Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota v prodejích předstihla General Motors

Očekávané se stalo realitou. Toyota se v prvním čtvrtletí tohoto roku stala největším světovou automobilkou a na druhé místo tak odsunula dosavadního lídra statistik prodejů, americký koncern General Motors.
Zpět na článek
24. 4. 2007 10:20
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 20:26
neregistrovaný "IT"
25. 4. 2007 08:47
neregistrovaný "Pol"
25. 4. 2007 09:01
neregistrovaný "Wild Duck"
24. 4. 2007 11:11
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 11:15
anonym
24. 4. 2007 20:29
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 11:37
neregistrovaný "jan"
24. 4. 2007 12:03
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 12:40
neregistrovaný "."
24. 4. 2007 12:51
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:55
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:01
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 13:19
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 13:45
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 18:49
anonym
24. 4. 2007 20:32
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 12:01
neregistrovaný "_Teddy_"
24. 4. 2007 12:45
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:56
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 14:02
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 14:16
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 12:31
neregistrovaný "majitel Yarisu"
24. 4. 2007 12:39
neregistrovaný "Pol"
25. 4. 2007 16:17
neregistrovaný "fred"
25. 4. 2007 18:54
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 14:30
neregistrovaný "sscape"
24. 4. 2007 19:07
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 17:31
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 18:46
anonym
24. 4. 2007 19:10
neregistrovaný "Beaumont"
25. 4. 2007 09:05
neregistrovaný "Wild Duck"
24. 4. 2007 11:12
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 12:56
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:59
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:04
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 15:07
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 19:27
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 12:58
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 11:38
neregistrovaný "mi"
24. 4. 2007 11:52
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:58
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:55
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 15:10
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:00
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:26
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 13:36
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:51
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:20
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 13:00
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:39
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 13:59
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:38
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 14:10
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 14:52
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 12:18
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 13:03
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:33
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:50
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 14:04
anonym
24. 4. 2007 14:05
anonym
24. 4. 2007 14:06
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 15:02
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 17:25
neregistrovaný "jean"
24. 4. 2007 19:16
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 20:37
anonym
24. 4. 2007 20:35
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 10:05
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 17:51
anonym
24. 4. 2007 19:19
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 20:07
anonym
24. 4. 2007 19:22
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 20:22
anonym
25. 4. 2007 09:16
neregistrovaný "Wild Duck"
24. 4. 2007 22:37
anonym
24. 4. 2007 14:35
neregistrovaný "sscape"
24. 4. 2007 15:06
24. 4. 2007 15:13
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 16:11
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 17:46
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 20:48
24. 4. 2007 16:04
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 20:14
neregistrovaný "Nawak"
24. 4. 2007 17:34
neregistrovaný ".-.."
24. 4. 2007 19:07
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:25
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 19:28
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:44
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 16:20
anonym
24. 4. 2007 16:49
anonym
24. 4. 2007 17:36
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 18:48
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:46
anonym
24. 4. 2007 19:38
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 18:00
24. 4. 2007 20:00
neregistrovaný "Nawak"
24. 4. 2007 20:35
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 20:59
anonym
24. 4. 2007 22:18
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 22:51
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 23:02
neregistrovaný "luboš"
25. 4. 2007 14:39
neregistrovaný "Nawak"
24. 4. 2007 23:37
neregistrovaný "Honysek"
24. 4. 2007 23:40
neregistrovaný "Honysek"
24. 4. 2007 23:41
neregistrovaný "Honysek"
25. 4. 2007 09:42
25. 4. 2007 20:10
neregistrovaný "já"
26. 4. 2007 08:02
neregistrovaný "LS"
26. 4. 2007 12:01
anonym
25. 4. 2007 20:08
neregistrovaný "mauví"
25. 4. 2007 20:19
neregistrovaný "mauví"
25. 4. 2007 23:19
neregistrovaný "jozef77"
26. 4. 2007 00:47
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 02:09
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 02:18
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 04:59
neregistrovaný "otik"
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 10:20
TOYOTA je nej
Král je mrtev, ať žije nový král. I přes to, že na tomto servru není oblíbená to dokázala, držím ti palce a jen tak dále BRAVO TOYOTA :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 20:26
Re: TOYOTA je nej
Především to dokázala,protože oslovila nejvíce zákazníků a tento server s tím nijak nesouvisí,resp.na to má přímo nulový vliv,ve vší úctě. :-!
neregistrovaný "Pol"
25. 4. 2007 08:47
Re: TOYOTA je nej
Trocha ironie neškodí nemyslíš :-) zas tak naivní nejsem, jinak souhlas
Avatar - Ricardo
24. 4. 2007 10:46
V 1. čtvrtletí
1. čtvrtletí je co se týká prodejů přinejmenším v EU velice ošidné. Může hodně naznačit ale stejně tak dobře se může karta obrátit. Takže počkejme co dál
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wild Duck"
25. 4. 2007 09:01
Re: V 1. čtvrtletí
Ale to jsou celosvětové výsledky! A proč je v Evropě první čtvrtletí ošidné? Vždyť je v něm obsažena jedna ze dvou nákupních š***k ve Velké Británii, která zvyšuje tamní běžné prodeje řádově čtyřnásobně, takže právě tohle čtvrtletí má v Evropě (podobně jako třetí) velmi velkou váhu...
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 11:11
Zvláštní...
...nějak mě nenapadá, žádná kategorie aut, kde bych dal přednost výrobku Toyoty před výrobkem GM. Určitě bych raději Corsu než Yaris a Astru než Auris, Vectra by asi těsně vyhrála nad Avensisem, Cadillac a Saab by u mě jasně "převálcovaly" Lexus. Sbnad jen v SUV a off-roadech by to bylo trochu komplikovanější...
Rozbalit vlákno
29
anonym
24. 4. 2007 11:15
Re: Zvláštní...
Ano pane Vaše preference a Váš vkus jsou skutečně Zvláštní...
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 20:29
Re: Zvláštní...
Má na to snad právo,seč já bych volil přesně opačně,jen ten Auris by se nahradil Civicem. ;-) Proto je tolik výrobců,aby si každý,KDO NA TO MÁ,což je menšina obavatel této planety,koupil podle své chuti a tužeb. :-!
24. 4. 2007 11:16
Re: Zvláštní...
Právě jsem se chystal,že něco v tomto stylu napíšu...Taky bych volil raději vozidlo z produkce GM,než sice kvalitou opěvovanou Toyotu,ale tak nějak nezajímavou... ;-)
neregistrovaný "jan"
24. 4. 2007 11:37
Re: Zvláštní...
presne i muj nazor. Asi i proto v evrope neproda tolik aut jak GM-Opel. Novy lexus je zajimavy ale SUV se mi vubec nelibi. Kdyz nejaky obycejny obchodni zastupce, ktery pravidelne jezdi hamburg-berlin potrebuje rychle auto z velkym kufrem tak avensis nema co nabidnout. Vectra ma aspon ten GTS. To same plati o Corolle max. 115 koni je dobre pro zeny, mladym chlapcum kteri maji radi rychle auta je to malo, navic ma duchodcovsky design.
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 12:03
Re: Zvláštní...
Už vidím obyčejného obchodního zástupce ve vectře GTS... >:D Si hóóódně mimmo misku... Aprpo už si se někdy vezl v AVE D-Cat 180k/400Nm... Svez se a pak vyprávěj.Já mám ale radši benzíny...
neregistrovaný "."
24. 4. 2007 12:40
Re: Zvláštní...
kdyz se nekdy dostanes z ivancic do sveta tak zjistis ze silne gts a passat jsou vyvinute pro obchodni zastupce, kteri je nejvice kupuji. Ti uspesnejsi jezdi z bmw touring. Passat ma i v nemecku titul - auto pro obchodni zastupce, ve vychodi evrope snim jezdi manageri. Avensisem tak akorat jezdi vychodni nemci a taxikari.
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:51
Re: Zvláštní...
>:D >:D Tak ten byl dobrej :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:55
Re: Zvláštní...
>:D :no: Ty jsi dobrej chudák :-)
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 13:01
Re: Zvláštní...
Hlavně aby ses do světa dostal ty, třeba by jsi nepsal takové hlouposti, protože o autech nemáš páru >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 13:19
Re: Zvláštní...
a že těch GTS jezdí,nejčastěji se za Hoplem kouří stejně jako za Pašíkem-a to značí že je v tom nějakej pr;usero... Opl diesel -takže prr. A nejsem z Ivančic ty joudo.. Před časem byl Ave v D vyhlášen jako nejvýhodnější auto střední třídy pro firemní flotilu... >:D vystrč hlavu z písku nebo v čem ji máš a rozhlídni se... Si jeden z těch oslíků ,kterej kouká s vykulenejma vočima směrem na západ a nedochází mu ,že špičková auta se dělaj také jinde... >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:45
Re: Zvláštní...
Co se týče těch našláplejch sedanů střední třídy, tak rozhodně nejvíc potkávám Mazdu 6 MPS, pak už jen jako šafránu Mondea ST nebo právě Vectru GTS.. Octávka RS je o třídu menší. ;-)
anonym
24. 4. 2007 18:49
Re: Zvláštní...
myslim ze nejvic taxi vozu je mb tridy E oprav me:-) tak to bude nejspis taky pekna plečka že? .-) ty seš chytrolin:-)
24. 4. 2007 16:07
Re: Zvláštní...
Mladi chlapci, kteri maji radi rychle auta, by se meli na ne jen divat a ucit se ridit v pomalejsich. Mimochodem Corolla ma 126 konskych sil (1.6l). Vykonejsi 1.6l nesezenes. Porovnej si to s opevovanym 1.6 od VW.
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 20:32
Re: Zvláštní...
Kdo a kde jej opěvoval,nějaká novinka mi unikla? :-)
neregistrovaný "_Teddy_"
24. 4. 2007 12:01
Re: Zvláštní...
Hm, no mas pravo na vlastny nazor, ale moj je trosku iny. Corsa/Yaris, z tych dvoch asi ziaden. Auris je nad Astrou (ak pocitame "obycajne" verzie). Avensis je na 100% lepsi voz, ako nemastna-neslana Vectra. A hybrid Lexus podla mna je trieda sam pre seba, nema vobec ziadnu konkurenciu. Ale ako vravim, kazdy nech ma to, co sa mu paci...
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:45
Re: Zvláštní...
avensis je min. stejne nemasty a neslany jak vectra navic prisel z podobne nudnym designem vectry 2r. po opel. Jeho jedina prednost je asi nekazivost ale jak jsem slysel tak nove vectry jsou taky bezproblemove. Corsa je min. interierem daleko prijemnejsi auto, yaris pusobi vevnitr jak logan nebo fabie
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 12:56
Re: Zvláštní...
Tak právě interiér je v corse nejhorší v její třídě, jinak 5d verze je celkem solidní ale 3dvéř je tragedie (zadní část)
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 14:02
Re: Zvláštní...
podivej se tu ttp://auto.sme.sk/…259/Corsa-a-ti-o… videl jsem ty interiery i na zivo a corsa byla urcite nejhezci i kdyz treba daleko za mini cooprem
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 14:16
Re: Zvláštní...
Já se nemusím nikam dívat, Yarisa máme doma a než jsme ho koupili, tak jsme vyzkoušeli téměř všechny konkurenty včetně Corsy a nakonec jsme se rozhodovali mezi GP a Yarisem no a vyhrál Yaris, Corsa neuspěla právě kvůli interiéru
neregistrovaný "majitel Yarisu"
24. 4. 2007 12:31
Re: Zvláštní...
Člověče, ježíš víte, o čem vůbec mluvíte? Měl jsem Corsu, dal jsem ji sestře (zadarmo) a teď mám už druhého Yarise. Jestli chcete, přijeďte se svézt Corsou i Yarisem. Možná pak změníte názor. V lexusu jsem nikdy nejel, ale jako spokojený majitel Yarise předpokládám, že rozdíl v této vyšší třídě bude stejně drtivý.
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 12:39
Re: Zvláštní...
Kdo nevyzkoušel nepochopí. YARIS :yes:
neregistrovaný "fred"
25. 4. 2007 16:17
Re: Zvláštní...
no ja vyzkousel a dojem otresny, levne a neprilis bezpecne....
neregistrovaný "Pol"
25. 4. 2007 18:54
Re: Zvláštní...
Ve své třídě maximální bezpečnost 5* a tvůj názor ti neberu každopádně hodně menšinový, a aby si někdo stěžoval na něco, že je levný hmm, jinak se jedná o vítěze několika testů včetně testu v Autobildu
neregistrovaný "sscape"
24. 4. 2007 14:30
Re: Zvláštní...
asi pane neznate produkci Toyoty,vyrabi daleko vic modelu nez uvadite...i kdyz pravda mnohe se v CR z neznameho duvodu vubec neprodavaji....
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 19:07
Re: Zvláštní...
Ale to já vím, jen jsem nechtěl psát příspěvek na celou stránku. A například taková Celica poslední generace se mi i docela líbí.
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 17:31
Re: Zvláštní...
Přesně. Toyota mimo offroadů v žádné třídě nijak nevyniká, ale taky nikde nepropadá. Prostě průměrná auta, to je asi důvod úspěchu. Osobně bych taky vybíral jinde, ale to neznamená že moje volba by byla nejlepší pro někoho druhého.
anonym
24. 4. 2007 18:46
Re: Zvláštní...
hm dneska jsem slysel v radiu ze v psyiatrickych lecebnach mame na jednoho pacienta 1 pracovnika a eu prumer je 2-3 a ja se tomu divil ted po precteni tohoto prispevku tento navrh taky podporim :-) ty mas vskutku fenomenalni vkus :-)drim palecky
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 19:10
Re: Zvláštní...
Mimochodem taky netvrdím, že kdybych mohl volit mezi všemi značkami, vybral bych si GM (Opel). Tohle bylo jen o volbě buď GM nebo Toyota, nic jineho...
neregistrovaný "Wild Duck"
25. 4. 2007 09:05
Re: Zvláštní...
Ber to globálně - Opel, Saab, to jsou značky hlavně pro Evropu (OK Saab se vozí i do Ameriky, ale kolik?), zatímco Toyoty si kupujou jak na běžícím pásu na řadě jiných světových trhů. Proto je ten výslede takovej - Malajsie, Austrálie, USA, Čína a samozřejmě Japan... To jsou trhy, kde ToyToy boduje. Navíc porovnej jak byly jejich auta "evropský" před patnácti lety a jak jsou dneska - je tam posun a ještě podle mě bude.
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 11:12
Snad to nebude cist TTTom
;-) >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:56
Re: Snad to nebude cist TTTom
Proč by to měl číst, když ta čísla Toyotě spočítal? >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 12:59
Re: Snad to nebude cist TTTom
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:04
Re: Snad to nebude cist TTTom
;-)
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 15:07
Re: Snad to nebude cist TTTom
To me ovsem uz neprekvapuje, ze to TTT vyslo o prsa korejsky zeny ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:27
Re: Snad to nebude cist TTTom
Brácho pozor na to!!! ;-) Ten čtvrletní rozdíl v prodejích je přibližně tolik, co horko těžko vypotí jedna slovutná automobilka za celý dlouhý rok >:-[] >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 12:58
Re: Snad to nebude cist TTTom
To si teda piš, že bude! >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "mi"
24. 4. 2007 11:38
zvlaštní
malá otázočka, čím by praválcoval SAAB a CADILLAC zn LEXUS? vozil sa dotyčný v aute tejto značky, pretože ja som sa v oboch spomýnaných vozil, ale fakt ma nenapadá nič, v čom by mohli byť lepšie....
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 11:52
Re: zvlaštní
vtechto luxus limusinach jde jen o design, lexus je nudna kopie z mercedesu a bmw, kdyz se podivas na holywoodske hvezdy tak zvelke casti se vozi v Escalade, limusina od bushe se mi taky 100x vic libi jak lexus. Cadillac je vlastni a nekopiruje evropany
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 12:58
Re: zvlaštní
Ty o toho o autech asi moc nevíš, že? To s tou kopií ti poradil starší brácha, nebo Pepíček ze třetí třídy, co to slyšel od tatínka, který si to přinesl z hospody Na Růžku?
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 13:55
Re: zvlaštní
podivej se jakej dela design, RR, bentley, jaguar, masserati, lincoln, mercedes, bmw, audi. Velikost a tvar prevzal lexus 1:1 od nemcu. Lincoln zustal nastesti svuj. Kdyz si vzpomenu na 430 tak jsem ho ani nerozeznal od sklasse. tak trapnou kopii jsem u zadne automobilky zatim nevidel. Amici maji aspon styl
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 15:10
Re: zvlaštní
Doporučuji očního lékaře nebo Chocholouška, pokud nerozeznáš jakékoliv GS od E... ty style :-)
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:00
Re: zvlaštní
Velice, ale opravdu velice exotický názor.. kdyby ho někdo pronesl před 5 lety, tak to tak nějak přejdu, ale v dnešní době je to fakt exotika :no:
neregistrovaný "Coulin"
24. 4. 2007 13:26
Re: zvlaštní
A že má celej Holywood v garáži Priuse už neřekneš... Ty si hvězda ,a hodně tragická... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:36
Re: zvlaštní
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 13:51
Re: zvlaštní
i karel gott ma v garazi fabii, to vubec nic nerika, hvezdy chteli jen ohlasit svetu jak mysli ekologicky i kdyz blbci nevi jak jsou tou nakladnou vyrobou baterek neekologicti. hummer je co se tyce co2 daleko uspornejsi ttp://clubs.ccsu.edu/recorder/editorial/…
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 12:20
Re: zvlaštní
U luxusního auta mě zajímá nejvíc design, image a můj vztah ke značce, protože motor, jízdní vlastnosti a výbava budou jistě dostačující u každého konkurenta. Nové Cadillacy mě hodně oslovují designem a taky nabídkou sportovních verzí V, zatímco technicky nepochybně jedinečný Lexus hybrid mi nic neříká (ekologie a spotřeba jsou podle mého u téhle kategorie bezvýznamné). Saab je mi velmi sympatický kvůli historii, přeplňovaným benzínovým motorům a pohonu předních kol. Ale uznávám, že v Lexusu jsem nikdy nejel (v Cadillacu ostatně taky ne), mám pouze pasivní zkušenosti ze salónů. Saaby 9-3 i 9-5 jsem řídil.
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:00
Re: zvlaštní
Sympatický díky pohonu předních kol? >:D A sekaná je ti sympatičtější než steak a lahváč Braníka než točená Plzeň, viď?? Ale proč se ti vlastně divím, když jsi v tom nikdy nejel, co? :-)
neregistrovaný "Beaumont"
24. 4. 2007 13:39
Re: zvlaštní
Ale no tak, přední / zadní náhon je buď na flameware nebo jednoduše na konstatování, že každý má rád něco jiného. Zadokolky jsem už řídil dostkrát (vč. Jaguaru a pár dalších), v rodině máme i jedno BMW. Ale u auta na běžné ježdění mám prostě rád přední náhon - pro mě je v extrémní situaci snadněji zvládnutelný (jasně, ESP rozdíl minimalizuje). Nikomu to nevnucuji.
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:59
Re: zvlaštní
Jasný, každýmu co jeho jest. Jen mě to pobavilo :-) A s tou ekologií jsi vedle jak ta jedle ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:38
Re: zvlaštní
Mimo jiné se zásadně mýlíš v tom, že ekologie nehraje roli! Zapamatuj si má slova: Počkej pár let a uvidíš, jak nám německé prémiové trio "zezelená". Bude muset..
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 14:10
Re: zvlaštní
bmw dodal v kalifornii schwarzenegrovy auta na vodik. Pomalu vsem dochazi ze hybrid neni ekologicky, kdyz se porovna jeho narocna vyroba, jen 100tisic Mil vydrz + vyssi spotreba jak u diesel! tu je test z USA - hybrid proti Hummer ttp://clubs.ccsu.edu/recorder/editorial/…
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 14:52
Re: zvlaštní
Trochu jsi odbočil - původně to bylo o tom, že prý "ekologie není v prémiovém segmentu důležitá".. a to tedy je, možná dokonce více než u běžných aut. /// Auto na vodík je v současné době asi stejně použitelné jako záoceánský parník na Vltavě! K čemu je Ti auto na vodík, když ho nemáš kde načerpat? Dvě stanice v USA, devět v Japonsku a po dvou v Německu a v Norsku to nezachrání.. komerční využití vodíku je daleko, docela dost daleko. To už spíše přijdou palivové články! /// Odkaz nefunguje (ani když přidám na začátek "h").
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 12:18
no tak teda gratulace, nooo
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:03
Toyota to dokázala
Dotáhla do konce svou precizně promyšlenou strategii. Opět se projevil systematický styl japonské práce a dosáhl svého úspěšného cíle. Holt Toyota ví, co dělá a hlavně co bude dělat a jak bude dělat. A ví to sakra dlouho dopředu :yes: Velká gratulace a poklona těm malým velkým mužům :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:33
NA TOHLE ČEKÁM UŽ 15 LET..
jo, brácho, byl to rok tušim 1992, kdy jsem se podrobněji seznámil s Toyotou - s jejími výrobní postupy, používanými technologiemi, způsobem řízení businessu a vůbec s podnikovou kulturou.. nadšeně jsem hltal slovíčka jako Toyota Production system, Kaizen, Just-in-time, Jidoka apod. Čím více jsem to studoval a porovnával s konkurencí, tím více jsem nabýval přesvědčení, že právě tato automobilka jednou něco velkýho dokáže, že to jednou světu ukáže. Jednoho dnes jsem sednul do Land Cruisera a z obdivu bylo něco víc ;-) Brácho, úplně chápu, že si každý myslí, že "ta jeho oblíbená automobilka" je tou nejlepší, to je přirozené. Ovšem, já si to Toyotě nemyslím jen pro to, že patří k mým oblíbeným, ale zejména proto, že "vím a znám". Brácho, z pohledu businessu je to bezkonkurenční zázrak, div, dobře promazaná a špičkově řízená mašina. Nejúžasnější je to jejich plánování a schopnost odhadnout budoucnost - viděl jsem plány do roku 2030 - rok po roce detailně rozepsané co se bude dít (politika, ekonomika, ekologie, technologie apod.), jaké budou zákaznické preference - víte, že třeba v roce 2020 bude při koupi auta nejdůležitější: velikost emisí, 100% recyklovatelnost a ekologická image automobilky? Možná tušíte, možná ne.. ale schválně si sami před sebe zhodnoťte, jakou imagi si již léta buduje Toyota a Lexus.. vědí, co bude a dlouhodobě si za tím jdou, to je jejich obrovská deviza. Plkám tady o tom pořád, tak to tentokrát nebudu prodlužovat, jen Vám připomenu dvě zásadní věci! ;-) Mess with the best, die like the rest :-! Today Tomorrow Toyota :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:50
Re: NA TOHLE ČEKÁM UŽ 15 LET..
;-) :yes:
anonym
24. 4. 2007 14:04
Re: NA TOHLE ČEKÁM UŽ 15 LET..
já sem to věděl už v roce 1820
anonym
24. 4. 2007 14:05
Re: a málem bych zapomněl
brácho! >:D
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 14:06
Re: a málem bych zapomněl
kdyz se jim bude darit jak v F1 kde investuji vic jak ferrari z mercedesm dohromady tak amen. Pocitam ze za par roku se situace diky ciny a indie zmeni. Tam zatim stejne jak v EU toyota nema uspech. Kdyz jeste zacnou cinane vyrabet auta tak spadnou do krize vsichni kromne par premiovych a tradicnich aut z eu.
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 15:02
Re: a málem bych zapomněl
Podle aktuálních info má Toyota až čtvrtý nejvyšší rozpočet. To je samo ale neomlouvá. Oni prostě řídí závodní tým podobně jako business, to IMHO nemůže fungovat. /// 1) Toyota nemá v EU úspěch? Nenech se vysmát - koukni na vývoj prodejů za posledních třeba 10 let - každý rok, opakuji každý rok neustále rostou. Všimni si jakým způsobem - mají to neuvěřitelně promakané a propočítané - každý rok přidají 5 až 10% prodejů, postupně rostou, žádné skokové změny, ale pomalý zato konstantní růst. Co budeš považovat za úspěch Toyoty v EU? Teprve situaci, kdyby bude Evropa na kolenou a kdy budou automobilky krachovat tak jako v USA? 2) Svět je globální, komplexita roste. EU je až třetím nejdůležitějším trhem na světě!!! Pokud jsi úspěšný v EU, ale ve zbytku světa se nechytáš.. tak jsi v podstatě předem mrtvej. 3) EU není pro Toyotu bohužel (z pohledu zákazníka) úplnou prioritou.. osobně se domnívám, že hranice toho, co je Toyota schopna na trhu v USA získat, je asi 25% trhu.. víc lidí ji nebude kupovat ani kdyby nevim co.. co se asi tak stane až se US trh "nasytí"? Pozornost se zaměří jinam..
neregistrovaný "jean"
24. 4. 2007 17:25
Re: a málem bych zapomněl
rozpocet toyoty je 400Mio rocne. ferrari ma 250-300Mio. Problem je ze nemaji ing., kteri by dokazali vyrobit sportovni auto, neco jineho je mit v konzernu corollu a m5 nebo amg. Cely tym uz prestehovali do nemeckeho kolina nakoupili evropske ing., ale to jim taky nepomuze, protoze kultura, filozofie a kreativita f1 z japonskem -toyotou nepasuji. Dr.Theisen (BMW) v TV prohlasil, ze automobilka ktera se neprofiluje sportovnimi auty nemuze mit uspech v F1, myslel tim toyotu a vw- ktery chtel taky vztoupit do F1.
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:16
Re: a málem bych zapomněl
Jak staré jsou tý údaje o výši rozpočtu? Podle toho co jsem naposledy četl má více McLaren a Renault. Souhlas, psal jsem o tom, když jsem tvrdil "oni prostě řídí závodní tým podobně jako business".. měl jsem tím na mysli to, že přístupy (kultura, filozofie, výrobní postupy, inovace), které fungují v masové produkci aut nemusí fungovat při řízení závodního týmu
anonym
24. 4. 2007 20:37
Re: a málem bych zapomněl
mclaren má letos myslím 500 mil
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 20:35
Re: a málem bych zapomněl
Jo a který sportovní auta dělá Renault? :-| BTW neřekl bych, že se zrovna Mercedes profiluje sportovními auty ;-) Jistě.. McL.. vím, ale i tak je to prohlášení chatrné. A ještě jedna věc, chceš mi říct, že Japonci neumějí vyrobit sportovní auto? Nebo že snad neumí závodit? Opravdu celý úspěch Toyoty stavíš na zdarech v JEDNÉ motoristické sportovní disciplíně? :-)
neregistrovaný "Coulin"
25. 4. 2007 10:05
Re: a málem bych zapomněl
Ten tým je v Kolíně už od roku 1992... V té době stavěl Celici WRC a poté corolly WRC...
anonym
24. 4. 2007 17:51
Re: a málem bych zapomněl
Máš pravdu, letos má nejvyšší rozpočet mclaren. Píšeš, že nemají úspěch protože to řídí jako business, ale proč měla Toyota úspechy ve wrc? Že by to tím nebylo a prostě jednoduše na elitu v f1 nemají? A ty prodeje budou směrodatný až za celý rok a ne v kusech ale v penězích,tzn. tržby resp. obrat firmy a tam GM neporazí, protože se zaměřují hlavně na menší auta. Tedka mě všichni japanofilové zničí, hlavně nepište, že neznám lex. >:D
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:19
Re: a málem bych zapomněl
Podle mě se nedá F1 a WRC srovnávat co se týče celkové složitosti a nároků na vývoj. Navíc s rallye má Toyota dlouholeté zkušenosti, naopak v F1 je stále nováček (v tom smyslu, že začali na zelené louce a nepostupovali tak, jako Mercedes, BMW či Honda)
anonym
24. 4. 2007 20:07
Re: a málem bych zapomněl
Souhlas. Ale zda je v f1 stále nováček, to je diskutabilní. Někdo jako ty říká ano, někdo třeba ne i podle těch jejich ambicí, hlavně na začátku a vzhledem k těm rozpočtům. Jak píšeš, že mají všechno na 30 let dopředu systematicky vymyšlený, tak tady se asi trochu spletli.
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:22
Re: a málem bych zapomněl
Jasně, tohle je teprve průběžný výsledek. Je to taková "první vlaštovka" ;-) Počet prodaných kusů je sice spíše psychologicko-marketingové měřítko, ale sposuta lidí na něj dá. Obrat je sice pěkný, ale důležitější je spíše efektivity/ziskovost. GM se může "obracet" jak chce, ale moc mu to stejně nepomůže, protože Toyota dokáže díky TPS vydělat na jednom malém autě více než GM na autě o třídu či dvě větším
anonym
24. 4. 2007 20:22
Re: a málem bych zapomněl
Spousta jakých lidí? Je to jen statistika. Co je lepší-pokud oba vyrobí 9 mil. aut a jeden z nich má vyšší tržby? (za předpokladu podobných zisků-zde je toyota samozřejmě jinde). GM má větší obrat, takže je objektivně větší automobilka. Jak bys chtěl taky objektivně srovnat ty konkrétní auta, která jsou rozdílný. Pokud to chceš brát z hlediska efektivity, tak napiš jaký je třeba ROA,ROS (GM bude v mínusu), ale ta ziskovost (relativní) není u toyoty nijak závratná, viz Porsche.
neregistrovaný "Wild Duck"
25. 4. 2007 09:16
Re: a málem bych zapomněl
Chlapi, nenechte se vysmát, všechno, co kdy vyšlo v tisku o rozpočtech týmů F1 jsou ryzí spekulace. Týmy je nijak nevyvracejí, občas i přiživí, ale definitivně kvantifikovat rozpočet není vůbec snadný protože se často skládá z různých proměnných. To nemám ze sebe, ale z časopisu F1 Business, kterej je pekelně drahej a určenej hlavně pro lidi motající se právě kolem byznysu v F1. Má to i dost omezený náklad myslím. Já ho dostal jako dárek před rokem a půl od jednoho kamaráda a tam byl rozhovor s M. Witmarshem z Macu a on říkal přesně tohle. Tak se nehádejte, protože pravdu máte vlastně všichni (a nikdo) :-)
Ale je fakt, že Toyta nemůže fungovat proto, že její vedení vůbec nepochopilo, jak lze v F1 dosáhnout úspěchu. Tým v Německu si musí nechat schválit z Japonska dokonce i pozvání nějaké osoby na pracovní oběd!!! Tomu se říká operativnost - teď si představte ten "proces" u složitějšícha nákladnějších záležitostí!

Vevýrobě je ale ToyToy jednička - umí vyrábět dobře a levně auta, se kterýma jsou lidi spokojený. Pro mladý divochy a lidi stavící na první místo vnitřní prostornost ty auta většinou nejsou (na výjimky), ale jinak OK. Sám mám už devět let třídvéř Corollu 1.4 - stále jen leju olej a benzin, jezdím do servisu na garančky a jsem v poho... Najeto sice jen 95 000 km, ale zatím se nic nepotento - ani žádnej čudlík nikde neupadl!
anonym
24. 4. 2007 22:37
Re: a málem bych zapomněl
mám otázečku, seš normální??????
neregistrovaný "sscape"
24. 4. 2007 14:35
gratuluji
gratuluji tomuto vyrobci jiz mnoho let druheho nejlepsiho motoru do 2 litru:-)
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2007 15:06
Tak
nám Toyota předběhla GM. Zbývá si položit otázku, zda je Toyota tak dobrá, nebo GM tak špatný.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 15:13
Re: Tak
Jako u vseho to ma dve strany. GM to jde zrovna jako psovi pastva a TTT se opravdu smeka. Teda co se kseftu tyka, ty auta jsou jinak takovy, jak to rict a ne*** Toma, sterilni? >:D
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 16:11
Re: Tak
Brácho, neboj, nejsem "nasrávací" ;-) Musím Ti ale sdělit, že se mýlíš! Toyota má jeden z nejpropracovanějších marketingů a to nejen směrem od Toyoty k zákazníkům, ale i nazpět. Výsledkem toho je, že "Toyoty jsou takové, jaké je zákazníci chtějí." Srovnej to třeba s Jaguarem - téměř každému se značka Jaguar sympatická, líbí se i konkrétní auta, "ALE NIKDO JE NEKUPUJE".. obdobně SAAB a trochu i Volvo - líbí se hodně lidem, ale kupuje je pouze určitá část zákazníků = cesta do pekel! Platí zejména pro Jag, jestli se aspoň trochu nenaučí z toyotího marketingu..
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 17:46
Re: Tak
Někde jsem četl- Toyota nevyrábí nejlepší auta, ale auta co se nejlíp prodávají. A o to jde ne? Mě ted neoslovují, ale to neznamená že si jednou nějakou nekoupim. :yes:
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 16:04
Re: Tak
Toyota je objektivně řečeno minimálně hodně dobrá.. problémem detroitské trojky je, že byla neuvěřitelně dlouho zahleděná pouze na sebe a stejně tak dlouho Toyotu nebrala jako soupeře.. když v Detroitu konečně procitli, tak zjistili, že se řídí do propasti - udělali pár věcí na začátku 90.tých let a mysleli si, že jsou zase v suchu.. jenže ouha, v suchu nebyli.. když to zjistili, tak už byli jednou nohou "víš kde".. dalším jejich problémem je, že se nyní snaží své chyby napravit a soustředí se na Toyotu jako tvůrce jejich problémů.. jenže pozor třeba na Hondu, která to v USA taky valí a tomu nastupu ještě Hyundai a Kia.. /// obecným problémem Detroitu je, že se soutředí zejména na krátkodobé a středně dobé řešení problémů X Toyota plnuje mnimálne v horizontu 30 let - má připravené detailní scénáře pro všechny možné situace.. když hroz vznik problému, hned vědí co se má dělat - nečekají až problém vypukne, neztrácíčs jeho řešením nebo bloumáním "co s tím" - prostě ten problém vyřeší dříve než vůbec vznikl
neregistrovaný "Nawak"
24. 4. 2007 20:14
Re: Tak
Tome! ty si snad jedinej kterej vi co pise, jinak ty ostatni prispevky sou opravdu k smichu >:D ;-)
neregistrovaný ".-.."
24. 4. 2007 17:34
Re: Tak
toyota je dobra, protoze ostatni jsou spatni.
Kde ma ale problem je japonsko, museli skoro 2Mio aut ztahnout do servisu, v japonskych mediich byla historicky poprve velmi kritizovana, ze se pokousela chyby ututlat. Dokonce 5 vlastnikum corolly uletelo kolo co zpusobilo tezske havarie.
Dalsi problem je, ze v japonsku bez zakoupene garaze (park.mista) nemuzes koupit auta, tim se v budoucnosti jeji prodeje v japonsku muzou zmensit o polovinu. Cina je uplny problem protoze japiky nenavidi, GM a VW je v cine cislo 1 za par roku se tam bude prodavat vic aut jak v USA.
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:07
Re: Tak
Svolávačky jsou problémem, ale u všech.. mohu Ti dohledat stotisícové svolávačky u kteréhokoli masového výrobce, spoustu z nich svolávalo i přes mega aut.. vem ale v potaz tři záležitosti: 1) svolávačky jsou japonskou tradicí - nyní, když je Toyota největší na světě, pak se dá čekat, že i svolávačky budou vysoké, 2) v důsledku hrozby nákladných soudních sporů autobilky raději přistupují ke svolávačkám než riskovat průšvih u soudu = zákazník vyhrává, 3) svolávačka samotná je pro zákazníka spíše výhra.. rozhodně lepší než zajet do servisu a nechat si něco zadarmo vyměnit než aby Ti chybu neuznali a musel sis to v budoucnu zacvakat ze svého /// Problému s gazážemi a vůbec obecně problémů v oblasti demografie si je Toyota jistě dobře vědoma, a proto se také nespoléhá pouze na japonský trh. /// Číňané japíky nenávídí, to je pravda. Amíci je také zrovna nemusí a auta kupují jak pominutí. Půlka Čechů nesnáší Němce, ale přesto snío tom, že jednou koupí ojetýho Golfa. Tenhle problém bych nepřeceňoval, ale taky nepodceňoval. BTW Amíky Čínané také zrovna dvakrát nemusí, vždyť to jsou jejich budoucí globální soupeři a navíc ji už teďka kecají do jejich záležitostí - třeba takový Tajwan ;-)
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 19:25
Re: Tak
Vyhledej mi stotísícovou svolačku u ferrari a RR >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 19:28
Re: Tak
Opakuji, cituji sám sebe: "mohu Ti dohledat stotisícové svolávačky u kteréhokoli masového výrobce" ;-)
neregistrovaný "petrt"
24. 4. 2007 19:44
Re: Tak
Jo tak to sorry, to maso mi uniklo >:D Ale to je stejně jedno, byl to jen vtip. I kdyby jsi tam maso neměl.
anonym
24. 4. 2007 16:20
Volkswagen!!!!!!
Tak přeju Toyotě ať si to užívá, protože nebude trvat dlouho a z trůnu jí sesadí VW. Změny, kreré v této automobilce právě probíhají, tomu jenom nasvědčují......
Rozbalit vlákno
5
anonym
24. 4. 2007 16:49
Re: Volkswagen!!!!!!
uz prestan pit,aspon odpoledne 8-s
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 17:36
Re: Volkswagen!!!!!!
nemám nic proti, ale jsi Pan Optimista >:D
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 18:48
Re: Volkswagen!!!!!!
Bláto obyčejně rovnou ignoruji.. ale Ty jsi mě vážně pobavil, upřímně jsem se zasmál :yes:
anonym
24. 4. 2007 19:46
Re: Volkswagen!!!!!!
dočkej času, jako husa klasu.....
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 19:38
Re: Volkswagen!!!!!!
Připravuje se na konkurs ... ???
24. 4. 2007 18:00
braVWo
:-) no každopádně blahopřeju ... holt po malých kručcích až na vrchol .. časy se mění .. jen přeju aby v důsledku závodu o výrobce no.1 nezapomněli na spolehlivost ... :yes: jen tak dál
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nawak"
24. 4. 2007 20:00
TOYOTA FOREVER
tak mily zlaty panove co si tady myslite ze znate auta >:D ste uplne mimo jestli nedokazete priznat ze Toyote nesaha zadna automobilka ani po kotniky!! a vim o cem mluvim,ridil sem skoro vsechny typy, nejsou nejhezci, nejsou nejrychlejsi, ale vydrzej vsechno a proto na vychode se prohanej i s 50 let starejma karama a drzej! ukazte mi tam opla nebo saaba >:D v zadnym pripade. Zadna automobilka nema tak dobre naplanovanou strategii do budoucnosti a zadna se nekouka na zivotni prostredi tak jako Toyota - vyfukove emise a hlavne recyklace starych aut. tak a ted yaris vs corsa >:D podivejte se na bezpecnost, spolehlivost, výkonnost, spotrebu.. bye bye corsa >:D lexus vs saab, cadilac no comment staci se podivat na vybavu Lexus LS 460 to ze se podoba mercedesu? nejaky veci sou overene oblibeny tak proc to nezdokonalit? Avensis vs Vectra? 2.2D vs 3.2i? Vectra ma GTS tim bych skoncil a kdyz bych toho dieselovyho avendaka ocipoval? 205ps 420nm a Vectra muze odejit s brekem >:D jeste zapominate trochu na Toyotu Camry, ale tu asi neznate >:D a treba Auris? me se taky moc nelibi, ale toho prostoru.. a to ze neni nejrychlejsi me fakt nemrzi hlavne ze mi to auto vydrzi a po deseti letech se mi nerozsype.Kdykoliv sednu do toyoty otocim klicem a jedu ale u jinejch aut to ze naskoci motor neznamena ze pojedou >:D mohl bych tu popsat hodne stran, proste ste v Toyote mnozi nikdy nejeli a nevite co mluvite, takze budte trochu soudni vy automobilovy kritici.. tesim se na vase reakce >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "IT"
24. 4. 2007 20:35
Re: TOYOTA FOREVER
Jsi to všem hezky nandal,abysme sem ani neklikali. >:D
anonym
24. 4. 2007 20:59
Re: TOYOTA FOREVER
jeste jsi zapomel na celicu! Ja mam celdu 1.6 GTi 19 let starou a slape perfektne. Ma 124koniku... nj vysokootackovej motor. Z roku 1988 se tomu nemuze vyrovnat zadna 1.6 strikacka. A rek bych ze celica 4g. je dost krasna, tak tu nerikej ze nejsou nejkrasnejsi. A co takova 7g celda, nebo supra hm hm? Jak muzes zapomenout na supru to nechapu :D

Japonci rulez
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 22:18
Re: TOYOTA FOREVER
Na to můžu říct jen jedno, Němci rulez :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 22:51
Re: TOYOTA FOREVER
A v čem, prosimtě?
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 23:02
Re: TOYOTA FOREVER
Dle mého názoru vyrabí Němci, spolu s Italama charizmatický auta, tak proto....
neregistrovaný "Nawak"
25. 4. 2007 14:39
Re: TOYOTA FOREVER
to vis ze sem nezapomel na celicu >:D moje oblibena je celica turbo 4x4 carlos sainz, supra a celica sou klasiky myslel sem ze ty novejsi modely se nemusej vsem libit
neregistrovaný "Honysek"
24. 4. 2007 23:37
Re: TOYOTA FOREVER
Ale já chci hezký auto!!!! ;-)
neregistrovaný "Honysek"
24. 4. 2007 23:40
Re: TOYOTA FOREVER
Díky Vám GM, že tu stále jste. Díky za to, že mi umožňujete snít www.pontiac.com/…lstice/index.jsp a dáváte mi další motivace a cíle. Tohle mi u Toyoty chybí....
neregistrovaný "Honysek"
24. 4. 2007 23:41
Re: TOYOTA FOREVER
Díky Vám GM, že tu stále jste. Díky za to, že mi umožňujete snít ww.pontiac.com/…lstice/index.jsp a dáváte mi další motivace a cíle. Tohle mi u Toyoty chybí....
25. 4. 2007 09:42
TTT VÁLÍ
Úžasná, fascinující, bech deroucí... čísla. Výsledky cením. Ovšem mám raději, když u mě tyto asociace vyvolavají auta. Aygo, Yaris, Auris, Avensis, RAV4, Prius... zabíráš? Já ne. Ani na jedno auto se mi nesevře srdce. Třeba VW... nadělí ti POLO cross... dokonalého městského poníka, POLO GTI, GOLF GTI... R32... Touran, Passat, Apoštol tvých snů, EOS s větrem ve vlasech, Touareg, legenda luxusních SUV již v první generaci, přijede TIGI, tvůj princ prérie... a za nedlouho G6... jo to je ten pravej bod Gé... tvůj střed vesmíru. Tvá rozkoš duše, tvůj budoucí poklad. Takhle se to dělá, takhle to dělá evropská jednička v prodejích. BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "já"
25. 4. 2007 20:10
Re: TTT VÁLÍ
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "LS"
26. 4. 2007 08:02
Re: TTT VÁLÍ
Díky tobě víme jak to dělá eVWropská jednička. V článku sis ale přečetl jak to dělá světová jednička. A přeci jen mistr Světa je přeci jen cennější titul než "jen" mistr Evropy >:D
anonym
26. 4. 2007 12:01
Re: TTT VÁLÍ
Jak muzes rikat neco o srdci VW to neni vubec osrdci ale to je seskladana krabicka . Skopcaci umej delat prakticky, kvalitni auta nic vic. Dising a motor patri Italum a Japoncum, tak to proste je. POLO gti,golf a dalsi jiny mrdky od skopcaku to je proste vtipny. Uz jen jak prevzali Nemci od Italu Lamborginy jak to posroli? Klicek od audiny, budiky z audiny cas se nachazi i u fabie, to je proste humus. Skopcak=univerzalni dil, motujou vsechno do vseho. fuj fuj fuj

ITALIE & JAPONCI - auta pro lidi co maj automobilove srdce
neregistrovaný "mauví"
25. 4. 2007 20:08
Hehé...
Ano, seš tak zaslepenej a blbej že to nepotřebuje ani komentář >:-[] Proto ti nikdo krom mě neodpověděl. Jinak bravo ToYoTa :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mauví"
25. 4. 2007 20:19
Touareg?
Vždyt už to tady někdo jednou psal. Já to považoval za hotovou věc. Tak podruhé, ale naposled! Je to auto pro teplý kovboye >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jozef77"
25. 4. 2007 23:19
Re: Touareg?
:-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 4. 2007 00:07
"Největší" automobilka světa? To je přeci Toyota již dávno!!
Existuje mnoho ukazatelů podle kterých lze hodnotit velikost automobilky: počet prodaných aut, počet vyrobených aut, výše obratu, váše zisku + armáda dalších finančních ukazatelů.. tím nejdůležitějším ukazatelem je ovšem TRŽNÍ KAPITALIZACE!!! Jinými slovy tržní cena akcií dané společnosti. Kolik myslíte, že by stál koncern General Motors? Pouhých 12 miliard $. Když jsem napsal pouhých, tak jsem opravdy myslel pouhých! Ona totiž cena koncernu Toyoty činí 225 miliard $ :-! Today Tomorrow Toyota
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 00:47
Re: "Největší" automobilka světa? To je přeci Toyota již dáv
Zajímalo by mě kde jsi vzal toto číslo, dle mojich informací má Toyota hodnotu 33,43 mld.dolarů.....
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 02:09
Re: "Největší" automobilka světa? To je přeci Toyota již dáv
zpráva z 23 dubna 2007 [odkaz]
neregistrovaný "The DoKtor"
26. 4. 2007 02:18
Re: "Největší" automobilka světa? To je přeci Toyota již dáv
[odkaz]
neregistrovaný "Coulin"
30. 4. 2007 08:37
Re: "Největší" automobilka světa? To je přeci Toyota již dáv
To je ale hodnota Toyoty,jako loga ne firmy...
neregistrovaný "otik"
26. 4. 2007 04:59
re
už to tu raz bolo v 70-tych rokoch
Rozbalit vlákno
0