Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čínské vozy Brilliance a Landwind ve Francii už letos

25 komentářů

to je zajimava cena za tak velke auto ... otazka kolik to bude zrat ... jestli to setrivi evropan bude chtit s nenazranym benzinovym motorem
tak a je to tu. za 5K si taku karu rad kupim! :yes:
no to "faro" na fotce bude spis za tech 10k, ale i tak to vypada zajimave ... otazkou bude kvaita, servis a podle me i spotreba ... pokud to za ty penize bude treba s CRD motorem, tak to bude hodne zajimave, ale podle me to budou spise 2L benziny atp.
Za par tisic si vybavis zbrojny preukaz, za dalsich par tisic si kupis pistol a mozes sa zastrelit. Vyjde ta to lacnejsie a pohodlnejsie, pretoze bezpecnost toho auta je urcite velmi velmi velmi nizka :-!
rozhodne sa cinanov nezastavam, tieto auta su mi nesympaticke... ale neviem neviem s tou bezpecnostou, nejazdilo nam tu v 90 rokoch milion tak "bezpecnych" aut ? a nikto sa nestrielal... 😉
Klaudius
Zaujimava je otazka, na ktoru odpoved musime cakat. Ako sa cinske auta uchytia. Mozu prekvapit, ponuknut priemernu kvaliti a priemernu bezpecnost spolu s dobrou vybavou za nizku cenu. A budu IN a budu sa predavat. Druha moznost je, ze Cinania opat podcenili co nemali a ich vozy budu tradicne nekvalitne, poruchove a nebezpecne. Tym padom velmi rychle skoncia a opat trochu zatvoria europsku branu aj dalsim cinskym vyrobcom.
podle me to bude podobne jako kdyz v evrope zacinal HYUNDAI atp. ... casem si to ziska svou klientelu
Všechno ukradneme, okopírujeme, vozidlo vyrobíme ze * materiálu s pomocí komunistických otroků. Z čeho chtějí vybudovat dostatečnou servisní a prodejní síť? Kdo ty servisy bude živit, kupci těch low-cost *? >😁
V Briliance jsem sedel v Zeneve a jak nemam rad korejsky auta, jsou proti tomuhle uplne skvely. Nevzhledna palubka z divnych materialu, desny sedadla - no jak Zigulik.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
a nic takoveho si nekoupi... Pochybuju, ze se prvni kusy budou moct kvalitou, spolehlivosti, bezpecnosti a celkovym jizdnim chovanim, rovnat byt tem "nejhorsim" autum, ktere jsou momentalne k dostani...

a za druhe - nekoupil bych si to uz z principu --> sproste kopirovani, pobidky zahranicnim investoru a jejich nasledne vyhnani z Ciny... :no:
... no vychcanost je podle me na obou stranach ... kdybyse "zapadnim" fyrmam nevyplatilo v cine vyrabet, tak tam nikdy vyrabet nebudou ... ale podle me je to dvousecna zbran na ktere vydela predevsim par vyvolenych cinanu a par vyvolenych obchodniku "ze zapadu"
:yes: :yes: :yes:
Klaudius
Nikdy nevis.....firma to mozno nakupi pre zamestnancov, aby usetrila. Kludne si viem referentske, auta, auta technikov, nakupcov, mozno aj nejakych predajcov ci obchodnikov predstavit, ze to budu lacne auta z Ciny. Predstava to nie je prijemna. Ovsem pri systeme rozmyslania mnohych firiem ako to pozname dnes, je to docela pravdepodobne.
Sak LANDWIND v testoch bezpecnosti bol ohodnoteny ako nebezpecne auto, ktore nedoporucuju z hladiska bezpecnosti >😁 Hroza vacsina veci je tam na urovni takeho 15 rocneho europskeho auta >😁
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Cetl sem nekdy v Auto Tipu klasicky crash test v 64km/h takove te obludy od Great Wallu a la Nissan Navara - cela kabina se zhroutila, pedaly vyletely do prostoru o 50cm, airbag vystrelil do stropu a chudaka Oscara z te haldy srotu museli vytrhavat >😁
a nejaky mesic zpatky pro zmenu podorbili testu kopii RAV4, firmu uz si nevybavim, pac to jmeno znelo jako kdyz fotbalista taha chrchle >😁 No kazdopadne, po 700km testu auto zaclo reznout, jizdni vlastnosti naprosto nepredvidatelne, brzdna draha ze 100km/h skvelych 66m, upadavajici plasty v interieru uz byly drobnost >😁 ale stalo to jen 350.000 v prepoctu, no neber to >😁
Fotky z autosalonu v Lipsku!

www.nacestach.***
Evropské automobilky s odstupem po japonských a korejských objevily nedávno Čínu a zaujaly strategii "když nemůžeme zastavit čínskou invazi do Evropy, svezeme se s ní". Takže bude otázka, jaký podíl na čínských automobilech budou ve skutečnosti mít evropští výrobci - buď jako investoři s přímým podílem na kšeftu, nebo nepřímo jako subdodavatelé licencí, dílů, technologií, designu atd. Budou evropští autovýrobci chtít po EU, aby vztyčila proti čínským dovozům razantní celní hráze - jako tomu bylo u bot, chemikálií, textilu... - nebo budou zticha/ronit krokodýlí slzy, protože budou mít na těchto dovozech vlastní interes?
Čína vyrábí to, co žádá trh. Chce-li evropský klient levný produkt, Čína ho nabídne (samozřejmě na úkor kvality či užitných vlastností). Každopádně mnoho produktů "renomovaných značek" se v Číně a jiných asijských zemích vyrábí. A kvalita tam je. Čínští výrobci jen vyplňují cenovou mezeru trhu, ale ke smutku na úkor velmi nízkých mezd činských pracujících (mnohdy dětí) a již zmíněné kvality či užitných vlastností. Čína jen reaguje na "rozmazlené" chování Evropanů, kteří chtějí mít vše, ale protože nemají na to mnohdy peníze, tak to musí být levné.
navštívil som osobne 4 čínske automobilky (Chery, Hafei, GWC a Zxauto), ale nikde som žiadne pracujúce deti nevidel. A čo sa týka miez😜 myslím že v horšej situácii sú naši "nádenníci" zamestnaní cez agentúry v závodoch Kia, TPCA a pod.
Landwind (nieco ako Frontera) jekvalitou a spracovanim dost strasny.
Brilliance - v Cine pod nazvom Zhonghua - su naopak celkom vydarene limuziny strednej triedy. Vyrabaju sa v tej istej firme, kde sa montuju aj BMW radu5 pre cinsky trh. Vozil som sa v nich este v roku 2004, mnozstvo ich jazdi ako taxiky, najma v Shangaji, Hangzhou - v Pekingu ani velmi nie. Spracovanie je prijemne, ani auta ktore mali najazdenych 50-80 tisic nevydavali ziadne pazvuky v interieri - a to by ste mali zazit mentalitu cinskych taxikarov, ti teda auta naozaj nesetria.
Doporucujem hodnotit az po osobnej skusenosti..
Konečne jeden rozumný názor človeka, ktorý je nezaujatý a rasisticky nepodfarbený. A čo je podstatné, je napísaný na základe osobnej skúsenosti a nie iba bla, bla, bla.
Přesně tak. Žádá-li Evropa levné výrobky, Čína musí pro Evropu vyrobit levně (na úkor kvality, zpracování aj.). Až Evropa pochopí, že nejsme tak bohatí, abychom mohli kupovat levné výrobky, dovážené čínské výrobky budou mít ihned zcela odlišnou, lepší, kvalitu, ale na úkor vyšší ceny. 😉
Faktom, ale zostáva, že v Európe sú príliš velké rozdiely medzi bohatými a chudobnými.Lacné autá si nájdu vždy svojho zákazníka, ten kto nemá peniaze síc chce dobré auto, no nakolko je pre neho pridrahé a bez neho jeto dost obtiažne , tak si kúpi aj to lacné i keď na úkor kvality.Myslím si, že takéto automobilky budú stavať najmä na týchto faktoch...onieckoncov lepší vrabec v hrsti, ako holub na streche...
LIFAN tu bude taky www.lifan.cz

😉
LIFAN tu bude taky www.lifan.cz