Nevím, jestli u BMW, ale každopádně vypadá moc hezky. A na rozdíl od Imprezy nevypadá jako tuning korejského auta z první poloviny devadesátých let. :-)
Tak to má koule :yes: U zadku je fakt patrná inspirace Seatem / Alfou ale i tak to vypadá moc hezky a agresivně. I civilní verze je velmi podařená. Přeju mu hodně úspěchů :yes:
A co takhle žralokem - Galantem (a taky dalšími starými Mišáky). Zadek je Alfe trochu podobný, to jo... Jinak se mi fakt moc líbí, jen ty rozmery a hmotnost...
Všichni tu na to čekáme, tak tu neplácej nesmysly o inspiraci Seatem, Alfou či tvojí tříkolkou. Jestli je tam nějaká inspirace, pak v předku, a to je na velkou pochvalu, po letitém Galantovi... Tehdy, když tu ten elegantní žralok brázdil silnice, jsi ovšem ty ještě tahal za sebou na provázku kačera. To jediné omlouvá tvou neznalost a velmi zaslepenou odvahu tu psát o inspiracích.
koukám dle tvé reakce, že jsi krapet hysterický, ne?
Podobnost tam jasná je, ale nikde není psáno , že to okoukali ;-)
V každym případě je to nej nej nej auto (osobní názor)
Na výplody ZZ nelze reagovat jinak. Asi neznáš jeho znalosti... ty ostatně tu nezná nikdo :) Žádná podoba tam není... nebo, já ji tam alespoň nevnímám. Možná mají podobné žárovky :-):yes:
ZZ neznám, soudim dle jeho a tvé reakce....
Já tam taky lehce vnímám podobné zmiňované rysy, ale to není podstatný...spíš mě zarazila první reakce, že tam někdo cítí inspiraci z BMW, to už je pořádný haluz, bych řek 8-s
Podľa mňa je to mimoriadne vydarený dizajn. Predok má samozrejme určitú podobnosť s nádherným žralokom Galandom (myslím z roku 1998-2003?). Ale na tých fotkách (v striebornej farbe) mi tá mriežka chladiča trochu pripomína aj najnovšie modely Audi. Zadok je typická Alfa. Ešte raz hovorím - tento Lancer je veľmi pekné auto. ...Takých keby bolo viac!!! :yes:
Psal jsem to už předtím. Kvalita je pouze nadstřešující pojem, zahrnující nejen pojmy spolehlivosti, životnosti, obnovitelnosti, provozuschopnosti, udržovatelnosti, aj. Ale i pojmů přímo nesouvisející s teorií spolehlivosti, a matematickou statistikou, jakožto znaky přímo ovlivňující rozhodování zákazníka, př. je servis, design, ergonomie, podpora prodeje, nabízené portfólio modelů a příslušenství, záruční a pozáruční podmínky atd. Samozřejmě sem spadají i jiné oblasti kvality, které zde nezmiňuji. Nad tím vším je pojem kvalita. Prohlásit o něčem, že je kvalitnější tedy znamená, že ona věc disponuje v průměru vyššími hodnotami, všech sledovaných znaků, než posuzovaná protistrana. Toliko v krátkosti vysvětlený pojem. O věcech zde uvedených nemíňím více neodborně polemizovat.
PS: Jinak ten dojem máš pouze ty, já nikomu nic nedlužím, o to více, když někdo není sto si samostudiem rozšířit svůj obzor a vyjadřuje se způsobem nehodným objektivní, rovné a odborné diskuze.
"podpora prodeje, nabízené portfólio modelů a příslušenství, záruční a pozáruční podmínky atd." ... jo? Takže když mi u Dacie uvaří lepší kávu, tak prodávají "kvalitnější" vozy? Nebo když u VW nabídnou větší škálu modelů, tak jsou zase více "kvalitní"? Napsal jsi to krásným "odborným" jazykem, ale už jsi se moc nezamyslel na obsahem, kterej ti sfoukne i takovej neodborník na kvalitu jako jsem já, ty kvalitní chytrolíne >:-[]
Tak, tak. Úroveň prodeje a servisu je věc velice proměnlivá a s kvalitou auta nemá žádnou souvislost. To už se týká image, stejně jako šíře nabídky. A image, jak uzná každý soudný člověk, se nerovná kvalita 8-s
Nebo délka záruky >:D To tu asi KIA nabízí kvalitnější auta než Mercedes (no, to možná i jo) >:-[] A v tomhle sledu by pak prodávané vozy v USA, kde jsou obecně delší záruky, byly kvalitnější, než ty prodávané v Evropě. Jo, FX nám to hezky vysvětlil :yes:;-)
Ano, jak jsem to napsal, tak to je. Ber to jako axiom. Že tomu nerozumíš, je jen tvoje chyba. O tom co jsem psal, se dá napsat několik tlustých knih. Vše se posuzuje jednotlivě, jinou váhou bodů a výsledek je celkem jasný. Normálně uvažujícímu člověku musí být jasné, že v takto krátkém příspěvku, nemůžu detailně popsat celý problém kvality. Jen nějaký ZZ v tom vidí kafé, uvařený u Dacie. Nemá smysl se dále rozepisovat, ty si to stejně vyložíš podle sebe - blbě. :no:
Filozofii sis zjevně do samostudia nezařadil :-) Tu tvou "úvahu" jsem jen dohnal ke krajnosti a na tom ti ukázal tu nesmyslnost, kam až jsi zašel. Neříkám, že je to celé špatně, jen ti ukazuji slabiny. Tím ti pomáhám se nad tím ještě jednou zamyslet a učinit tak z tebe lepšího člověka. Měl bys mi poděkovat. ;-)
Chlapče, děkovat není za co. Akorát vidím, že ty nejsi schopen absolutně žádné sebereflexe. Problému kvalita nerozumíš a v každém příspěvku to dáváš najevo. Jen se tady "jako" snažíš honit triko tím, že označíš předešlé příspvěky za pouhý tebou zmanipulovaný tok informací, kterým nepřikládáš absolutně žádnou váhu. Mě si tím dokázal jediné. Nejsi schopen odborné diskuze na dané téma, které se evidentně dotýká oblastí, které jsou pro tebe španělskou vesnicí. Ale co, ty jsi přece nad věcí, na vše máš svůj zaručeně správný názor a přes to nejede vlak.
PS: S tebou končím, kvůli pseudofilozifickým kecům sem nechodím.
Opakuješ stále to samé, jak kdyby to byla převratná novinka :-) Už jsem se ti před dvěma dny přiznal, že jsem kvalitu nestudoval a že se nechám poučit a ty s tím teď přijdeš jak s novinkou >:D Místo toho, abys oponoval to "kafe" a "záruku u KIE" tak rozebíráš mě. Je vidět, že to téma máš fakt v malíku. Ale ono odpovědět na něco konkrétního chce trochu víc, než přepsat odstaveček ze skript, co? >:D:no:
Oponoval, to bys ovšem musel umět číst. Pokud už chodíš do práce (o čemž pochybuji) a pokud má tvá firma certifikován QMS, tak jistě víš, že existuje něco jako hodnocení dodavatelů. Tam je praktická ukázka toho, jak QMS hodnotí dodavatelskou kvalitu. (předepsáno je toto hodnocení, ovšem mnozí hodnotí i jiné oblasti) Je tam několik kritérií, každé ma SVOU bodovou stupnici a možný počet dosažených bodů pro KAŽDÉ kritérium jinak. Přestaň tedy bazírovat na jednom (dvou) pojmu "kafe" a "záruku u KIE" a otevři oči. Svět není plochý jak se zdá, stejné je to i s oblastí kvality.
Ne číst neumím a už vůbec neumím psát. PS: Chceš poslat moje osvědčení interního auditora, kašpare? Přestaň mi tu vykládat o kvalitě, když to máš jen nadřený a z praxe nevíš nic. ;-) ale machrovat tě bavilo, co? :no: A teď se vrať k samostudiu a zkus najít odpovědi na to kafe a záruku. Jinak tu budeš dál za frajírka, co máchá prázdný plky. ;-)
Osvědčení ze školení interního auditora? A to si myslíš že něčím disponuješ? Abych tě uvedl do do reality. Toto "osvědčení" v rozsahu asi 8h prospaných na židličce a posléze dojití si pro papír, tě neopravňuje vůbec k ničemu. Osvědčení pouze dakládá to, že jsi proškolen dle normy ISO 19011 (nikoli řady 9000 - kvality), že asi víš, jak klást otázky a to pro jakýkoli systém. Je to něco takového, že dostaneš pas, ale to, že vlastníš pas ještě neznaméná, že umíš automaticky jazyk země, do které se s pasem dostaneš. O systému jako takovém, jeho fungování víš stále kulový. Opět dokazuješ, jaký jsi "odborník", aspoň to vám na kurzu mohli říct.
PS: Pošli mi prosím jméno školitele, dost možná se dobře známe. ;-)
Pošli mi to jméno lektora, ať vím, kam si tě mám zařadit. Nejdřív něco slíbíš a pak, když zjistíš, jakou do nebe volající kravinu jsi napsal, tak utíkáš. Kafé jsem vysvětlil dostatečně, troufám si říct, že i Ricardo pochopil, pokud ty ne, hold smůla.
Tedy zcela jasná odpověď: Když mi u Dacie uvaří lepší kafé, tak to znamená, že u kolonky např. "vaření kafé" nadkolonce prostředí prodejce, nadkolonce dealer, v další nadkolonce prodej, přiřadím např. 10b z z 10 maximálních u vaření kafé, v celkové stupnici hodnocení produktu 0-1000b. Tolik hodnocení. Teď to jméno a můžeš přidat i společnost, která osvědčení vydala. Pokud ani to neuděláš, už se fakt nemáme o čem bavit.
Když někde v autorizovaném servise dělá lempl tak je to úplně jiná kapitola než kvalita VOZU. Často ani není v moci majitele servisu to ovlivnit. Kdybys věděl jak to chodí v této oblasti (to není výtka!), tak bys i věděl jak je např. obtížné sehnat kvalitního autoelektrikáře.
Opět pánové, já o voze, vy o koze. Vás zajímá především část kvality. Vy si ji označíte za "kvalitu vozu" (označujte ji prosím dále jako mechanickou kvalitu vozu) a tím to pro vás končí. Dobře, beru na vědomí. Mnozí producenti automobilů už také pochopili nové pojetí kvality a posunuli se na její nové vnímání, vy ještě ne.
Možná, ale má to jiné pohnutky než vztah k zákazníkovi. Ale nebudu tady brečet, každý obor má svoje.
Ještě ke "kvalitě" prodejní a servisní sítě: kupci v menších městech nestojí o standardizovaný palác ale o férového člověka, tak říkajíc "z lidu".
Nahoře jsi to napsal správně. Nemusíš se podivovat nad tím, že tomu ZZ nerozumí. Ten nerozumí nikdy a ničemu. Poznáš brzy sám, co je to za numero. Mozkově menstruuje, to myslím nejvěrněji odráží jeho myšlénkové pochody ;-):yes:
Nesmysl, aspoň si z toho nedělejte srandu, když se vám někdo snaží něco vysvětlit.
Když si koupím Ferrari, tak očekávám nejen perfektní přístup prodejce, servis a samozřejmě mechanickou spolehlivost vozu ale i řádnou porci image. To vše osobně ohodnotím slovy "kupuji ferrari, kupuji kvalitu". Zhruba tak bych to napsal. Prosím slovíčkaření se zdržte, do vašich myšlenkových pochodů nevidím.
A já řeknu "mám Ferrari, kvalitní sporťák, jen ten prodejce je na prd asi ho vyměním" nebo "mám Ferrari, kvalitní sporťák a s prodejcem jsem naprosto spokojený" :-)
Asi stejně jako já víš, že koupě Ferrari nění o tom, dojít si s kufrem peněz do autosalonu pro auto. Ferrari velmi dobře ví, kdo jejich vozy prodává a má to "kvalitně" ošéfované. ;-):yes:
Laik se diví, odborník by možná žasnul... V některých věcech s tebou sohlasím ale celé to podepsat nemůžu. PS: samostudium provozuju, jen teď obor "kvalita" není na pořadu dne.
Sorry že se mezi vás pletu chlapi, ale jak vidím, tak anonymita internretu leckomu dává přímo orlí křídla. Takovej Švihák Lázeňský tu má aj svoji fotku. Pravda, ten se fakt nemá zaco stydět. ZZ by měl hodit to super osvědčení, i já jsem na něho zvědavý, když to tu slíbil, tak se asi nemá zač stydět. Go Go! :yes:
Vím, že italské vozy ti moc nevoní. Zkus ale překonat odpor a porovnat si fotky zádě Lanceru a Alfy. Inspirace tam, ale to není ostuda. Naopak inspirovat se v detailech od designových skvostů je oboustranně přínosné ;-):yes:
Já teda nevím jak vy, ale inspirace Itálií u Lancera Evo není v designu, ale hlavně v tom, co není vidět - koncepce - motor, převodovka, trakce, motormanagement, atd. Jen bych upozornil na takovou "maličkost", že to auto vyšlo právě z Italů made by Alfa/Lancia Integrale a až poté se řadou vývojových (evolučních) kroků Japonci dostali dále (na rozdíl od Subaru, kteří celý vývoj museli absolvovat ve vlastní režii a díky tomu jim celkem dlouho trvalo, než se někam dostali). Takže hledat podobné linky světel, když motor, převodovka a diferáky jsou v mnoha partech zaměnitelné, je směšná demonstrace blbosti. A hlavně - bavit se u Lancera Evo o designu je pitomost sama o sobě. Tohle je opravdický auto, naprostý technický vrchol v oblasti komerčních vozů. Na design a image ať si hrajou nákupní tašky nebo snobroady, který jsou morálně zastaralý už ve chvíli, kdy na ně dealeři sepisují objednávky.
preco by sa zrovna u EVA mali inspirovat nejakym bezpohlavnym Seatom alebo luxusnym sedanom Alfy?to je uplne mimo.proste robili agresivny predok,k tomu urobili zadok.podoba sa nerovna inspiracia.
ale podla mojho nazoru UZ to nie je ono,pretoze VI vyzerala ze prave prisla z rally,a to sa mi na nej pacilo.ked na dvere nalepis nalepku s cislom,nerozoznas od pretekara..proste pecka.nove verzie uz nie su take nasilnicke:(
Slává. Zdařilo se. Stopa minulosti, navázání na předky. Přísný pohled, velmi dominantní výraz zádi :yes: dokonale vyvážený profil, nezaměnitelná, osobitá, a velmi imponující tvář... V této velikostní kategorii se zdařil takřka malý zázrak. BRAVO :yes:
...přísný pohled, dominantní výraz zádi...chudáci u Mitsubishi. Místo řešení trakce, kinematiky nebo regulace přeplňování se bude už i u těhle aut řešit design.
Jak ještě hluboko lze klesnout...
Tak jsem zvědav jak nám dopadne srovnání "nového" eva a prapodivné "nové" imprezy.O designu se asi nemá cenu bavit.Zatímco mitsubishi se nám posunulo zase někam dál a pěkně "zbrutálnělo",tak u subaru se sice taky designově "posunuli",ale nikdo pořádně neví a ani nechápe kam.Ale jízda... tam jsem zvědav.Oba rivalové byli +- vyrovnaní,ale ted mám pocit,že subo lehce získá.Tam,kde vždy dominovali (hodně zatáček,nahoru dolu) by mohlo mít náskok STI díky kompaktnějším rozměrům hatbacku a asi i nižší váze.Přeci jen rozměry a hlavně váha nového Eva mi už nepřijdou "ideální" pro silniční verzi soutěžního auta.Každopádně jen tipuju a jsem zvědav až bodou proti sobě v nějakém testu.A velký dík do japonska,že pořád pouštěj tyhle dravce na silnice.
Nevim kde beres fakta o vaze, navic nevim o tom ze by impreza mela mit neco jako !sekvenci!, tim padem EVo zatim vede pokud nebode moc tezke, pro mne je to favorit. Pokud nepride Focus RS s 400PS, jak se rika ;)
Moje milá Imprezo, píšu Ti, protože už Ti nejsem věrný a nebudu, dokud se sebou něco neuděláš. Dneska jsem se na netu seznámil s jednou šarmantní kočkou. Klidně Ti řeknu jméno, říká si EVA X... Na rozdíl od Tebe ví, co se chlapům líbí a jak jim učarovat už jenom z fotografie. A tak v mých snech pro Tebe zůstane jen místo pro vzpomínky na doby, kdy jsem nemohl usnout s myšlenkou na tvá dozlatova opálená kola, plné tvary tvých vyboulených lemů a sání na kapotě.Tenkrát jsi byla kočka a já snil o tom, jak jednou budeš u benzínky ruinovat moje konto a budeme se spolu prohánět krajinou. ;-) Dnes místo v mém snu zaujala jiná. Je dravější, originální, svá. Někdo tu o ní řekl, že vypadá jako BMW, Seat, nebo Alfa. Společného snad má jen vyzývavý výraz, který mne láká ke hrátkám u kterých zmizí kredit na CCSce a body z konta rychleji, než bys řekl evodeset... Ty nic z toho nemáš. Proto Ti píšu, abys skočila honem rychle do fitka a něco se sebou udělala. Pak možná budeme zase spolu v mém snu. Jen Ty a já. Snad začneš žárlit. Tvůj SpiderJ
... myslím si, že EVO X bezpochyby zastínilo Imprezu... tohle fáro ji absolutně převálcuje. Kluci v Subě by se měli zamyslet a něco s tím udělat... GO EVO GO!!! :yes:
konecne je tu :))) dlho som na nho cakal a vyzera super.. co sme uz videli skor.. ale som zvedavy ako bude jazdit uz evo IX bolo spicka tak som zvedavy na test X :))
Tak tohle je uz onicem je to beznej sedan a postrada neco co meli jeho predchudci!pos jizdni strance to bude opet urcite kvalitni ale po strance designu sem na rozpacich :-( skoda
Jsem rád, že to někdo vidí stejně jako já. Nemůžu říct, že je ošklivý, ale spíš mě zklamal konečný výsledek vzhledem k tomu, jak nadějně to vypadalo na skicách a prototypech.
presne tak!kouzlo starsiho designu uz je pryc a nastupuji ty nove vzezreni jakoby z jine dimenze zkratka uz to neni ono a k autu urcenemu pro rally zavody to uz neni to prave orechove ;-\
S designem studie zvané CONCEPT X nezbývá než souhlasit s názorem, že byla hezčí hlavně co se zadní části týče. Ikdyž vlastním jak ho nazýváte "žraloka" a jsem tvrdým stoupencem Mišáků, jako bych vzadu viděl odporného Itala. O spolehlivosti se tady bavit nebudu, protože celý koncern VW už mi přijde jako Italiano berto čerto nebo žabožrouti, snad ten Citroën je drží nad vodou.
Ty jsi asi aspirant na titul Blbec roku. Tvrzení "...sem tvrdým stoupencem Mišáků, jako bych vzadu viděl odporného Itala" dokazuje, že jsi nic nepochopil a nic nevíš. Zkus se s tímto názorem pochlubit u Mitsubishi, ať se ti pracovití hoši taky někdy pobaví. Možná se budeš divit své hlouposti, až ti řeknou, že z toho "odporného Itala" právě vyšli... ;-) (Ne designově, já píšu o autech, ne o image nebo designu.)
Bravo Mitsu! Po dlhej dobe znovu diamant :yes: Krasna predna cast s odkazom na zraloka - Galant :yes: Vysoka, robustna bocna linia ako znak sily, kvality a bezpecnosti :yes: A sexy zadok - to sa chlapom paci ;-)
Uz aby tu byla...Ta cervena ji tak slusi, ze bych ji snad vymenil v tomto pripade za mou barvu nejoblibenejsi, tedy cernou:-) (Ktera je samozrejme nejnepraktictejsi a navic opticky zmensuje auto, ale zase je to elegantni:-))
Černá je super, hlavně když jsou hezká kola. Teda hlavně ne chrom. Ale ted si jeden můj známej pořídil IX v oranžové s černým křídlem a deflektory a to je taky paráda. Jenže furt je to jenom sedan, škoda že nevyráběj i kupátko...
Tak treba takhle?:-) [odkaz]%20IX%20FQ-40… a [odkaz]%20IX%20FQ-40… Hod nekam oranzove IX, to jsem jeste nevidel. Docel pekne bylo EVO VII Tommi Makkinen, take v ornazove, navic se seriove zvysenym vykonem....
:-! Tak tohle auto vipadá dost ostře v porovnání s imprezou.Bude to takovej american cars s rally prvky.Ze předu je jako Galant,ale ze zadu jako Mazda 3.Přesto je to originál jak se patří,přesně to je směr,kterým by se měli WRCéčka ubírat(sedany,který řežou zatáčky dveřma napřed)Fakt super kára.
Objednám si poslední klasickou imprezu co příjde do republiky. Modrou, žejo. Byl jsem jí dycky věrnej, a budu. Možná mě budou předjíždět s micákem zprava či zleva, jo, ale já miluju jen mojí imprezu! Tolik mi dala, že ji nemohu opustit..., a novou mladší nechci. Je mladá, krásná a blbá.
Zdravim tak tuna na tomto linku su fotky interieru - exterieru a este si ho mozte k tomu aj kupit .. co to ti AMICI nemaju :)) //cgi.ebay.com/…s/2008-Mitsubish…
Nazdárek, všimli jste si, ze na obrazku cervene EVO ma na jedné straně jiné pneu než na té druhé? Že by to byl snad záměr?? Černá varianta pak má na předním kole obuté směrové pneu obráceně... Jestli to je fakt oficiální materiál, snad by se tohle nemělo stávat, co myslíte?