Novinky
apredol
0
co to je za ram,ved to vyzera ako nejaka autokrosova bugina?? 😲
0
přesně😊 tohle většinou jezdí ve Štikovské rokli😊)
A to bolo reci ked zhorela Kia C´eed za nejakych 450.000 Skk.
ceed sa aj napriek poziaru predava jak diva, mozno si v ingolstadt-e povedali, ze taky poziar bude skvely marketingovy tah ala ceed... >😁
...ze sa im to stalo teraz, a nie az za pol roka napriklad na nejakom predanom aute... 8-s
Tohle vypadá na další husarský kousek automobilky, která před časem zabíjela své zákazníky ve "sportovním" kupé TT na dálnicích... 8-s
Nepřeháněj...Nikdy se neprokázalo, zda vina byla na straně konstrukce nebo řidičů. Spíš bych to vyděl na ty řidiče. Stačí když to tisk trochu propere a nafoukne. A pak se stokrát omílaná lež stane pravdou. :no:
To by potom neplatili asi v osemdesiatich pripadoch odskodne bez sudnych procesov.Snazili sa to rychle zamiest pod kobercek,aby sa na to v tichosti zabudlo.
Platili odškodné bez soudu? A co převracející se Logan, M-B A či Jeep Cherokee. Nebo problémy s brzdami M-B E. Shořelé AUDI RS8 je jen důkazem, jaký je obtížné navrhnou supervýkonný vůz. To není jen vzít silný motor a vrazit ho do auta. V těch vozech pracuje vše nahraně, na maximum. A také důkaz toho, že se s tím na okruhu nemazlí. A to, že shořel vůz při testech, k tomu stačí opravdu málo. Zkrat či pořádně rozpálený motor, olej či benzin a jede to jak po másle.
Logan se nepřevrátil jen tak náhodou 😉 Testovací jezdec ADACu dostal jasný pokyn. Na testovaném voze byly navíc nestandardní, užší pneumatiky. Renault šel do toho potom tvrdě hlava nehlava, takže nakonec dosáhl mediální omluvy a přiznání ADACu, že pracoval na objednávku. Výsledek to už ale zvrátit nemohlo a kýženého efektu bylo dosaženo. Byla to velmi vážná hrozba prodejů v Německu, protože (jak známo) Němci jsou šetřiví a co zahodí Skot, zvedne Holanďan a když to vyhodí i on, Němec už se raduje. Lidem už dnes jen těžko vymluvíš, že se Logan jen tak nepřevrátí a o to šlo 😉 Špičková diverzní práce... No, hádej, kdo stojí v pozadí >😁 :no:
S tím Loganem jsem to napsal schválně, abys viděl co udělá medializace a propírání. Logan byl opravdu testován za nestandardních podmínek s cílem poškodit značku. Podobně tomu mohlo být i u Audi TT.
Ty, chlape, to snad nemyslíš vážně! Dáváš do jednoho pytle úmyslně způsobené prevrácení auta a několik mrtvých z běžného provozu? To je smutný. :no:
Špatně si mě pochopil. Když ti v televizi sdělí, že se stala bouračka, nic ti to neřekne. Ale když si dá někdo práci a vyhledá jaká auta bourají a kolik jich bylo... A pak vykřikne do světa, že tahle auta jsou nebezpečná. Ale o čem to vlastně svědčí, o neschopnosti inženýrů či řidičů? Což mohl být i případ Audi TT, tedy přílišná medializace a zveličování.
pleskas blbosti, nemci co se tyce aut nikdy nesetrili, proto japonci a fr. nemeli nikdy velkou sanci a do 90 let amici z japoncemi pro nejnarocnejsi trh na svete jejich trch obchazeli.
To same se tyka pracek, kde whirpool za 150euro proti miele za 1200euro nema sanci.
Logan,Lada nikdy nebyl a ani nebude konkurentem nemeckych aut jako napr. audi, mercedes, bmw, porsche a ani WV. jeho konkurenti jsou (cenove) asiate, francouzi a skodovka!! ADAC uz roky velmi uzce spolupracuje z toyotou - zakazka mohla byt i odnich i kdyz ja si spis myslim ze nejaky novinar se potesil ze ma konecne titulku v nejakem casopise.
To same se tyka pracek, kde whirpool za 150euro proti miele za 1200euro nema sanci.
Logan,Lada nikdy nebyl a ani nebude konkurentem nemeckych aut jako napr. audi, mercedes, bmw, porsche a ani WV. jeho konkurenti jsou (cenove) asiate, francouzi a skodovka!! ADAC uz roky velmi uzce spolupracuje z toyotou - zakazka mohla byt i odnich i kdyz ja si spis myslim ze nejaky novinar se potesil ze ma konecne titulku v nejakem casopise.
Za prevracajuci sa Logan sa nakoniec "objektivni" nemecki novinari Renaultu ospravedlnili (podvod s 3 elektronmi a jednym plechacom,pri opakovanom teste s rovnakymi typmi diskov a riadne nafukanymi gumami sa uz to auto zrazu neprevratilo!),ale s MB type A to uz bolo ine kafe,tam uz museli narychlo doplnit ESP(ale MB su tiez sudruhovia z NDR).Netvrdim,ze navrhnut super auto je jednoduche,ak si niekto pamäta nejakych tych par rockov dozadu tak aj Porsche u 911 malo problem s poziarmi od vyfukoveho potrubia,co ich tiez vyslo poriadne draho.
zato super ceske auta jako posledni skoda 120L tyto problemy nemela. Vzdy mne fascinuje jak krajiny kde nikdy nic neumeli (tatra byla sudetacka) poradne vyrobit se smeji z tech co vymysleli auto, benzin, diesel, otto, abs, esp, airbag, hybrid - vsechno nemci.
Shořelé Audi je jen důkazem, že má tenhle übervýrobce zase problém se sportovním autem. No, on si nemá s mercedesem co vyčítat, to jsou taky matláci. Distronic, brzdy, létající speciál LeMans, třída A. Akorát se to u těchto značek vždycky povede rychle zamést... :-!
Zase? Je to jejich prakticky první produkční supersport a jeden ostře vyladěný prototyp jim zhořel. Víš kolik vzplálo Ferrari? Docela dost, jenže problém je v tom, že oni si na svůj okruh nikoho nepustí, aby bylo fotky.
Prosím o podrobnější info založené na pravdě. 😉
Prelistovat atobild,autorevue rocnik cca 1998.Bol tam aj test,ktory s prvou verziou TT-ka prevadzal Christian Danner (byvaly pilot F1) a vyjadril sa o katastrofalnych jazdnych vlastnostiach TT!Uviedol,ze bez akehokolvek varovania mu uletel zadok a ze vodic bez skusenosti s pretekarskymi autami nema ziadnu sancu udrzat to auto na ceste.A to Danner je nemec!
Nechceš doufám kauzu TT zpochybňovat, že ne? Bylo by to vůči těm mrtvým docela svinstvo. A co holocaust? Taky výmysl médií, že? 8-s
timto vyrokem ses dostal mimo misu...i zachodovou...Lexusaci zautocili na Pearl Harbor, Volvaci dokonce utocili 30let na nas-Cechy no a Chrysleraci svrhli na Lexusaky atomovku...takhle by se dalo blabolit donekonecna, ze jo 8-s
Ale Kingu, ty opravdu věříš tomu, že TT bylo tak nebezpečné, že se s ním nedalo jezdit? To, že bylo na limitu zákeřné je snad chyba konstruktérů, nebo řidičů, kteří na běžné komunikaci zkoušejí co jejich auto ještě snese. Bylo a stále je dost aut, která jsou na limitu hůře ovladatelná (patřila mezi ně i 911 než dostala víceprvkovou nápravu a stabilizaci). Ale kvůli tomu nebudu křičet do světa, že jejich vůz zabíjí zákazníky.
Mám dojem, že o té kauze vůbec nic nevíš. 8-s Ty havárie se stávaly ve vysokých rychlostech na dálnici při jízdě rovně, došlo k náhlé ztrátě přítlaku zadní nápravy což mělo za následek zneklidnění zádi a následný smyk. prostě zpackaná aerodynamika a podvozek, ne náhodou bylo předěláno nastavení a přidáno křidélko. :no:
Je to škoda a možná také trochu varování pro výrobce, že by měl zapracovat na požární bezpečnosti a palivovém okruhu. Ale nevíme co v tom autě bylo, prototypy bývají postaveny DIY způsobem a tak je dost možné, že to co požár způsobilo nebylo vůbec zamýšlené pro použití v sériové výrobě. Je zajímavé sledovat, co zbyde z hliníko-plastových aut. V něčem má přeci jen ocel navrch. 😉
škoda, že nebyl použitý hořčík. >😁
Fakt dobry AUDI při představení nového TT před novinaři nemohli nastartovat a teď ji shořelo RS8 to je fakt slabota a NE ,že to nic neznamena tohle už je opravdu dost ! :no: :no: :no:
více info na www.tachometryhk.cz :-!
Hmmm pěkný. To je ten jejich náskok díky technyce? :yes:
Teda zejména v okolí Stuttgartu a Mnichova.. Lexus LS600h totiž právě dostal svou US cenu. Nejsofistikovanější a technologicky nejpokročilejší sériové auto současnosti, 430+ hybridních koní, jediný stupeň nabízené výbavy - plná palba.. Cena? 104,750 $
to + u tech koni...to je, kdyz si priplatis prodluzovacku, jo? >😒] melo by tam byt taky - ...to kdyz se ti clanecky vybijou...treba v protismeru pri predjizdeni tak ve 150kmh naproti tatre s piskem...jediny clanky, ktery pak zustanou, budou v TY cerny kronice, o ktery pises >😒]
Je vidět, že jsi ještě s žádným hybridním Lexusem nejel! To, co popisuješ je hodně teoretické situace - baterie se nikdy nevybíjí úplně, vždy je zachována určitá "minimální" úroveň. A i kdyby to šlo - ten pětilitrový V8 by Tě ve štychu určite nenechal :yes:
jel,jel....i kdyz to neni videt...tak jel 😄 samozrejme, ze se mohou "sofistikovane" vybit uplne...BTW...LS se mi nelibi, jakkoliv je ted na spici...bodejt by ne, kdyz je nejnovejsi 😐
Museli by jsme definovat, co to znamená "úplně vybít".. ale to je stejně jedno, protože jak jsem již psal - ten pětilitrovej V8 by tu situaci s přehledem pořešil :-! /// Když se Ti LS nelíbí, tak se Ti holt nelíbí.. vnucovat Ti ho nebudu, ovšem to neznamená, že ho musíš programově negovat 😉 /// Nejsem mimoň, proto nesrovnávám LS s výběhovými 7er či A8.. ovšem S-klesse je celkem novinka, tam je IMHO srovnání košer a musím konstatovat, že je to "technologický knockout" s-klády :yes: :-!
no dyt ty taky nemusis programove delat Lexu PR tady na diskusi 😄P.S. Nevis neco o priprave mensiho SUV od Lexu...neco velikosti ravky... a jestli bude v EU? 😉
Vývoj takovéhoto modelu byl před nějakou dobou zavrhnut. RX se prodává opravdu lexusně (jen v USA 120,000 ročně, což je řádově mimo.. nejlepší konkurence dělá tak 40,000 ročně) a také nechtěli jít se značkou Lexus "tak dolů".. když ale vidím ten zástup novinek jako je X3, GLK, Q5, XC60, R😱 apod., tak bych si tipnul, že se do toho přeci jen pustí, nicméně oficálně nebyl potvrzen ani vývoj
Aji tak se neproda 1/3 toho co sklasse. problem japoncu je ze oni tam nastrkaji i vodotrysk ale nic ztoho poradne nefunguje. Mne stacil u Prisu automaticke parkovani- nez jsem to v boarcomputru nasteloval ubehlo 5minut a auto parkovala do 15metrove mezery 4minuty. Kdyz si sednes na nejakem vystavisti do MB a do lexusu tak zjistis ze rozdil je jak mezi loganem a bmw.
To potvrdili i v Topgear kde ten lexus (bez hybridu testovali)
To potvrdili i v Topgear kde ten lexus (bez hybridu testovali)
Zkoušet to s číslama zrovna na mě >😁 to si moc lidí nedovolí - buď mě neznáš nebo jsi sebevrah :-! 😉 Za dobu, co se Lexus LS vyrábí se prodalo přibližně o 50,000 méně Lexusů LS než Mercedesů S! A to mluvíme o prodejích ve výši přibližně 1.1 milionů aut! Tak že těch 50,000 je celkem zanedbatelné procento, daleko pod hranicí statistické chyby :-! Tudíž opravdu, ale opravdu netuším, kde jsi vzal tu 1/3 😉 /// S tou kamerou mohu souhlasit, ovšem její praktické využití mě stejně nezajímá.. umím totiž parkovat 😉 BTW Lexus LS dostane novou generaci této kamery, daleko dokonalejší než je v mainstreamovém Priusu. /// O interiérech BMW a obecně o jejich kvalitě jsem v poslední době mnoho dobrého neslyšel.. ovšem tak špatné to snad nebude >😒]
Lexus prodal celosvetove v roce 2005 okolo 300tisic modelu v roce 2006 uz 500tisic. Mercedes prodava rocne okolo 1,5 Milionu, BMW 1,3 a Audi 1Milion. Problem lexusu je (zatim) ze prodava 80% v usa, v samotnem japonsku dominuje v luxusni tride mercedes, v saudske arabii kupuji taky jen evropany. Na nejdulezitejsim trhu budoucnosti - Cina je v premiove tride audi na 1 miste, proda 80tisic aut na 2miste je bmw "jenom" z 40tisic o lexusu v cine jsem nic nenasel.
Vlastnil som MB (mercedes) aj lexus a nesedel som v nich len na vystavisti ale najazdil s obidvoma cez 100tisic km a mozem Ti povedat ze lexus ma interier podstatne lepsie prepracovany ako MB a BMW ...
a spolahlivost lexusu je podstatne lepsia...
mercedes ma zese logickejsie ovladanie...
BMW sportovejsie jazdne vlastnosti kotre nemusia kazdemu vyhovovat
Takze si dalej sedavaj na vystavisti a porovnaj si to... 😄
a spolahlivost lexusu je podstatne lepsia...
mercedes ma zese logickejsie ovladanie...
BMW sportovejsie jazdne vlastnosti kotre nemusia kazdemu vyhovovat
Takze si dalej sedavaj na vystavisti a porovnaj si to... 😄
vlastnim BMW, asiate mne nikdy nelakali, podobne jak nelakaji sejky v arabii nebo holywoodske hvezdy, videl jsem v eurosportu byvale hvezdy f1 jak prezentuji privatni auta- prost, lauda, montoya, villnev a zadny znich nesedel v asijskem aute.
Slaby interier Lexusu neni jen muj subjektivni nazor ale i na TopGear ho oznacili za neporovnatelny z S-klasse.
Slaby interier Lexusu neni jen muj subjektivni nazor ale i na TopGear ho oznacili za neporovnatelny z S-klasse.
Ja nepresvedcim teba ty nepresvedcis mna je to zbytocne sa tu handrkovat ale asi si nikdy v lexuse nesedel vsetko je vec subjektivneho vkusu a nevies ci mercedes nemal v topgear zaplatenu reklamu v novom LSku som nesedel takze to neviem posudit nova S klasse mala super interier to nepopieram....
Ale z trojice mercedes c Bmw 3 a lexus IS lexus jednoznacne ma najlepsie prepracovany interier preto som ho aj kupl ako auto na denne jazdenie pretym som mal mercedes c a jazdil som aj BMW 3 330xd 335i coupe obe vo full vybave...
Ale z trojice mercedes c Bmw 3 a lexus IS lexus jednoznacne ma najlepsie prepracovany interier preto som ho aj kupl ako auto na denne jazdenie pretym som mal mercedes c a jazdil som aj BMW 3 330xd 335i coupe obe vo full vybave...
Ty budeš pěkný mumlík. Takové nesmysly jsem tu už dlouho nečetl. "nic ztoho poradne nefunguje" - tohle myslíš vážně u LS ??? Asi jsi ho ještě ani naviděl ve skutečnosti a zcela jistě jsi v něm neseděl, natož abys v něm jel. Jinak bys nepsal tyhle kraviny. A to tvé "Kdyz si sednes na nejakem vystavisti do MB a do lexusu tak zjistis ze rozdil je jak mezi loganem a bmw" degraduje MB dost silným způsobem..... sedneš do MB a Lexusu, tak je to jako Logan a BMW. To tedy znamená, že MB je jako Logan a Lexus BMW ??? Pěkně jsi to napsal. Tak nějak znalecky a inteligentně. ....Jo já zapomněl .... dyť to vlastně potvrdili v Topgear, tak to musí být pravda. Zkus někdy přestat číst názory druhých a zkusit to na vlastní kůži. Možná, že se budeš divit >😁
Tak má pravdu LS jsem měl půjčené a je to neporovnatelné s ostatními auty této kategorie. Řeči o kvalitě interiéru Lexusu jsou plané a kvalitou skutečně patří spíše k tomu co známe ze střední třídy. Na premiovky typu S, 7 a A8 to skutečně nestačí. Uplně mě kupříkladu iritovala schránka před spolujezdcem, drnčela, chrastila a pochybuju že při zavírání je Logan horší
www.sweb.cz/ace2/lexmov.3gp
www.sweb.cz/ace2/lexmov.3gp
Problémy mají VŠECHNY automobilky. Vedení firmy rozhodne, že se bude vyrábět nová řada...a navrhne 5 let vývoje. Ekonomové to zkrátí na 4 roky a je dusno, ne vše se dá otestovat v laboratořích. Největší problémy jsou vždy s auty nové řady. První medvěd řady A se převracel, pomohlo ESP. A to vložil koncern Daimler Benz do vývoje miliardy marek!!! Dnes jsou áčka skvělá. První TT neměla dobré jízdní vlastnosti,bylo dost nevyzpytatelné. Nové TT je na špici své třídy a poráží v německých časopisech i BMW Z4. (Třeba test AMS)...a tak bych mohl dlouho pokračovat. RS8 je nové auto, a bude mít jistě dětské choroby. Protože auta konstruují stále omylní lidé, kteří vycházejí ze zkušeností! Počítače a simulace na nich - je bohužel - stále jen pomocný prostředek. Nevím proč RS8 shořela, mohla to být třeba technická závada na palivovém systému. A test závadu odhalil, byť za vysokou cenu. Proto se testuje na Nurburgringu. Mimochodem, na Nurburgringu jsem mohl projet pár kol za volantem s RS4. Je to nepředstavitelnej nářez! A když jsem viděl, jak tam jezdí technici audi, nevěřil jsem vlastním očím. Přál bych kritkům projet se na sedadle zpolujezdce několik kol aby pochopili, že tyto testy jsou absolutně "na hraně", že normální smrtelník nemá šanci vůz v běžném provozu podobně zatížit. Pro mě je požár na palubě RS8 důkazem dobře odvedené práce testovacích jezdců. A pro mé kritiky: RS8 si nekoupím. Nezvládl by ji.
Na nurburgringu na nordsleife som jazdil tam jazdi kazdy na rane kto okruh pozna a nie je problem tam auto rozmlatit takze si myslim ze to nie je o dobre odvedenej praci testovacich jazdcov ale o zlej praci konstrukterov...
OSOBNE KED SI KUPIM SUPERSPORT co audi tvrdi ze RS8 ma byt supersport CHCEM HO VZIAT NA OKRUH A JAZDIT S NIM NA HRANE!
nove TT je v com lepsie od Z4 vo velkosti kufru?
Na casopisy sa nespoliehaj vyhra vzdy to auto od automobilky ktora je inzerentom reklamy
OSOBNE KED SI KUPIM SUPERSPORT co audi tvrdi ze RS8 ma byt supersport CHCEM HO VZIAT NA OKRUH A JAZDIT S NIM NA HRANE!
nove TT je v com lepsie od Z4 vo velkosti kufru?
Na casopisy sa nespoliehaj vyhra vzdy to auto od automobilky ktora je inzerentom reklamy
kde je napisane ze ten prototyp od audi pilot rozmlatil? vsichni tu zhave diskutuji, ale nikdo nevi co se stalo a ani nevi jestli ty fotky jsou skutecne. Auto.cz je ma od worldcarfans.com, kteri zerejnuji skutecne vsechno, staci kdyz si oblepis svoji felicii a oni ti ji zverejni jako zhavou testovaci novinku od kia
Jasne len tie audiny horia na moj vkus akosi casto ked vidim nieco na dialnici zhorene vacsinou je to audi...
ved aj lamba odkedy ich prebral vw nejako casto horia ...
ved aj lamba odkedy ich prebral vw nejako casto horia ...
Podívej Rasko, to je tak: supersport si koupit můžeš. Ale ruce, nohy a HLAVU ti u Audi ani u Ferarri neprodají. Můžeš se snažit sebevíc, ale továrním jezdcům stačit nebudeš. Stačí jedna šikana a jsou pryč (vepředu,víš?) A dostat supersport na hranu je pro normálního řidiče doopravdy téměř nemožné,a vyždímat z něj maximum se ti nepovede. A ještě v čem je lepší TT 3.2 oproti BMW Z4 3.0Si při porovnání s Porsche Boxter a Alfa Brera 3.2 Q4 v testu časopisu Auto motor und sport číslo 7/07. Kapitola karoserie: TT 61 bodů, Z4 53 bodů, Porsche 53, Alfa 57. Kapitola pohon: TT 61 bodů, Z4 65, Porsche 56, Alfa 37. Kapitola jízdní vlastnosti: TT 80 bodů, Z4 69, Porsche 75, Alfa 64. CELKEM: AUDI TT 467 bodů, BMW Z4 438 bodů, Porsche Boxter 413, Alfa 346. Tak nevím, jestli by AMS dokázal zfalšovat objektivní měření, to by asi konkurenční automobilky pěkně řvaly a volaly právníky...
O tom jazdeni by som si nebol az tak isty ked si zaplatis skolu jazdy na okruhu nie na nordschleife ale napr v moste po dvoch troch dnoch treningu budes dosahovat na mosteckom okruhu len o 2 az 3 sekudy horsie casy ako profesionalny jazdci problem je potom prekonat tie 2 az 3 sekundy 😄 ale nestratia sa ti v prvej sikane za podmienok rovnakeho auta... auto na hrane ked nevies jazdit mozes zatazit viac ako zavodny jazdec 😄
co sa tyka tych testov su to totalne kraviny pozri si prosim ta casy ktore auto dosiahlo na okruhu a potom mi tvrd nieco objektivnom merani ako sa daju objektivne zmerat jazdne vlastnosti? ako sa sprava alebo co chces merat ? zatazenie? .. Pohon zalezi od momentalneho stavu auta ako bolo zabehnute kolko ma najazdene atd .. cize o com? je to podla mna tendencny test pozri si tu tie casy a napis mi k tomu svoj nazor na pohon a jazdne vlastnosti 😄 😄 😄 Co je to za test hodnotit karoseriu? drist ako hovado nebudeme sa hadat ze boxter je o moc lepsi sportiak ako TTcko
AUDI TT Hockenheim, kleiner Kurs 1.19,8 min
[odkaz]
Posrche boxter najslabsi model Hockenheim, kleiner Kurs 1.17,4 min
[odkaz]
BMW Z4 Hockenheim, kleiner Kurs 1.19,1 min
[odkaz]
Brera na okruhu testovana nebola ale tu su ostatne info
[odkaz]
aspon sam vidis ze co pisu casopisy su blaboly
co sa tyka tych testov su to totalne kraviny pozri si prosim ta casy ktore auto dosiahlo na okruhu a potom mi tvrd nieco objektivnom merani ako sa daju objektivne zmerat jazdne vlastnosti? ako sa sprava alebo co chces merat ? zatazenie? .. Pohon zalezi od momentalneho stavu auta ako bolo zabehnute kolko ma najazdene atd .. cize o com? je to podla mna tendencny test pozri si tu tie casy a napis mi k tomu svoj nazor na pohon a jazdne vlastnosti 😄 😄 😄 Co je to za test hodnotit karoseriu? drist ako hovado nebudeme sa hadat ze boxter je o moc lepsi sportiak ako TTcko
AUDI TT Hockenheim, kleiner Kurs 1.19,8 min
[odkaz]
Posrche boxter najslabsi model Hockenheim, kleiner Kurs 1.17,4 min
[odkaz]
BMW Z4 Hockenheim, kleiner Kurs 1.19,1 min
[odkaz]
Brera na okruhu testovana nebola ale tu su ostatne info
[odkaz]
aspon sam vidis ze co pisu casopisy su blaboly
Hale,tvoje argumenty beru. Údaje které píšeš jsou z časopisu Sport Auto,nebo jiný zdroj? Opisuji údaje ze Sport Auta: TTéčko, Na Hockenheimu dosáhlo čas 1.18,9 min s motorem 2.0 TFSI s předním náhonem. BMW Z4 3.0 SI coupé 1.17,8 min. Porsche Boxter (model 986) zajelo 1.19,3 min a Boxter S (model 987) zajel 1.16,2. Na severní smyčce byl BMW Z4 3.0 Si rychlejší než TTéčko asi o 8 sec. Na trati cca 20 km s motorem o litr větším objemu...Ale uznávám, že BMW Z4 je super auto, a až bude ve verzi "M" bude to jistě bomba.
Ja nepresvedcim teba ty nepresvedcis mna je to zbytocne sa tu handrkovat ale asi si nikdy v lexuse nesedel vsetko je vec subjektivneho vkusu a nevies ci mercedes nemal v topgear zaplatenu reklamu v novom LSku som nesedel takze to neviem posudit nova S klasse mala super interier to nepopieram....
Ale z trojice mercedes c Bmw 3 a lexus IS lexus jednoznacne ma najlepsie prepracovany interier preto som ho aj kupl ako auto na denne jazdenie pretym som mal mercedes c a jazdil som aj BMW 3 330xd 335i coupe obe vo full vybave...
Ale z trojice mercedes c Bmw 3 a lexus IS lexus jednoznacne ma najlepsie prepracovany interier preto som ho aj kupl ako auto na denne jazdenie pretym som mal mercedes c a jazdil som aj BMW 3 330xd 335i coupe obe vo full vybave...
Sorry za en prispevok o lexuse odveci ten mal byt inde lezen to forum strasne blbne 😢
k teme boxter 986 je 11 rokov stare ato takze je jasne ze nove tt bude na tom lepsie ..
boxter co som uviedol je novy model s najslabsim motorom...
Objem nemozes porovnavat koli tomu ze TT s TFSI ma tusim preplnovanie keby si dal turbo a komperssor do 3litru BMW to by bolo docela maso 😄 dalej z4 sa vyraba uz par rokov takze ked pride napr. Z5 😄 takto bude zase uplne inde..
Myslim ze porovnavat TT s Z4 je aj tak nezmysel pretoze Z4 je sportiak ako funcar 2 az 4 auto v rodine kdezto TT je skor vhodnejsie na kazdodenne jazdenie.. TT ma blizsie k tej brere...
Priznam sa novu generaciu tt som nejazdil ale stara bola dost nudna a sterilna vraj je to ale lepsie...
Neodsudzujem TT len sa mi zda smiesne ked niekto v casopise porovna dve neporovnatene auta a vyhra to co ma najmenej vykonu a pomaly najhorsie jazdne vlastnosti.. porovanie tt s boxsterom kde tt vyhra v jazdnych vlastnostiach je nezmysel 😄
k teme boxter 986 je 11 rokov stare ato takze je jasne ze nove tt bude na tom lepsie ..
boxter co som uviedol je novy model s najslabsim motorom...
Objem nemozes porovnavat koli tomu ze TT s TFSI ma tusim preplnovanie keby si dal turbo a komperssor do 3litru BMW to by bolo docela maso 😄 dalej z4 sa vyraba uz par rokov takze ked pride napr. Z5 😄 takto bude zase uplne inde..
Myslim ze porovnavat TT s Z4 je aj tak nezmysel pretoze Z4 je sportiak ako funcar 2 az 4 auto v rodine kdezto TT je skor vhodnejsie na kazdodenne jazdenie.. TT ma blizsie k tej brere...
Priznam sa novu generaciu tt som nejazdil ale stara bola dost nudna a sterilna vraj je to ale lepsie...
Neodsudzujem TT len sa mi zda smiesne ked niekto v casopise porovna dve neporovnatene auta a vyhra to co ma najmenej vykonu a pomaly najhorsie jazdne vlastnosti.. porovanie tt s boxsterom kde tt vyhra v jazdnych vlastnostiach je nezmysel 😄
Sorry za en prispevok o lexuse odveci ten mal byt inde lezen to forum strasne blbne 😢
k teme boxter 986 je 11 rokov stare ato takze je jasne ze nove tt bude na tom lepsie ..
boxter co som uviedol je novy model s najslabsim motorom...
Objem nemozes porovnavat koli tomu ze TT s TFSI ma tusim preplnovanie keby si dal turbo a komperssor do 3litru BMW to by bolo docela maso 😄 dalej z4 sa vyraba uz par rokov takze ked pride napr. Z5 😄 takto bude zase uplne inde..
Myslim ze porovnavat TT s Z4 je aj tak nezmysel pretoze Z4 je sportiak ako funcar 2 az 4 auto v rodine kdezto TT je skor vhodnejsie na kazdodenne jazdenie.. TT ma blizsie k tej brere...
Priznam sa novu generaciu tt som nejazdil ale stara bola dost nudna a sterilna vraj je to ale lepsie...
Neodsudzujem TT len sa mi zda smiesne ked niekto v casopise porovna dve neporovnatene auta a vyhra to co ma najmenej vykonu a pomaly najhorsie jazdne vlastnosti.. porovanie tt s boxsterom kde tt vyhra v jazdnych vlastnostiach je nezmysel 😄
k teme boxter 986 je 11 rokov stare ato takze je jasne ze nove tt bude na tom lepsie ..
boxter co som uviedol je novy model s najslabsim motorom...
Objem nemozes porovnavat koli tomu ze TT s TFSI ma tusim preplnovanie keby si dal turbo a komperssor do 3litru BMW to by bolo docela maso 😄 dalej z4 sa vyraba uz par rokov takze ked pride napr. Z5 😄 takto bude zase uplne inde..
Myslim ze porovnavat TT s Z4 je aj tak nezmysel pretoze Z4 je sportiak ako funcar 2 az 4 auto v rodine kdezto TT je skor vhodnejsie na kazdodenne jazdenie.. TT ma blizsie k tej brere...
Priznam sa novu generaciu tt som nejazdil ale stara bola dost nudna a sterilna vraj je to ale lepsie...
Neodsudzujem TT len sa mi zda smiesne ked niekto v casopise porovna dve neporovnatene auta a vyhra to co ma najmenej vykonu a pomaly najhorsie jazdne vlastnosti.. porovanie tt s boxsterom kde tt vyhra v jazdnych vlastnostiach je nezmysel 😄
Jasně, a ještě si měl dodat, že oni zabili Kennedyho. Jeden napíše to, druhý ono. Nicméně tož, TT sbírá ceny kde se objeví, tak o tom nenapíšeš, co? TT rozhodně není špatné auto a pro každodenní ježdění je mnohem, mnohem lepší než Z4.
😉
😉
Jendo, to je tak: každý má rád něco trochu jiného. Někdo chce tvrdé auto za každou cenu, brutální spojku,agresívní motor,krátké převody. Jiný má rád plošší průběh točivého momentu, motor méně vytáčet,více se věnovat čisté stopě na okruhu. Každá automobilka má svůj rukopis, každá ladí své vozy trochu jinak. A lidé si podle toho vybírají svá vozidla. Osobně si myslím, že TT, Z4, Brera, Cayman a malej medvěd jsou fakt skvělý auta naladěný pouze pro jinou cílovou skupinu zákazníků. Přitom rozdíly jsou opravdu minimální.
Ano aj kenedyho zabili 😄 Ano zbiera ceny napriklad auto pre gayov roku 2002 😄 Teraz vazne TT je podstatne lepsie na kazdodenne jazdenie ako z4 uplny suhlas ide o to ze TT je na kazdodenne jazdenie tym padom rovna sa kompromis medzi sportiakom a pouzitelnostou a ako sportove auto je podla mna BMW z4 lespie, ale ako som sa uz priznal nove tt som este nejazdil takze to neviem objektivne posudit ale jazdil som stary model a ten ma vobec nenadchlol...ale priznam sa v zime by som urcite chcelsediet radsej v TT stvorkolke ako v z4
Osobne si myslim ze ak si chce clovek poriadne uzit auto mal by mat auta dve jedno na bezne jazdenie a druhe na vyblbnutie sa na okruhu inak kupuje kompromis to znamena horsie jazdne vlastosti a menej zabavy ako sportiak a mensi kufor ako bezne auto...
Osobne si myslim ze ak si chce clovek poriadne uzit auto mal by mat auta dve jedno na bezne jazdenie a druhe na vyblbnutie sa na okruhu inak kupuje kompromis to znamena horsie jazdne vlastosti a menej zabavy ako sportiak a mensi kufor ako bezne auto...
Ano aj kenedyho zabili 😄 Ano zbiera ceny napriklad auto pre gayov roku 2002 😄 Teraz vazne TT je podstatne lepsie na kazdodenne jazdenie ako z4 uplny suhlas ide o to ze TT je na kazdodenne jazdenie tym padom rovna sa kompromis medzi sportiakom a pouzitelnostou a ako sportove auto je podla mna BMW z4 lespie, ale ako som sa uz priznal nove tt som este nejazdil takze to neviem objektivne posudit ale jazdil som stary model a ten ma vobec nenadchlol...ale priznam sa v zime by som urcite chcelsediet radsej v TT stvorkolke ako v z4
Osobne si myslim ze ak si chce clovek poriadne uzit auto mal by mat auta dve jedno na bezne jazdenie a druhe na vyblbnutie sa na okruhu inak kupuje kompromis to znamena horsie jazdne vlastosti a menej zabavy ako sportiak a mensi kufor ako bezne auto...
Osobne si myslim ze ak si chce clovek poriadne uzit auto mal by mat auta dve jedno na bezne jazdenie a druhe na vyblbnutie sa na okruhu inak kupuje kompromis to znamena horsie jazdne vlastosti a menej zabavy ako sportiak a mensi kufor ako bezne auto...
Na nurburgringu na nordschleife som jazdil tam jazdi kazdy na hrane kto okruh pozna a nie je problem tam auto rozmlatit takze si myslim ze to nie je o dobre odvedenej praci testovacich jazdcov ale o zlej praci konstrukterov...
OSOBNE KED SI KUPIM SUPERSPORT co audi tvrdi ze RS8 ma byt supersport CHCEM HO VZIAT NA OKRUH A JAZDIT S NIM NA HRANE!
nove TT je v com lepsie od Z4 vo velkosti kufru?
Na casopisy sa nespoliehaj vyhra vzdy to auto od automobilky ktora je inzerentom reklamy
OSOBNE KED SI KUPIM SUPERSPORT co audi tvrdi ze RS8 ma byt supersport CHCEM HO VZIAT NA OKRUH A JAZDIT S NIM NA HRANE!
nove TT je v com lepsie od Z4 vo velkosti kufru?
Na casopisy sa nespoliehaj vyhra vzdy to auto od automobilky ktora je inzerentom reklamy
az tam bude stat vyhorela SERIOVA vyroba za dva mesice, tak muzes zacit psat o spatne praci konstrukteru...zatim usetri klavesnici...a nas...tech zaveru :-!
Ta opoved bol na tuto cast prispevku
A když jsem viděl, jak tam jezdí technici audi, nevěřil jsem vlastním očím. Přál bych kritkům projet se na sedadle zpolujezdce několik kol aby pochopili, že tyto testy jsou absolutně "na hraně", že normální smrtelník nemá šanci vůz v běžném provozu podobně zatížit. Pro mě je požár na palubě RS8 důkazem dobře odvedené práce testovacích jezdců.
A když jsem viděl, jak tam jezdí technici audi, nevěřil jsem vlastním očím. Přál bych kritkům projet se na sedadle zpolujezdce několik kol aby pochopili, že tyto testy jsou absolutně "na hraně", že normální smrtelník nemá šanci vůz v běžném provozu podobně zatížit. Pro mě je požár na palubě RS8 důkazem dobře odvedené práce testovacích jezdců.
vzdyt to bylo testovaci verze kliedne je mozne ze ing. nechal v aute volne kable a auto zacalo horet.
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Až budeš sedět na svém žebřiňáku, jistě budeš cítit převahu nad RS8. Pochopitelně, budeš sedět výše a nic ti tam nezačne hořet. Tvé stádo koní nebude tak početné jako u RS8, ale budeš muset dávat zase pozor, aby tě tví koníčci vraní ne - kopli. Víš co, každé technické řešení má své výhody, a nevýhody. Jdeš na to z dobré strany!
no,žebřináka fakt nemám,zato se omlouvám. >😁 Ale vlastním vůz The best car of the year 2006. :-! a to mě stačí!!!
no,žebřináka fakt nemám,zato se omlouvám. >😁 Ale vlastním vůz The best car of the year 2006. :-! a to mě stačí!!!
No a doufám,že příští rok to bude nová M3!! :-! Tak čáááááu
No a doufám,že příští rok to bude nová M3!! :-! Tak čáááááu
Tak to bychom si mohli zajezdit na Nurburgringu, žejo. Já čekám na novou RS4. Ciao!
Frantik ak chces mozes ist 8smeho maja do mostu na zraz sportovych aut budem tam mozeme si zajazdit na hrane 😄
viac info na www.klubsportovnichaut.cz
Btw v lete sa ide aj na nurburgring nordscheife
viac info na www.klubsportovnichaut.cz
Btw v lete sa ide aj na nurburgring nordscheife
Frantik ak chces mozes ist 8smeho maja do mostu na zraz sportovych aut budem tam mozeme si zajazdit na hrane 😄
viac info na www.klubsportovnichaut.cz
Btw v lete sa ide aj na nurburgring nordscheife
viac info na www.klubsportovnichaut.cz
Btw v lete sa ide aj na nurburgring nordscheife
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ww.lambounfall.de/indexd.html tak to konci pravidelne lambo. Jsou tam i fotky ceskeho majitele, ktery se zabil. Kdyz umite trochu anglicky a googlovat tak najdete plno stranek majitelu lamborghini (i ferrari) kterym odletela pri 200 naprava.
Pokial si dobre pamatam AUDI neskor na model TT nechala domontovat pritlacne kridlo prave kvoly zlym jazdnym vlastnostiam. Ked zhori auto pri testoch nieje to nic prekvapujuce a hlavne, ze to piloti prezili v zdravy...
ttčka lítaly vzduchem, rka se zase rozhoří jen člověk sešlápne plyn... to si pak člověk říká, jestli není lepší spolehnout se na klasiku typu ferrari, porsche nebo mercedes
Ta tvoje klasika Porsche byla dost dlouho považována za hodně nebezpečnou jízdníma vlasnostma a opravdu jen pro hodně zkušené řidiče a moc jich skončilo špatně. A pokud by si chtěl kvalitu sportáků porovnávat podle počtu nehod,tak jsou nebezpečný veskrze všechny,protože se s nima prostě jezdí rychle a dost často se to přežene. Ani se nedivim tomu,že hodně TTček skončilo jak skončilo,když se podiváš,kdo v nich jezdil a jezdí a to shořelé Rko.... neznamená vůbec nic a spíš můžeme bejt rádi za pořádný testování předsériovejch modelů,aby se do série nedostali nějaký opravdu nebezpečný "věci"
Myslím,že největším problémem sportovních aut je, že jsou dobrý, moc dobrý! Když do něj sedne nějaký neznalý řidič, který zná vše jen z časopisů, tak začne zkoušet "kolik to vydrží". A ty sporťáky dlouho držej,...a pak se utrhnou. Většinou ve velké rychlosti. A náš teoretik, co vše zná jen z časopisů najednou neví co má dělat... a následuje rána. Většinou velká rána. Není to vina těch rychlých sportovních vozů. Na vině je namyšlený člověk, který se nechce pomalu učit řadit,brzdit,volit stopu,...hned chce být první. Většinou ten den zvítězí: je první - v rakvi.
Viete ako je to s predajami Veyronov...kolko ich tak asi beha po cestach a kolko ich uz dobehalo 😒 a bohuzial vela ich majitelov "dobehalo" s nimi...a to je kara za 1,1 Mega EUR!!!
Dufajme ze audi dotestuje tuto NIE RS8 ale max. tak R8S uspesne, a podobne veci v realnom zivote budu skor vynimkou.K tomu oznaceniu:ako uz audi raz povedalo: vsetko co ma v nazve A / napr. A6/ bude existovat aj ako S a RS, teda S6, RS6.Takze original RS8 bude nieco uplne ine...Ale az z novej generacie...Zato TT coskoro dostane bratricka TT-S a pracuje sa aj na TT-RS.Takze tolko k oznaceniu toho co na Nurburgringu ostalo.Ono- vieme ze R8 nesmie zacat byt "nebezpecne silna proti GALARDU", kedze teraz Galardo posiluje na 530 PS, mozu si v AUDI dovolit skusat v R8 novu verziu V8 4,2 so 450 PS, ktora ma byt v novej generacii A4 - teda v novej RS4.Alebo tam bol V12TDI / >500 PS / o ktrorom sa Audi vyjadrilo, ze ma tiez byt pod kapotou R8?... 😲 Toto su uz ale moc tazke uvahy pre nas smrtelnikov, dufajme, ze coskoro Audi k tomu povie nieco, vdaka comu budeme v obraze.Good Luck Audi :yes:
Dufajme ze audi dotestuje tuto NIE RS8 ale max. tak R8S uspesne, a podobne veci v realnom zivote budu skor vynimkou.K tomu oznaceniu:ako uz audi raz povedalo: vsetko co ma v nazve A / napr. A6/ bude existovat aj ako S a RS, teda S6, RS6.Takze original RS8 bude nieco uplne ine...Ale az z novej generacie...Zato TT coskoro dostane bratricka TT-S a pracuje sa aj na TT-RS.Takze tolko k oznaceniu toho co na Nurburgringu ostalo.Ono- vieme ze R8 nesmie zacat byt "nebezpecne silna proti GALARDU", kedze teraz Galardo posiluje na 530 PS, mozu si v AUDI dovolit skusat v R8 novu verziu V8 4,2 so 450 PS, ktora ma byt v novej generacii A4 - teda v novej RS4.Alebo tam bol V12TDI / >500 PS / o ktrorom sa Audi vyjadrilo, ze ma tiez byt pod kapotou R8?... 😲 Toto su uz ale moc tazke uvahy pre nas smrtelnikov, dufajme, ze coskoro Audi k tomu povie nieco, vdaka comu budeme v obraze.Good Luck Audi :yes:
Cela serie Veyronu cita 300 kousku, z toho je zatim vyrobeno neco pres pulku - zboreny je pouze 1 a jeho majiteli se nic nestalo, takze si sve radoby odborne poznamky nech nekam do hospody, kde ti to mozna zerou.
:yes:
Mam potvrdene informacie od kamarata, ktory sa poznal s jednym majitelom Veyrona, ktory to prehnal niekde pri Wiedni...a uz neni...A ten moj kamarat teraz sefuje jednej velkej firmy ako zastupujuci riaditel...No a ja len dufam,ze podobne ich moc neskonci...predsa len ovladat 1000 PS.. 😲 to nie je pre kazdeho!Takze tak peni"odbornici" :-!
A myslim, ze nazov nebude RS8 ale R10 alebo R8 S podobne ako TT S.
Audi si urcite chce nexat aj priestor pre ultra rychlu limuzinu RS8...
Audi si urcite chce nexat aj priestor pre ultra rychlu limuzinu RS8...
A co je na tom, že se při testování něco nepovede? Je to důkaz toho, že se testuje. Spíš by zajímalo, jak se třeba testoval současný Passat, kdy po "stovkách tisících testovacích kilometrů od ˇÚdolí smrti až po Polární kruh" běžným zákazníkům upadávají chladiče nafty a zasviní tak celý podvozek a kus silnice naftou a ještě rozmlátí nějaký ten plast na podvozku (auto je pak samozřejmě nepojízdné). Svolávací akce přišla poněkud pozdě :no:
I přes testování od "Údolí smrti po Polární kruh" se někdy stane, že se něco neodhalí. Díky svolávacím akcím víme, že se tyto problémy nevyhýbají žádné automobilce. Nikdo není dokonalý...
zaplatpanbu f tom chlifku nikdo neumrel .... je dobre , ze to vozidlo samo pouzilo svoji elementarni inteligenci a dobrovolne schorelo ;O) poznalo , ze jeho zbytecnost je do nebe volajici ;O)
zatim jsem nenasel ani jeden seriozni link, ktery by vyhoreni toho prototypu potvrdil. Wordcars, odkud auto.cz ty fotky prebralo zverejnuje uplne vsechno i paparazzi fotky z photoshopu.
tak dopadla moje seriova toyta camry ww.wvfd.com/…onecliff_bldfire…
tu jsou i fotky renaultu ww.myspeedster.ch/forum/viewtopic.php?p=…
tak dopadla moje seriova toyta camry ww.wvfd.com/…onecliff_bldfire…
tu jsou i fotky renaultu ww.myspeedster.ch/forum/viewtopic.php?p=…
Chci je rici, ze tohle se stalo snad kazde automobilce. Co se tyce BMW, Mercedesu.....kazda automobilka udela chybu. Pro me osobne si Audi neudelala zadne spatne jmeno. Libi se mi, jak tady kazdej kritizuje Audi, ale proc? Ze by se bali, ze Audi je cim dal vetsi konkurence predevsim vozu BMW a Mercedes? Jste smesny. Tyhle tri znacky jsou na stejny urovni. Ale asi to nema cenu vysvetlovat, protoze to asi vetsina z vas nedokaze pochopit :-!
Ano, já s tebou taky musím souhlasit. Popravdě, když si vezmu, jakou si Audi dokázala během 10-15 let vybudovat pozici, tak je opravdu obdivuhodné jakých výsledků, ocenění a prodejnosti na trhu dosáhla. BMW a Mercedes má již tradici jako výrobce nejlepších aut co se týče techniky, kvaliti. Dobře, to beru. Ale vezměte Audi, která se dostala minimálně na stejnou úroveň jako oni. Už jen dílenským zpracováním je Audi na tom lépe, než tyto dvě značky. Motory a jejich technika....musím podotknout, že jsou mezi nimi jen velice malé rozdíly. Ale neni to jen o motorech, ale o celém kompletu auta. A to když si vezmu, že tohle se povedlo Audi ve velice krátkém čase stihnout a dohnat takové velikány jako BMW a Mercedes. Takže ten, kdo říká, že Audi je jen pro ***y, nebo je to krám, že neumějí dělat auta, je mi vás opravdu líto. Ale Audi je teď ve svém nejlepším rozvoji. Bravo Audi :yes: :yes: :yes:
Nemuze to byt RS8, protože by RS melo byt oznaceni pro supersportovni verzi Audi A8, ktera sice neexistuje, ale v zadnem pripade byt takto nepojmenovali jinné auto než A8. Přiklad je A4. Sportovni verze ma oznaceni S4, supersportovni verze RS4.