Studie - o málo větší než Audi A3 - by mohla být předobrazem menšího modelu v nabídce řady SUV, kterým Audi dává označení Q. Jestli jde skutečně o budoucí Q3 nebo Q5 to je zatím ve hvězdách.
Kde sa tu beru takí tupci. Zrejme len zo zavisti tu ohovaras, na co nemas. Na rozdiel od teba Q7 vlastnim, a aj ked na nom vacsinou jazdi manzelka, z tych par jazd ked som kociroval ja, nemam vonkoncom zly dojem. Jazdne vlastnosti, vzhladom na vahu a dlzku auta, su urcite vypocitatelnejsie a hlavne dynamickejsie, ako u MB ML, pricom hovorime o porovnatelnych motoroch 3.0 V6 TDI - 233 k a 320 CDI - 224 k. Takze vsetci ti, ktori tu bohorovne kritizujete nieco, na co sa nemozete ani pozriet spoza vykladnej skrine najblizsieho dealera, dajte si pohov, pozrite sa z okna panelaku na "parkoviste zavodnich stroju", a dajte si kafe. V zivote by ma nenapadlo len tak kritizovat auto, ktore nepoznam, natoz este koncept. A to sa tyka aj korejcov, japoncov a inych. Skusme tu hodnotit veci bez predpojatosti, napatych emocii a zavisti. Netvrdim, ze audi je absolutna spicka, ale do uzkej premiovej skupiny top vyrobcov bude este dlho patrit. Howgh
Jasne, ze si na tom dali zalezet. To ale neznamena, ze se ten motor nemuze s VW 2.0 TDI porovnavat. Doposud byl ve vsem lepsi, uvidime jaky tento novy VW TDI bude. System cerpadlo tryska je uz prekonany a prave proto i VW zacina s CR. Pozde ale prece. Do teto doby jsem mel proti VW design a TDI. Ted uz asi budu mit jen ten design.
neviem co si ty za truhlik, ale radsej nepis ked nevies, uz len ked pozrem na ten objem ze 4.2 tak to musi byt 8 valec, keby to bol 6 valec tak kazdy valec by musel byt ako tvoja hlava a aj rovnako prazdny...
passat 2.0 TDI neni vobec zastarany, ak sa nemylim tak ten co ma 170 koni ma piezo PDE, ak ti to nieco vravi, lebo ako to je spomenute TDI je len oznacenie diesloveho motora a nehovori to o vstrekovacom systeme a este D4D ty fakt porovnavas blobosti, lebo D4D je oznaceny ako CleanPower a japonci si dali na nom zalezat....
No vyšlo nedávno. Teď mi tady hraje a musím říct, že si Axel dal záležet, je opravdu dobře propracovaný, docela tvrdý (na Axela) melodický hard rock. Tudíž doporučuji! :yes:
No jestli mi přijde něco absurdní, tak je to francouzské SUV. To jsou dvě věci co mi k sobě nejdou. A vzhledem k tomu, že Renault až na vyjímky fakt nemusím, tak myslím, že se z toho na zadek neposadím. Ale přeju to všem fandům, ať je aspoň co srovnávat.
Porovnavam motory, ktere jsou na trhu. Pokud VW prodava v Passatu 2.0 TDI a napr. Toyota 2.0 D4D a oba jsou r.v. 2007 tak je srovnavam. To, ze 2007 TDI (4valec) je zastaraly se tady snazim slusne vysvetlit. Ale jak jsem uz napsal v me puvodni reakci na tento clanek, jsem rad, ze konecne i VW bude produkovat CR TDI (4valec) a bude zase chvili drzet s konkurenci krok.
Koukám, že ty jsi naprosto mimo. Možná je na čase, abys srovnával srovnatelné a ne staré TDI a nové CR. To se pak nediv, že žádnou nevýhodu nenajdeš, ale kdo nechce, ten nevidí. :no:
TDI ma nizkou spotrebu, ale neni nizsi nez CR diesely. Porovnej si spotrebu a treba exhalace TDI a treba D4D. Potom si porovnej i jine atributy a mozna pochopis.
Počkej až ho uvidíš. Vyrazí Ti dech. Neboj!
Navíc, Koleos je realita ve který se svezeš. Papír Tě neunese, ten snese vše. A ještě jedna nakonec. Nejlepší v přenosu snů z papíru do reality je RENAULT! :-!
S hodnocením zmíněné "audyny" bych ještě počkal. Jedná se o STUDII! Tato studie slouží jen k přilákání návštěvníků ke stánku,a o jejich reakce. Konečná podoba auta bude jistě vypadat mnohem usedleji. Jistě se na tom podepíše použití koncernových komponentů... a mnoho škrtů udělají i ekonomové. Tak to prostě je. Přesto bych podotknul jednu věc: systém náhonu na všechna čtyři kola s Haldex spojkou není permanentní (trvalý) náhon. Systém bude zřejmě převzat od A3 (Škoda Octavia, VW GOLF,...). Což není špatné, ale nedosahuje kvalit systémů pohonu s mezinápravovým diferenciálem Torsen (Audi A4, A5, A6, A8, Q7). Ale systém se spojkou Haldex je levnější...
Nepta, no oceňuji ty přepážky a integrované "lavice", ale Koleos? Tam je nic. Koleos je trochu jako nové album od Guns'n'Roses. Vyj(e)de vůbec někdy? >:D >:-[] >:D;-)
pánové nějak se mi "ty nový" auta přestávaj líbit. Po stránce designerský je to kvalitní práce, ale ta přemrštěnost a přeplácnost, kterou právě na vozech tohohle typu můžeme vidět čím dál častěji, si tady pěkně sedla na celý auto a pěkně ho obalila. Estetičnost v potaz brána evidentně nebyla. Když si vedle toho postavím Lexus, Aston Martin, či jinou krásnou limuzínu, tak tohle Audi vypadá jako model od vietnamců nebo ze střelnice. Devalvuje náš cit pro krásu stejně jako morálka. Tak to vidim já. Klasických aut, které lze milovat ubývá, zato se množí pomníky blahobytu a nevkusu.
Tím jsi se celkem shodil, když se prezentuješ jako odborník přes motory a nejsi schopen napsat ani jeden klad. Jsi kecka. Napíšu tedy jednu typicky českou výhodu - spotřeba. PS: Je jich víc ;-)
Dámy a panové je tady výsledek ankety "hnus roku" první místo výhrává, Homer. Jako hnus roku bude deportován do Číny, aby v Evropě nezamořoval prostrědí. A teď uděláme všichni PaPá a popřejeme Houmrovi štastné dožítí svého ubohého života.
Vy dva "návrzi". Renault sice má motor 2.0 dCi o výkonech 150 a 175 kobyl, nicméně to má vlastně i škodovka sic o pár valachů méně 140 a 170, nicméně takový rozdíl, jako je třeba 175 a 204 (v novém Audi 2.0 TDI) to opravdu není. Problém je jen v tom, že se audi TDI ještě neprodáva ;-)
Pobavils. O motorech opravdu něco vím a ty tvoje KECY o oněch vadách jasně ukazují na fakt, že s těmito motory nemáš ŽÁDNÉ vlastní zkušenosti. Takže bys měl opravdu mlčet. A včem že měly TDI navrch? To bys měl vědět, když o motorech tolik víš. ;-) Pokud tě nic nenapadá, tak prostě nevíš.
Kdepak asi berou inspiraci... Je tedy vskutku umění, tvořit něco tak hroznýho, jako jsou Q7 a tenhle paskvílek.
Že by náskok díky náskoku? Spíš konec vodníků v Čechách... >:D
Hmmm...v cem, ze mel TDI navrh?? Mozna vic zni jako traktor?? Prubeh tociveho momentu je jako horska draha, vahy vzduchu se rozbijeji vic, cerpalda odchazeji, neudrzi tlaky. Vidim, ze TDI je jedinny diesel motor, ktery jsi kdy mel. Nemel bys reagovat na prispevky, kdyz o problemu nic nevis.
Předevčírem jsem potkal CR-V v černé barvě, takže se ztratila ta "díra" v předku a vypadalo pěkně. Mělo to ještě nějaký "chrom paket" a fakt pěkný SUV. Alespoň trochu jiné a ne ve stylu Ssang Yong ;-) Každopádně je to jen gazík :-)
No neříkám, že to je lahůdka, ale Audi mě naživo vždy překvapilo, možná mimo Q7 kde se mi příliš nelíbí "dělený" čumák. Ten sklon je opravdu trochu moc velký, jenže jsou to jen fotky, myslím, že v souvislostech skutečnosti to bude fajn. Je to takovej "hatch" na vysokejch nohách. Počkejme, co z toho vzejde, rozhodně třeba v porovnání s CR-V to bude krasavec. ;-)
Souhlasí s poslednim tvrzením. TDI se drželo dlouho, protože dlouho mělo navrch. A teď vyjelo tohle nové dvoulitrové TDI v systému CR a bomba - 150 kW. Který jiný CR má v tomhle obsahu takový výkon? Nenajdete. Je vidět, že náskok si pořád udržují.....
No koukám, že ty jsi taky pozadu :-) Koncern se držel TDI tak dlouho, jak to jen šlo především proto, že technologie CR byla dlouhou dobu pozadu. Nyni se již vyrovnala a předstihla TDI. Určitě víš, jakou charakteristiku měla CR první generace a v čem všem na TDI ztrácela. Nyní je CR už snad ve 4 generaci, která už zato stojí.
Z koncernu VW a jeho "normalnich" znacek je pro me AUDI asi nejprijatelnejsi. Jsem rad, ze VW opousti od tech strasnych "klasickych" TDI motoru. CR vladne naftovym svetem a zde je vyborny dukaz, jak moc je koncern VW ve vyvoji pozadu za konkurenci. Uvidime, jestli v tomto motoru uz nebou ty otravne chyby, jake byly a stale jsou v TDI motorech. Na adresu tohoto auta muzu rict, ze vypada velice rozpacite. Zepredu dominuje uz znama maska. Problemem je, ze dominuje az moc. Moc se tam nehodi. Nad zadni napravou zase neco chybi. V celku jde o velice nevyrovnany design.
Zeby Tiguanove nové koncernové dvojca? Inak musím súhlasiť s vyssie zmienovaným názorom, na ten zadok auta. Z boku ho nejako nemozem prehltnut. Skutocne z toho trcí 80 coupe. Ale mozno je to tým ze tieto "pseudogelandewagen" nemusím. Apropo konečn CR Diesel :yes:
Tak je to tady. AUDI dokumentuje, že designový styl, který před lety stvořil je a i nadále bude nejen živý, nýbrž bude utvářet estetiku aut obecně. Registruj světla, registruj linie, registruj segment. Aby sis za tři roky stále nemaloval pastelkou jen klasické coupe... nebot, jedni z nejlepších ze světa masově vyráběných aut právě trhají oponou. BRAVO AUDI :yes:
Tohle by mohla být A4 Allroad. Nesouhlasím s tím, že by to bylo jen oplastované, tohle je úplně nový model. Pěkný... Naživo to bude radost pohledět (jako na všechny současné Audi), už aby se vyráběl.
Ano a vsetky tie japonske mocky treba znicit! Huraaaa huraaa nech ziju paradne auticka. A nastane novy usvit dejin - pride doba paradnych auticok, era bez japonskych mociek!!! Amen :-!
To si snad děláš pr.del
kde v tom vidíš evo?! max podobnost předních světel.
Tohle audi se drží designového směru, který automobilka nastolila a jestli se někdo někde inspiroval, tak to bylo právě Mitsubishi
ten zadek tohou auta?no ten je podle me osklivy.moc se jim nepovedl,myslim ty linie kdy se ze strechy jde az k zadky je tam takovej moc vystrcenej,to neni muj vkus....ale jinak povedeny auticko :yes: