Aktuální pohled německého klubu ADAC do statistik ukázal, že žlutí andělé jezdí nejméně k poruchám vozů německých značek Audi, Mercedes, BMW a Volkswagen. Nejčastější poruchy souvisí se zapalováním a elektronikou.
ve vychodni evrope se nemluvim onicem jinem jako o balamuteni, kazda automobilka ma svoje pravni odddeleni, ktere vsechny testy a jejich korektnost pozoruji. Kdyz by nejaky autobild tvrdil ze peugeot ma brzdni drahu 50m tak ho zazaluji z milionovym odskodnym. Neco jineho je sikovny marketing jako dela VW nebo napr. toyota z hybridem, auto se vubec neoplati ma vyssi spotrebu jak fiat chroma tdi, vyrobne vyssi co2 naklady jak hummer ale kazdy je nadseny zjeho uspornosti ttp://clubs.ccsu.edu/recorder/editorial/…
Vubec nejde o vychodni Evropu... Nemci o sobe stale na zaklade svych testu testu, ze vyrabeji nejlepsi auta na svete napric vsemi katogoriemi. Pokud nekdo veci trochu rozumi, vi, ze to neni pravda ;-)
videt ze diky kritice od ADAC nemecti manageri prestali za kazdou cenu setrit na soucastkach. Mezi rokem 1998- 2004 vedli tuto statistiku vyhradne japonci
A Logan sa neprevratil ? Nemcom neverim ani nos medzi ocami. A stale zabudaju zdoraznit, za ADAC ma vyjazdy hlavne k zahranicnym znackam, tie domace volaju v prvom rade vlastnu asistencu sluzbu. Adac je az ako druha volba.
Kdo vlastne ADAC vola? Dnes ma temer kazda automobilka nejakou svou asistencni sluzbu - pokud ma clovek problem, je lepsi obratit se prave na ni; jednak je pro auta do urciteho stari vetsinou zdarma, navic jsou jeji vozy vybaveny i potrebnou diagnostikou, na rozdil od ADACu. Tudiz si myslim, ze ADAC volaji opravdu spise jen majitele starsich vozu nebo ti, co maji problemy jako vybita baterie, nacerpany benzin misto nafty, pojistky apod. Na opravu cehokoli slozitejsi nemaji technici ADACu totiz vedomosti, potrebnou techniku, ani nahradni dily, takze vam nabidnou jen odtah do nejblizsiho znackoveho servisu.
ADAC volaju praveze vsetci majitelia negermanskych aut, pretoze tie nemaju v nemecku vybudovane vlastne asistencne sluzby, ale namiesto toho maju podpisanu s ADAC dohodu. Germanske automibily samozrejme vlastne asistencne sluzby maju. Takze niet divu, ze tych germanskych aut je v statistike ADAC pomenej.
To k cemu vyjizdi odtahovka ADAC me vubec nezajima. Nejpodstatnejsi jsou prumerne naklady na jednotlive roky provozu auta. Pokud zakaznika nejaky vyrobce, typicky vsichni nemci, nuti preventivne menit soucastky, je jasne, ze se auto poroucha na ceste min casto. Jak to s realnou poruchovosti a s ni spojenymi naklady vlastne je, ukazuje tento vyzkum: [odkaz]
To je apríl.. >:D Mezi těma auty jsou vůbec nejporuchovější auta ve svých kategoriích i celkově např.VW Sharan a co teprve sypák Touran... jako vtip dobrý... >:D Papír snese vše...To bude zase germanizačních keců.. >:D
Měl bys mít ,alespoň tolik funkčního mozečku,abys dokázal pro sebe vymyslet nějaký nick-třeba pomůžu Germanofil? >:-[] Nebo hltač lží,protože jestli tomu věříš, tak ten nick opravdu nevyplodíš...
už 10 rokov jazdím len na Nissane ( primera 10 r, Maxima 6r), a za túto dobu ma ani jedno auto nenechalo na ceste. V zime auta vzdy nastartovali (-20). Jedine čo som menil na Primere boli pánty na dverách - zodreli sa , a čap riadenia (na takých cestách ako máme - normal) za 2500 Sk - 2 kusy, inak nic len servisné prehliadky . Na MAxime je 170 000 km a zatial som menil 1 x brzdové kotúče a 2 x platničky. Problemy s elektrikou - nevie čo to je. Náklady na servis za 1/2 europskych aut , servisna prehliadka po 15000 km - 3600 SK.
......a můžeme si za to sami,protože to většina národa bere jako bernou minci.Ve finále to v Blesku ještě trochu domalujou,pak to přečte nějakej jouda z garáže za městem a ve finále bude všem radit,že Sharan je etalon spolehlivosti.
Žalovatelný by mělo bejt tohle 8-s
Asi tak... Naprikad na zaklade casopisu Auto Zeitung je nejlepsim malym autem VW Polo - v testu porazil na body vsechny sve konkurenty vcetne noveho Clia a Grande Punta. A zaverecnem komentari to pani redaktori zhodnotili tak, ze uz se Francouzi a Italove blizi, ale jeste to neni ono. Takhle tomu je uz 15 let...
A dalsi vec: v jinem periodiku jsem se dnes docetl, ze Sharan je nejspolehlivejsi a Ford Galaxy je nejhorsi. At si kazdy, kdo alespon trochu vi, udela obrazek sam...
Otazka je ci si vymyslaju vedome alebo ide o vysledok nejakeho systemu - ktory moze mat svoje muchy. /a obzvlast ked dnes su rozdiely medzi autami - vdaka globalizacii - stale mensie./ Je naozaj zarazajuce ze rozne "renomovane" testovacie autority prinasaju tak rozdielne vysledky. Krasny priklad VW Sharan - totalny sunt - 98 miesto v spolahlivosti - podla inej statistiky troni na cele velkych vanov. No a v inej statistike sa napr. C. Picasso radi ako najspolahlivejsi van zo vsetkych - ale ADAC ho z nepochopitelnych dovodov zaradil medzi "Golf Klasse".
A este jedna pripomienka: podla mna by mala byt statistika na zaklade poctu najazdenych kilometrov. Totiz: Priemerne auto vyssej triedy najazdi za 2 roky aj 100 000. No a fabka - rodinna klasika / u nas/ - priemer tak pocitam 30 000. maximalne.
Rika se, ze kdyz lzes dostatecne dlouho, sam tomu i uveris. To je priklad nemcu. Od detstvi jim vstepuji, ze Nemecko je evropskym leaderem. Samozrejme, ze je na tom hodne pravdy, ale sami to berou velice ideologisticky. Vzdyt to maji i ve sve hymne. "Deutchland über alles". V podvedomi si proto nikdy nepripusti, ze by nekdo mohl byt v necem lepsi. Sam jim rozumim, nemuzou tomu pomoci, uz jsou takovi. Najdou se vsak i nekteri cesi, kteri jsou jeste vic zaniceni pro nemecke vyrobky nez samotni nemci. To uz ale hranici s fanatikou.
Co to proboha říká? Jakou má ten výzkum metodiku? Kdo si dovolí něco takového zveřejnit a hlavně udělat závěr, že německé vozy jsou v provozu neméně poruchové? Aaaach jo... Ale marketing jinak fajn. 8-s