Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lorinser nabízí chip-tuning pro všechny diesely Mercedesu

20 komentářů

Avatar - princ
princ
Jeste by se hodil cenik vsech uprav motoru, ktere jsou v tabulce.
A nárůst sazí z vejfuku 😒 8-s
hmm, nemyslim, ze to je z mojej strany nejaka obsesia cumiet autam na vyfuk, ale castokrat som prekvapeny, ked novy moderny medak za sebou nechava slusny "kour". a naposledy som si od jedneho vanea proste musel nechat na krizovatke odstup, cmudil mi rovno do klimatizacie.
1000 Eur :-!
Prosím o informaci, kdo v ČR prodává a instaluje tento chip-tuning?
netřeba připomínat, že jakákoliv garance na hnací řetězec vozidla tímto zaniká a zda ji přebírá firma lexani? o tom si dovoluji pochybovat :-!
by ma zaujimalo, jak sa zmeni zivotnost motora...
obecně vzato,není-li nárůst výkonu větší než 25%,životnost motoru by neměla být výrazně poznamenána.
i kdyby to nakrásně motor vydržel, což je dost dobře možný, tak v případě jakéhokoliv problému na hnacím řetězci je po garanci, to je snad srozumitelný každýmu...? pokud je mi známo, BMW je v tomhle docela nekompromisní, a podle vyjádření zainteresovaných osob končí garance na vozidlo už v případě, že na vozidle jezdíte s jinýmu koly než originálními... nakolik je to pravda nevím, ale kdo to říkal, tam pracuje
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejlepší je ject do Nemecka a nechat si dat chip přímo u mercedesa mají jich několik podle toho o kolik chcete zvednout vykon k tomu dostanete certifikat a žadná garance vam nepada a auto vam nebude nikdy kouřit oproti lidem ,kteří si nechali v ČR od nejaké firmy zasahnout do jednotky řízení motoru to je neco jineho ja mluvím o POWER-BOX ,který je do elektroniky pouze připojen a vždy se dá vypnout(vypojit)cena je opravdu 1000 euro oproti českému zasahu do počítače okolo 7000-10000 Kč a rozdíl kvality 100% :yes:
autorizovaný servis MB má něco takového zakázané - můžete jmenovat konkrétního dealera?
HIRSVOGEL Straubing MB
pak bych moc rád viděl ten garanční proces, jakmile dojde k poškození motoru - že by to dealer bral na sebe? jelikož G-K oddělení ve Stuttgartu neco takovýho samozřejmě odmítne a nikde není jistota, že motor a převodovka čipování bez úhony přežije po nějakou rozumně dlouhou dobu, aby mu nabíddka něčeho tak hloupýho (tím myslím pochopitelně tuning) stála za to
Mam něco podobného od brabuse a je to špička.
Jo, Brabus je spicka, lepsi nez Carlsson nebo Lorinser. Pokud ma auto filtr pevnych castic, tak "necoudi" ani po uprave. Pokud se upravu provede autorizovany dealer, tak prebira zaruku, je to tusim na 100 tis. km.
kromě toho - víte třeba, že namontujete-li na vozidlo s pevným filtrem částic kola větší, než výslovně povoluje výrobce, provozujete v tom případě vozidlo bez homologace, jelikož od toho okamžiku přestává plnit normu euro 4? :-!
pak bych moc rád viděl ten garanční proces, jakmile dojde k poškození motoru - že by to dealer bral na sebe? jelikož G-K oddělení ve Stuttgartu neco takovýho samozřejmě odmítne a nikde není jistota, že motor a převodovka čipování bez úhony přežije po nějakou rozumně dlouhou dobu, aby mu nabíddka něčeho tak hloupýho (tím myslím pochopitelně tuning) stála za to
kolko stoji rad by som si este precipoval 420 cdi :-!