Je to este len koncept... , a inac vela ludi od 18r + ( teda pravdepodobne studentov) moc nema peniaze aby si kupili taketo auto :P, len ked maju doobrych rodicov ...
Já myslím, Krakene, že oni mladí nejsou jenom u nás. Třeba mezi mladými Američany nebo Němci poptávka po sporťáku v téhle cenové relaci může být celkem velká ...
tak jen doufam ze si tu nebudou diskutujici slintat na triko kydy o tom, jak hyundai okopiroval predni sloupky od skodofky. k tomuhle autu sednou jak pr... na hrnec :yes:
Coupé má skoro 4,4 m, Veloster je o dobrých 30 cm kratší, což naznačuje, že se řadí poněkud jinam. Asi tak mezi městské nebo plážové drobné kočkolapy. Osazení automatem signalizuje, že pokud dojde k realizaci, bude jeho prvním trhem USA a Asie (proto ta cílová skupina 18-leté veselé mládeže). Zatím to ale beru tak, že Hyundai hlavně předvádí svou chuť vytvářet nové modely a hledat škvírky v subsegmentech, k realizaci je ještě dlouhá cesta. Pokud ovšem Hyundai myslel vážně svou loňskou analýzu, podle které klesá perspektivnost segmentu SUV, musí hledat nové možnosti.
Cupéčko nemůže jít z výroby, to by musel bejt Hyundai padlej na hlavu aby ho nahradil něčim takovym. Neřikám, že to je špatný auto, ale rozhodně to nemůže nahradit takovou ikonu jako je Hyundai Cupe.
Kdybych byl značkově nevyhraněný a chtěl bych kompaktní hatchback s dvoulitrem, koupil bych si - Hyundai Coupe. Je to hodně příjemné auto bez výraznějších slabin a navíc velmi pěkné. Tedy bylo, do faceliftu...
Dynamika je adekvátní objemu. Pochopitelně Honda to není, ale jede dobře. Na Coupe se vážně špatně hledají chyby. Dobrá sedadla, volant, slušné řazení, dobrá kombinace jízdní vlastnosti/komfort, solidní odhlučnění, pěkný design. Na podvozek je třeba si zvyknout, je bezelstně nedotáčivý, ale umí být rychlý. Za to ostatní malá daň. :-):yes:
Počkej,to ti vážně přijdou ty výkony adekvátní k objemu 2.7L a V6 ? Ale to je jediná věc,která mi na coupé trochu vadí,jinak poměr cena/výkon (nabízené vlastnosti) jsou bezkonkurenční. Vlastně Hyundai je asi jediná automobilka,která se snaží udělat sportovní coupé v přijatelné cenové relaci.Škoda,že ostatní se na to vykašlali a bylo jich hodně.Časy scirroc,corrad,caliber,CRXek,celic,MX-3,… jsou prostě nějak pryč.
Vypadá celkem hodně zajímavě (a dobře), tak jenom doufam, ze Hyundai zacne konečne dělat originalní auta i v serii, ne jako i30.. A ten interiér, to je paráda :)
Světem se převalují vlny módních designů - někdy od loňska už jsem viděl několik konceptů jakýchsi obrněných kupé s tlustými zadky, nejlépe s pořádně vyjetými ne lemy, ale rovnou celými blatníky vzadu a C sloupkem tlustým jako sebranej Jirásek. Je to něco podobného jako úkaz Suzuki Swift/Škoda Roomster+Fabie II...můžeme akorát konstatovat, že tu máme migrující designérské motivy. V případě HND-3 Velosteru holt máme před sebou další variaci na aktuální téma (a co Joyster?). Jako pokrok v designérském sebeuvědomování Hyundaie se mi to líbí, ovšem že by z toho pukaly skály...