Novinky
0
urcite to je lepsie ako PEUGEOT
Přejít do diskuze
OK, ale já vycházím z cen a srovnání na slovenském trhu, páč se poohlížím po novém služebáku na SK a Primera byť relativně výběhový model (já bych řekl spíš nadčasový a za těch 5 let pořádně vypiplaný) u mne poráží oktávku na hlavu. :yes:
Na SK trhu je situacia ina. Tu je primera predrazena, navyse vybehovy model, nepaci sa mi pristrojovka... Mojim favoritom po testovacich jazdach je Sonata 2.0 CRDI za cca 760tis SK. Skvele jazdi aj OII 2.0 FSI. Tesim sa este vyskusat Epicu 2.0d 150k :yes:
Jestli pasuješ Primeru za ochtávku ve všech ohledech, tak zřejmě za tím názvem každý vidíme jiné auto... Ochtávka zrovna vzor spolehlivosti není, což se ovšem o Primeře říct dá a za 788 máš Primeru v kombiku 1.9dCi, která je lépe vybavená než plná výbava u oktávky, která tě ve 2.0TDI v kombiku vyjde na stejnou cenovku + za některé věci budeš ještě připlácet. Nedávno jsem srovnával, tak mám jakž takž přehled. Otázka je kolik ještě vymámíš slevu. Ale myslím, že podobnou. Primeru bych za oktávku neměnil za nic na světě. A to se nebavíme ještě o prostoru...
za cca 750tis SK dostanes slusne/plne vybavenu OII 2.0 FSI/TDI so skvelym podvozkom a jazdnymi vlastnostami. Sonata s rovnakymi motormi a nizsou vybavou je samozrejme vacsia, ale nema tak dobry podvozok a jazdne vlastnosti. Rovnako je na tom aj Epica. Laguna a primera za 750 su vybehove modely v zakladnej motorizacii 1.6/1.8 v zakladnej vybave, navyse nespolahlive... :no:
mno už to tak není už aj Rsa se dělají v MB a plánuje se přesun i 4x4 do MB tím padme se uvolní kapacity ve vrchlabí a bude se přestatovat a chystat na jinej model.
Jo a ještě jsi ani neporovnával ani výbavy a ceny když pomineme fakt, že ty 3 vozy jsou o třídu výš... (s lepší výbavou za skoro stejnou cenu)...
No edo, jsem rád, že se mezi námi občas objeví i odborníci... Díky za vysvětlení. Stejně je blbé, že když se tady ročně prodá jenom kolem 20tis. octavíí, člověk si připadá, jak kdyby jich tady jezdilo 50% vozového parku. A jinak ten servis je opravdu v každé vsi... :yes:
A hlevne bych rekl, ze to obe automobilky odkoukali od MINI, takze ne Skoda od Suzuki, ale Suzuki od Mini a Skoda od Mini 😉
Swift je opravdu "pekne male dinamické autíčko", ale má asi jednu chybičku: není postavené ta podvozku a technice Fabie I, která byla opravdu na špici segmentu, proto osobně nevidím problém v použití této platformy pro II generaci fabie.. podobnost je v černým "A sloupku", jinak vše ostatní je úplně o něčem jiném 😄
V jubilejním autě je vždy marketing a byli by blázni, kdyby to nevyužili... Jen moc nechápu, že to udělali tak okatě a v Boleslavi sjel z výrobní linky model, který se vyrábí ve Vrchlabí 8-s
MichaleH, proc chodis do diskuze a pises o necem, o cem nemas vubec paru? Jsi trochu zmateny, ne? Tvoje moudra veta "že většina se jich logicky prodala tady" je tak holy nesmysl, podivej se na oficialni data prodeju Skody v CR a na e😜ort (napr. vyrocni zprava na strankach skody, nebo starsi clanky na auto.cz) a potom vyplod nejakou lepsi teorii na prodej 500 tis. kusu. V CR se proda tak cca 10% kusu, zbytek jde prevazne na zapad, vis? A dale "Těží jenom s logicky dostupného servisu v každé menší vesnici a neznalosti většiny lidí" je dalsi blabol, ktery mozna plati tak z 5% >😁
Možná jsi si nevšiml, ale je pravda, že na Octavii Combi jsou pořadníky od zahájení výroby neustále... Takže je o ně zájem až nečekaně velkej. Zejména u Octavie výroba zdaleka nestíhá poptávku o čemž se po třech letech výroby jednoho modelu může jiným automobilkám jen zdát...
Gratuluju Škodovce za úspěchy s OII, je to pěkný vůz a fandím jí! ale s kolegou výše souhlasím a test nové Fabie považuju za naprotsto trapný...
Blahozelam skode za skutocne podarene auto. OII je oproti OI velkym pokrokom vpred. Na SK trhu cenou, jazdnymi vlastnostami,vybavou a vykonom konkuruje dokonca autam ako Laguna, Primera ci Sonata :yes:
Ach jo... Pokaždé když se někde objeví nějaký článek o koncernu, musíme tady číst něco o kvalitě a image... Image v některých případech ano, u škody určitě ne... Geniálnost octavie a její závratný prodej 500.000 nejspíš souvisí stále s tím, že je to český vůz, že většina se jich logicky prodala tady a v drtivé většině jako firemní vůz. Takže jaká sláva? Těží jenom s logicky dostupného servisu v každé menší vesnici a neznalosti většiny lidí... Proboha, až začne koncern vyrábět kvalitní auta (tím myslím, po všech stránkách kvalitní - a to se týká všech značek koncernu), tak jimi budu bezesporu jezdit. Zatím budu jenom číst básně o image a kvalitě a litovat většinu kupců, hlavně těch menších koncernových vozů. Navíc se zřejmě od tady toho falešného posilování ega nadřazenosti značek odvíjí i většinové chování jejich majitelů na silnicích (škodovky se to ve většině případů netýká). Doporučení potenciálním kupcům na základě prodejů náhradních dílů, zkušeností servisů atd. - hodí se koupit Fabii 1.2HTP, příp. 1.4MPI a Octavii 1.6. Zbytku se vyhýbat velkým obloukem... a čest výjimkám. 😉
Prave som nad tym rozmyslal a vzdy to jubilejne je nahodou dake pekne s dobrymi diskami aj setkym, aj pri golfe to tak bolo.
Chaby marketing chlapci >😁 >😁 >😁
Chaby marketing chlapci >😁 >😁 >😁
Megane je odladěn v jiném rytmu, pokud ti tohle vyhovuje, pak jistá "pevnost" Octavie nemusí vyhovovat. Ale - podívej se například na Peugeot, který mezigeneračně komplet opustil francouzskou houpavou školu a velmi v naladění podvozku přitvrdil. Jinak souhlasím, že centimetry hrají v rozvoru svou roli.
Nepletu, rozhodně ne. Rozvor neošidíš a když ještě přidáš šidítko v podobě přetažených převisů ( oblbovačka velkého auta ), máš skvělý drncák ... Zkus klasiku jako Astra nebo Megane ....
Vyklepaný? Nepleteš si to s Octávkou ze sedmapadesátýho 😉 Cena Octavie je přesně taková jaká má být s odkazem na kvalitu a image. V tomhle to automobilky umí geniálně. Ostatně, kdyby to bylo, jak píšeš, ani jedna Octavia by se neprodala. Každý by přece nakoupil u konkurence. No vidíš, a my zde máme dnes prodanou půl milióntou...
Nepřeháněj, krátký rozvor a vyklepanou posádku neomluví ani naroubovaný "velký" kufr. A těch šlubek není pár, těch je za chudé auto bez výbavy sakra HODNĚ ...
Nechcem vyvolavat flame, ale on by to aj tak niekto skorej napisal. Po precitani testu musim vzdat holt autorovi clanku, ako pekne dokazal zakryt neduhy novej generacie Fabie a zo znamych slabin vytvorit vlastne jej vyhody. Vsetkymi kritizovane setrenie na kvalite materialov v interieri je tu chvalene, nie zrovna podareny design auta je casom "kukatelny" a pod. A neviem ci je to nahoda alebo zamer redaktorov, hned dalsi test je na Suzuki Swift. To aby zdoraznili ich vzajomne rozdieli, alebo aby si kazdy vsimol, ze aj podobna stavba karoserie nemusi vo vyslesku vyzerat rovnako? Swift- pekne, male, dynamicke auticko a Fabia ako dodavka. A vsetko nakoniec zavrsila cena u Fabie 526 900 Kc. To je proste sila !!!
PS1: gratulujem k 500 000 ks vyrobenej Octavie, asi posledne pekne auto od Skody na dlhsiu dobu
PS2: preco nie je mozna diskusia priamo pod testami aut a musi sa zakladat OT v inych clankoch ?!
PS1: gratulujem k 500 000 ks vyrobenej Octavie, asi posledne pekne auto od Skody na dlhsiu dobu
PS2: preco nie je mozna diskusia priamo pod testami aut a musi sa zakladat OT v inych clankoch ?!
Ako je mozne ze ani jedno z tych jubilejnych aut nie je napr. bezne biele s prerabkou na N1 s plechacmi?
Nahoda alebo marketing? 😄
Tipujem to druhe >😁
Nahoda alebo marketing? 😄
Tipujem to druhe >😁
Oktávku bych taky nejspíš nechtěl, ale uznávám že hlavně první generace se velmi povedla. Vyzdvihla Škodovku tam, kde je dneska a ani po deseti letech se nechystá na věčnost. Takových aut je dneska málo - 206, Astra G, Picasso a Octavia Tour. Víc nic :yes:
Zejména v kontextu s 6 mil peugetoů. Nějak jsem si nevšiml, že by na škodovky byly pořadníky, takže o ně takovej zájem asi nebude. Bravo škoda, udělila jsi těžkou ránu těm, kdo se snaží vyvolat dojem nejpoptávanějšího auta >😁 A dost legrace, ať tu neflejmujeme.
Pět set tisíc... dobré číslo. Mít tak Octavii... to bys byl šťastný, viď. A kdyby to byl dvoulitřík v turbu... 200 koní... modrá barva, 18 palců... uvnitř ta stylová sedadla... dokonalej pochoďák... úložnej prostor... velmi povedená kastle (zejména v combi) prostě velmi praktické a rychlé auro za pár šlupek, to bys byl na vrcholu blaha, viď. Jistě. Jo...už půl miliónů lidí jezdí nádhernou Octavií... Chvalme Škodu, zaslouží si to :yes: