Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ADAC: Německé vozy jsou v provozu nejméně poruchové

Aktuální pohled německého klubu ADAC do statistik ukázal, že žlutí andělé jezdí nejméně k poruchám vozů německých značek Audi, Mercedes, BMW a Volkswagen. Nejčastější poruchy souvisí se zapalováním a elektronikou.
Zpět na článek
20. 4. 2007 10:32
20. 4. 2007 10:34
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 10:42
neregistrovaný "jean"
20. 4. 2007 11:53
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 16:47
anonym
20. 4. 2007 10:35
neregistrovaný "jean"
20. 4. 2007 10:47
anonym
20. 4. 2007 11:05
20. 4. 2007 13:24
anonym
20. 4. 2007 14:02
20. 4. 2007 12:29
neregistrovaný "Coulin"
20. 4. 2007 12:51
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 01:15
anonym
21. 4. 2007 08:21
neregistrovaný "Coulin"
22. 4. 2007 15:02
neregistrovaný "Rivit"
7. 5. 2007 12:31
neregistrovaný "darchano"
20. 4. 2007 13:14
neregistrovaný "ACE"
20. 4. 2007 14:01
neregistrovaný "zmulin"
20. 4. 2007 14:13
neregistrovaný "Roman"
24. 4. 2007 11:38
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 20:54
21. 4. 2007 00:34
neregistrovaný "Benz"
21. 4. 2007 01:16
anonym
21. 4. 2007 14:09
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 4. 2007 07:56
neregistrovaný "cmb"
22. 4. 2007 13:04
neregistrovaný "Drsoň"
20. 4. 2007 10:32
...
Gratuluju Oplu Signum k parádnímu zlepšení. Stejně tak Astře a Vectře, Corse. Jinak je zajímavý i Smart Fourfour-0,9.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 10:34
No jo
Jak take jinak, ze? Z nemeckych testu se mi dela spatne, statistiky se snad obalamutit nedaji. Tezko rict...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jean"
20. 4. 2007 10:42
Re: No jo
ve vychodni evrope se nemluvim onicem jinem jako o balamuteni, kazda automobilka ma svoje pravni odddeleni, ktere vsechny testy a jejich korektnost pozoruji. Kdyz by nejaky autobild tvrdil ze peugeot ma brzdni drahu 50m tak ho zazaluji z milionovym odskodnym. Neco jineho je sikovny marketing jako dela VW nebo napr. toyota z hybridem, auto se vubec neoplati ma vyssi spotrebu jak fiat chroma tdi, vyrobne vyssi co2 naklady jak hummer ale kazdy je nadseny zjeho uspornosti ttp://clubs.ccsu.edu/recorder/editorial/…
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 11:53
Re: No jo
Vubec nejde o vychodni Evropu... Nemci o sobe stale na zaklade svych testu testu, ze vyrabeji nejlepsi auta na svete napric vsemi katogoriemi. Pokud nekdo veci trochu rozumi, vi, ze to neni pravda ;-)
anonym
20. 4. 2007 16:47
Re: No jo
Nemecka statistika a nemecke auta su najlepsie......uz samo o sebe je to podozrivee ale nech sa im dari ;-)
neregistrovaný "jean"
20. 4. 2007 10:35
..
videt ze diky kritice od ADAC nemecti manageri prestali za kazdou cenu setrit na soucastkach. Mezi rokem 1998- 2004 vedli tuto statistiku vyhradne japonci
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 4. 2007 10:47
Goebbelsoviny
A Logan sa neprevratil ? Nemcom neverim ani nos medzi ocami. A stale zabudaju zdoraznit, za ADAC ma vyjazdy hlavne k zahranicnym znackam, tie domace volaju v prvom rade vlastnu asistencu sluzbu. Adac je az ako druha volba.
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2007 11:05
Proc ADAC?
Kdo vlastne ADAC vola? Dnes ma temer kazda automobilka nejakou svou asistencni sluzbu - pokud ma clovek problem, je lepsi obratit se prave na ni; jednak je pro auta do urciteho stari vetsinou zdarma, navic jsou jeji vozy vybaveny i potrebnou diagnostikou, na rozdil od ADACu. Tudiz si myslim, ze ADAC volaji opravdu spise jen majitele starsich vozu nebo ti, co maji problemy jako vybita baterie, nacerpany benzin misto nafty, pojistky apod. Na opravu cehokoli slozitejsi nemaji technici ADACu totiz vedomosti, potrebnou techniku, ani nahradni dily, takze vam nabidnou jen odtah do nejblizsiho znackoveho servisu.
Rozbalit vlákno
2
anonym
20. 4. 2007 13:24
Re: Proc ADAC?
ADAC volaju praveze vsetci majitelia negermanskych aut, pretoze tie nemaju v nemecku vybudovane vlastne asistencne sluzby, ale namiesto toho maju podpisanu s ADAC dohodu. Germanske automibily samozrejme vlastne asistencne sluzby maju. Takze niet divu, ze tych germanskych aut je v statistike ADAC pomenej.
20. 4. 2007 14:02
Re: Proc ADAC?
No nevim, treba Renault ma svuj Assitance, Toyota zas Eurocare.
20. 4. 2007 11:11
Bezcenna statistika
To k cemu vyjizdi odtahovka ADAC me vubec nezajima. Nejpodstatnejsi jsou prumerne naklady na jednotlive roky provozu auta. Pokud zakaznika nejaky vyrobce, typicky vsichni nemci, nuti preventivne menit soucastky, je jasne, ze se auto poroucha na ceste min casto. Jak to s realnou poruchovosti a s ni spojenymi naklady vlastne je, ukazuje tento vyzkum: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
20. 4. 2007 12:29
Ať žije propaganda...
To je apríl.. >:D Mezi těma auty jsou vůbec nejporuchovější auta ve svých kategoriích i celkově např.VW Sharan a co teprve sypák Touran... jako vtip dobrý... >:D Papír snese vše...To bude zase germanizačních keců.. >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 12:51
Re: Ať žije propaganda...
:yes: :yes: Hlavně mě pobavila ta fotka u článku >:D >:-[] :yes:
anonym
21. 4. 2007 01:15
Re: Ať žije propaganda...
Koukám, že to nemůžete překousnout, japanofilové, ale pravda je krutá a nelítostná!!!
neregistrovaný "Coulin"
21. 4. 2007 08:21
Re: Ať žije propaganda...
Měl bys mít ,alespoň tolik funkčního mozečku,abys dokázal pro sebe vymyslet nějaký nick-třeba pomůžu Germanofil? >:-[] Nebo hltač lží,protože jestli tomu věříš, tak ten nick opravdu nevyplodíš...
neregistrovaný "Rivit"
22. 4. 2007 15:02
Re: Ať žije propaganda...
Myslím ze nejvíc to šokovalo majitele Fordu >:D >:D >:D
neregistrovaný "darchano"
7. 5. 2007 12:31
Re: jazdim len na japoncoch
už 10 rokov jazdím len na Nissane ( primera 10 r, Maxima 6r), a za túto dobu ma ani jedno auto nenechalo na ceste. V zime auta vzdy nastartovali (-20). Jedine čo som menil na Primere boli pánty na dverách - zodreli sa , a čap riadenia (na takých cestách ako máme - normal) za 2500 Sk - 2 kusy, inak nic len servisné prehliadky . Na MAxime je 170 000 km a zatial som menil 1 x brzdové kotúče a 2 x platničky. Problemy s elektrikou - nevie čo to je. Náklady na servis za 1/2 europskych aut , servisna prehliadka po 15000 km - 3600 SK.
neregistrovaný "ACE"
20. 4. 2007 13:14
To je komedie.
Na základě takový pí..viny udělat nějaký soudy. To by mě fakt překvapilo, kdyby to bylo jinak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zmulin"
20. 4. 2007 14:01
Klasika
......a můžeme si za to sami,protože to většina národa bere jako bernou minci.Ve finále to v Blesku ještě trochu domalujou,pak to přečte nějakej jouda z garáže za městem a ve finále bude všem radit,že Sharan je etalon spolehlivosti.
Žalovatelný by mělo bejt tohle 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Roman"
20. 4. 2007 14:13
Re: Klasika
Asi tak... Naprikad na zaklade casopisu Auto Zeitung je nejlepsim malym autem VW Polo - v testu porazil na body vsechny sve konkurenty vcetne noveho Clia a Grande Punta. A zaverecnem komentari to pani redaktori zhodnotili tak, ze uz se Francouzi a Italove blizi, ale jeste to neni ono. Takhle tomu je uz 15 let...
neregistrovaný "Roman"
24. 4. 2007 11:38
Re: Klasika
A dalsi vec: v jinem periodiku jsem se dnes docetl, ze Sharan je nejspolehlivejsi a Ford Galaxy je nejhorsi. At si kazdy, kdo alespon trochu vi, udela obrazek sam...
20. 4. 2007 20:54
ADAC
To co obvykle vypouští ADAC má asi takovou hodnotu jako že já budu papežem. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Benz"
21. 4. 2007 00:34
Mercedes Rules
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
21. 4. 2007 01:16
Re: Mercedes Rules
:yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 4. 2007 14:09
Nejleší...
Nejlepší mají Němčouři testy. A když jsou podle jejich testů jejich auta nej, tak to musí bejt pravda nééééééééééééééé!
Přece by si nevymýšleli. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cmb"
22. 4. 2007 07:56
spolahlivost: cisla postavene na vode
Otazka je ci si vymyslaju vedome alebo ide o vysledok nejakeho systemu - ktory moze mat svoje muchy. /a obzvlast ked dnes su rozdiely medzi autami - vdaka globalizacii - stale mensie./ Je naozaj zarazajuce ze rozne "renomovane" testovacie autority prinasaju tak rozdielne vysledky. Krasny priklad VW Sharan - totalny sunt - 98 miesto v spolahlivosti - podla inej statistiky troni na cele velkych vanov. No a v inej statistike sa napr. C. Picasso radi ako najspolahlivejsi van zo vsetkych - ale ADAC ho z nepochopitelnych dovodov zaradil medzi "Golf Klasse".

A este jedna pripomienka: podla mna by mala byt statistika na zaklade poctu najazdenych kilometrov. Totiz: Priemerne auto vyssej triedy najazdi za 2 roky aj 100 000. No a fabka - rodinna klasika / u nas/ - priemer tak pocitam 30 000. maximalne.
Rozbalit vlákno
1
22. 4. 2007 08:20
Re: spolahlivost: cisla postavene na vode
Rika se, ze kdyz lzes dostatecne dlouho, sam tomu i uveris. To je priklad nemcu. Od detstvi jim vstepuji, ze Nemecko je evropskym leaderem. Samozrejme, ze je na tom hodne pravdy, ale sami to berou velice ideologisticky. Vzdyt to maji i ve sve hymne. "Deutchland über alles". V podvedomi si proto nikdy nepripusti, ze by nekdo mohl byt v necem lepsi. Sam jim rozumim, nemuzou tomu pomoci, uz jsou takovi. Najdou se vsak i nekteri cesi, kteri jsou jeste vic zaniceni pro nemecke vyrobky nez samotni nemci. To uz ale hranici s fanatikou.
neregistrovaný "Drsoň"
22. 4. 2007 13:04
Další komedie
Co to proboha říká? Jakou má ten výzkum metodiku? Kdo si dovolí něco takového zveřejnit a hlavně udělat závěr, že německé vozy jsou v provozu neméně poruchové? Aaaach jo... Ale marketing jinak fajn. 8-s
Rozbalit vlákno
0