jinak třetí řady jsou spíše pro děti ;-)
26. 4. 2007 14:48
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
to nacpu aj do kombika, ale jasné, na kolo je autobus lepší :yes:
neregistrovaný "alcapooone"
26. 4. 2007 22:12
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
ja bysom siel pri mpv skôr do picassa
neregistrovaný "alcapooone"
26. 4. 2007 22:13
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
(noveho myslim stare moc nemusim)
26. 4. 2007 22:17
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Picasso se Citroenu povedlo,taky dobrá volba
neregistrovaný "Poděs"
9. 5. 2007 09:13
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Přesně,naprostio s tebou souhlasalím ve všech názorech!A hlavně,taky absolutně neřeru koncern všemi uznávaný...
neregistrovaný "maaara"
26. 4. 2007 11:52
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
K těm oplům: Máš to nějaké popletené, zatímco v devadesátych letech a dříve byla jejich kvalita nevalná, tak právě dnes jsou to jedny z nejspolehlivějších aut
26. 4. 2007 11:55
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
:yes: trefa ;-)
26. 4. 2007 14:46
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Ale já tady nemluvím ani o kvalitě ani o spolehlivosti! Mluvím o tom, z čeho jsem byl nadšený, zanechalo na mne stopu, o euforii, protože jsem nezkusil nic lepšího! A to s tím nemá nic společného... :yes:
neregistrovaný "nastran"
26. 4. 2007 12:42
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
ty jsi velmi kritycký, on oslavuje, můžete si podat ruce, ani jeden nejstze objektivní
26. 4. 2007 14:50
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
díky za info :yes:
anonym
26. 4. 2007 22:00
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
:yes: :yes:
neregistrovaný "turin"
28. 4. 2007 10:01
Re: Umění uhodit hřebík na hlavičku.
Bohužel vkusné doplňky už na tomto nevkusném autě už nic nezachrání. Fabia 2 je omyl.
26. 4. 2007 09:33
auto-voyer
Celý dojem kazí klasická neRSová kola. Na hodnocení je ale každopádně brzo, osobně bych to tipoval spíše na testování aerodynamiky nových dílu, které přijdou na RS. Nechme se překvapit, ale nevěřím tomu, že by zůstalo natolik obyčejné. Současně doufám, že se objeví v obou verzích, jak TDI tak TSI :yes: Jinak by to příště chtělo fotky z větší dálky ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vwp"
26. 4. 2007 09:37
když se tak koukám na první fotku
...vzpomínám si na vtip: Co proletí berušce hlavou, když se čelně srazí s novou Fabií RS? .... zadeček >:D Starej ale dobrej ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrik"
26. 4. 2007 09:43
Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
>:-[]
Rozbalit vlákno
13
26. 4. 2007 09:47
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
>:D
neregistrovaný "Roman"
26. 4. 2007 09:51
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
>:D
neregistrovaný "Zrout"
26. 4. 2007 09:52
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
:no: Trapna poznamka a zcela mimo misu.. :-!
neregistrovaný "Mario"
26. 4. 2007 10:26
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
Jak mimo mísu? Tohleto vidět na silnici, tak dostanu záchvat smíchu a ani permanent mi nepomůže >:D
26. 4. 2007 10:33
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
Podle toho jaké "designové pecky" nám začíná servírovat Subaru...je tahleta Fabie automobilová miss... ;-) >:D
neregistrovaný "mamlas"
26. 4. 2007 10:44
Re: Ridiči Subaru a Porsche se mají čeho obávat
Akorát, že Subo má pod tím maskováním podvozek a F 02 odvozek. (Teda jako povozit x odvézt). Ale já bych to nehrotil, obvykle rychlost kolony stejně udává vpředu jedoucí Multikára nebo Avie a pruh proti stojí ucpanej.
neregistrovaný "nastran"
26. 4. 2007 12:46
Re: cena
cena bude u toho Subaru asi také někde jinde. To bych se mohl vysmívat Subaru, že se nechytá na Ferrari.

P.S: kdy se v Subaru pochlapí a začnou pořádně jezdit ve WRC? :no:
anonym
26. 4. 2007 10:49
Re: cena
naprosto souhlasím, subaru a jejich nová impreza je "mimo mísu". srovnání subaru,porsche a fabia?!? to jsi četl ve SPYi?
26. 4. 2007 10:56
Re: cena
Nevím kde to Petr,který s tím začal přečetl...Já jen hodnotím design ;-) :-)
neregistrovaný "memec(clio197)"
26. 4. 2007 16:13
Re: cena
to mas asi daku vadu ked hodnotis dizajn, prilepit 2 kusy umelej hmoty na tak sproste auto viem aj ja a vyzeralo by to tak isto zle ...
neregistrovaný "Poděs"
9. 5. 2007 09:15
Re: cena
Dobřes mu dal
26. 4. 2007 14:09
Re: cena
Dávat Subaru na úroveň Porsche >:D .už to napovídá něco o úrovni pisálka :no: .
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 11:25
Re: cena
Použitím spojky "a" mezi slovy Subaru - Porsche nevyplývá,že někdo něco dává na stejnou úroveň.Čeština někde 5.třída základky,možná už i 4.třída,nevím přesně. :no:
neregistrovaný "ORBman"
26. 4. 2007 10:02
jo, ridici tehle aut jsou schopni ledasceho, nejenom vulgari
O tom, jak kretensky se dovedou chovat ridici testovacich aut pisou treba i www-gtchannel-com v poslednim clanku o prototypu hybridniho Lexusu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seremed"
26. 4. 2007 10:05
tak to je for...
...to je jako delat RS z moskviče :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2007 10:16
de to
ten předek ujde, líbí se mi, schází tomu ale pořádný kola :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Práša"
26. 4. 2007 10:18
nic moc
Na to, aby FII vypadala sportovně by to chtělo asi víc než pár doplňků... ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "gutbayer"
26. 4. 2007 10:24
Re: nic moc
Třeba úplně jinou kastli :-) Někdy mám pocit, že FII projektovali na monitoru 16:9 a nepřepli si režim z 4:3... když to konečně udělali, tak už bylo pozdě to předělávat... Musel jsem 1 km s FII ujet a dojem je tristní... maličké, úzké, vošklivé autíčko, vedle kterého FI vypadá jako krasavice !sic!...
neregistrovaný "Rommon"
26. 4. 2007 10:41
Re: nic moc
Přesně tak to vidím já. FII je tak úzká a vysoká, že to ani není auto! Předními světly se tváří robustně, ale přitom je vysoká jak panelák. Naopak, kdyby byla širší, ty světla by tomu naprosto slušely. Takže Fabia RS, pokud nebude trošku rozšířená, jakože asi nebude, tak se při prvním pohledu potrhám smíchy a pak budu zvracet.
anonym
26. 4. 2007 10:46
Re: nic moc
:yes:
neregistrovaný "mira001"
26. 4. 2007 10:59
Re: nic moc
Škodovka chce asi vytvořit nejvyšší RS na světě >:-[]
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 12:55
Re: nic moc
:-D :-D :-D
anonym
26. 4. 2007 14:30
Re: nic moc
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "joe"
26. 4. 2007 21:45
Re: nic moc
Dneska sem před sebou na dálnici zahlídl něco dost vysokýho a strááášně úzkýho.... hádejte, co to bylo?:-D
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 12:54
Re: nic moc
hlavně by to chtělo motor... ale když si ve škodovce a v ekonomickém odděení myslí, že by se Fabia RS s motorem 1,8 Turbo 132kW neprodávala, tak potom Škoda slov...
neregistrovaný "mamlas"
26. 4. 2007 10:27
Desing a doba Al Caponeho
Tak zpočátku jsem tápal, co mi ten liposukcovanej rúmstr připomíná. Teď když tomu dali pod zadní nárazník popelník, je už vše jasné. To jsou pojízdný americký kamna.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 13:17
Re: Desing a doba Al Caponeho
bingo! >:D :yes:
neregistrovaný "Libor"
26. 4. 2007 10:42
fII RS
Hned jak jsem viděl jak vypadá FII, říkal jsem si....jak z tohodle srandovního autíčka udělají RS....já myslím, že to ani nejde...jak se ukazuje.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "líba"
26. 4. 2007 10:57
Re: dementi
Ste všichni dementi bez vkusu.FII je nejkrásnější a RS bude masakrrr :yes:
anonym
26. 4. 2007 14:30
Re: dementi
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ty ses asi *** v kině
26. 4. 2007 15:57
Re: dementi
Mě se taky líbí,ale znám hezčí auta,třeba svoji octavii combi >:-[]
neregistrovaný "POWER"
26. 4. 2007 10:59
Urobme cop-top...
:-) ...Urobte cop-top, a uz bude aspon nizsia, potom vytiahnite trosku blatniky, rozsirovacie podlozky, 17" kola, INY predny naraznik, lebo dolepenie spojlera na seriovy predny a ani nezvacsili vstupne otvory vzduchy po ten spoiler!!! ...tak potom by to mohlo trosku vypadat...toto je fakt smiesny SOPA TUNING...akoze sopa=bouda... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RRRT"
26. 4. 2007 11:12
ANTI-Sport
Si robia srandu. Ved to auto je same o sobe antisportovni. Vysoke a uzke. Take RS som este nevidel >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 4. 2007 11:18
čim menší auto...
... tim jezdí rychleji. Do kopce nic moc, z kopce sou to ti nejrychlejší. Tohle bude jiná. Všude rychle. Lhostejné za jakých podmínek. Pěkně v duchu "já mám F RS, a mě to sakra jede".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 11:27
Sqěle jsem se zasmál
.. díky zejména za některé příspěvky :yes: Jinak myslím, že z pár platových doplňků netřeba dělat vědu, dnes je na auta lepí skoro všechny automobilky, protože trendy je "aktivní životní styl". Takže ten pocit je třeba publiku prodat a taky si ho nechat zaplatit. A dále myslím, že zrovna od Fabie II rozumný člověk nečeká ohnivý dech a zpocené dlaně, k tomu jsou určená jiná nářadí. Jo, jiná věc by byla, kdyby zamilovaný Manske ze své S2000 derivoval civilní verzi :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 4. 2007 11:32
Sqěle jsem se zasmál
No jo, S2000 vypadá o něco líp. Ale stejně mi připadá sportovnější vytuněné Vito, když už jsme u těch dodávek... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Práša"
26. 4. 2007 11:35
Re: Sqěle jsem se zasmál
sry, to jsem byl já...
anonym
26. 4. 2007 16:27
Re: Sqěle jsem se zasmál
>:D
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 16:28
Re: Sqěle jsem se zasmál
a tohle zase já, safra
neregistrovaný "Libor"
26. 4. 2007 11:46
Roomstr RS
Ještě by mohli udělat Roomstr RS s přečipovaným 1.2Htp + 2kw, s recarama a 18" koly již od 450 000Kč.
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2007 15:58
Re: Roomstr RS
Možná bude i Roomster ve verzi RS :-)
Naprosto by tam stačila 1.4TSi/103kw ;-)
26. 4. 2007 11:49
Dnes mezi Prostějovem a Brnem
Dnes jsem se za ni chvilku jel na dálnici z Prostějova do Brna.... Nejela zrovna předpisově.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
26. 4. 2007 11:54
Plastíky
To je vážení tragédie! Na nárazník nalepit kus tuning plastu, který vytvoří schod :no: Na Cee'du to zkouší taky, podobný šílenost se dá koupit i na další autoa jako originální doplněk. Kam ten svět spěje?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jelito"
26. 4. 2007 11:59
go Fabia go!
Vzhledem k tomu, kolik špíny, lží a nepravd jste na tento pokročilý a precizní vůz nakladli nemůžu jinak, než přijít s pravdou.Jel jsem v něm. Vůz je už od prvního pohledu jednoduše skvostem, vzácným drahokamem,vybroušeným díky tisícům hodin profesionální dřiny těch nejlepších inženýrů a projektantů z koncernu VW k dokonalosti.Vůz má milou a nevtíravou, přesto velice elegantní a po právu dravou tvář.Jeho boční ani zadní siluetu si s ničím nespletete.Chromované lišty okolo zadních svítilen dávají tušit co vás čeká vevnitř - luxus a pohodlí. Prostoru, světla a optimismu je v interiéru na rozdávání.Navíc je velice praktický i v tom, že má nízkou nákladovou hranu a obří prostor jenž je možno díky převratnému systému sklápění sedaček zněkolikanásobit.Výhled z vozu je lepší než ve většině kabrioletů.Nevadí ani ultrapevné sloupky z nejušlechtilejší oceli, jež vás bezpečně uchrání v případě nehody. Jakmile vstoupíte do tohohle chrámu průmyslového umu, zůstanete chvíli v úžasu rozjímat nad perfektním, na tisíciny milimetru přesným slicováním ušlechtilých plastů, nadpozemsky přívětivou ergonomií sedaček a avantgardně elegantnímu středovému panelu na kterém je vždy vše po ruce.Po otočení klíčkem se vždy ozve nevtíravý, ale velmi příjemný basbaryton pokrokové pohonné jednotky.Kdo říká že motor 1.2HTP nemá výkon?Možná to platí pro někoho, kdo neumí jezdit a není schopen využít proporcionálního časování kroutivého momentu, kterým tento motor disponuje.Vzhledem k tomu že tento motor vychází z
dvaapůllitrového šestiválce je jeho výkon více než dostatečný a kultivovaný.

Ve spojení s vícekrátzavěšeným podvozkem, kvalitnimi pneu Barum a vyspělými elektronickými systémy je s ním radost jezdit.Přesto že vůz není určen čistě na sportovní jízdu, do 180km/h na čtyřku zrychluje vcelku svižně.Od 180km/h do maximálky 240km/h už to takovou dynamiku nemá, ale na zadupání BMW M6 do panelu na D1 to stále stačí.Motor skvěle táhne, přitom nehlučí a spotřeba není nikdy vyšší než 5,6l/100km.A to ani při VELMI dravé jízdě.Navíc prostoru je v něm jako ve stěhovací Avii.Přestože jsem spíš uživatel nejvyšších tříd vozů, Fabia si mne získala svou nevtíravostí, kvalitou, ergonomií jízdy a
v neposlední řadě cenou. Netřeba se zmiňovat o tom že tento vůz je věčný, nejen kvůli své nesmrtelné a nezničitelné spolehlivosti, ale už samotnou svou existencí navždy a s
konečnou platností přepisuje historii automobilismu.

Mít fabii chce odvahu. Málokdo je připravený na takovou porci technické dokonalosti, pohodlí a výkonu. Ne každý chce být středem pozornosti kamkoli přijede. Ne každý se chce celé dny o svůj vůz strachovat kvůli nenechavcům. Ne každý chce mít svou osobnost zastíněnou silnou osobností svého vozu. Fábie je vysoce stylové, kvalitní a výkonné auto a ne každý má na to aby ji řídil. To je třeba vzít v potaz v první řadě!
Rozbalit vlákno
26
26. 4. 2007 12:06
Re: go Fabia go!
Ty to bereš jako slohové cvičení? >:D >:D
anonym
26. 4. 2007 12:15
Re: go Fabia go!
a vraj fajčenie trávy neškodí......... >:-[]
neregistrovaný "Rommon"
26. 4. 2007 12:29
Re: go Fabia go!
Upadly mi oči, než jsem to přečetl.
neregistrovaný "assasin-cz"
26. 4. 2007 12:32
Re: go Fabia go!
ironie je dobrá věc....často velmi vtipná,jako v tomto případě...díky,dlouho jsem se nezasmál tak,jako při čtení tété automobilové satiry :-)
neregistrovaný "tunerrw"
26. 4. 2007 18:10
Re: go Fabia go!
tohle už snad není ani ironie-to je jednoduše sarkasmus-je to text na 1čku :yes:
neregistrovaný "?"
26. 4. 2007 12:34
Re: go Fabia go!
'kvalitnimi pneu Barum' a 'vícekrátzavěšeným' uz len toto poukazuje na odbornost napisaneho textu. Naco niekto takto zabija cas. Radsej si si mal dat kavu ako pisat take blbosti.
26. 4. 2007 12:53
Re: go Fabia go!
Člověče, ty si zobni nějaký vlašáky (to jako ořechy), aby ti to líp myslelo. Je to velmi dobře napsaná satira. Dávám :yes:
neregistrovaný "miki"
27. 4. 2007 10:18
Re: go Fabia go!
tupče
neregistrovaný "dada.zak"
26. 4. 2007 13:00
Re: go Fabia go!
Na zadupání BMW M6 do panelů D1?? Myslíš, že Fóbije je rychlejší než M6? A jel jsi někdy v něčem jiném, než v autobuse MHD??? Pak bys možná netvrdil, že Fabia II je fakt supr dobrý auto a nejlepší... ;-\
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 13:27
Re: go Fabia go!
este raz si precitaj ten clanok, zapni mozgove zavity a znovu porozmyslaj nad jeho obsahom. Snad ti to dojde.
A "jelito", si genius! Od smiechu mi tiekly slzy, diky moc.
26. 4. 2007 13:12
Re: go Fabia go!
nejsi najiném fotu jako turbomotor ???? >:D :no:
anonym
26. 4. 2007 13:33
Re: go Fabia go!
1.2htm.......asi si nikdy s fabii s timto motorem nejel...slovo svizna jizda s timto motorem je opravdu umeni a pokud uz hodlas jed svizne tak to neskutecne rve a hlavne spotreba rapidne vzroste!!! 1.2 je motor pro dedecky co potrebuji o vikendu na chatu.
anonym
26. 4. 2007 13:34
Re: go Fabia go!
sry 1.2htp.....preklik :'-(
anonym
26. 4. 2007 13:36
Re: go Fabia go!
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
26. 4. 2007 14:56
Re: go Fabia go!
:yes: :yes: :yes: toto aspiruje na nejlepší komentář roku >:D >:D >:D měl jsem co dělat, abych se nepotrhal smíchy, ty jsi fakt jelito... >:D :yes:
26. 4. 2007 14:59
Re: go Fabia go!
Moc hezke. :yes: :yes: :yes: Taky bych skoro rekl, ze je tak dokonala, ze by se melo peclive vybirat, kdo si ten skvost, ZAZRAK, muze koupit! >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2007 15:28
Re: go Fabia go!
>:D >:-[] :yes: ;-) Jako včera palce nahoru :yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Stall"
26. 4. 2007 15:53
Re: go Fabia go!
bohuzel ten kdo tvoril tyto stranky nepocital ze se tu budou objevovat takhle blby kecy a proto grafika nepocita s dukladne velkejma uvozovkama...k tomuhle by sedly uvozovky jak z billboardu >:D
jo kdybys byl zlitej na kopr a doma mel v garazi este 4,2 audinu, ty uzivateli nejvyssich trid automobilu, pak ti uverim ze ses probudil s klickama od fabie v kapse po tom co te panicka den predtim poslala do samosky pro jogurty. to ze si krome jogurtu koupil este flasku je tvoje vec. Pak se nedivim ze v garazi nepoznas do ceho nasedas a prehlidnes dalsi 3 litry objemu a dobrej metr delky.
PS: jestli je to pro nekoho na cteni dlouhy, pak se omlouvam ale takato blbost se neda sestrit jednou vetou...
neregistrovaný "huni"
26. 4. 2007 20:48
Re: go Fabia go!
a ještě mi řekni koho jsi tim "setřel",jak tvrdíš, se citiš jako by ses měsic nemyl
26. 4. 2007 18:28
Re: go Fabia go!
Včerejší výkon pod článkem Stila byl o několik tříd lepší... dnes už to je trochu nucený, ale chvílema to ujde ;-)
neregistrovaný "reklamny mag"
27. 4. 2007 00:21
Re: go Fabia go!
hladam copywritera do reklamky, urcite sa mi ozvi :-) Na toto urcite chytim skodovku ako klienta
neregistrovaný "Arnošt"
27. 4. 2007 05:54
Re: go Fabia go!
Pěkně napsaná ironie. Bohužel když zaměníš název automobilky a doplníš jakoukoliv jinou s jejím základním modelem a motorizací tak se takhle podobně pobavíme u každé.
neregistrovaný "bigcheese"
27. 4. 2007 22:09
Re: go Fabia go!
K té nezničitelnosti a spolehlivosti: jestli to bude stejně spolehlivé a nezničitelné jako Octavia II tak to se teda máme opravdu na co "těšit"...když jsem slyšl a viděl co všechno se je schopné porouchat v Octavii tak radši ruce pryč
neregistrovaný "turbo"
29. 4. 2007 18:17
Re: go Fabia go!
tobe dosly prasky na hlavu,vid?
neregistrovaný "nezloděj"
30. 4. 2007 10:37
Re: go Fabia go!
Seš ubohej když kradeš příspěvky jiným husťákům který jsou narozdíl od tebe schopný něco takovýho vymyslet.Blbe!!!
neregistrovaný "d"
26. 4. 2007 12:25
Humac
Tak toto je riadny humus. Oproti starej RSke sa vobec nechyta. Ved to vyzera ako auticko pre deti a nie ako sportove auto. Neviem kto robil dizajn ale nezasluzil by si za to ani korunu prave naopak. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
26. 4. 2007 12:26
tohle
by se spíš hodilo do série těch aprílových zpráv...je to fakt na zasmání :-)
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2007 12:40
NIC NEPOMOZE
Tomuto autu vo vzhľade nepomôže nič, ani svätená voda, tým menej nejaký tuning. Daj mašľu na maškaru, bude z nej ešte väčšia maškara. :no:
Rozbalit vlákno
13
26. 4. 2007 12:46
Re: NIC NEPOMOZE
Toto jsi měl napsat k Nissanu Tiida ;-)
26. 4. 2007 13:44
Re: NIC NEPOMOZE
Nemohol, na nom som ziadne doplnky nevidel. Ale je realny predpoklad, ze vysledok by bol podobny... ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 15:45
Re: NIC NEPOMOZE
U Tiidi sa moze Fabia II ucit designu.
26. 4. 2007 15:59
Re: NIC NEPOMOZE
Tak tomu sám nemůžeš věřit >:D >:D
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2007 16:45
Re: NIC NEPOMOZE
Hloupý tuning jako ze samošky nepomůže nikomu, po tom by i Jag dostal kopřivku :-). Jak už jsem řek shora, nějaký ten potenciál vidím v S2000, kdyby z něj Škoda odvodila civilní verzi - tam se totiž mění poměr šířky a výšky siluety, narostou svaly na zadku a je i šance udělat něco se světly atd. Možná si ale rozumný člověk zatím zapálí cigáro a vyčká, co se vyvrbí z Joysteru. -- Pokud jde o Tiidu, prosím zachovávat klid v domě smutku, R.I.P. :-!
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 17:13
Re: NIC NEPOMOZE
Kto si postavi vedla seba Tiidu a Fabbiu II tak na orvy pohlad musi vidiet,ze u Tiidi je vsetko sumerne navrhnute predok sa nebije so zadkom,nie je tu nepomer medzi vyskou a sirkou atd.....To sa ale bohuzial o Fabii II povedat neda,vyvolava dojem,ze autori nevedeli u predku a zadku akym smerom sa vydat.Predok prevzali z Roomstru (nie je sice najvydarenejsi,ale ak skodovka zvolila tento look ako firemny,tak dobre) a zadok nasli inspiraciu v Swifte.Proste celok posobi tak nekompaktne pozliepano,ale to nam nakoniec po nejakych rokoch uz ani nepride,ale urcite to nikdy nebude vzor designu a myslim si,ze facelift mozeme ocakavat do dvoch rokov.Skoda,ze neprevzali masku z octavki II asi by to bola lepsia a ak nie lepsia urcite krajsia cesta.
26. 4. 2007 17:25
Re: NIC NEPOMOZE
Podívej Tiida vypadá jak auto z 90.let minulého století...Fabie 2 vedle toho působí moderně,svěže,sice ty proporce mohly být vyváženější...uznávám,že hlavně při pohledu zezadu karoserie vypadá úzká a vysoká,je tam určitá nevyváženost
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 18:24
Re: NIC NEPOMOZE
Tiida vyzera presne tak ako ma vyzerat Nissan.
Zakaznici Nissanu su konzervativni ludia,preto ten design,nie je ziaden ulet,ale vyvazena klasika.Naproti tomu Skoda Fabia II je teraz auto urobene vyslovene pre mladych a pre zeny svojim uletenym a odvaznym designom,da sa povedat,ze sokuje a deli ludi na dva tabory,bud je milujes alebo nenavidis.Tiida nevyjde z mody tak rychlo ako Fabia II,to si vsimni u vacsiny Nissanov,ci uz to bola stara Primera (nova prisla prilis zavcasu,predbehla dobu a ludia ju neprijali,tomuto sa chce uz Nissan vyhnut),Almera.
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 18:17
Re: NIC NEPOMOZE
Maska OII je uz taky zrala na facelift. Ty svetla jsou tragedie.
neregistrovaný "Baca z Liptova"
26. 4. 2007 18:25
Re: NIC NEPOMOZE
Mne pripada celkom pekna,je to rodinne auto a u nas auto pre managerov,takze nejaku divoku masku by som si tam nevedel dobre predstavit.
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 16:41
Re: NIC NEPOMOZE
jj,jenže my tady v česku tak trošku kálíme na svaté věci a zase tak moc to nežereme,ty pánbíčkaře & ...tu asi ta svatá H2O snad ani není k mání...BTW:jak vůbec vznikne svěcená H2O? :-O Nějakým máváním kadidla? :-O
neregistrovaný "vent"
26. 4. 2007 13:15
fabia
Stará fabia nebola dizajnovo nič moc, bohužiaľ ani táto nová nezaujala...dizajnová skladačka.. podobnosť so swiftom atď... bohužiaľ týmto smerom ide väčšina automobiliek....najviac som zvedavý ako z toho vykúzlia combi verziu :-) octavka je ale fakt super
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 18:17
Re: fabia
Vsimni si tech prolisu na kapote. Jasnej Yaris.
Avatar - MeSiL
26. 4. 2007 13:22
Úzká?
Už mě to žere. Každý kdo Škodu nesnese(nechápu proč...místo toho aby na ni byli hrdí, že má ČR svou automobil. značku chovaj se jak deme*ti), tak si vždy něco vymyslí. Ano, když jsem ji poprvé viděl na fotce řikal jsem si, že je opravdu hodně úzká, ale ve skutečnosti už to tak šílené není. A kdyby designer neudělal světla do výšky, ale do šířky, tak se to nikomu nezdá. To, že je užší o 4mm než F1 (Fabie 1)je dáno jen šířkou blatníků a o ostatní se postarala ta úzká a vysoká světla.
Jinak k hodnocení předložených fotek. Přední část se mi líbí, decentní, ale hezké. Zadní už méně, ale neuráží. Na 99%říkám, že to neni RS, ale jen sportovní sada(podobné se dělalo si na minulou generaci)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Miso"
26. 4. 2007 13:39
Re: Úzká?
Dojem z vysky Fabie nie je ovplyvneny len svetlami. Pozri si rozmery - Fabia 1 mala vysku 1451 mm, nova 1498. To je takmer 5 cm a to je setsakramentsky rozdiel. Ak sucasne nerozsiris karoseriu a este ju dokonca malicko zuzis, musi to dopadnut takto. Uzke vysoke auto. Jedina vec ktora moze pomoct novemu RS su sirsie blatniky a znizeny podvozok. Bez zmeny sirky auta to totiz bude rovnaka tragedia
anonym
26. 4. 2007 13:50
Re: Úzká?
Jenže já sedím uvnitř. A jestli je F2 užší uvnitř vzadu o 20 mm, tak je to podstatné zhoršení šířky již tak úzké F1. Pro pět slovanských chlapů to bude nepoužitelné.
anonym
26. 4. 2007 13:38
magor ze škodovky
se divím, že mu nedal dělo
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
26. 4. 2007 13:48
RS
Příliš mnoho změn vidět není, takže těžko komentovat...Sportovní provedení FII by podle mě ale mělo vycházet z toho, že RS bude opticky rozšířená, aby nebyla tolik kozózní jako obyčejné provedení..což se celkem daří spodní části nárazníku (alespon na foto) zadní pseudodifuzor a ještě k tomu přelakovaný barvou karoserie mi k celku auta příliš nesedí... :'-( Snad si ve Škodovce konečně řeknou, že benzínový turbomotor se opravdu PRODáVAT bude a nebude z ní jen děsivě kouřící ropák... vždycky, když vidím že se řidič FI RS chystá zrychlit, podvědomě zavírám okýnka, aby mi nenačoudila do interiéru >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "král"
26. 4. 2007 15:07
RS jo
Jestli je tohle opravdu nová RSa tak to je ubohý!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RIO2"
26. 4. 2007 16:10
?
Tak toto tomu nepomôže. Najlepšie je zrovnať si FI FII priamo. Nikdy som netvrdil že FI je krásne auto, ale FI RS ( ked si odmyslím motor, nemá rád v "sportových" autách diesle )bola celkom príjemným autíčkom. Toto? Na autosalóne stali vedľa seba stará a nová fabka. FI pôsobí omnoho vyváženejším dojmom. Ta nová mi pri nej pripadala až smiešne. Také nejaké vytreštené velké svetlá, ten divný prelis na prednej kapote. Pokiaľ by som kupoval tak zoberem starú, lebo by som nepriplácal 50.000,- za nový ineteriér, a furt je to to isté auto. Akurát že starú už nerobia... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jahonzik"
26. 4. 2007 16:32
TO NEMA CENU...
Tahle slatanina prolisu na kapote a predni masce okopirovana od Yarisu, zadnich dveri okopcenych od Swiftu a strecha oflakla z Mini je zrala na facelift. Z takovyho auta nejde ani civilni "sportovni" verzi udelat. Je to moc vysoky a moc ouzky. Bude to ve verzi RS vypadat jeste smesnejc nez normalne. Hlavne se od F1 lisi jen karoserii a interierem. Podvozek je stejnej. Motory jen jinak naladeny stary krapky. Je to jen nepovedeny facelift stary Fabie. Vypada to hnusne levne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 16:51
miláček v garáži
Každý máme vysněné auto, je to superrychlý nebo superspeciální bourák, který žere jako protržený, stojí majlant a každý se za ním otočí. Ale nakonec zjistíme, že v pětadvaceti seženeme padesát tisíc na akontaci a sedmičku na splátky; rodinu nemáme, ale chceme nový hbitý autíčko. Co zvolíme? Fiestu nebo Fabii - nic lepšího mě teď nenapadá. Škodovka udělá relativně levné auto, které to umí nandat kdejaké oktávce nebo golfíku, moc nežere a nějaký ten spoiler udělá slušnou parádu. Když vedle vás zastaví ten blbeček od vedle s novou Imprezou, bude trošku ostuda, ale dal za ní o sedm set víc a v servisu je každý druhý měsíc. Fabia je volbou v rámci svého segmentu - a nikdy nebyla špatnou volbou.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Peugeotak"
26. 4. 2007 22:27
Re: miláček v garáži
Co to meleš?? Proč blbeček od vedle? Závidíš? A propo, v 25ti sehnat 50 akontaci a 7 na splátky...nauč se napřed starat sám o sebe a pak začni myslet na auto
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 22:50
Re: miláček v garáži
Co ta konfrontace? Kdo přemýšlel, pochopil - ty mazej na Novinky.cz do proletářských diskusí, tam takové příspěvky zapadnou.
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 22:53
Re: miláček v garáži
Jen tak mimochodem - mám Š.Octavia první generace, je mi těch pětadvacet a na potíže s existencí bych tipoval spíš Tebe. Ale Impreza se mi líbí taky, neboj >:D
anonym
26. 4. 2007 23:41
Re: miláček v garáži
tebe asi j.e..b.e. ako mozes vyslovit slovo impreza spolu s fabia? Tie auta su uplne odlisne a skodovka nikdy nebude tam kde je subaru. Nova fabia je uplnygrc a za tie prachy sa da kupit auto o triedu lepsie.
neregistrovaný "Kanibal"
26. 4. 2007 23:59
Re: miláček v garáži
Lidi co to s váma je? Čtete to nebo jste tu jen kvůli flamu?
neregistrovaný "Donald"
27. 4. 2007 08:07
Re: miláček v garáži
Když uvažuješ jen o novym autě,tak si asi opravdu nic lepšího nekoupíš,ale za cenu nové RS (fabie) se dá sehnat i ta impreza v dobrém stavu.A jestli v 25 neseženeš víc peněz,tak nebreč ale snaž se.
neregistrovaný "hňup"
27. 4. 2007 08:56
Re: miláček v garáži
V 25-ke človek potrebuje prachy na baby, milión na byt - na auto už tak veľa neostane. V tomto plne súhlasím s Kanibalom. Ja som takto šiel pred pár rokmi práve do Fiesty - oproti Fabii mala horšie sedáky, je hlučnejšia, ale mladú babu osloví viac dizajn, vo Fabke je to nuda z vonku aj vo vnútri. Nuda nuda nuda. To bola FI, FII je už fakt hnus, inak to nazvať ani neviem.
(Aby tu niekto nevyskakoval, že som kúpil fiestu len kvôli dizajnu - pri rovnakej cene mi dali ABS, elektróny (15´), klímu(!!!), zabudované rádio s CD, vyhrievané čelné sklo a spätné zrkadlá, motor s pár kW a Nm navyše. K tomu vačší kufor a lepší podvozok.)
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 14:13
Re: miláček v garáži
TVOJA FIESTA JE PORIADNA SRACKA. ANI NEWIES AKO SA TESIL PREDAJCA KED TA MAGORA NACHYTAL A PREDAL TI STARU RAROHU S PLNOU MARZOU.... :no:
neregistrovaný "hňup"
3. 5. 2007 14:19
Re: miláček v garáži
Menuj aspon jedno auto v triede s lepsim podvozkom ako Fiesta (r.v. 2002). Okrem Mini, BMW1, a pod., ktore stoja o tretinu viac.
A neviem, co s tym ma dealer, auto som si vybral ja, nik mi ho nenutil, tak neviem, o com tocis.
neregistrovaný "m.koular"
26. 4. 2007 16:59
t o nebude RS...
U Octavie II taky byl nejdřív sportovní pocket a až pak přišla RS verze... Pochybuju, že to u Fabie II bude jinak. Ale ať se kluci ze Š-A činí, aby nás aspoň RS trochu potěšili... Každopádně se nechám překvapit... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stillborn"
26. 4. 2007 17:16
Jen...
Jako optipaket by to špatný nebylo.... ale jako RS nic moc... Rozhodně bych víc Srko od sériovky víc odlišil.... Mno a taky doufám, že nová Fabia RS dostane lepší motor, než má současná... :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 4. 2007 20:03
TOTO A RS ,ZBLáZNIL SA NIEKTO???????????????!!
8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "adam"
26. 4. 2007 21:47
rs
Myslím si design by měla mít nová Škoda Fabia rs na trochu jiné úrovni. Nemam nic proti koncernovým vozům a Škodovky mam rád, ale todle opravdu vypadá jak nějaká lepina od nějaké tuningové firmy. Doufám, že todle RS nebude..........Když Rs tak předpokládám, že přední nárazník bude mít uplně jiné linie, nez jen sprstě nalepené lízatko, ale jelikož má na SPZ F, tak to bude pokus fabriky. Teda myslím si. U nás jezdila fabka I, která měla F na SPZ a měla stahovací plátěnou střechu, myslím jako měl VW brouk. Prostě zvětšený šíbr. Takže doufejme, že se jedná jen o PAKET od škody na fabii, protože jinak........asi víte co si myslím...
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 4. 2007 22:14
WV MAN
tak mám trochu lepší informace přímo ze škodovky

bude se jednat o Fabii RS , a bude osazená a to se podržte 1,4TSI 125KW .
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 14:06
Re: WV MAN
TO SA TI DRZIM, PEVNE, ALE BEJZBOLKY A CAKAM KEDY POJDES OKOLO A PRERAZIM TI NOU TVOJ HLINIKOVY 1,4TSI 125kW. TY BLBCEK, TAKETO VYKONY MALI FORMULE1 V 80TYCH ROKOCH A VADRZALI ODJAZDIT 60 KOL. TY SI MYSLIS KOLKO TI NATOCI TVOJ TSI V REALNEJ PREMAVKE PRI DOPRAVNOM KOLAPSE V PRAHE?
neregistrovaný "Kanibal"
27. 4. 2007 14:57
Re: WV MAN
Přestaň tady kapitálkama útočit na odlišné názory než jsou ty Tvoje. Chováš se jako pitomec.
neregistrovaný "Kanibal"
27. 4. 2007 15:26
Re: WV MAN
Mimochodem Golf GT jezdí s motorem 1.4 turbo kompresor a má 170 koníků.
neregistrovaný "bingo"
28. 4. 2007 12:53
Re: WV MAN
Ty mas vazne problem :-(
neregistrovaný "vekaone"
28. 4. 2007 16:46
Re: WV MAN
F1 a 125 kW? to je naprostý nesmysl.v tý době sice jezdily F1 s patnáctistovkovejma turbomotorama,ale výkon měli téměř desetkrát větší!
neregistrovaný "BREZNEV"
30. 4. 2007 10:35
Re: WV MAN
NENARAZAL SOM NA VYKON ALE NA POMER VYKON A ZIVOTNOST MOTORU.(INAC JA VIEM AKE ZNACKY POUZIVAJU KTORE MOTORY,SOM PREDAJCA VW A NEBUDEM TI ROZPRAVAT POCET VRATENYCH VOZIDIEL 1 MESIAC PO ZAKUPENI....)CHOD SA RADSEJ ZAPOJIT DO FORA KTORE MAJU SKODOVACI NA NETE, A OVER SI REALNU ZIVOTNOST A PROBLEMY NAPR. S MOTORMI 2,0TDI U OCTAVII.....
anonym
26. 4. 2007 22:16
* FABIE
jezis, dalsi *. Fabie nejvetsi mrcas, disel *. Diesel se dava do traktoru ne do RS. Ty skopcaci jsou ale paka. Jo sice to jede, ale jak. I nacipovanej TDI nema sanci na V-TEC bez turba, nebo VVTI motory s turbem a to jsou to 1.8

Zalty Italove a Japonci
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
26. 4. 2007 22:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
27. 4. 2007 13:24
Re: zavodak
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "chalisss"
26. 4. 2007 23:48
Nuda
"Fábka" se mně nikdy moc nelíbila, ale jestli má takhle vypadat budoucí RS no tak to potěš koště...NUDA, NUDA, NUDA a k tomu ještě o ničem...chtělo by to trošku inspirace a od toho soutěžáku představného v Ženevě...to by byla pecka...jinak :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "."
27. 4. 2007 06:43
To není RS.
To není RS, pitomci. Je to jen lehký "body kit". A proč volant na druhé srtaně? Jednoduše pro Anglii, všichni víme, že se nám tamnější trh stále více a více otevírá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lk"
27. 4. 2007 12:39
Re: To není RS.
:yes:
neregistrovaný "Paulo"
27. 4. 2007 07:16
nějakej jouda si tam dá kus plastu
a hned je z toho něco extra. Ta fabie je stejně HNUSNÁ :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Baodai"
27. 4. 2007 07:50
To není RS
Tahle Fabka má 15" kola, RS měla odjakživa šestnácky, kvůli větším brzdám, tohle je jen kit, stejně takovej jako na starou.
Tak neplašte!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "žblebt"
27. 4. 2007 08:09
sláva tankodromům
a bajkonurům a všelijakostem
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 4. 2007 23:11
Re: milotec
Jen aby to nakonec,nedejbože,nepoukazovalo na nějakou spolupráci s Milotecem.To proboha NE! >:D
anonym
27. 4. 2007 08:26
Hnus fialovej
Škodovka měla vždycky hnusná auta, ale pro novou fabii už ani nenacházím výraz. Něco tak hnusného a drahého jsem ještě neviděl. Fuuuuuuj
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "hňup"
27. 4. 2007 09:06
Re: Hnus fialovej
Nedá sa mi len súhlasiť. Stará Fabia bola nudná, no toto čudo je už fakt hnus.
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 11:31
Re: Hnus fialovej
jj...tak to změň >:D :yes:
neregistrovaný "pawelno"
27. 4. 2007 11:29
Re: Hnus fialovej
Tohle fakt může napsat jenom blb!
neregistrovaný "lk"
27. 4. 2007 12:38
Re: Hnus fialovej
:yes:
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 13:57
Re: Hnus fialovej
To označenie čo znamená? Rýchlej Strejda? Akože sa mám začať báť na ceste stretnúť dôchodcu na RSke za 650000Kč? :)))
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 16:37
Re: Hnus fialovej
Že by použili zkratku RS z dob,kdy se 130tkama jezdili Zapadlo,Blahna,Svatopluk Kvaizar(teď je starostou MB,tuším)???Taky nevím co je to česky ceed a je mi to šuma fuk,tj. u prd€l€.Označení pro zázrak,třeba. :-! >:D Nevím jak na SK,ale v ČR jsou důchodci rádi,že zaplatí inkaso,žrádlo,léky a fičoviny kolem aut neřeší.Ale jinde je to asi kardinální problém,že někdo někde splácal pár plechů, má být...splácal a co jako? :-!
neregistrovaný "ferren"
27. 4. 2007 08:53
odbory
pokud je tohle fakt officialni tuning,tak myslim ze tohle je prace odboraru a valka o platy stale trva....
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 4. 2007 12:08
Myslím že ne
Myslím že tohle není Fabia RS.To bude jenom nějakej sprtovní kit jako u Octavie,u ní byl taky napřed sportovní kit a pak verze RS.Fabia RS bude vypadat určitě dravěji a sportovněji.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BREZNEV"
27. 4. 2007 14:01
Re: Myslím že ne
>:D >:D >:D >:D >:D FABIA VYZERA OZAJ DRAVO ... LEN NEVIEM CI TENTO DOJEM MAJU LEN ZVIERATKA PASUCE SA OKOLO CIEST. NESUHLASIM ALE S NAZOROM PRI POHLADE NA ZADNU CAST TEJTO KARY.ZO ZADNEJ CASTI TO VYZERA AKO LESENIE NA NARODNOM DIVADLE..... :-! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "IT"
27. 4. 2007 16:46
Re: Myslím že ne
no a? Jak budu v létě na Slovači,tak fakt zasatavím u krajnice a půjdu se zeptat krávy nebo ovce,jaký je její názor na design.Pak to sem hodím. >:D
neregistrovaný "anonym z brna"
27. 4. 2007 12:22
Škoda Fabia RS
bomba-bomba-bomba-bomba-bomba-bomba-bomb…
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2007 14:12
Nie RS...
...ale zakladna verzia pre anglicky trh. Po reakciach verejnosti sa rozhodli inspirovat minulostou a podobne ako S120 predavat v Anglicku iba upravene a vysperkovane auta, lebo v podobe, v ktorej sa predavaju u nas to Anglicania nechcu...
Rozbalit vlákno
4
27. 4. 2007 14:56
Re: Nie RS...
Jestli to náhodou píšou v Blesku...nesmíš všemu věřit :-)
neregistrovaný "patrik"
28. 4. 2007 03:47
Re: Nie RS...
Hihi, ale teď vážně...Tuhle jsem četl na nějakém anglickém zinu recenzi nové Fabie - tak jak ji známe, nijak upravené - s tím, že takhle se bude v UK prodávat. Mimochodem ta recenze byla docela přívětivá s přiznivým hodnocením poměru cena-hodnota, není to poprvé, takže minimálně anglickým autoredaktorům se škodovky zřejmě opravdu líbí. -- Jinak svůj názor na tuhle plastovou nádheru jsem tu napsal nahoře. :-)
30. 4. 2007 06:15
Re: Nie RS...
Hehe, vy sa tiez hned na vsetko chytite.... >:D
30. 4. 2007 14:20
Re: Nie RS...
Však ti říkám,že nesmíš věřit všemu co píší v Blesku ;-) >:D
neregistrovaný "RobMayth"
27. 4. 2007 16:27
RS PRAVDEPODOBNE NE!
podle me o RS urcite nejde vypada to jen na podobne udelanou tuningovou sadu a navic ten nevkusne nadstavenej predni spojler
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "reny"
28. 4. 2007 13:23
Re: RS PRAVDEPODOBNE NE!
;-) ja si tez myslim ze to RS urcite neni bo zadny naraznik je dost nevirazny. a co sa tyka predneho spileru tak ten sa celkom pozdava.
anonym
28. 4. 2007 11:43
chcem yetiho
ihned
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 4. 2007 00:13
chcem yetiho
1.8T starejdobrej 20ventil na 120 kW :yes: :yes: :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dan"
29. 4. 2007 10:42
SUPER !!!
Ale jestli ten sportak nebude mit 1.2 HTP - tak ho nechci !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dan"
29. 4. 2007 10:44
Parada !
Ale jestli ten sportak nebude mit 1.2 HTP - tak ho nechci !!! 8-s
Rozbalit vlákno
0