Vše je v pořádku. Vždyť přece se jedná o rozšíření. Navíc to sedí na dopředu avizované akce PSA a celý plán let budoucích. Evropské prodeje jsou více méně pro všechny evropské hráče konstantní a nedá se očekávat žádný zásadní posun. Do Ameriky se PSA nechystá - aspoň v nejbližší době (což je možná škoda, ale o tom jindy). Teď se soustředí na Asijský trh a i na tomto serveru zveřejněné info o plánech v Rusku. Tedy se dá očekávat, že budou stavět hlavně tam. To přinese nižší náklady na výrobu (logistika, mzdy, udržení stabilníh pracovníků...). Zároveň pokud by tyto továrny měly přeprodukci na tamním trhu, lze vozy dopravit do východní Evropy (původně pokryté možnou druhou továrnou v SK). Současně případné zvýšené prodeje v EU pokryje zefektivnění výroby v FR, SK, P. Taktéž plánované. Podle mne vše OK. ;-)
PSA s P207 nedari ako chceli. Lebo povodny plan bol robit 300t P207 a rozsirit vyrobu o 150t ineho modelu (asi nastupca C3) Teraz to zredukovali na 300t spolucne.
:yes::-) "za prvy den uvedenia sa podpisalo objednavok..." Díky za tuhle větu. Přesně tato slova patří k PSA. Tohle vždy Citroën a Peugeot uměli, už historicky, když s něčím přijdou - je to bomba. :-)
takze k cislam o predaji 207.... za prvy den uvedenia sa napr. v UK podpisalo 6500 objednavok.... za april sa zatial v SR predalo 95 207-ciek a 88 206-tiek (5dv. + SW)... a v Trnave sa nebude vyrabat Citroen :-))
Toto je stara informacia. Mam taky dojem, ze sa PSA s P207 nedari ako chceli. Lebo povodny plan bol robit 300t P207 a rozsirit vyrobu o 150t ineho modelu (asi nastupca C3) Teraz to zredukovali na 300t spolucne. Povodne chceli postavit este jednu tovaren, potom iba rozsirit sucastnu, a teraz uz netreba ani rozsirovat. :no:
Koxo, zachvilu budeme vyrabat tolko aut, ze sa z nich po.se.re.me. A ked sa zacnu u nas predavat cinske auta, tak ich budeme menit na ciernom trhu za zito a rajciny... :-)