Chevrolet Corvette bol dlhé roky najznámejším produktom amerického GM v Európe. Zároveň išlo o najdrahšie auto, aké mala európske vetva GM v ponuke. Práve tieto dôvody zohrali kľúčovú úlohu pri zmene, ktorá nastala v roku 2003.
Koho ? Nuz napr. tie stovky citatelov co tu stale cakaju kym Marko nieco napise. :-! Ak by to boli nezaujimave alebo nepravdive informacie tak by redaktori auto.cz "nezobrali" Marka medzi seba. PS:Marko pis dalej. Tych co to zaujima je tu viac ako "Jerryovcov".
Omlouvám se za malé OT, ale potřeboval bych radu od znalců amerického trhu. Brácha bydlí v Minnesotě a chce koupit nový 7-místný minivan do 20 tis. USD s požadavkem na nízké provozní náklady (najezdí mnoho tis. km po dálnici) a spolehlivost. Zatím měl mabídku Chrysler Town&Country 3.3 V6 za 15 tis., což je ale podle statistik jedno z nejméně spolehlivých aut. V hledáčku máme ještě Mazdu 5 a Kiu Rondo. Díky.
P.S. Markovi patří opět velké bravo. :yes::yes:
tak môj sused má,alebo mal neviem už dlho tu nebol Corvettu model 06 a ostáva vysieť na každom retardéry u nás v Bytči a to musí prejsť 2ma ked ide domov :D
Preto píšem ANO Corvette ,ale len s packetom na zlé cesty a vyšším podvozkom
Měli by zapracovat především na podvozku. Kdo ví, jak vypadá Vette zespod, nemůže věřit tomu, že se chtějí s tímto žebřiňákem dostat mezi supersporty. Zatím mají bůíže spíše k přemotorované obludě.
Tak tak proto C6 má na Severní smyčce stejný čas jako 15mKč Porsche Carrera GT >:D Ke všemu Vette dosahuje přetížení v zatáčkách snad 1.2G což je nevyšší, nebo jedno z nejvyšších čísel. A co se týče žebřiňáku, proto je Corvette již od minulé generace jako vůbec první auto na světě vybaveno a to dokonce standardně magnetickým odpružením s volitelnou tvrdostí od komfort, sport až po ryze okruhové nastavení. Nemám pocit, že by zrovna Corvetta měla problémy s podvozkem >:D Holt někdo zná a někdo jenom kecá blbosti že jo :-!
myslim ze mluvis o Z06,standartni C6ka ma udajne vzadu listove odpruzeni...teda aspon v TG bylo receno,muze se to zdat jako kram,ale pry ty listaky funguji bezvadne,jen je to trochu nepohodlne,tak nevim :-)
Teď jste mě nahlodali, jdu se podívat pod auto, jak vypadá zadní náprava...každopádně podvozek pochopitelně není tak vyspělý, jako mají evropští konkurenti (když jsme vybírali, tak jsme vyzkoušeli i konkurenční modely, zejména německé), ale charakterem odpovídá autu - drsná krása. Řízení vyžaduje "celého chlapa" (dámy prominou), zatímco třeba s BMW 6 může jet manželka třeba na nákup (Vettu by asi pověsila v první zatáčce na strom). ;-)
Neznám nikoho kdo by si vybíral sportovní vůz dle výsledků na nějakém okruhu. 98% stejně bude jezdit po normálních cestách a tam je mu listový odpružení zadní nápravy zhola k ničemu.
Hold někdo si opravdu vybírá, někdo jen slintá nad články.
A nejvic v * jsou Taliani, protoze se kasaji jaci jsou machri na sportaky a s vyjimkou Enza za opravdu moc penez nemaji nic co by se tomu ubohemu zebrinakovemu podvozku Vetty dokazalo vyrovnat. :D
No koukám zas jeden čtenář bez osobní zkušenosti co??? >:D Vette je fajn, ale základní verze je sportovní auto, ne supersport. Do toho má opravdu hooooodně daleko. A Z06 se mu jen trochu přibližuje. I to nejlevnější ferrari nebo lambo je minimálně stejně dobré.
>:D Teda Marko, u tohodle článku ses teda musel zapotit >:D;-) Ad Vette - tenhle jejich krok naprosto chápu. Ani nic jiného jim nezbylo, pokud chtěli alespoň trochu omezit šedé importy. Corvetta se mi dycky líbila... už jako malej kluk jsem ji měl jako Matchbox, bílou a červený pruhy. Byl to můj nejoblíbenější angličák. Jeden z vůbec prvních. Ne-li vůbec první Matchbox. Táta mi ji tenkrát přivezl z cesty ze Slovenska. :yes: A léta běží... dneska je plastová Corvetta smutnou realitou. Ve srovnání s jinými sporťáky celkem dost špaténka. Holt "emerikn wej" ;-\
No jenže Vette byla plastová již od 50tých let od první generace. Nikdy kovová nebyla. Právě na kompozitních materiálech a zvláštní konstrukci náprav si Corvette vždy zakládalo již od 1. generace. :-)
>:D ...aj ano...ono to povodne bolo napisane ako sucast cadillacu, ale nakoniec sme sa to rozhodli zverejnit zvlast. // Posledne dve generacie Corvette su aj pre mna taketo: 8-s8-s Dufam, ze buduce auto to uz da do poriadku... ;-)
Marko ví... Marko zná... bravo. Jo, tohle dělo prostě patří do síně slávy. To auto spoluutváří svět aut. Corvette prostě... je. Je přirozeně, je mimovolně, je... nekonečně. Svůj vztah k autu jménem CORVETTE... jsem vypsal na blogu - [odkaz]
:-) Dakujem. / Ano...Corvette je jednou velkou legendou! Som sam zvedavy, kam sa to vyvinie po roku 2010. / tvoj calnok som cital :yes::yes: - opakoval by som sa, keby som napisal je to je krasa. ;-)
když se na to auto koukneš tak je to čistokrevnej sporťák. Asi má v sobě něco ... něco osobitého. ale co je to zač, kddyž to má něco kolem osmi litrů a zdaleka ne takej víkon jakej by se vod toho dal čekat. Já osobně bych tomu dal ještě tak pár koní navíc. A taky bych něco udělal s tim interiérem dyť tohle je hnus. KOusek chromu do budíků a tak dále. to auto by už asi vo moc líp jezdit nemohlo ale mohlo by líp vypadat. Jo a taky mi nasrala stabilizace. Měl sem jí zaplou a málem sem sestřeliljednoho wolzvagna. Bylo to vo chloupe. Do tý herky bych prostě našláv vo něco víc elektroniki. Aspoň vo tolik aby tomu nělítal zadek. Sice mi rvali do hlavi abych zatáčky projížděl pijánko na půl plynu ale stejně, jak sem na to dut tak byl malér na střeše. Zagumovalo se a já měl hoňku to ukočírovat. Jinak se mi v tom jezdilo hóódně libově.
Kůrnik, gramatika není tvoje silná stránka, co? Jinak souhlas, je to hodně syrový auto, co vyžaduje být furt ve střehu. Jakmile zaprší je to o hubu, jakmile nasněží, raději odstavit a jít pěšky.
Ahoj Marko, diky za clanek a nova fakta. Pridam neco z terenu. Vcer jsem mel moznost jednu ridit (posledni verze s s motorem LS7, tedy hlinikovy 7 litr) a rikam toto. Opravdu neuveritelny zatah od nejspodnejsich zacatek, skvela zvukova kulisy, Head up display s nastavitelnou zornou vzdalenosti + komfort. Vse za jedna. Jen to auto bylo na bezproblemovou, jistou, ovladatelnou jizdu trochu houpave. Proste neni z toho ten pocit jistoty, co auto udela v dalsim kritickem bode cilene ztaty adheze, jako treba v EVU. Nicmene to nicneubira na faktu, ze je to jedno z nejrychlejsich a cenove nejdostupnejsich seriovych supersportu. A mimochodem, tahle Corvette predevcirem vyhrala oficialni zavod do vrchu v Beroune, jak ve sve kategorii,tak v absolutnim poradi.Jezdci ze N specialu,formuli,Modeny Challenge Stradale a dalsich kopcovych aut byli z toho trochu vystresovani,ze jim to ten "civil" nandal. Jo a jinak 2. misto za nim obsadilo cerne, seriove EVO IX...Mrknete na fotky: [odkaz] Na zaver dodam, ze na Corvetee SS se velmi tesim a uvazoval jsem o ni, jen ted vaham kvuli te houpave jizde a take nemam duveru k tak velkym vykonum na tenhle motor. Ted mi prave volal ten kamarad s LS7, ze jeho precipovany motor na 580HP prave odesel do vecnych lovist, propaleny pist...