Škoda Auto zahajuje na domácím trhu prodej další novinky výrobního programu – modelu Škoda Octavia Scout a zavádí tak na trh současně i novou designovou linii označovanou „Scout“.
Ta cena me hodne zaskocila, auto za skoro 800tis a nema nic, ani el.okna, to neni moc cool :-) , cekal jsem ze to bude neco jako RS kdy za ty prachy dostanu uz normalne vybaveny auto,ale tohle.. :no: Ale vzhled supr, videl jsem ho v ty testovany cerveny a v tmave modry a vypada dost dobre.. Takze moje hodnoceni : vzhled :-):yes: + cena a vybava :-(:no: = ;-\ ;-)
Predni maska OII se hodne rychle okoukala. V porovnani s OI se bude brzo faceliftovat. Cena Scoutu je nanejvys neprimerena vybave. Ale to je prece u koncernu vozu VW prodavanych v CR normalni. Za podobny peniz dostanes u konkurence mnohem vice auta.
Když tak tu planě neplácej, vezmi nějakou konkurenci (to jsem zvědavý) a porovnej tu ceny a výbavu... abychom věděli, žes buďto puntíčkář, bazírující na šesti korunách navíc, nebo že jde o 100 táců, a to už by bylo na pováženou, nebo dokonce zjistíš opak... Tak sem s tím, mariánku.
Tak to byla odpoved!! Jedine minus pro Forestera v porovnani s OII je o neco mensi kufr. I tak je ale dostatecne velky pro cestu na chatu pro celou rodinu. OII tech minusu ma o hodne vic. V autech pod milion se musis divat co za tu cenu vlastne dostanes. V pripade Scouta je to skoro hole nic za moc penez.
Subaru Forester...když vyjel před lety první model,myslím ten před "několika" facelifty,tak jsem v něm viděl takové zajímavé"lifestylové"zvýšené kombi do terénu...Od Subaru to v té době byl velmi odvážný počin,takových aut tady hodně nebylo a SuBu mělo náskok...Od té doby došel vývoj již hodně dále,ale příjde mi,že SuBu přešlapuje na místě a neposunuje tento vůz dále.Navíc s každou obměnou tváře mi připadá Forester...horší a horší...Scout taky není žádná italská kráska,která tě chytne hned na první pohled,ale na rozdíl od Forestra,JE POHLEDNÁ... ;-)
"Předraženosti" škodovek... to jsou písně neznalých. Škoda je regulerní evrospký výrobce mainstreamových aut. Proto nemusí podskakovat cenou. Nic jiného nejde automobilkám tak dobře, jako nastavovat ceny :-) a můžeme si být jistí, že dnes, v tom cenovém presu si žádná automobilka nedovolí nadhodnocovat své produkty. Vždyť by je převálcovala konkurence do jednoho měsíce. Existují omezené tzv. "dobré kaufy", ovšem to jsou koupě např. nově se ucházejících automobilek o trhy (viz cee´d, u nehož o té výhodnosti ovšem rozhodne teprve čas...) nebo výprodeje skladových zásob... Ovšem, bavíme-li se o standardních nákupech, pak porovnatelná auta mají také porovnatelnou cenu. Tak to je a kdo to neví, nedělá do aut. Kolegovi nahoře z celého srdce přeji tu koupi Legacy za cenu nižší než je cena scouta :-) Chce to prostě vejít do prodejny a objednat... tehdy pozná, za kolik vlastně to Legacy je. P.S. Osobně jsem až naopak šokován, jak dolů se doastaly ceny malých aut za posledních cca 5 let. My dnes vlastně v tomto segmentu můžeme koupit vybavené auto za cca 250.000,- to považuji za malý zázrak a důkaz toho, jak dokonale kapitalismus funguje. A samozřejmě, že ne jinak je tomu i ve vyšších segmentech. :yes:
mě spíš šokuje to, že kapitalismus funguje v Japonsku, Austrálii, USA...a u nás jsou ta samá auta skoro o půlku dražší než tam. :no: . Skautíkovi přeju všechno nej i když vím, že si ho asi nikdy nepořídím. Podívám-li se do ceníků tak na to, že to je nižší střední... Za sto tisíc více je stejně výkonné (110 kW) BMW řady 3. Ano, nemá zvednutý podvozek...ale já ho tedy rád oželím.
Že ty budeš psát o cenové konkurenci... to bych nečekal. Přece snad víš, že BMW musíš doladit, takže počítej tak s 250 navrch. Jestli mi nevěříš, tak tam k nim vlez. Nebo snad si umíš představit trojkového bavoráčka na plecháčích :-)
Na to je vcelku jednoduchá odpověď.Německý trh je největší v Evropě a od toho se samozřejmě odvíjí konkurence a s tím nabízené ceny a výbavy aut.Dále je tam samozřejmě jiná životní úroveň,která se prolíná i do automobilového trhu.Tady jsme za komančů 50 let spali ...
Škodovce se podařilo namíchat koktejl vyvážených vlastností,který lze koupit za velmi dobrou cenu.Přímý konkurent Scoutu neexistuje,hodně blízko je Subaru se svým Outbackem,ten je ale za vyšší základní cenu a zatím nenabízí diesel.Takže než začnete kritizovat,trochu zapřemýšlejte a poohlédněte se co nabízí konkurence a za jaký peníz...U Scoutu dostáváte moderní,praktický rodinný vůz s pohonem 4x4,prostorný interiér,poctivé a kvalitní materiály a to vše za zajímavou cenu ;-):yes:
...hlavně Outback je výš. Každopádně s tebou jinak souhlasím, jen...ty palubní desky vypadají stejně už pěkných pár let, všude stejný plast, je to velmi odolné a levné řešení, nic nevrže, ale na auto skoro za milion (vybavené) to může nahrávat konkurenci.
Outback, Alessio, tu má jeden velký problém - nezaujal. Méně dumaví to odůvodňují tím, že ti ostatní tomu nerozumí :-) Rozumí, nebojme se o ně. Každý, kdo kupuje auto v tomto, počty aut, zatím omezeném segmentu, velmi zvažuje, co koupit. A Subaru, byť by velmi v inzerátech (ach ten Outback domodra) tlačilo na pilu, ne a ne se chytit. Objektivně ovšem musíme přiznat, že Outback je jiná cenová liga než Scout... ale i tak... scout teď vyskočí na třetí pomyslné místo v soutěži o prestižní lehká SUV... a na to buďme pyšní. Myslím, že to co jsme viděli minulý týden, ten lifting Tribeky a novou tvář Imprezy moc na image Subaru nepřidá... v tomhle dávám dokonalý příklad - AUDI. Mnoho modelů, jeden lepší, než druhej... a i v aktuálním segmentu má svého krále - ALLROAD... postav se s Outbackem vedle něho :-);-)
Podívej se na prodeje třeba v USA neb v Austrálii (japonsko do toho tahat nebudeme)...jeden má silnější pozici tuhle a někdo zase támhle. mě docela prodeje Outbacku překvapily, musíš si uvědomit, že nemá v nabídce diesel a to je jistý hendikep. že se nechytil tak to bych netvrdil. na pomyslená místa ti ve tvé mysli může skákat kde co, takže to nebudu komentovat >:D;-) . PS: těší mě, že říkáš, že Allroad je stejný segment jako Outback, ale věz že není :yes:;-)
Důležité není, jak se prodává v Japonsku, důležité (pro nás) je, jak se prodáva Outback zde. Zde přece žiješ. Nebo ty by sis koupil Subaru STELLA jen proto, že má v Tokiu poměrně slušné renomé :-) P.S. Pracovně jsem vhodil těch pět lehkých SUV do jednoho pytle... A věz, že dnes to posuzování těchto aut tak je. A to pro malý počet zástupců... Čistě technicky, resp. podle zatřídění je ALL a XC vyšší střední, Outback střední a scout rozhraní nižší střední. Hele :-) na co já skáču, je má věc, souhlas :-) ale image, prestiž... tu v Česku získáváš ve scoutu... a v Japonsku zase v Outbacku.
ale kdeže. Zase vnucuješ svůj pohled na svět jako obecnou pravdu, dávej si na to pozor. V česku s octávií prestiž fakt nezískáš. Je to pěkné ale běžné auto za lidovku
Asi nežiješ v Česku, když cenu Octavie považuješ za lidovou :-) Bohužel, to tak zatím není a dlouho zdaleka nebude. Pokud bys sestoupil o segment níže, tedy k Fabii, pak bych souhlasil. Ano, Fabia je autem pro nejširší populaci. Prestiž člověka, který rozumí věci a jezdí krásným, kvalitním autem rozhodně v Česku a v Octavii získáš. To je auto, které neprovokuje a na druhou stranu neuráží, je to takový "středobod" společnosti. Podobně jako je Golf v Německu nebo Megane ve Francii. Naproti tomu Outback... to stále je a bude než "exot". Myslím to v dobrém slova smyslu. Prostě jedno auto z mnoha... z dovozu. Do tabulek prestiže nemůže zasahovat (chybí image), kupují ho jen lidé, s řekněme vyšším technickým cítěním. Důležité ovšem z pohledu té prestiže je, zda v Outbacku či v Octavii může přijet ředitel Komerční banky na odpolední čaj... V outbacku je to vyloučené... to by se každý podivil, proč nejezdí v bavorákovi, ovšem, přijede-li v Octavii, případně v Superbu... nikoho to nepřekvapí. Takhle to chodí ve společnosti. Velmi jemné a velmi složité... ale je to tak. Poznáš to druhý den v prvním svém zaměstnání... P.S. je to podobnés tím, co nosí člověk na levém zápěstí... ;-)
ale ale...nemůžeš srovnávat outback s octávií a nadto jí stavět výše v prestiži než outback...jsi na auto.cz, nezapomínej - tady ti tohle nemůže projít
Tak.....ted jsi teda hodne vedle. Vis jak by se reditel Komercni Banky znehodnotil v pohledu jeho pratel v OII?? Byl by to pro nej trapas jako ted pro tebe. V OII delas image mozna tak na Ukrajine, nebo snad v Rumunsku. Zadny (jeste jednou zadny) vyse postaveny manager si nedovoli prijet do spolecnosti s nicim nizsim nez Superb. Naopak Outback ti da moznost se predvest. Prijedes s necim jinym a to se ceni. "GTI", ocividne nevis o Subaru hole nic. Socialni skupina vyse postavenych manageru ti unika uplne. S cim, ze to vlastne jezdis? Hadal bych Fabii combi 1.4 MPI (ale asi ti moc lichotim)
Píšeš to, jakoby vlastnictví Fabie bylo něco ošklivého ;-\ :no: Marianku, nevlastním ani Fabii a ani ředitele Komerční banky :-) ale poměrně dost toho vím o životě ;-)
Legacy je o třídu výš, takže srovnání je nesmyslné. Nevím, jak by se obdivovatelé mladoboleslavské cenové politiky tvářili, kdyby někdo srovnával octavii třeba s fiestou a tvrdil, že ford je levnější. Jinak třeba Toyota RAV4 stojí s motorem 2,2 D 759 tisíc. Scout je tedy vůz pro nadšence, kterým na penězích nezáleží, dovedou se povznést nad image a nevadí jim, že od poloviny národa ve stejném autě se odlišují plastovými ozdobami pod nárazníkem.
Souhlas. Jen pro objektivnější srovnání se sluší dodat, že ta RAVka je v základu a je úplné holátko. Ve vyšší výbavě je za 829, ale i tak je to úplně něco jiného.
Pozor, Martine, Outback postrádá pro mnoho kupců přitažlivost a to se promítá i do image toho auta v Česku, byť by teď byla liftovaná verze poměrně příjemná na oko. Je to zatím velmi okrajový segment, v němž bohužel ke škodě Subaru bodují jiní. Správně kolega Tomiss vypíchl u Legacy tu absenci nafty, která je tedy v tomto segmentu až nepochopitelná... No, a pojednou začneme zažívat to, že auto z nižší třídy začne na poli lehkých SUV bodovat v image nad Legacy... i o tom je svět aut a svět lidí... Dnes máš k porovnání v tomto segmentu vlastně 5 aut - Allroad, XC70, Outback, Scout a tuším že nějaký pokus Fiatu s Cromou. Přitom králové jsou dva - ALL a XC, a za nimi (zejména prestiží) jede... scout. Rozhodně ne Outback. Čím to je, je na dlouhej rozbor... Mimochodem, asi jsi neviděl RAV... :-) naživo, když tu s ní ve spojitosti s Octavií operuješ. Martine, koukám, že o image aut v Česku namáš ani páru, pokud se domníváš, že v ravce jsi proti Octavii ten správněj rafan... Samozřejmě, že mainstreamová vozidla okraje trhu, jakým je např. ta ravka nemohou přece bodovat v image. A vidíš na prodejích, co si lidé o Octavii myslí. Podívej se na prodejní čísla, a pak si uvědom, že každý, kdo tu Octavii koupil o té koupi velmi složitě uvažoval... a to i ten co nakupuje firemní flotily. Škoda není žádný levný lowendový výrobek... a přes to všechno se tu prodává v nedostižných počtech. O tom přemýšlej a nenech se kolébat názory neználků, že v Octaviích jezdí lidé, kteří tomu nerozumí. Ostatně, proč by to tak mělo být? Naopak, já ti píši, že žít v Evropě a jít si koupit za 759 tisíc RAV... to je pro mě absolutně, ale absolutně nepochopitelné. Kolik takových lidí tu žije, a kolik je takových, co obdobné peníze utratí za (krásnou) Octavii... to vypovídá velmi přesvědčivě o pohledu na tato auta. Nemyslíš? Vedle toho... porovnávat scouta s RAV... to je opravdu kuriozní... tak prosím registruj tuhle kategorii, kategorii lehkých SUV, resp. crossover. Jde o nadcházející prestižní kategorii.
...opravdu se ti líbí scout víc než outback? jestli ano tak nemá cenu nic řešit, protože přesvědčovat tě nehodlám a ani to asi není možné. Scout prestižnější než Outback...šmankote 8-s >:D
Vizualita Outbacku je pro mne nepřijatelná, a to od té doby, co jsem nějakou starší verzi (s těmi přeorostlými zadními lampami) spatříl na zelené metalíze se zlatým oplastováním... >:D opravdu, jistě tu verzi znáš také. Jinak současnou liftovanou verzi znám zatím jen z toho soustavného inzerátu, a na tu je pomerně milý pohled. Ovšem zadní lampy, "lehká" kompozice celé střechy... to je pro mne nepřijatelné. Z tohoto pohledu je pro mne vizualita Škody výš. Já na Octavii opravdu nenašel jedinej designérskej lapsus, prostě tohle já cením. Co se týče prestiže, dojíždí Out na to, že prostě nevrostl do Česka, je to stále exotika. Klasická ukázka této kategorie je ALLROAD či XC70, myslím pro evropana. Na čem ujíždí v japonsku je mi srdečně jedno. Mimochodem, jsem velmi zvědavý na novou XC70... kritizovali jsme ty zbarvené vdechy... a jak tak koukám, bude to asi budoucí manýra nejen u VOLVO...
jistě, je to tvé svaté právo...mě je zase jedno na čem ujíždí GTI >:D;-). Jinak to co jsi napsal...nevím, ale mě se teda outback hodně líbí, vypadá seriozně. myslím, že hodně lidem se líbí také. Zadní lampy a lehká střecha (mimochodem, nová fabia jde stejnou cestou "lehké střechy") se mi líbí. Jsou hezčí ale rozhodně ne od škody (s tím mám trošku problém, protože se mi octavia hodně líbí, ale outback prostě víc. A prestiž...ta je neporovnatelná)
Vůbec nejde o to, zda se ti to které auto líbí. Počkej až se zařadíš do "pracující" společnosti, až půjdeš s autem na "trh" pohledů... tehdy obhajuj Outback... a já ti píši, že v Evropě nemáš šanci. Out je pro technicky založené jezdce, který tohle (i přes obrovské úspěchy mateřské společnosti v autosportu) ovšem neumí "prodat". Prostě, to auto nedokázalo vniknout do špolečnosti jako stylotvorná ikona (viz např. Logan, nebo z druhé strany třeba BMW) to auto existuje, ale nezanechává ve společnosti historickou stopu. Vezmi si například... AUDI, BMW, Mercedes, to jsou auta dokonale stylotvorná. AUDI i v předmětném segmentu. ALLROAD... to je pojem. Jedeš ALL a máš auto s dokonalým image... a proč tohle nefunguje u Outbacka? prostě logicky proto, že je to jednak ten "exot" a protože není ničím vyjímečný... tedy ničím, co by přitahovalo většinu. O tomhle přemýšlej. Dokonalé drifty, tím nezaujmeš. Chybí prostě to image. A to citelně. A dokonalá práce na image? Například Passat, Apoštol, nebo třeba Ford Mondeo... klidně, tiše, ale boduje. A o tom to je. Práce na image... to je jemná "hodinářská" práce. P.S. Prestiž, jakou získáš s Outbackem je v Česku velmi malá, Alessio. Neposuzuj to zkušeností ze subaklubu, to není výpovídající informace, tam si mažete vzájemně olej kolem pusy... musíš s Outbackem ven, do společnosti... tehdy poznáš tu prestiž. Allroad, XC70... to je váha, to je kláda. Outback v tomhle je velmi velmi hendykepován- zemí původu, nijakým působením na společnost v médiích atd... Dám ještě jeden příklad - počkej na tu mediální smršť až vyjede GURU 6. Jen naivka by to mohl kritizovat... prostě nejde jen umět vyrobit auto, musíš ho umět i "zapasovat" do společnosti. To víš, Evropa, velká historie, velká obezřetnost před "vetřelci". Tady třeba v kontrastu k tomu lze položit USA - otevřená, mladá společnost, která vcelku klidně absorbuje japonskou produkci a nechá s ní válcovat vlastní průmysl. V Evropě? Nemyslitelné...
GURU?? Takovy model neznam. Jinak zase spatne. Opust na chvili kotlinu ceskou. Projed se krasnou krajinou NORSKA, SVEDSKA, FINSKA. Kolik si myslis, ze tam uvidis OII 4x4? Hmm.. asi par, Skoda prodava hodne pod cenou. Vidis tam nadhernou XC70 Crosscountry a ...Outback. A6 moc neuvidis, je moc draha. Ale presunme se na obrovsky automobilovy trh. Kde si myslis, ze v Evrope jezdi nejvice nejdrazsich a nejlepsich aut?? Vim u vas v panelaku bys to nikdy neuhodl. Ano je to RUSKO. Podivejme se do stejneho segmentu a uvidis skalu aut, ktere jsi nikdy v zivote ani nevidel. Ale zas, Passat jen u socialne slabsich lidi, vyse potom hodne Outbacku, A6, XC70 Crosscountry a dalsi. Skodu 4x4 neuvidis. Jaky si z toho udelame zaver?? Prodej akcie Skody, protoze i cesky automobilovy trh se vyviji a prodeje pujdou dolu. Lide se chteji lisit.
Mno..zda se mi ze jses trosku moc zahledenej na tu evropu, nevim proc bych se nemohl zvednout a jit si za 760 tis koupit rav..(to ze rav a scout je kazdy jina kategorie do toho nepletu ;-) ) Jinak jak jsem psal nahore, zda se mi ze to kua u ty skodovky nemaji moc podchyceny s vybavou,ale je mozny ze to neni jen u skodovky, treba je to normalni, nevim auto jsem si jeste zadny nekupoval :-) ale koupit auto za 800 tis a muset si priplacet za el okna mi prijde minimalne zvlastni..
Elektrická okna... nevím, podívám se. Nešchce se mi věřit, že by přední okna nabyla v elektrice. Z hlediska stylu opravdu nechápu, jak evropan může cítit ravku, zejména zadní světla, která při šikmém pohledu vyskakují z karoserie... RAV 1 byla trefa opravdu do černého (tedy v červené :-) - Auto pro ženskou s boky jako od láhve coca-coly... ale dnes?
No prave.. To me prekvapilo a zaroven "dozralo" tolik ze sem to sem musel napsat..jinak se vetsinou zdrzuju takovejhle prispevku ;-) Stejne si mysim ze je to porad jen skodovka a porad jen stredni trida ci co takze za 920 tisic nebo kolik to vyslo to uz je kua drahy.. A s tou ravkou no prvni generace se mi prave zdala jako hodne out :-) a to hlavne v cervene i kdyz je pravda ze nejsem baba ;-) Ale ted mi tady na stul polozit 800 tisic a rict ze si mam vybrat mezi scoutem a rav tak beru rav..
Myslim,ze nielen Tyale asi 90% ludi co to tu citaju.Inac nova octavka je pekna aj ten Scout,ale za tu cenu by som do toho urcite nesiel,vsak sa s tym stratis v dave!
Ne moc, hodně. Jsem hrdý evropan, kterému lahodí evropský design. jak by ne, vždyť vychází z estetických evropských tradic. Mám rád italskou úchvatnost, německou technickou strohost (AUDI), avangardní Francii a nadčasovost severu (VOLVO, SAAB) Opravdu mě neuchvacuje aktuální RAV. A velmi vnímám tvary Octavie. Myslím si, že pokud je někdo uchvacován japonskou školou (SUBARU STELLA) musí mít nějaké samurajské předky, protože jinak je to vyloučené z podstaty. To máš jako se stravováním. To, co tě naučí maminka papat do sebe soukáš po zbytek života. My v Evropě naštěstí do sebe soukáme to nejkvalitnější co dokáže autoprůmysl vytvořit. O tom doufám nepochybuješ...
Nepochybuju a souhlasim s tebou v tom vyjmenovani zemi a jejich designovych (i jinych) vlastnosti..ale slo mi o to ze jsou i auta z vychodu ktera nejsou uplne k zahozeni a to jak po designove strance tak po technicke..konkretne mam na mysli prave tu rav nebo od subaru ted uz jen to legacy resp outback (doufal sem ze i nova impreza ale to je kapitola sama pro sebe ;-) ) ..kdyby nebyla rec o toyote rav tak ani neceknu ale proste jsem se ji chtel tak nejak "zastat" protoze je to asi jediny auto toyoty ktery se mi (v soucasnosti a v evrope) libi..zbytek je slabota..
Souhlas. A aktuální příklad z nejvýmluvnějších? AURIS... nové dělo... na které se podívám a vůbec (vůbec) mě nezaujalo... Pak se člověk mrkne třeba na Citroen C4 a je uchvácen tou nekonečnou opriginalitou a krásou... P.S. Jistě, jsou auta i z japonska, která by stála za hřích... no... abych se přiznal, tak mě žádné zrovna nenapadá :-)
No na ten auris sem si prave predtim nemohl vzpomenout, musel sem ho vygooglovat jesi je to vubec auto ten nazev co me napadl :-) a to se toyota chlubila pred ofic predstavenim aurisu jak bude mit originalni design..pry neco jako civic tak sem byl docela zvedavej a jak to dopadlo...z nudne corolly je nudnej auris..auto (jak) pro duchodce..ale motory dobry mysim to musis uznat (teoreticky nejel sem v nem ;-) ) a s tim citroenem uplne souhlasim ted kousek od nasi skoly stava nova C4 picasso (kratsi) v ty typicky predvadeci tyrkysovy barve a to je neco neuveritelne nadhernyho a jeho vetsi bracha taky supr :yes: a kdyz uz sem se rozepsal o tom citroenu :-) (uplne me to chytlo) tak i to nasroubovani citroenovskyho cumaku na outlandera je z ty trojice nejpovedenejsi a kuci designersti se s tim poprali vyborne.. :yes: ..skoda jen ze zbytek auta je furt ten nic moc outlander.. ;-)
Tvrzení o větší preastiži scouta proti outbacku mi přijde dost odvážný.Zkus si udělat malou anketu mezi "normálníma" lidma,kteří nesledují autosvět,jako my tady. ;-) Když řekneš,že valíš subaru outback,tak jseš vnímán tak trochu "jinak" než ostatní.Subaru má v neatosvětě image "něčeho" jiného.Nechci říct exkluzivního (to ani náhodou),spíš exotického.Kdežto,když prohlásíš,žes přidračil ve scoutu,tak je to "jen další" octávka s nějakym tim plastem navíc a to v čem je ten scoutík "nad" běžnou oct. budeš muset krapet vysvětlovat. Dle mého skromného názoru v outbacku prostě zaujmeš víc.Scout mi přijde jako taková koupě z rozumu a ten outback.... pro pár "bláznů" (nebo znalců?) na okraji trhu. Ale jinak souhlas. Lehké SUV budem vídat víc a víc a Bravo Škoda,že má dostatečně brzy své želízko v ohni trhu.
kdyby to bylo tak, jak říká GTI - že přijedeš v masové nižší třídě, která je levnější a budeš mít vyšší prestiž...hmmmm...to všichni jezdíme š105 >:D >:D >:-[]
Tohle ovšem udržíš těžko. Nejde přece o cenu a už vůbec ne o třídu. Jde jen o to, zda to které auto spoluurčuje vědomí společnosti... tedy, zmíním MINI, které ti poskytuje proti mnohem větším autům, dokonalou prestiž "znalce." Jestli se domnívíš, že míra prestiže je závislá na délce auta, kup si trambus >:D Alessio, vím, že sis dělal legraci, pokud bys to však myslel vážně, tak to na zápočet ze společenských věd tedy není ;-)
>:D já udržím vše...tekuté,tuhé i psané. Snad nezávidíš? >:D PS: jen tě poštuchuju, v tomhle se neshodneme takže tak nějak nechci pokračovat v debatě, která se podobá tenisu o zeď - tím myslím z obou stran, abych tě neurazil. PPS: mám zajímavější zprávu...na konci týdne vyzkouším jedno zajímavé koncernové auto a napíši o něm do blogu, snad ještě v pátek. Myslím, že je se na co těšit, protože to je šikovné auto - máš jeden pokus na tip, schválně, jestli se trefíš :-);-)
Tohle můžeš tvrdit jen pokud jsi nikdy v MINI nejel. Směšně vypadáš to té doby, než ve svým Cooper S sešlápněš pedál plynu. Pak se směješ už jenom ty (a celou cestu jako magor – to garantuju) a okolí s otevřenou hubou tiše závidí. >:D
Hm, ty budeš asi velkej chlapák. Tak až ti to někdo v MINI nandá, nebreč. Holka to nejspíš nebyla. Kup si napařovačku a jezdi s ní doma po prkně. Kouřový efekty budou skoro jako při burnoutu. >:D >:D >:D
Donalde, tak to prostě je. to je pohled společnosti na tahle auta. Octavia je "miláčkem" Česka, (proč tu nejezdí většína v dokonalosti jménem Impreza?) Octavia je stylotvorná, dokonalá ve své umírněnosti, jistá ve své kráse. To auto je v Česku, jako kapr fakt ve vodě. A přitom to tak vůbec být nemuselo. Prostě to VW se Škodou dokázali. Subaru dělá technicky výborná auta, ovšem nevnáší do společnosti v Evropě žádné posuny, a to proto, že není stylotvorné. Jistě, je to cizinec, má to v tradičně konzervativní Evropě těžké. To není kritika, tak to prostě je. A já tvrdím, že scout je velká trefa. A bude se prodávat opravdu jako houska na krámě. Proč to je? No přece proto, že to lidi chtějí. Kdyby chtěli Imprezy, kupují Imprezy... a kdyby chtěli STELLY >:D tak tu jezdíme po déjedna ve Stellách 8-s >:D;-)
Kdybych měl být neurvalý napsal bych - no dovol... :-) Jsem slušný, takže píši - chybí-li u auta vizuální inspirace, pak mi nejde vůbec o to, jak mě poveze. Že jede výborně, o tom tu nepochybuje nikdo. Dnes bych neměl sebemenší problém si sednout ovšem do SCOUTA - odpoledne jsem ho viděl naživo, a to už podruhé a moc mu to sluší. Fakt moc. Mnohokrát jsem tu psal, že nová OCTAVIA je na můj vkus jaksi moc "dohezka" a tak těmi plasty dobře "zdrsnila." Je to vizuálně velmi vyvážené auto...
I ja jsem ho videl. Kdyz se divas zepredu vypada lepe nez OII, kdyz se divas zezadu, zase vypada lepe nez OII. Ale podivas-li se zboku, je to hruza. Ty plasty jeste zmohutni pomerne velke auto na malem podvozku. Ty previsy jsou uz moc. Je to jako Land Cruiser zacatku 80. let.
Můj pohled na prestiž jakou má outback a scout nezměníš,prostě si myslím něco jiného,ale jinak ve všem souhlasím.A o tom,že se scout bude prodávat,o tom žádná ;-):yes:
Úspěch octavie je jednoznačně nepopíratelný. Prodejní čísla jen potvrzují oblíbenost tohoto modelu. Co se týče všeobecného povědomí nikdo nemůže tomuto modelu upřít všeobecný respekt. Cenově se octavia již dávno nevnucuje a ani nemusí tak jako některá konkurence. POkud máte octavii nikoho neurazíte. Avšak jsou lidé, kteří octavii všeobecně respektují a vědí, že je to velmi kvalitní vůz a přesto si jej nekoupí, protože se jaksi chtějí ještě trošku odlišit, nebo získat auto s ještě větší prestiží. A proto jsou tu modely RS, nebo právě SCOUT. Když vezmete cenu tohoto modelu a cenu konkurence a přibalte tam kompletně celou SUV. Máte pocit, že za tyto peníze koupíte stejně kvalitní vůz s takovou image??? Není šance. Za tyhle peníze ne. Co se týče toho subaru nic proti němu. Myslím, že chápu jeho postavení na trhu. Ale kolik takových znalců je. Pánové každý laik vý kolik stojí octavia. A když si koupíte Scout tak každý bude vědět jak vysoko si tohle auto stojí a opravdu s ním uděláte dojem. Ale myslíte si, že těmhle laikům něco řekne legacy, nebo RAV. Ano oni vám řeknou pěkné vysoké kombi,nebo pěkný malý terenáček. Jenže takový dojem jako ze scoutem neuděláte. Myslím za tyto peníze. A to říkám přesto, že se skláním před lidma, kteří si dnes koupí legacy za takové peníze, ze svého vnitřního přesvědčení, že to auto je prostě odliší. Ano odliší, ale většina na to háže bobek a vůbec je tohle auto nezajímá a opravdu to neocení. Bohužel.
Auto si kupuj vždy pro sebe, takové, jaké se ti líbí. Do práce jezdi tím, co ti firma přidělí (a nebude to špatné auto, to určitě ne,děláš přeci jako čert) ale kupuj to, co chceš. Na kropáčkovou odvedle se wyser ;-) . Dobrou :-!
Jásné máš pravdu. je to přesně tak jak říkáš. Jenže něco jiného je co si myslí pár lidí jako jsi ty, já. Ale všeobecné myšlení nezmněníš a na tom je založen úspěch těchto vozů. Jako důkaz jsou prodeje těchto vozů . A my se tu bavíme proč bude všeobecně lépe přijímaný scout a né legacy. Bavíme se tu o autech a né o mě.
Dobrou... a bacha na Kropáčkovou, aby nám tu na tebe zejtra nežalovala, žes vykřikoval ze spaní nějaká nasouvislá slova - lego lego, legacy, kampak prestiž dala si? ;-):yes:
... si, s dovolenim, nejsem tak zcela jistej! vzdy jsem se divil, jak je to mozny, ze jezdi tolik o1. to, sakra, musi bejt hodne kvalitni auto (sam jsem s o1 ujel 400km po d1 a prislo mi trochu bezduche), nebo co! tajemstvi bylo rozlusteno, kdyz jsem musel vybrat firemni fleet. prisly nabidky od toyoty, fordu a vw resp. skody (vw-management, skoda-otroci). pri rozhodovani hraly roly tri veci: porizovacka (nebyl to op.leas.), servisni naklady a, pozor ted to prijde, nekdo to tu zminoval, prestiz a image!!! dopadlo to tak, ze se vybral vw&skoda, a to, je to divny, pro prestiz a image. ale ne proto, ze o1 je znamka prestize a image, ale proto, ze lze od jednoho koncernu ziskat za relativne dobrou cenu (opakuji, jednalo se o fleet)jednu "prestizni" znacku, tj. vw passat (v ramci fordu nebyli schopni dat nabidku na s60) ena jeden otrockej schadewerk, ktery je nikoliv pouze bez prestize, ale on je bez "niceho". nikoho neurazi, nezaujme, nic, vubec nic... tak, ze si myslim, ze velka cast tech oktavek je sluzebnich a jako sluzebni auto, pokudsi ho nemohu vybrat, beru jake je...
Šedá, prefabrikovaná myš, oplácaná plastama, za který dáš mnohem víc, již bez tak drze předražený popelnice, než je adekvátní. Bezpohlavní tuctová řadovka. Zlatej FIAT.
Další plevel na našich silnicích. Naštěstí, naštěstí v takovém masovém měřítku jen u nás, u zaprodaných švejků.
Fúúúúúúúúúúúúúúúj Škoda, styď se!!!
Koukám, tě Škoda také dokonale dostala. I když... inklinace k takovému "skvostu" jaký odrážíš ve svém nicku... to hovoří za vše. P.S. Ještě to vyrábí, nebo už jim to zakázala liga na obranu estetiky >:D:no:
Jak taky? Myslíš krom Tebe? Mě Škoda dostala už dávno tomu, ale jen v negativnim...Halt kšunt zůstane kšuntem, ikdyž ho oblíkneš do kůže...
Jestli si ligu na obranu estetiky založil Ty a jsi jejím předsedou, tak jsem klidnej. Art je originál, to si pamatuj.Žádný kusovky v 100 tisícových sériích... >:D:yes:
Tomuhle nevěříš ani ty. Nelži si do kapsy... I Renault se snaží co nejvíc prodat (pozor, Renault není exkluzivní značka, je to francouzskej mainstream) a tak jim moc radosti s těmihle názory neuděláš. Ostatně to, proč se Vel Satis nedělá ve stotisícovejch sériích, víš nejlíp sám >:D Vedle multiply, jak správně vzpomíná dole Alessio, se tvůj koník vyjímá dokonale - dobrá dvojka >:D >:D:yes:
Jak jsi to rikal, mily Satisi? Ze rendlik zustane ksuntem, i kdyz ho obliknes do kuze? Jiste. Souhlas. Jeste by se sluselo dodat, ze kdyby byl Ceausescu sikovnejsi, mohla byt Francie dnes soucasti velkeho Rumunska a namisto zrudy VelSatis jsi mohl jezdit milou VelDacias. A az ta tvoje VelDacka bude 4 motion, tak se tady teprve poustej do diskuse s opravdovymi ridici.
Ale ted vazne: Skoda Scout je prima, ale je taky fer rici, ze to neni nic jineho, nez jen mirne oplastovana Octavia 4x4 na vetsich kolech. Mne by se mnohem vic libil zvednuty Superb 4motion variant s motorem TDI 2.0 125kW. To by bylo teprve dustojne auto pro solidniho evropskeho manazera.