Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg: První ženevské dojmy

Krátce po novém Porsche Cayenne měla v Ženevě premiéru i druhá generace Volkswagenu Touareg. Tyto modely sdílí společný technický základ, při statickém zkoumání ale stěží mohly působit odlišněji.
Zpět na článek
4. 3. 2010 09:27
4. 3. 2010 09:39
4. 3. 2010 10:11
4. 3. 2010 14:08
4. 3. 2010 15:57
4. 3. 2010 19:24
4. 3. 2010 09:33
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 09:58
4. 3. 2010 12:03
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 12:33
neregistrovaný "Honza_L"
4. 3. 2010 18:49
neregistrovaný "Fullsize"
4. 3. 2010 19:01
4. 3. 2010 21:36
neregistrovaný "Fullsize"
4. 3. 2010 21:56
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 22:01
6. 3. 2010 07:30
6. 3. 2010 07:31
9. 3. 2010 22:28
Avatar - Ada je zase tady
4. 3. 2010 09:20
Velmi pekne, ale...
Nemuzu si pomoct, dosavadni Touareg se mi stale libi vic. Je totiz takovy nejaky syrovejsi a nekompromisnejsi. Tohle je az prilis salonni a podbizivy design, ktery k velkemu SUV zas tak moc nepasuje...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - manitou
4. 3. 2010 09:27
PALEC
Tak jako kdybych musel dát palec nahoru něčemu z produkce šedého vlka představené u jezera, pak je to asi tento vůz. Polo je prostě poloviční golf, verze GTI, poloviční G GTI, Cross příšera, G Cross jakbysmet, Sharan na dalších 15 let žadná pecka ... Zkrátka to na tenhle model tak nějak zbylo. Ne nezbylo, tenhle Tuareg si to zaslouží. Pohledný design, kvalitní technika, dokonalá kombinace. A s tím sametovým 3.6, není lepší volby. A pro ty co budou prsket jen o SUV, můžeš mít i paket OFF i s uzávěrkami a redukcí, jo smiř se s tím, je to tak. Jen to dřevo, to bych nebral, ještě že mají i hliník. Takže prohlašuji, že ten palec dávám bez nátlaku PR managera VW ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
4. 3. 2010 09:39
Re: PALEC
Souhlas. Velmi hezké. Nerad to říkám, ale myslím, že FX37S i FX50S mají velký problém. Nechci se pouštět do diskuse, zda novější design Touaregu je hezčí než ten dřívější (pro mne ano), ale první verze mě vzhledově připadala až moc terénní. Novější má blíž k silnici, což je mi sympatické. Výborná výbava a motory, co může člověk chtít víc. Mezi SUV to bude štika.
4. 3. 2010 10:11
Re: PALEC
Me teda starsi tuareg taky prisel lepsi..... Tohle mi prijde takove moc "preplacane" na SUV. Ale stika to zrejme bude stejne. Cekal bych vice motoru a mohlo by to byt taky o nejaky metrak lehci ale co se da delat. Asi bych stejne lovil v jinych vodach ;-)
4. 3. 2010 14:08
Re: PALEC
Ono to od stareho Touaregu je "o nejaky ten metrak" lahsie...
Avatar - DRBNUTY
4. 3. 2010 15:57
Re: PALEC
Dnes som videl nalozeny kamion ist z VW BA.Ten Touareg sa velmi podaril. :yes:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
4. 3. 2010 11:10
Re: PALEC
Z venku se mi líbí více. Ale ten interiér je divněj. :no:
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 09:33
Funkcionalismus
Miluju funkcionalismus :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Falco
4. 3. 2010 09:58
Der neue Stern
Jednoduchý čistý design doplněný precizním zpracováním. Tak takhle má vypadat automobil :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2010 10:57
INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Dalsi Volkswagen, kde nebude videt na budiky rychlomeru a otackomeru. Jednoduse je volant prekryje. I prilozene fotky jasne naznacuji, ze jedina mozna poloha volantu bude v nejhornejsi poloze, jedina poloha sedadla v nejnizsi poloze a operadlo v poloze sklopene. Jinak se ridic bude muset ohybat, aby videl jakouze rychlosti prave jede.
Vsichni ostatni to umi, Volkswagen nikoliv.

Jak to ma byt:
[odkaz]

Jak to NEumi Volkswagen:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 12:03
Re: INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Nechápu... 8-s
neregistrovaný "Honza_L"
4. 3. 2010 12:33
Re: INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Ty budeš asi nějaký krpatec marianku. Volant i sedačka je totiž výškově i podélně stavitelná.
4. 3. 2010 16:45
Re: INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Ále, tohle tady už bylo. To, že na vrchní díl hrnků není ve VW vidět je fakt, ale je to jen malá piha na kráse.

Blbě jsi to pochopil, spíš to bude, že Marianek je pořádnej goliáš a proto mu obruč překreje tachometr.
4. 3. 2010 18:49
Re: INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Žalmy kapitánů automobilového průmyslu, ty mě tu vždycky dokonale dojmou. Popros tatínka, Mariánku, ať ti koupí fotoaparát, nebo ho popros ať tě zavede už konečně do prodejny VW. Všechno tam obsedej, budeš si připadat jak Mariánek v říši divů. A pochopíš (pokud už máš přes stopadesát centimetrů) že v reálném životě za volantem vozů VW je všechno, všechno úplně jinak, než na autodráze carrera.
Avatar - pocitac
5. 3. 2010 08:19
Re: INTERIER ALA VOLKSWAGEN
Je to špatná ergonomie interiéru, problémy s tím jsou i v Golfu a i u ostatních nových VW. Velký problém je pak najít správnou pozici za volante, aby si viděl na celé budíky. :no: Už se to tady hodně řešilo.
neregistrovaný "Fullsize"
4. 3. 2010 18:49
Neztratili pání ing. seznam...
...všeho co se mělo na novém Touaregu udělat lépe? Display palubního PC je opět utopený ve středovém tunelu mimo hlavní část zorného pole řidiče (v Tiguanu překvapivě bez problémů) a vůz je stále 5timístný, přestože tento nedostatek byl hlavním důvodem nižších prodejů v USA oproti plánu. Že by Touareg na trhu uhýbal koncernově privilegované Q7? Ať už jakkoli, ve třídě terénních rodinných 6-7 místných dostavníků nadále kraluje (value per money) MB GL 350 BlueTec/Efficiency jako dražší a Jeep Commander 3,0 CRD jako levnější volba.
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2010 08:32
Re: Neztratili pání ing. seznam...
Fullsize: Prosím Vás, a teď to fakt myslím upřímně, ne ironicky, až budete příště používat anglické výrazy v českém textu a pro české čtenáře, několikrát si je předem, prosím, zkontrolujte, zda neděláte někde chybu. Tedy, ne "value per money", správně má být "value for money". Myslím, že je zbytečné psát všeobecně známý český překlad.

Ale to jen na okraj. Přiznám se, že bez ohledu na současnou invazi anglických slov do češtiny (chápu to u počítačů) se mně vždy zrychluje tep, když vidím a slyším, jak používáme anglicismy tam, kde máme podstatu vystihující česká slova, a navíc je používáme mnohdy ještě špatně (viz "public relation"). Nekamenujte mne, vím, že jsem teď tématicky trošku mimo, je to přece server o autech.
4. 3. 2010 19:01
CHLAPI SOBĚ
Popravdě píšu, že jsem dojatý. Design Touarega považuji shodně (bravo kolega Falco) za dokonalou destilaci všeho, co má tato kategorie aut přinášet. Akcentuji o čtvrt tuny nižší váhu (ušetříš hmotnost komplet osádky), akcentuji vnější tvary dotažené k nekomplikované, přitom vnitřně hluboké vizuální dokonalosti, akcentuji vnitřek, který osloví, osloví svou ergonomií, jednoduchostí, funkčností. Zapolemizoval bych snad jen krátce s článkovým názorem, že snad postavení prémie dělá komplikovanost přístrojovky a větší počet čudlíků. Tohle vnímám zásadně jinak. Prémiová musí být ergonomie, prémiové musí bát materiály, a prémiové musí být... pocity. Nic z toho samozřejmě Touareg nepostrádá.

Pro mne je Touareg dopísmene krásným, neokázalým (velmi ceněná vlastnost) funkčním strojem, který svému majiteli přinese fantastické estetické a jízdní zážitky, a to jak na silnici, tak mimo ni (na přírodu v případě T nezapomínejme).

Dávám Touaregovi devět z deseti možných pomyslných silničních hvězd.

P.S. Auto pro chlapa. Jestli tedy víš, co slovo "chlap" znamená...

BRAVWO VOLKSWAGEN- PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Fullsize"
4. 3. 2010 21:36
Re: CHLAPI SOBĚ
...překvapivě tato třída vozů přitahuje ne málo žen, matek, které co by řidičky nacházejí u takových vozů přesně to, co jim od nás chlapů chybí, včetně schopnosti vyklopit až 3 integrované dětské sedačky...Sexuologové navíc tvrdí, že ženy tíhnoucí k vlastnictví těchto aut, mají neuvědomělý komplex z absence penisu... >:D Já osobně bych volil novýho Sharana a kéž by k němu šel doplatit podvozek jako má Touareg...
neregistrovaný "kubiii"
4. 3. 2010 21:56
Re: CHLAPI SOBĚ
Tak moje žena k tomuto druhu aut rozhodně netíhne, jednak jí to při parkování ještě moc nejde, takže centimetry navíc jsou jednoznačně mínus a jednak zcela jistě nepociťuje absenci penisu... >:-[] >:-[] >:-[]
4. 3. 2010 22:01
Re: CHLAPI SOBĚ
>:D Kolega fullsize je evidentne sexuálně... dezorientován... >:D
Pologothushareg
Kdo další na řadu?
Hm,kdopak manufakturní kabátky? že by povodí Mekongu?
Děkuji, již jsem zvracel! >:-[] >:D :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
5. 3. 2010 00:08
Re: Pologothushareg
Čo to tu trepeš? Akože mať jednotnú maku pre celú modelovú radu je niečo strašné a nevídané? Audi, Porsche, KIA, Ford... dalo by sa pokračovať, ale ty si zrejme na Ssang Yonga, tam je každý model strašidelne iný. >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
5. 3. 2010 08:06
Re: Pologothushareg
On je na rendliky. To je horsi, nez Ssang yong... >:D
6. 3. 2010 07:30
Co je to
premiová značkamezi "off redy"?Možná Nissan,Toyota,Rover,Hummer,Jeep,MB.Určit… ne co by off "autobusy" typu Q a VW-Porsche,X5 -7,určitě nový Turek vyjede hodně,ale je to stále jen VW.Možná by stálo za pokus vyzkoušet jeho -Turka jízdní vlastnosti v terénu s Pandou >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2010 07:31
Co je to
premiová značka mezi "off redy"?Možná Nissan,Toyota,Rover,Hummer,Jeep,MB.Určit… ne co by off "autobusy" typu Q a VW-Porsche,X5 -7,určitě nový Turek vyjede hodně,ale je to stále jen VW.Možná by stálo za pokus vyzkoušet jeho -Turka jízdní vlastnosti v terénu s Pandou >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 22:28
VW
Na novom VW Tuareg šetria plechom,ked sa dotknete karosérie prstami,tak tam ostanu velke preliaciny a plech sa nevrati spet.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud