Novinky
designéři si logicky můžou hrát jak chtějí, o tom žádná.
Ale aby studie nebyly úplně k ničemu, měly by respektovat základní zákonitosti, v tomto případě jim křídla měly přistřihnout normy na výšku stropu v garážích a parkovacích domech - z toho auta se totiž nedá vylézt. A pokud jsou dveře očividně nosná myšlenka, je to jenom ztráta času.
Ale aby studie nebyly úplně k ničemu, měly by respektovat základní zákonitosti, v tomto případě jim křídla měly přistřihnout normy na výšku stropu v garážích a parkovacích domech - z toho auta se totiž nedá vylézt. A pokud jsou dveře očividně nosná myšlenka, je to jenom ztráta času.
Pokud se designeri nechaji svazat nesmyslnymi opatrenimi, tak to muzou rovnou zabalit. Cely automobilovy svet (krome tebe) se vzdy tesi, co noveho v Italii zase predstavi. A zkus se na chvili zasnit a predstav si garaz ktera ma na vysku 4 metry. Co garaz, dravec miluje otevrene nebe, kde muze roztahnout sva kridla...
Jediný účel a opodstatnenie tých dverí je v tom, aby bili do očí a pritahli zraky okoloidúcich. Žiadna skúška či demonštrácia technického riešenia, prakticky je to nezmysel a som si istý, že ten istý názor majú aj tvorcovia. Navyše to auto je len socha, pocta značke, nijaký predobraz série, takže tvoja kritika je neopodstatnená.
Že tie dvere vidíš ako nosnú myšlienku, mi je ľúto, skús sa, Medvěde, nad tým autom trochu viac zamyslieť.
Že tie dvere vidíš ako nosnú myšlienku, mi je ľúto, skús sa, Medvěde, nad tým autom trochu viac zamyslieť.
A jestli takhle má vypadat chlapský design, radši nechci být chlap.
A nejdůležitější je, zda-li bude něco z konceptu aplikovatelné na Giulii, která má být příští, nebo přespříští rok...
Nedokážu si představit sedan střední třídy s obličejem MiTa.