Problematická část koncernu DaimlerChrysler se bude chtít v Evropě prosadit se 4,85 m dlouhou limuzínou netradičních tvarů. Value for Money by měla odpovídat americké kultuře.
Souhlasím že interiér tohohle Sebringu se nepovedl, ale podívejte se na generaci zpět (2001-2006) a srovnáme to s Octavií 1 či Superbem jo. Nevim kdo má horší plastovej interiér...Ale Chrysler to není!!!
Ta palubka vypadá horší než u korejskejch aut a i ten zevnějšek nevypadá zrovna elegantně, ale spíše zvláštně. Nevim jak to ti amíci můžou vůbec prodat. Interiery posledních amerických aut by mohly všechny do jednoho vyhrát titul příšernej plasťák roku. Jsem vážně rád, že žiju v Evropě.
Diesel má sice menší výkon, ale benzín se dodává s bezestupňovým automatem. Jediné pořádné CVVT mají snad jen Lexusy. Hydrodynamický měnič sežere moc krouťáku.
Ten diesel ma mensi vykon ako benzin, a ma ovela lepsiu akceleraciu, a aj lepsiu maximalku ? uh ? Ma sice vetsi krutak .... ale aj tak je to niake divne, nie ?