Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pátek třináctého: poslední den pro Škodu Fabia první generace

Symbolicky - v pátek 13. dubna 2007 - byla ukončena výroba hatchbacku Škoda Fabia první generace.
Zpět na článek
18. 4. 2007 06:28
18. 4. 2007 06:54
neregistrovaný "Ross"
18. 4. 2007 10:37
neregistrovaný "frollo"
18. 4. 2007 11:32
anonym
18. 4. 2007 11:32
neregistrovaný "frollo"
20. 4. 2007 19:44
anonym
18. 4. 2007 07:13
18. 4. 2007 08:41
18. 4. 2007 09:37
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:39
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:57
18. 4. 2007 15:30
18. 4. 2007 11:12
anonym
18. 4. 2007 12:45
anonym
18. 4. 2007 15:55
anonym
20. 4. 2007 08:58
neregistrovaný "Martin"
5. 11. 2007 00:49
anonym
18. 4. 2007 16:19
neregistrovaný "TommyEngelo"
18. 4. 2007 13:39
neregistrovaný "mira"
18. 4. 2007 14:03
anonym
18. 4. 2007 14:23
anonym
18. 4. 2007 15:01
neregistrovaný "Johan"
18. 4. 2007 16:45
neregistrovaný "A1"
18. 4. 2007 17:35
anonym
18. 4. 2007 18:02
neregistrovaný "jirkaf"
19. 4. 2007 08:33
neregistrovaný "Hola"
19. 4. 2007 08:49
neregistrovaný "jirkaf"
19. 4. 2007 09:43
neregistrovaný "sparrow1"
19. 4. 2007 10:20
neregistrovaný "Hola"
18. 4. 2007 21:56
neregistrovaný "anonym?"
19. 4. 2007 09:41
neregistrovaný "sparrow1"
18. 4. 2007 22:00
neregistrovaný "m.koular"
19. 4. 2007 16:00
anonym
19. 4. 2007 21:30
neregistrovaný "tom"
16. 5. 2007 17:20
neregistrovaný "ja"
29. 10. 2007 14:08
neregistrovaný "kobra14"
18. 4. 2007 06:28
Smutny den.
Podpriemerne auto vystrieda na trhu priemernu stalicu. Smutny den. :'-(
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ross"
18. 4. 2007 06:54
Re: Smutny den.
Máš pravdu, s tím autem se Škodovka hodně propadne. R.
neregistrovaný "frollo"
18. 4. 2007 10:37
Re: Smutny den.
Pokud je Fabia II podprůměr, můžeš uvést ta průměrná a nadprůměrná auta? Viděl jsem ji naživo a taky nejsem nadšený, zejména se mi nelíbil světlý interér v provedení Ambiente. Ale tvoje hodnocení je dost přehnané. Nedávno vyšel např. v Carautu test malých aut, kde se Fabia dostala na třetí místo (za Corsu a Yaris), takže porazila např. Clio, 207 a Jazz. Takže jsou ti novináři podplacení nebo to nebude až tak špatné?
18. 4. 2007 11:06
Re: Smutny den.
Podpriemer v tom, ze neponuka viac ako Fabia I. Uz som to tu pisal. S prvou Fabkou zhodna technika (s nutnymi vylepseniami), priestorovo lepsia iba ak vzduchom nad hlavou (aj kufor vzrastol o 40 l vpodstate len vacsou vyskou), materialy a spracovanie interieru o kus horsie, len farebne to vylepsili. Vacsina superov voci starsej generacii podrastla, ponuka viac miesta na sirku aj na dlzku a podstatne modernejsi, dynamickejsi vzhlad. Ak stalice ako Clio, Corsa, GP budeme povazovat za priemer (aj ked osobne si myslim, ze su na tom lepsie), tak Fabia 2 je rozhodne pod tymto priemerom. Podla mna nova Fabka a stara su maximalne rovnocenne, nova generacia takmer nic nove a pozitivne neprinasa.
anonym
18. 4. 2007 11:32
Re: Smutny den.
Souhlasím, že z hlediska techniky je nový model pouze mírnou evolucí staršího. Škodovka převzala strategii neopravovat něco, co není rozbité. Takhle to dělá Toyota už řadu let s velkými úspěchy. Myslím si, že i s převzatými komponenty je Fabia stále na úrovni třídy. Jediný problém bych viděl s motory (zejména vznětovými), které snad budou v dohledné době nahrazeny agregáty CR. Doufám, že si koncern neudělá z Fabie zase smetiště starých technologií jako to udělal ze Superbu.
neregistrovaný "frollo"
18. 4. 2007 11:32
Re: Smutny den.
...to jsem byl já :-)
18. 4. 2007 13:06
Re: Smutny den.
Vidis a to je prave to, co si myslim, ze Skoda neurobila dobre. Fabia I, to bolo nove auto na novej platforme, proste vo svojej dobe nositel novej ery. Fabia II o toto vysostne postavenie prisla. Nemyslim si, ze to, co robi aj Toyota, je recept na uspech. Tyoyta tazi najma zo svojho dlho budovaneho image spolahlivych bezporuchovych aut, preto sa da nad jej zastaralejsimi principmi prizmurit oko. Skoda s takymito vyhodami pocitat nemoze.
anonym
20. 4. 2007 19:44
Re: Smutny den.
:-)
Avatar - freeman
18. 4. 2007 07:13
Veľký brad
Tu je jasne vidieť zásah VW. Počas celého života prvej Fabie jej nevedeli odpustiť drahý vývoj. A vyhlasovali, že na druhej budú poriadne šetriť. A to sa aj stalo.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2007 08:41
CAUSA FABIA
Fabia I byl dokonalý počin. Neuvěřitelné - takřka z ničeho se v jediné generaci svého nejmenšího modelu dokázala Škoda zařadit po bok nejrespektovanějších výrobců subkompaktů. Kdo sledoval nástup VW do škodovky, musí ocenit geniální strategii, a to jak v předmětném segmentu, tak následně v nižší střední třídě. Investiční křídla VW zažíval o pár let dříve i Seat... a dnes? Škoda září na evropském nebi aut, vyrábí auta, která bez ztráty bodu konkurují takovým výrobcům, jako je Toyota (Yaris) a třeba Renault (Clio) či Ford (Fiesta). A teď tedy ta legenda končí. Vzdejme jí hold, zaslouží si to. Dnes ti, co sledují svět aut chválí škodovku za Fabii 2. Jistě, auto, které mezigeneračně nenarostlo a ctí přináležitost ke své třídě. Auto, které svým osobitým designem přebije v čase svou konkurenci. Tak tedy - BRAVO FABIA 1, BRAVO FABIA 2 :yes:
Rozbalit vlákno
16
18. 4. 2007 09:18
Re: CAUSA FABIA
Ale nie, GTI, nespievaj chvalospevy, ked zvoni umieracik. Fabiu 2 chvalis iba Ty a par skalnych a z negativneho faktu, ze nova Fabia voci povodnej nenarastla, urobis priam ziarivu prednost. Robit z Fabie I legendu, to je scestne, podobne, ako ked media zo zacinajucej spevacky zo Superstar smahom ruky spravia osobnost. Fabia I je autom bez vyraznych slabin, ktore by ju z jej pozicie degradovali a zaroven bez zvlastnych prednosti, na ktore by sa dali spievat ody. Voci Felicii sa vyrazne zvysila bezpecnost, tuhost karoserie a kvalita podvozku, ale zmensil sa priestor v kabine aj kufor. V praxi viac-menej vzdy plnila co sa od nej ocakavalo, ovsem k vyznamenaniu par veci urcite chybalo. Napriklad plnohodnotne prave spätne zrkadlo, spolahlivejsia elektroinstalacia, zivsie motory, lepsie tvarovany stredovy panel v kabine, ktoreho roh prekaza vodicovmu pravemu kolenu. Takze obycajne auto s plusmi aj minusmi, ktore vsak v beznej prevadzke obsatlo so ctou. Teraz konci. Nahradza ho auto, ktore voci svojmu predchodcovi neposkocilo ani o tolko, ako Fabia I voci Felicii. Podvozok vpodstate zhodny, motorizacie s malymi vynimkami zhodne, priestor az na trochu viac vzduchu nad hlavou tiez rovnaky. Uzka a vysoka karoseria, tie proporcie su skratka podivne, vypracovanie a kvalita materialov interieru o uroven dolu. Niet sa na co tesit. Mozme iba zaplakat za "starou" Fabiou, ktora sice nebola hviezdou, ale na rozdiel od nepodarku, ktory ju odsunul do historie, to bolo aspon auto. ;-\
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 09:37
Re: CAUSA FABIA
Musim se Fab.2 trochu zastrat- kdyby udělala takovej skok od Fab.1 jako Fab.1 od Feldy tak by musela být asi letadlo >:D Felda byla dobrá jako pickup, a to jen díky ceně. Jinak na fotkách jsem za dvojky taky skoro zvracel, ale ne živo celkem dobrý. To že nenarostla je pro někoho možná i výhoda, vždyt to lidi kupují jako druhé nebo spíš třetí auto do města. To jen u nás se u miniaut kouká na kufr a tři lidi vzadu. Motory neřešim, toho se tu napsalo už dost. Vnitřek je oproti Fab.1 krok zpět, v základu hrůza. Kvalita se ukáže časem. Ale viděl jsem ji černou s origoš alu a líbila se mi. Rozhodně víc než yaris. Jo sežerte mě tu, jen jsem napsal názor. >:-[] Jo ale kdybych musel vybírat v této třídě šel bych si pro originál-swift. >:D
18. 4. 2007 11:26
Re: CAUSA FABIA
Ano, dobre si to napisal, "jen u nás se u miniaut kouká na kufr a tři lidi vzadu". Ja sa pozeram na Fabiu z nasho, domaceho pohladu a nie ako sa na male auto pozeraju v zapadnej Europe. Inak si myslim, ze trochu precenujes rozdiel medzi Feliciou a Fabiou, aj ked je samozrejme znacny, co zabezpecila hlavne velmi tuha karoseria a v retazi za tym to bolo citit v jazdnychvlastnostiach aj riadeni. V pripade generacii Fabia I a Fabia II by som dostatocny vyvojovy skok videl v naraste razvoru a tym padom zvacseni kabiny, aj par cm do sirky by urobilo svoje. Interier je samostatna kapitola, ten kazi celkovy dojem velmi vyrazne. Ale v porovnani so zmienovanym Yarisom to az take hrozne nie je. Mna viac ako kvalita samotnych materialov nemilo prekvapili velke spary medzi dielmi, co velmi znizuje kvalitativny dojem. V tomto smere je Fabia I o konsku hlavu vpredu, hoci je farebne fadnejsia.
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:39
Re: CAUSA FABIA
No zas tak moc jsem to neprohlížel, ale u auta za 250t nečekám nikdy zázraky. Třeba P206 je dost hrůza a furt se dobře prodává. Rozdíl mezi feldou a fabkou je dost velký. Fabia je o min 2 generace modernější auto, po všech stránkách. Dnes si nedovedu představit jet s feldou víc jak 200km v kuse. Sedadla hrozný, volant jak v autobusu, motor řve jak bez výfuku a koroze po 2 letech všude.... Jo, feldu jsem měl 3 roky. A ve firmě mám ještě dva pickupy. Celkem spolehlivé a jednoduché auto. Fabia je jiná liga, bohužel i co se týká servisu.
18. 4. 2007 13:09
Re: CAUSA FABIA
Ano, to je docela vystizne. Ale na druhu stranu treba uznat, ze Felicia zvladala v tej dobe svoju ulohu velmi dobre, ved technicky to vpodstate bol len zmodernizovany Favorit. Fabia bola v case svojho vzniku klenotom aj v europskom meradle, Fabia II za tymto trendom zaostala velmi vyrazne.
18. 4. 2007 10:57
Re: CAUSA FABIA
A prečo by mala mat Fabka 2 kvalitnejší alebo aspon rovnako kvalitný interiér ako Fabka 1? Nikto to nikdy naozaj neocenil okrem novinárov a pár ludí ktorým na tom záležalo. nikto v tejto triede nemal a nemá doteraz napr. mäkčené plasty a ni také vypracovanie tak načo by to mala mat Fabka 2? Pre koho? Pre teba? to určite, všetci v škodovke na teba čakajú. rovnako nikto namal xenony až na mini, ktoré je trieda sama pre seba. Rovnako nechápem ńačo napadáš každý príspevok GTI ho. Liečíš si na nom ego alebo čo? Je zarytý priaznivec VW a celého koncernu, ty si pravý opak, každý ste nejaký tak skús trochu pribrzdit a kritiku dávaj na opodstatnené brat môj :-!
18. 4. 2007 11:13
Re: CAUSA FABIA
Ale nie, zase ma nedegraduj na zaryteho kritika cohokolvek s puncom koncernu VW. Ale Tebe sa nezda logicke, aby nove auto bolo kvalitnejsie a lepsie od toho predchadzajuceho? Ja by som sa opytal skor inak: Preco by Fabia 2 nemala mat rovnako kvalitny alebo kvalitnejsi interier ako Fabia 1? Je logicke, ze novy model ma byt lepsi a dokonalejsi ako stavajuci a nie naopak. Neviem, preco sem pleties xenony, o vybavacjh ani nicom podobnom nepadla ani zmienka. Okrem toho som si nevsimol, ze by som GTI-ho napadal za kazdy prispevok. Proste som len vyjadril nesuhlas s tym, ako chvali Fabie do neba. To je zakazane? Skor ja mam pocit, ze Ty sa potrebujes na niekom ukazovat aky si nestranny a spravodlivy. Takze trochu brzdi a pis k autam, nie k mojmu stylu pisania. Lebo inak sa bratrickovat nebudeme ;-)
18. 4. 2007 15:30
Re: CAUSA FABIA
Ja ta nedegradujem, len si myslím že to trochu prehánaš ale to je môj osob. názor. A povedz mi prečo by mala mat rovnako kvalitný interiér ako fabia 1.? Pre koho? Nikto to neocení, každý alebo skoro každý ide hlavne po cene, ak chceš znížit cenu a zachovat kvalitu, musíš niekde šetrit. Ak by si chcel rovnako kvalitný interiér ako mala fabia 1 stála by ta fabia 2 min.o 8000 KČ viac. A to je len jedna z mnoha vecí. Preto nemá fabia 2 ani v ponuke xenony, nespomínal som to kvôli výbave ale kvôli tomu, že o to nebol taký záujem aby sa to vyplatilo výrobcovi dat do ponuky výbavy. Firma Škoda môže z regálov VW vytiahnut akýkolvek diel alebo motor, alebo prevodovku, skrátka čokolvek ale musí ten diel aj vediet predat. Takže ak zákazník oželie mäkčené plasty, len aby bola nižšia cena, nič iné ti neostane.A to je len jeden z mnohých príkladov, je to na dlhú debatu, nijako som sa ta nechcel dotknút.
anonym
18. 4. 2007 11:12
Re: CAUSA FABIA
Jsou auta a "auta" a jsou znalci a "znalci". Kdyz Fabia I vyjela, mel jsem moznost ucastnit se jedne produktove kliniky jednoho nejmenovaneho vyrobce se souhrnym rocnim objemem o mnoho vyssim nez skodovka a dokonce i nez cela grupa fauve. Jako benchmark jejich tehdy jeste tajne nove generace byla.... Fabie! Ne Clio, ne 206, ne Yaris, ne Fiesta atd, ale Fabie... Fabia I byla mimoradne vyvazene auto a spolu s oktou I postavila zaklady dnesniho uspechu. Fabia II a stejne tak i Roomster se vydali designove kontroverznejsi cestou ale nemam o ne strach, prodavaji se a prodavat se budou. Klaudius muze mit samozrejme svuj nazor, byt nema o autobranzi patrne zadne povedomi krome cetby motoristickych magazinu. Dedeni uspesne platformy bez zmeny rozmeru je zcela bezne (viz treba soucasna astra a predchozi generace). To ze se Fabia I vuci Felde vnitrne zmensila je proto, ze vyrobce tehdy uz mel rozsirene portfolio o oktu I a mohl obe modelove rady lepe rozmerove profilovat. Argument zivejsich motoru je obzvlaste usmevny, Fabia I i II nemaji jen zakladni 1.2HTP ale i treba stokonove benziny i diesely. Po zivejsich motorech placou hlavne ti, jimz penezenka nedovolila prave nic vic nez hatapku... uplne stejny motor je pod kapotou pola, ibizy a foxu a nikdo s tim nema problem, litrovy trivalec ma jako zakladni motor corsa a nikdo to moc neresi... "Nepodarok" se v nasich koncinach nazyva TAZ 1500 z Trnavy nebo Garde z BAZky Bratislava ale FII bude bestseller, o tom zadna...
18. 4. 2007 11:18
Re: CAUSA FABIA
Ano, kazdy nedostatok vytykany novej Fabii sa da nejako ospravedlnit. Uviedol si ziarivy priklad. A tie nepodarky nehadz na krk Slovakom, obidva boli navrhnute a skonstruovane vratane technologii v Cechach a k nam sa vyroba presunula v pripade TAZ po zastarani vyrobku (a zaroven ceski pani stopli kazdy pokus o vyvoj noveho auta) a v pripade Garde z kapacitnych a ekonomickych dovodov. Kvalita bola aka bola, vtedy bolo nutne kazde auto znacky Skoda najprv doma dokoncit a az potom zacat jazdit...
anonym
18. 4. 2007 12:45
Re: CAUSA FABIA
Tak uplne kazdy nedostatek se omluvit, neda, napr. s tou sirkou bude urcite mit trochu problemy. Proti Slovakum nic nemam, chran buh (a proti Slovenkam uz vubec ne ;-). Ovsem uved mi jeden rozumny duvod, proc by cesti pani nejak podporovali vyvoj aut na zelene louce nekde na Slovensku kdyz meli o par set kilometru na zapad fungujici firmu (samozrejme v ramci te komunisticke bidy co tu tehdy byla) s kvalitne zapracovanou delnickou silou (krome tech veznu, pravda) a plnej barak vyvojaru. TAZ a BAZ byly jen politicky vynuceny saskarny v ramci akce "industrializujeme slovensko za ceske penize". Ono totiz nejde jen o to navrhnout technologie, pak taky musis 10x vysvetlit tomu byvalymu bacovi, ze zapatlanou rukou, ve ktery drzel chleba se slaninou nesmi chmatat na odmastenou lisovaci formu (autenticka story)...
18. 4. 2007 13:03
Re: CAUSA FABIA
Tak v prvom rade by si si mal poopravit mienku o tych "slovenskych bacoch". A potom trochu prestudovat historiu priemyslu na Slovensku. A zistil by si, ze ten vyvoj nebol az taky zly. Prave naopak. Vysledky boli slusne aj v medzinarodnom meradle. Problem bol v tom, ze ziadny z vyvinutych modelov sa nakoniec po zasahu ceskych sudruhov nedostal do serie. Ked bol v Cechach taky kvalitny vyvoj, preco nebol schopny navrhnut nastupcu S1203 (TAZ1500) za dlhe desatrocia? A pritom take auto trh ziadal ako sol. Vyvoj v Bratislave postupne vytvoril niekolko vozidiel az do stadia prototypov, napriklad MNA1000 [odkaz] .
anonym
18. 4. 2007 15:55
Re: CAUSA FABIA
nechci ti brat iluze. S1203 pochazi koncepcne z r 1958, dalsich 10 let trval v komunismu rozbeh seriove vyroby. skodovka postupne utlumovala LUV program a nekdy v polovine 70 let byla beznadejna zastarala 1203 predana k montazi na vychod. od rozhodnuti v 1983 ze bude novy fwd osobak a s nim derivat pick up nemel zadny dalsi vyvoj cehokoliv lehce uzitkoveho v MB smysl. dvanacettrojku bastlili v trnave jeste v dobe, kdy v bolce vyjizdela Fabia I - a nevim teda jestli v tomhle nepodarku jmenem TAZ meli jeste prsty cesti soudruzi :-))) az se nad tatrou zablyska u bude ve vasem kraji aspon jedna silna narodni znacka, aspon tak silna jako vyrobce nepodarku jmenem FII (montovny bez vyvoje se nepocitaji!), rad se od tebe necham poucit!
neregistrovaný "Martin"
20. 4. 2007 08:58
Re: CAUSA FABIA
Páni, vidím že vaše medzery z histórie vývoja a výroby automobilov v ČSSR sú značné. Takže vývoj Škody 1203 začal v roku 1956 v českom Vrchlabí.Až koncom roku 1968 boli vyrobené prvé kusy, taktiež vo Vrchlabí.Tu sa vyrábali až do roku 1981, potom sa celá výroba presunula do Trnavy. Je naozaj pravdou že sa vyrábala v dobe, keď MB opúšťali prvé Fabie I. Výroba na Slovensku skončila v roku 1999. Je však veľmi smutné že po osmich rokoch keď MB vyrába prvé kusy Fabie II, česká firma Ocelot stále vyrába tieto "nepodarky" (TAZ 1500) a je na ne mimoriadne hrdá. Dokonca sa vyhlasuje za rodičov tohto vozidla. Asi by bolo na budúce vhodné pozametať si pred vlastným prahom a až potom niekoho poučovať, bratia. www.ocelotauto.cz , www.s1203.cz
anonym
5. 11. 2007 00:49
Re: CAUSA FABIA
ano ale jakej výkon má ten litrovej motor v corse? dyk je to hanbva srovnávat, Uznávám, na začátku svý doby byl HTP vrcholem vývoje a moderní motor, ale dneska je trochu překonanej, jak co se týká výkonu, tak hlavně spotřeby, Jiný automobilky jkmajtaky tříválce, ale mají vyšší výkon, než HTP a menší spotřebu...
neregistrovaný "TommyEngelo"
18. 4. 2007 16:19
Re: CAUSA FABIA
Já ji chválím taky,z praktického hlediska je to dobrý tah,alespoň z přechodu z fabie I a II nemusíš prodávat všechny nakoupené díly >:-[]
Ale vážně....proč by škoda měla měnit tak dobrý základ z I??Myslím že udělali velmi dobře,mrzí mě jen ta zatracená šířka,jenže jsou tam nápravy z I. generace :-(

celkově myslím že je auto velmi konkurenceschopné,sic již není nejlepší ve své třídě,jako tomu bylo u fabie v roce 1999,kdy byla bezpochyby nejlepším autem segmentu B,ale mezi nejlepší se 2.řadí stále...co se týče materiálů,zpracování,komfortu....je na tom velmi dobře...takže BRAVO škodo :yes:
neregistrovaný "mira"
18. 4. 2007 13:39
Je to škoda
bylo to skvělý auto. To stejné nemůžu říct o jejím nástupci.
Fabia II :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 4. 2007 14:03
Re: Dobře že skončila
Je jich všude tolik že měla skončit už pred 3lety kam se podíváš tam stojí balvan Fabie a s druhou generací to bude to samý chtělo by to měnit desing častěji aby bylo na co koukat ;-)
anonym
18. 4. 2007 14:23
RS
jj, byl a jsem nastvany, ze uz jsem nestihl objednat moje posledni RS ;( Škoda, Škodo !?! :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johan"
18. 4. 2007 15:01
Skoda Auto
Polemizovat nad tím zda Fabia I byla designove originalni, zda udelala diru do sveta nema vyznam....SKoda se nemuze merit s BMW, Fordem, Mercedesem etc. .. Skoda auto se zameruje na tuzemsky trh a hledi si na pomer kvalita/cena a to si myslim ze je u Skody dobre zvladnute a Fabia I byla dulezitou seucasti cesty za uznanim zakazniku.....Skode timto gratuluji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A1"
18. 4. 2007 16:45
Fabia 2
Fabia 1 působila skutečně vyváženějším dojmem, když vidím v protisměru novou fabii, tak to opravdu není hezký pohled, spíše smutný , úzké a vysoké auto na 165 pneumatikách, které mi svým celkovým projevem připomíná vůz Opel Agila a to je auto samo pro sebe. Mně by osobně bylo smutno, koukat na takové auto doma. A to mluvím jen o vnějším designu, výbavu atd. ani nezmiňuji..
(Pro ty,co mi budou oponovat tím, že si jí kupovat nemusím, už rovnou píšu, že jsem si jí nekoupil, přesto,že jsem si vyzkoušel HTP 44kw i 51kw (ničím nepřesvědčily), zvolil jsem i z výše uvedených důvodů konkurenci)
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 4. 2007 17:35
fabia neumírá !!
myslím že design fabie I byl hodně nadčasový a to se ukazuje právě v porovnání s fabii II, kdy se chlapci designneři snažili o něco novýho a dopadlo to podle mě divně, ale prodávat se určitě bude..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirkaf"
18. 4. 2007 18:02
Fabia II je draha
Zkusil jsem si ji slozit v konfiguratoru. Pokud nechcete auto bez vybavy, pak jednoznacne volba Ford Focus (akce collection)
nebo Kia C'eed. O tridu vetsi auto za stejnou cenu. Je to pro fabii zacatek konce.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Hola"
19. 4. 2007 08:33
Re: Fabia II je draha
Jak to, že všichni pějí ódy na Kiu CEEd, ale já viděl (v Praze!) zatím jen jednu nebo dvě, zato nových Fábíí už několik (porovnejte vyjetí z továrny)... o Roomstrech ani nemluvím... To jsou všichni tak blbí, že kupujou Fabii přesto, že CEEd je to "tolik" lepší? :-)
neregistrovaný "jirkaf"
19. 4. 2007 08:49
Re: Fabia II je draha
Vetsina lidi, kteri si kupuji auto, nema zadne podrobne informace. Pri jejich rozhodovani hraje dulezitou roli obecne povedomi o kvalite, spolehlivosti, ... To povedomi ma ale velkou setrvacnost, proto stav jaky je. Ja osobne se zajimam o Cee'd jenom teoreticky, protoze mam dva roky stareho focuse a nove auto si kupuji po sesti az osmi letech.
neregistrovaný "sparrow1"
19. 4. 2007 09:43
Re: Fabia II je draha
Já najezdím po Praze denně spoustu km a už jsech Ceedu viděl dost ale Fabii II akorát v autosalonu ;-)
neregistrovaný "Hola"
19. 4. 2007 10:20
Re: Fabia II je draha
neregistrovaný "anonym?"
18. 4. 2007 21:56
proste skoda...
stara fabia sa mi pozdava viac...staci na nu dat poriadne kolesa a uz vyzera a jazdi ako poriadne auto, a dobre sa ovlada(aspon mne sa vidi, ale s novou to porovnat neviem, snou skusenosti nemam). Jedine co jej mozem vytknut je vseobecne trochu malo miesta.
Ale zas nemozem povedat ze nova fabia vyzera zle alebo co, ale jedna vec mi na nej neuveritelne vadi...riesenie zadnej casti mi z profilu pripomina Swift. Neviem o nejakom pripade kedy VW Group musel kopirovat dizajn, zvycajne prisliel stale s vlastnym riesenim...
taky moj nazor na vec ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sparrow1"
19. 4. 2007 09:41
Re: proste skoda...
Když se na podobu se swiftem ptali představitelú škody tak řekli že už měli prototyp když Swift vyjel na silnice ale možná kecaj
neregistrovaný "m.koular"
18. 4. 2007 22:00
a co RS!!!
Akorát by mě zajímalo, jak dlouho se bude čekat na nové RS, když vlastně to staré se již nevyrábí... pokud jsem to teda dobře pochopil... Z Fabie II jsem pořád na váškách... Nevim jestli se mi to auto líbí nebo ne... Viděl jsem ji s Cihlovou met. a v černé a nemohu říct, že by se mi to nějak extra líbilo. Ale ani, že by se mi to nelíbilo... Prostě FII nenadchne, ale neurazí... :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 4. 2007 16:00
hl
ta nova fabia je sit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tom"
19. 4. 2007 21:30
král je mrtev
král je mrtev, ať žije král!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
16. 5. 2007 17:20
konecne
konecne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kobra14"
29. 10. 2007 14:08
bude to prepadák
Diesing je dneska veľmi dôležitý. Neviem si predstaviť, že si mám kúpiť niečo, čo sa mi nepáči, i keď to nemusí byť technicky zlé. Konkurenčné autá vyzerajú podstatne lepšie. FII zapadá tak do polovice 90 rokov. No a ten a-stĺpik čiernej farby s hranou na vrchu, no niečo strašné. Ten padne do 80. rokov min. storočia. Na svoj design takto dopatil Megane II. hatchback.
Rozbalit vlákno
0