Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť značky Chevrolet v Európe

39 komentářů

Velmi dobře a do detailů napsané smekám....
Marko
😄 😉
A to ti smeká někdo hajím tyhle auta vždycky do morku kosti...
:yes: :yes: ako vždy, vyčerpávajúce... Ešte otázka ako je to so Ssangyongom, momentálne pôsobí ako samostatná značka ale je s niekym kapitálovo prepojená (okrem MB) prípadne tam MB navýšil podiel alebo ako sa z tej šlamastiky vlastne dostali? Síce sa mi ich modely hnusia ale... 😄
Marko
Nie som si uplne isty, ale myslim, ze v SsangYongu uz nema podiel ani DCX. Myslim, ze tam znova ma vacsinu SsangYong Corp. a nejake banky a fondy...
já mám dojem, jestli v tom nemají podíl nějací Číňani... přestal jsem tu značku sledovat co se oddělila od DAEWOO.
Marko
Ano, ako som isiel do mesta, tak som si na to spomenul aj ja... vlastnikom SsangYong Motor je cinsky koncern SAIC. 😉 "R32" sa tymto ospravedlnujem za chybnu info vyssie...
😉 no problem... :yes:
já s tím taky nemám problém... hlavně že to společně dáme dohromady :-! 😉 :yes:
GTI
Dokonale jsi nás naložil informacemi 😄 Tohle budu číst na etapy. BRAVO MARKO :yes:
Marko
😄 😉 Viac o Chevrolete ako takom, nez o novych modeloch...priznam sa, ze k tym novinkam neviem tentokrat nic blizsie 😒
cca pred 14ti dnema jsem se rozhodoval jestli si poridit HHR nebo Equinox (GM theta platform a cinskej 3.4 V6 motor), vychazely na podobne penize (r.v. eq 2005, hhr 2006). Vyhrala pomerne zajimava nabidka Equinoxu. Bude mit urcite vyrazne vyssi provozni naklady nez HHR, ale libi se mi vic a bude si i lip drzet cenu. Prave mi ho nakladaji na lod, jsem dost zvedavej pac jsem to auto nikdy nazivo nevidel - bude poradny prekvapko 😉
Congratulations 😄 i když já mám Chevyho z GMDAT vždy mně potěší když potkám na silnici křížek ať už je na Sparku, nebo Lacetti, nebo Captivě, nebo Suburbanu.... prostě ten kříž má něco do sebe...tuhle za mnou jela Captiva a když ho vidíš v zrcátku nemá chybu...
Upřímně řečeno: čumím! Opravdu tolik informací o skutečném pozadí této "exotické" automobilky bych jinde na "pár" řádcích a ve čtivé formě nenašel :yes: Velmi zajímavé a poučné čtení. Díky Marko
Marko
😄 😉 ....aj tak ma ale stve, ze v tejto chvili neviem viac o pripravovanych nastupcoch Avea, Lacetti a Evandy...cakam totiz podobny skok, aky urobili v pripade Cee´du a i30 u koncernu HMC (V porovnani so svojimi starsimi autami).
sakranejsemregistrovaneJJJwww.worldcarfa… to končí vytáhněte si to z toho... všimněte si pod tím maskováním toho lomu na spodním předním spoileru, že by použili už styl z WTCC ULTRA??? a já se tady v diskusi o kus dál pletu???
už mně to.... 😒 do googlu zadejte: worldcarfans spy aveo
Marko
zadal som...dakujem (aj za zaujimave informacie nizsie). ja som ale mal na mysli uplne novu generaciu aut. Tie by ma dost zaujimali, pretoze zo studii nastupcu Sparku je citit (konkretne z jednej) silne vymanenie s spod korejskych linii. Ocakavam (aj vzhladom k ostatnym informaciam v clanku) velmi silne portfolio Chevroletov. Dokonca by som si uz v tejto situacii trufol tvrdit, ze Chevrolet bude vyhladovo (za 10-15-20 rokov) nad Opelom. Ze GM bude mat velmi silnu trojicu globalnych znaciek Chevrolet-Saab-Cadillac. Opel asi bude lokalna doplnkova EU znacka, ktora bude mat dvojnikov Vauxhall, saturn, Daewoo, a mozno aj Holden. //// WTCC Ultra je podla mojich inf zakladom pre design nastupcu Avea...Na Lacetti je to auto dost male... Alebo to nakoniec moze byt aj tak ako hovorite, ze to nebude zakladom pre nic konkretne, ale ukazuje to iba linie niektorych buducich Chevroletov...
Je mně jasné že jde o auta dalších generací, jsem se CHevroletem docela spjatej a to nejen osobně, ale těchto info je velmi málo... ještě k HHR to je schválený a měli bychom se ho dočkat ještě letos... Myslím si že nejsi daleko od toho tvrzení o silné pozici na trhu, vem si jak Chevy roste se současnými modely a jak broste s příchozími novinkami. navíc ty ekonomické čísla jsou pro koncern jakýmsi vodítkem nehledě na to že značka CHevrolet je pro GM to hlavní a budou chtít aby to byla jednička i v EU. Jinač ještě doplním že vyvojová siť GMDAT nebyla převzatá od DEAWOO ale vzniklo nové vývojové středisko v Koreji a je plně kompaktibillní a navázané na ostatní střediska vývoje GM a stáhlo se tam dost lidí z GM "nekorejců" Proto to vyjetí z designových kolejí.
Beast
myslim si ze Epica a Captiva su uz vyraznym krokom vpred. Captiva je plnohodnotne SUV porovnatelne so SUVerennym Santa Fe, RAV4...A Epicu mozno smelo porovnavat s francuzskymi C5, Lagunou, 407 😉
Marko
Stou Epicou by som bol opatrnejsi...nemam z toho auta az tak dobry pocit. A v ponuke chyba aj kombi. V strednej tiede by podla mna Chevy este musel vyrazne pridat. Captivu nepoznam az tak dobre...ale vyzera to byt dobre auto. Urcite by som jej dal prednost pred Antarou. Ci je ale tak dobra aby dokazala konkurovat nalepsim modelom v triede, to neviem. Na mna posobi, ze jej stale chyba k tym najlepsim jeden "krok".
Beast
krok za krokom...sa korejci priblizuju europe, japoncom. Nie su este tak dobri aby mohli konkurovat VW, Fordu, Opelu, Mazde, Honde, Toyote...ale uroven francuzov+Fiatu uz dosiahli - jazdnymi vlastnostami, kvalitou, a vyhodnejsou cenou. Po zvezeni sa v tychto modeloch na mna najlepsi dojem urobila 1.sonata 2.epica 3.C5 4.Octavia 2 Bol som uplne sklamany z 407 a Laguny
Nevím, ale tohle bych o Captivě netvrdil už i kvůli těm použitým technologiím i GM právě hovoří o tom že je doba před Captivou a po Captivě. Jenom by mně zajímalo jestli třeba koncern HYUNDAI používá CAN-BUS? Protože Captiva ho má.
co já vím tak Aveo HB brzy projde faceliftem dostane interiér ze sedanu a novější vnější kabátek a někde v interních informacích jsem zahlídl u studie WTCC ULTRA označení J což zasvěcení ví J100 první Nubira J150 facelift Nubiry J200 řada Lacetti... takže je to podle mně spíš příští Lacetti než AVEA, možná spíš celkový předobraz kam se bude vyvíjet design příštích modelů Chevy..
Nechce se mně překládat ale možná Vás bude zajímat tohle😒br /> GM Group Vice Chairman and CFO Frederick Henderson unveiled a plan to invest W3 trillion (US$1=W929) in GM Daewoo from 2008 to 2009. GM has invested W3 trillion in the Korean carmaker since 2005.
Vice Chairman Henderson said that the investment will be focused on upgrading engines and transmissions. There will be no additional investment in the production sector, since GM Daewoo is operating to full production capacity, he said.
The senior GM official added that a six-speed automatic transmission, which will be used for sedan models like the Tosca, is being developed at the company's Boryung plant. He said GM has no plans to revise its market strategy despite the recently concluded Korea-U.S. free trade agreement, which he e😜ects will bring positive changes.
Hyundai, Kia Lose Sales to Rivals Last Quarter
Digital Chosul Ilbo
4.3.2007

First quarter business results were down slightly for Hyundai Motor and Kia Motors while results for GM Daewoo, Renault Samsung Motor and Ssangyong Motor were way up.

E😜orts of Hyundai Motor and Kia Motors vehicles fell by 1.9 percent and 2.3 percent, respectively, while e😜orts for the other three companies showed a marked increase in the January-to-March quarter.

According to sales results for the first quarter announced by the automobile makers on Monday, Hyundai Motor sold 612,477 cars for a 1.4 percent decrease compared to the same period last year, and Kia Motors sold 327,886 cars for a 0.3 percent decrease.

In the same quarter GM Daewoo sold 224,155 cars for a 28 percent increase, Renault Samsung sold 42,398 for a 21.7 percent increase and Ssangyong sold 33,326 cars for a 10.5 percent increase.
GM Daewoo Net Profit Climbs 9 Fold in 2006
Wed Apr 4, 2007

SEOUL (Reuters) - GM Daewoo Auto & Technology Co., South Korea's No. 3 automaker, on Wednesday posted annual net profit of 593 billion won ($633.7 million) for 2006, up 805 percent from 65.5 billion in 2005 on brisk sales abroad.

Unlisted GM Daewoo also announced 2006 revenue of 9.60 trillion won ($10.26 billion), up 27 percent from 7.53 trillion in 2005. The company disclosed its results a day before the start of the Seoul Motor Show.

"GM Daewoo got a strong boost from its e😜orts, which took full advantage of GM's sales network worldwide," said Park Young-ho, an analyst at Daewoo Securities.

General Motors Corp. (GM.N: Quote, Profile , Research) and other partners took a majority stake in some of the assets of failed Daewoo Motor in 2002, creating GM Daewoo.

GM Daewoo e😜orts more than 80 percent of its output to Europe, North America and emerging markets such as Russia, China and India under the Chevrolet, Pontiac, Holden and Suzuki brands.
Prepáčte že hovorím úplne od veci, ale nepozná niekto španielské automobilky či karosárne(okrem SEAT-u).
Marko
D.C.A. [odkaz] Fuore-design (momentalne v rekonsrukcii) Iguana [odkaz] Mazel [odkaz] Santana [odkaz] Mhurtam (momentalne v rekonsrukcii) Tramontana [odkaz] URO [odkaz]
Veľmi pekne ďakujem za stránky!
Marko
DCA URL: [odkaz]
Fuore-design URL😞momentalne v rekonsrukcii)
Iguana URL😒odkaz]
Mazel URL😒odkaz]
Santana URL: [odkaz]
Mhurtam URL😞momentalne v rekonsrukcii)
Tramontana URL: [odkaz]
URO URL: [odkaz]
nevite kolki bude stat nove camaro ?
Marko
Myslim, ze to este nevedia ani v GM 😉
nevite kolik bude stat nove camaro ?
Prvou chybou na Slovensku spravil GM tým,že odnal predaj aut od predajcov pôvodných Daewoo a dal ich predávať predajcom Opel-tí sú už navyknutí predávať autá značne sofistikovane taže zákazník si myslý že kupil dobre a ani nevie ako ho ošmekli
Z článku mne nie je jasné skôr je tam naznačené ,že to už nebudú tzv ludové autá ale ako je tam napísané "hontnejšie" resp s vačším ziskom pre výrobcu...Takže neviem,ale dovtedy asi premiešajú karty aj čínske autá.. 😲
Prvou chybou na Slovensku spravil GM tým,že odnal predaj aut od predajcov pôvodných Daewoo a dal ich predávať predajcom Opel-tí sú už navyknutí predávať autá značne sofistikovane taže zákazník si myslý že kupil dobre a ani nevie ako ho ošmekli
Z článku mne nie je jasné skôr je tam naznačené ,že to už nebudú tzv ludové autá ale ako je tam napísané "hodnotnejšie" resp s vačším ziskom pre výrobcu...Takže neviem,ale dovtedy asi premiešajú karty aj čínske autá.. 😲
Marko
Ta zmena sa uz tyka aut, ktore su momentalne vo vyvoji...
Vyskušal som si Aveo 5 dverové 1.2 motorv 8 ventil 75 koní
Do kopca dosť slabo ťahal,radaenie rýchlosti nie je plynulé
vzadu sadenie na hranici môjho komfortu
Totiž mám getz pôvodne som chcel kupit Chevrolet,ale predjaci boli neochotní
getz 5 vderový vačší kufor a vnutorný priestor motor mám 1,3 lepšie ťahá spotrebá cca 6 l a menej
a cenovo bol lepší aj s AC
Totiž doteraz som mal od Daewoo autá začal som s Ticom,Esperom a matizom bol som spokojný Chevrolet trochu premiešal karty...