Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Subaru Impreza s karoserií sedan a hatchback

Nová generace Imprezy, která už není jen dalším faceliftem, ale skutečně novým automobilem se měla představit až na autosalonu v New Yorku.
Zpět na článek
4. 4. 2007 09:51
neregistrovaný "Myr3c"
4. 4. 2007 10:40
neregistrovaný "King"
4. 4. 2007 11:31
neregistrovaný "OMG"
4. 4. 2007 17:50
neregistrovaný "sepo"
4. 4. 2007 09:52
neregistrovaný "Kraken"
4. 4. 2007 09:52
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 09:54
neregistrovaný "Odborník"
4. 4. 2007 10:01
neregistrovaný "pvd"
4. 4. 2007 10:02
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 10:04
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 10:29
anonym
4. 4. 2007 10:44
anonym
4. 4. 2007 10:54
anonym
5. 4. 2007 07:20
neregistrovaný "Lancer"
4. 4. 2007 10:49
anonym
4. 4. 2007 10:51
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:48
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:50
anonym
4. 4. 2007 10:52
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:55
anonym
4. 4. 2007 11:05
anonym
4. 4. 2007 10:33
neregistrovaný "abre"
4. 4. 2007 12:14
neregistrovaný "Martina"
4. 4. 2007 12:26
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 16:58
neregistrovaný "Martina"
6. 4. 2007 11:37
neregistrovaný "nervák"
4. 4. 2007 12:52
neregistrovaný "kkk"
4. 4. 2007 10:06
anonym
4. 4. 2007 10:28
4. 4. 2007 10:31
neregistrovaný "h"
4. 4. 2007 10:51
4. 4. 2007 12:06
neregistrovaný "Viper"
4. 4. 2007 17:25
neregistrovaný "Viper"
4. 4. 2007 23:30
neregistrovaný "rest"
5. 4. 2007 11:18
neregistrovaný "SPiderJ"
5. 4. 2007 15:04
neregistrovaný "jatko"
4. 4. 2007 11:15
anonym
4. 4. 2007 11:23
neregistrovaný "jahonzik"
4. 4. 2007 11:37
neregistrovaný "Mikaell"
4. 4. 2007 11:42
neregistrovaný "Shortař"
4. 4. 2007 12:11
anonym
4. 4. 2007 16:41
4. 4. 2007 12:11
neregistrovaný "vakuz"
5. 4. 2007 06:33
4. 4. 2007 12:21
neregistrovaný "ssstiiiiiii"
4. 4. 2007 12:30
neregistrovaný "Medik"
4. 4. 2007 12:52
neregistrovaný "spokojený"
4. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
4. 4. 2007 15:18
neregistrovaný "spokojený"
5. 4. 2007 15:06
neregistrovaný "jatko"
4. 4. 2007 12:53
4. 4. 2007 13:06
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 15:44
4. 4. 2007 15:45
4. 4. 2007 15:45
4. 4. 2007 13:37
neregistrovaný "james"
4. 4. 2007 13:39
4. 4. 2007 13:44
neregistrovaný "Reaper"
4. 4. 2007 13:51
neregistrovaný "Juha"
4. 4. 2007 14:35
neregistrovaný "MartinNL"
4. 4. 2007 14:36
neregistrovaný "Gorr GrimWolf"
4. 4. 2007 14:47
neregistrovaný "jahonzik"
4. 4. 2007 14:55
neregistrovaný "hnus"
4. 4. 2007 14:57
neregistrovaný "Drsoň"
4. 4. 2007 15:10
anonym
4. 4. 2007 15:13
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
4. 4. 2007 15:34
anonym
4. 4. 2007 15:43
4. 4. 2007 16:36
anonym
4. 4. 2007 18:10
neregistrovaný "GOLFII"
4. 4. 2007 19:27
neregistrovaný "Zdeny"
4. 4. 2007 19:34
neregistrovaný "Honzaaa"
4. 4. 2007 20:04
neregistrovaný "Well"
4. 4. 2007 21:04
anonym
4. 4. 2007 21:05
neregistrovaný "rop"
5. 4. 2007 00:57
neregistrovaný "rop"
5. 4. 2007 08:24
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 20:48
neregistrovaný "oldrt"
4. 4. 2007 20:50
neregistrovaný "Bořek"
4. 4. 2007 22:56
4. 4. 2007 23:12
neregistrovaný "JKK"
4. 4. 2007 23:49
anonym
5. 4. 2007 11:14
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 09:37
neregistrovaný "ALE"
5. 4. 2007 11:16
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 12:58
neregistrovaný "ALE"
5. 4. 2007 10:06
neregistrovaný "M.B"
5. 4. 2007 12:17
anonym
5. 4. 2007 13:05
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 16:39
neregistrovaný "lobo"
6. 4. 2007 19:59
neregistrovaný "ex"
17. 4. 2007 00:03
neregistrovaný "deus"
neregistrovaný "Myr3c"
4. 4. 2007 09:51
Krása
Sedan je krásny, konečne sa zlepšila kvalita interiéru...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King"
4. 4. 2007 10:40
Re: Krása
Je pravda, že sedan se světlým lakem, který potlačuje ten děsný chrom mezi maskou a světlomety, je o poznání povedenější, ale počkej, až ho uvidíš zezadu. Ty zadní lampy, to už si ani v Číně nelajsnou. :'-(
neregistrovaný "OMG"
4. 4. 2007 11:31
Re: Krása
Opravdu je to krásná HRUUUUUZZZA. Asi by soudruzi z japonska měli jezdit aspoŇ na blbý poznávačky EVROPY !!! aby viděli v čem se tady jezdí a tomu dělat konkurenty (teď samo nemyslím kvalitu ale design!!!) Nebo to vypadá že maj designéry z koreje...No není to tak hrozný ale už na první pohled to není subaru...Ale třeba se to fakt bude líp prodávat... :-O
neregistrovaný "sepo"
4. 4. 2007 17:50
Re: Krása
Hyundai .. chce sa mi plakat ... ja viem ze pri aute ako je STi nejde o krasu .. ale nesmie to byt doslova hrozne ... pozrite na ove EVO ... to je iny rozdiel ;-\
neregistrovaný "Kraken"
4. 4. 2007 09:52
Hmm
Boze mna sa ten hatchback nepaci.. hlavne ten predok 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 09:52
Design
Dizajn nebudem kritizovat, treba vidiet nazivo. Co sa tyka razvoru kolies tak to sa dalo cakat, impreza zaostavala v priestore od konkurentov o dost. Ved impreza nie je iba wrx a sti, takze urcite si prakticke hatchback kupi aj viac rodin.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
4. 4. 2007 09:54
Ajajaj!
No tak to je hodně špatný.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "pvd"
4. 4. 2007 10:01
Re: Ajajaj!
Máš pravdu...zlý smer si vybralo subaru, otras!
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 10:02
Re: Ajajaj!
Ty si pockaj radsej na fiat 600 >:-[]
neregistrovaný "Laci"
4. 4. 2007 10:04
Re: Ajajaj!
Sorry 500, no ale ty vies taka krabicka od sardiniek :-)
4. 4. 2007 10:05
NADĚJNÁ NEJISTOTA
Nadějná nejistota se tohle ráno změnila v mrazivou definitivu...
Rozbalit vlákno
35
4. 4. 2007 10:20
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Jestli mluvíš o mým včerejším příspěvku, tak ano. Musím uznat, Subaru se našlo. Má to jedinou chybyčku. Mě asi ztratí. :-(
4. 4. 2007 10:26
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
To chápu... :-)
anonym
4. 4. 2007 10:29
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
prodeje půjdou nahoru...prostě další mazda 3, golf nebo kia... ;-\
4. 4. 2007 10:39
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Mazda3? Víš, jak dlouho se vyrábí? a víš o tom, že do roka je tu nový Golf? Co to tu plácáš, vždyť tohle vypadá jak sedmiletá Nissan Almera... a teprve se zahřívaj lisy... Chápu, že ti spadla brada, ale chovej se důstojně a neplácej tu nesmysly o konkurenci.
anonym
4. 4. 2007 10:44
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Design je bohužel naprosto průměrný....stejně jako u těch aut, co máš na mysli. Já osobně myslím, že face-lift ho během dvou let nemine
Avatar - King
4. 4. 2007 10:48
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Myslím, že bude faceliftován ještě před příchodem do Evropy. Zejména co se toho chromu u masky a masky samotné týče. Chci tomu věřit. :-) I když s tím bačkorózním profilem a tuzingovýma zadníma lampama to nic nesvede. :-O
anonym
4. 4. 2007 10:54
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
no...já fakt nevím. Ten bačkorózní profil zůstane, s tím se nic nedá dělat, to bude prostě fakt...místo vzadu nad hlavou zase jednou vyhrálo ;-\ . Co se týká předku...trošku snahy a bylo by to o hodně lepší, myslím
4. 4. 2007 12:22
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Ty "bačkory" :-) tos trefil dokonale.
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 10:55
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Bohužel, s tím rozdílem, že sedmiletá almera se někomu může líbit... :'-(
4. 4. 2007 12:24
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Souhlas, já tím chtěl vyjádřit, že někdo tento design dělá sedmej rok a někdo s tím vyjede zítra...
neregistrovaný "Lancer"
5. 4. 2007 07:20
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Mne to primo nechutne pripomina stary Daewoo Lanos... Od Subaru bych tohle fakt necekal... ;-\ :no:
Avatar - King
4. 4. 2007 10:46
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Alessio, je mi smutno i za tebe. Myslím, že sportovní sedan má vypadat spíš nějak takhle [odkaz] ;-)
anonym
4. 4. 2007 10:49
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
:-) ;-)
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:51
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Já ani nevim,co je horší. Minimálně zvláštně vypadající STI v EU než nádherný nedovážející se CTR sedan. A sám jsem zvědav,jak bude vypadat finální STI s nějakym tim plastem okolo a kolama a tak. Ale sakra ten tapír v sedanu..... :yes:
Avatar - King
4. 4. 2007 10:56
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Nj, je to jako o tom vrabci a holubovi. :'-(
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 10:53
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
JE to mazel ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:48
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Alessio já se bojim,aby ten "unifikovaně šedý" design tomu autu spíš neuškodil. Jak už jsem psal pod B9,Subara byli vždy "tak trochu jiná" a to jak technikou,tak designem.Vždy tak trochu vybočovali z řady a mám dojem že i tim si získávali příznivce.Ale ted mi přijde,že na první pohled už nebudou vyčnívat z řady a to podle mě neni dobře.Ten sedan mi trochu připomíná civic sedan mixlej s city a hatchback?.... předek jak trochu přebouchaná Mazda 3 a od předních dveří dál smrsklá tribeca.A ta "zapadlá" kaplička na vzduch k mezichladiči... 8-s Nevim,nevim. Jsem z toho minimálně rozpačitý.
anonym
4. 4. 2007 10:50
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
no tak to jsou naprosto všichni, bohužel >:D . nevím, co tím soudruzi chtěli dokázat, ale impreza by neměla vypadat jako šedivá tuctovka
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:52
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
No právě a proto se trochu bojim o ty prodeje.
anonym
4. 4. 2007 10:55
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
určitě budou lepší než současné generace...
Avatar - King
4. 4. 2007 11:04
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Ale důvodem bude 5D karoserie, ne design. V Evropě se prostě prodávají a když bude i za slušnou cenu (což bude muset), úspěch se patrně dostaví.
anonym
4. 4. 2007 11:05
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
jistě, jistě...
neregistrovaný "abre"
4. 4. 2007 10:33
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Dnes mas bohuzel pravdu. Tohle uz ani AWD nezachrani. Jestli s timhle designem udelaji i novej outback, tak je se subaru amen. V dobe kdy uz dokonce i korejska KIA se naucila lisovat plechy tak aby po seskladani vypadaly jako auto, se subaru vraci do nejhorsi epochy korejskyho designu.
4. 4. 2007 10:39
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Souhlas.
neregistrovaný "Martina"
4. 4. 2007 12:14
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
hm... to je teda upadek ... este je naka nadeje, ze STI bude jina, ale ja uz tady neverim nicemu...kam ten svet speje... A este nas tady budou drazdit tim CTR...asi prestanu jist rejzi, rozpletu si copy, odlozim svuj mec a zanevru na ty ... sobecky... GTI, uz musime fakt na toho panaka...aspon zapit zal...urcite se ti "stary" STi(I) taky aspon trochu libilo.
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 12:26
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Jestli chceš uspořádat obřadního panáka za STI(i),tak se klidně přidám. :'-(
4. 4. 2007 12:36
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Na Subaru pohlížím dlouho odtažitě... s malou "mouimprezní" výjimkou... Píšeš to správně, kam ten svět spěje...
neregistrovaný "Martina"
4. 4. 2007 16:58
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Speje k tomu, ze se budu muset vydat tam, kde slunce vychazi...GTI a kdy uz budes mit dopsanou tu esej "Jak si pojedu pro Civinka TR v sedanu"?... uz to zacina bejt prudce aktualni...Pracujes na tom, ze jo??
4. 4. 2007 17:33
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Snažím se to vymyslet...
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 10:52
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Bohužel :-(
neregistrovaný "nervák"
6. 4. 2007 11:37
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Asi nikto z vás nechápe, že doterajšie slabé predaje Subaru ako takého viedli konštruktérov k, podľa môjho názoru, "záchrannému" modelu. Totižto, dnes sa tzv. odbornícky frajeri chcú predvádzať v Subaru, ale najradšej by za kvalitný boxer dali kórejskú cenu. Tak sa im o to Subaru teraz postaralo. K zvýšeniu predaja možno prispeje aj nový priestor v aute. Ak Subaru nezvýši predaje, možno už nebude v budúcnosti možnosť sa baviť o Subaru ako takom. (Tým nehovorím, že by ma nová Impreza zrovna zdvihla zo stoličky.) Potom ich kúpia kórejci alebo amíci a zbohom. Orientácia na širší trh musela zákonite priniesť negatíva v dizajne účelovo prispôsobenému priestoru a "vkusu" más. Športové povahy kašlú na veľkosť kabíny v druhom rade sedadiel a na objem kufra. Očakávajú ducha auta niekde inde ako v rodinnej pohode na cestách. ;-\
Avatar - Ghostyx
4. 4. 2007 12:15
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Tak to je otresne... :no: :no: :no: Exterierem navrat tak o 10 let zpatky... :-!
4. 4. 2007 12:37
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
Souhlas.
neregistrovaný "kkk"
4. 4. 2007 12:52
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
bohuzel musim uznat, ze mas dnes pravdu. ten hatch se mi zatim nijak extra nelibi, ale sedan jde. ale budu soufit, jak touvidim na vlastni oci. stara tribeca taky na fotkach nic moc, ale v realu nevypadala vubec spatne. jen se bojim, ze ze tohle bude ten styl subaru, o kterem jsi tu uz nekde psal. ten gril mi pripada dost podobny u imprezy, tribecy a koneckoncu trochu i u forestra...achjo subaru ;-\
4. 4. 2007 15:43
Re: NADĚJNÁ NEJISTOTA
jo, je to k pláči...
anonym
4. 4. 2007 10:06
bieda
Subaru mam rad ale toto... hm.. myslim ze trafili dost vedla ved to vyzera ako z dielne nejakej korejskej znacky...
ja osobne si neviem predstavit takuto imprezu konkurovat novemu Lanceru X .... Vy ano??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
4. 4. 2007 10:28
USA
Mne to jene pripomína americký dizajn. A tuším, že to hlavne tvarovali pre Ameriku. Pre Európu sú úplne mimo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "h"
4. 4. 2007 10:31
BMW 1
jednickove bmw slo prikladem...
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 10:48
I still haven't found what I'm looking for
I still haven't found what I'm looking for - to plati pre menezment a dizajnerov Subaru :no: proste stale si nevedia vytvorit vlastnu charakteristicku brand-identity. Po rozpacitej Tribece a nepodarenom facelifte dalsi uder na oko pre subaristov :'-( Pritom pred 3 rokmi pri nastupe krasneho Legacy som sa tesil ze Subaru konecne naslo svoju a pritazlivu tvar. Mylil som sa :-( Mozno Impreza sedan este ako tak zachranuje situaciu, ale hatchback je :no: nepodareny mix Lanosu, Rio I a BMW 1er :'-( A teraz uz len spominat na staru dobru Imprezu v blogu od Mr.GTIho :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 4. 2007 12:38
Re: I still haven't found what I'm looking for
:-) :yes:
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 10:51
DaihatSubaru
A sakra!tak oni to myslej vážně! :'-( Zepředu Almero323Daihatsu zezadu Pchjongjangský tunerův sen..Proč tohle musí dělat právě Impreze?! Zničit dalšího člena garáže snů?...koupit si Imprezu? do minulýho týdne sen spousty lidí, co znám.. Na podzim se všichni těšili, že tu bude schopný 4x4 hatchback pro dravou jízdu..A ted?! Ani kdyby mělo čtyřista koní a stálo 700tis! K čemu jsou pak výborné jízdní vlastnosti a požitek z jízdy, když Vás auto neláká k nasednutí svojí osobností už z venku? ;-) někomu to možná stačí, jsem však toho názoru,že bohužel minimálně 90% potencionálních zákazníků Subaru to stačit nebude... TOHLE rozhodně nikdy nebude IKONA ani ETALON... ;-) Sbohem Subaru, bylo jsi věrnou součástí mých myšlenek před spánkem o autě snů.. už nejsi :'-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Viper"
4. 4. 2007 12:06
Re: DaihatSubaru
vzpomen si na sva slova az budes cist ty srovnavaci testy, ve kterych subaru porazi konkurenci na hlavu. teda tam, kde mu to jde nejlip - ve sportovni jizde. nemusi se ti libit, ale budes ho respektovat. a libivost prijde casem... nebo s faceliftem :)
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 15:59
Re: DaihatSubaru
..bohužel, pokud něco neudělají s designem, budu respektovat maximálně ten výkon ve srovnávacích testech... ;-) ale řekni po pravdě...ty by sis koupil auto, který by se ti nelíbilo jenom proto jak jede? :-O pro mě auto hodný obdivu musí být obdivuhodný jako CELEK...ale třeba líbivost příjde už se zveřejněním STI.. ;-) naděje umírá poslední, snad s ní neumře i Impreza... :'-( :'-( :'-(
neregistrovaný "Viper"
4. 4. 2007 17:25
Re: DaihatSubaru
to mas jak s jinejma vecma v zivote. na prvni pohled te neupouta, pak se s ni svezes, zjistis jak je skvela a zacne se ti i libit. impreza nikdy nebyla krasavice. a ten sedan nevypada zas tak hrozne, neni tam fotka zezadu, ale v klasicky barevny kombinaci to bude ok.
neregistrovaný "rest"
4. 4. 2007 23:30
Re: DaihatSubaru
tomu sám neveríš :no: .... je to otrasné
neregistrovaný "SPiderJ"
5. 4. 2007 11:18
Re: DaihatSubaru
..mě se Impreza líbila, protože byla "jiná" (kromě scoobyho, ten byl i na mě moc) tohle auto ale vypadá jako děsnej mix, prostě už není "svá"...a navíc jakoby z Koreje...ten sedan není tak hroznej..ale pořád je divney a bez osobnosti, tu Impreza vždycky měla.. :-(
neregistrovaný "jatko"
5. 4. 2007 15:04
Re: DaihatSubaru
kašli na to. Pod tim divným kabátem bude skvělá technika, jako obvykle. A těch pár blbin jako lampy a gril se dají "vytunit" směrem k normálu. Taky se mi to nelíbí, ale ruku na srdce, které
ze současných aut je opravdu designově povedené? Moc jich nebude........ Mimochodem, pod tímhle výtvorem je podepsaný (z velké části EVROPSKÝ designér - maestro Zapatinas.
4. 4. 2007 11:13
Tak to nie je dobre...
...na dravca menom IMPREZA je to nejake prilis uhladene, snaziace sa vyhoviet vkusu vsetkych. Profil boku akoby si pozicali od BMW, v inom pohlade mi to trochu evokuje niektore crty Lexusu...neviem, Impreza nikdy nebola pekna, ale vzdy bola original, skvost nezavisly od zavedenych stylov. Toto je tak trosku zvezenie sa po prude, chyba tomu ta predchadzajuca divocina... ;-\
Rozbalit vlákno
3
anonym
4. 4. 2007 11:15
Re: Tak to nie je dobre...
:yes: :-(
4. 4. 2007 16:39
Re: Tak to nie je dobre...
Přesně, zalíbit všem a je z toho naprosto fádní auto. Nejhorší je ta vlna pod předními světly a maskou. To vůbec nekoresponduje se zbytkem auta. Za interiér pochvala, ten se aspoň někam posunul.
4. 4. 2007 16:43
Re: Tak to nie je dobre...
dobře jsi to vystihl :yes: ;-)
4. 4. 2007 11:15
Subaristům se podlamují kolena
Obvykle neopakuju to co už předemnou napsali jiní... ale tohle opravdu nemůže Subaru v EU projít :-( Takhle nějak si umím představit modernizované Daewoo Lanos na polské lince... :no: A sedan? Potěš koště, 10let starý Lancer zaujme víc :-( Ještě sprznit Legacy a Outback a máte to kluci komplet 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - da_b0mb
4. 4. 2007 11:24
Re: Subaristům se podlamují kolena
S tim Lanosem jsi to vystihnul...tohle hraje akorat do karet Mitsu...myslim,ze subaru udelalo fatalni krok mimo a Evo toho vyuzije...Ted mluvim o designu...jsem zvedavej na prodeje
4. 4. 2007 12:39
Re: Subaristům se podlamují kolena
Lanos... >:D trefa :yes:
neregistrovaný "jahonzik"
4. 4. 2007 11:23
Subaru vytre zrak
Tak me se nahodou ten sedan libi. Je to jasna Impreza hned na prvni pohled. V podobe hatchback neni nic moc, ale je jasny, ze lepsi hothatch neni. Da se cekat, ze zadny na tenhle hatch mit nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mikaell"
4. 4. 2007 11:37
Tak takovýhle Subaru už nechci....
Měli by si vzít inspiraci z Imprezy 2004 a oživit ji moderními prvky a ne tohle... Je to cesta zpátky do průměru...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shortař"
4. 4. 2007 11:42
Konec spekulací
GTI to vystihl naprosto přesně. Do dnešního dne se dalo aspoň doufat.
Rozbalit vlákno
2
anonym
4. 4. 2007 12:11
Zločin
U Subaru si měli uvědomit, že silueta Imprezy se pomaličku začínala stávat podobnou legendou, jako třeba Porsche 911. Tímto modelem ale legendu absolutně pohřbili...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vakuz"
4. 4. 2007 12:11
pohroma
To snad nemůže být pravda,to musí být nějaký opravdu hodně "přiblblý" vtip!!! Už je dávno po "Aprílu"!!!!!! Tohle prostě nemůže být nová Impreza,prostě nemůže! Jestli toto je nástupce legendární Imprezy,tak se všchny předchzí modely musejí otáčet hrůzou na vrakovištích!! Toto je začátek konce ikony zvané Impreza.Ten,kdo je zodpovědný za schválení projektu nové Imprezy,tak toho by měli bez slitování na hodinu vyhodit bez nároku na penzi. Brána závodu se před ním navždy uzavře a jeho jméno bude vymazáno z análů firmy s tím,že jenom zmínka jeho jména bude nemilosrdně trestána okamžitým vyhazovem.
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2007 06:33
Re: pohroma
Ty si iny tvrdas... :-|
neregistrovaný "ssstiiiiiii"
4. 4. 2007 12:21
Kalina
Jsem nevěděl, že Subaru licenčně vyrábí Ladu Kalinu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Medik"
4. 4. 2007 12:30
Smrt Imprezy
Těšil jsem se na novou Imprezu a tohle mne dorazilo. Zepředu a z boku to vypadá jako korejec a zezadu (světla) jako čínská hračka. Aspoň budu mít jednodušší výběr. Moje příští auto bude Mitsubishi Evo X.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
4. 4. 2007 12:52
Subaru bylo vždy odporné
Každá Impreza byla humus po stránce vzhledu a špička po stránce technické. Chcete-li zvýšit prodeje musíte se přizpůsobit většině. Většina žádá usedlý a nudný styl, který nijak nevybočí z davu, většina nejsou STImilci a milci modré metalízy. Nová Impreza se bude prodávat mnohem lépe než starší verze u Subaru to velmi dobře vědí :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
4. 4. 2007 14:20
Re: Subaru bylo vždy odporné
Buldog byl hezky (ale stejne jak "stara" B9 na druhy pohled) a imprezi predchozi? me se libi... at je to RB5, nebo P1, krasna byla:) dokonce i jak vymejsleli novy predky tak nebyla tak desna:) jsem rad ze na novou imprezu nemam... aspon me to tolik nese... ale stejne me to stve dost, pac subaru patri mezi me oblibene firmy.....
neregistrovaný "spokojený"
4. 4. 2007 15:18
Re: Subaru bylo vždy odporné
Někomu se starý styl mohl líbit, ale Subaru potřebuje nové zákazníky, více nových zákazníků, kterým se staré modely nelíbí, ale ocení ty nové usedlejší.
neregistrovaný "jatko"
5. 4. 2007 15:06
Re: Subaru bylo vždy odporné
1. generace byla o.k.
4. 4. 2007 12:53
CAUSA IMPREZA
Buďme upřímní - Impreza nebyla žádnou kráskou. Jenže, v tom právě tkvělo její kouzlo, její přitažlivost. Impreze totiž, byť malé auto, kašlala na okolí. A drze se každému kritikovi stavěla do světla a suveréně ho lákala k projížďce. Ano, nadupaná Impreza bylo drzé, chlapské, malé auto. Auto, které tvořilo mnohým styl života. Ten styl měl rozměr, byl o něčem. Byl o dravčí touze vyhrávat, pokořit soupeře. To, co spatřujeme nyní, je dokonalá rezignace na pokračování tohoto osobitého stylu. A co je vůbec nejhorší - svět do kterého tohle auto vstupuje, totiž svět evropských hatchbacků, ten je vizuálně úplně jinde, a to včetně aktuální japonské konkurence. Takže, do subklubu jedna prosba - pro příště, až budeš tvrdit, žes ostrej řízek, dacan v Impreze, nekonečnej rváč s orlím pohledem a kotníkama zbělenejma na volantu v plný tři, a ve všech čtyřech v driftu, nezapomínej dodávat, že máš Imprezu modelovýho roku, létapáně 2006 a mladší... protože jinak, by se ti mohlo stát, že ti to nebudou věřit ani děti z kolotočů na matějský. Když jsem na blogu psal "Modrej sen se čtyřmi slunci" netušil jsem, jak krutě pravdivá bude tahle věta za pár měsíců... Takže na paměť toho japonského drzka, ještě jednou - [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 13:06
Re: CAUSA IMPREZA
Sakra GTI,ty mě poslední dobou nějak dojímáš k slzám.Jen si nejsem jistej,jestli ty uslzený očí nemám už od spatření fotek.Napsal jsi to přesně.Auto,které kašlalo na okolí.
4. 4. 2007 13:10
Re: CAUSA IMPREZA
GTI :yes: Neue Impreza :no: :no: :no: Byl to můj trochu nereálný sen, který dnešního rána skončil :'-(
4. 4. 2007 13:33
Re: CAUSA IMPREZA
bravo Mr.GTI :yes: presne si vystihol charakter(bohuzial uz starej)Imprezy :'-( A ten blog by si mali precitat aj ludia z menezmentu Subaru
Avatar - nielblack
5. 4. 2007 02:47
Re: CAUSA IMPREZA
Skvěle napsaný. Bohužel s tou novou Imprezou pohřbili něco, co mě a ne jen mě bude hodně chybět. Už se nebudu otačet za "absolutním" autem, tet mám obavu abych si nové Imprezy vůbec všimnul. Dříve ,když jsem porovnával Imprezu a Evo tak nevím proč, ale pokaždé mělo pro mě trošku navrch Subaru. Nyní jasně vede nové Evo X. Jezdí přesně tak jak vypada a nan nic si nehraje. Nové Subaru teť může mít jízdní vlastnosti z říše snů, ale s tou vizáží to prohraje vždy. Prostě to už není pravé Subaru Impreza ale jak tu kdosi už napsal Lanoz. Sbohem Imprezo bude se mi stýskat ,snad možná jednou, někdy ...
Jinak GTI výborně napsný blog úplně jsem ji viděl tu modrou perlu jak se šlphá do těch kopců. Jen ten závěr no žádný Happy End ale řekl bych tvrdá ale pravdivá realita.
neregistrovaný "james"
4. 4. 2007 13:37
hatchback nebo sedan
Tohle prostě není impreza. A je jedno v jaké verzi se to má vyrábět. Ať je to třeba coupecabrio, ale s designem subaru a né tahle korea.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
4. 4. 2007 13:39
BOŽE!!!
To je takovej hnus! :no: Tohle neni Subaru :-O Né... :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reaper"
4. 4. 2007 13:44
Poslední hřebíček do rakve
Těšil sem se na souboj dvou věčných rivalů,Imprezy a Eva...Ale jak tak koukám,Subaru rozhodlo ještě před začátkem zápasu ;-\ >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Juha"
4. 4. 2007 13:51
Hatchback by nevadil
Jak třídy rostou do délky a na váze tak bylo otázkou času uřezat kufr, proč to ale není pořádná stylovka mi nejde do hlavy. Sti musí vypadat jako tygr. Do těhle aut na obrázku se hodí 1,5 diesel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MartinNL"
4. 4. 2007 14:35
Stirred not Shaken
Do šejkra dáš 1 diel Toyoty Avensis ročník 2000 (predná časť), 2 diely Mazdy 3 ročník 2004 a 2 diely Kie Ceed ročník 2006. Jemne premiešaš (POZOR: netrepať). Naleješ na ľad, aby prezreté ingrediencie zostali zakonzervované. Osviežiš tuzingovým sirupom a podávaš s ospravedlním „to podstatné je oku skryté“.
Inak jazdiť to može dobre .... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gorr GrimWolf"
4. 4. 2007 14:36
Impreza? Kde?
Impreza. Ta skončila. Tohle se jí podobá jenom jménem.

Jestli Subaru chtělo odlákat potencionální zákazníky ostré Imprezy, smekám. Povedlo. To auto není hezké, není ani souměrné. Nemá jednotný design.

Vždyť předek vypadá jako americká auta z poloviny devadesátých let. A zadek? Futuristické, ostré a nevkusné. Ten předek je přitom, pokud se to tak dá nazvat, uhlazený, kulatý...

Ne, to je vtip. Tohle si neumím představit na Rally. Ne, to ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jahonzik"
4. 4. 2007 14:47
KDO JE KRAL HOTHATCH
Tak frajeri, kdoze je kral hothatch?? No nevim, mame aspiranty jako BMW1, Focus ST, novy Punto Abarth a jini... Mozna s trochou soudnosti i Golf GTI, nebo R32 (to je ale 6ti valec, takze jina skupina). Subaru postavilo novy hothatch s vyrazem....."hää??...coze??....hahaha...… Jenze troufnu si rict, ze kazdymu s nich natrhne pr.... Mame tady novyho KRALE HOTHATCH
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
4. 4. 2007 16:03
Re: KDO JE KRAL HOTHATCH
malinko ti vypadlo CTR ;-) ale kdo by to počítal.. :-) nevim, jestli jim natrhne pr.., ale mě už natrhlo srdce svým designem..to mi stačí... :-(
neregistrovaný "hnus"
4. 4. 2007 14:55
otras
akoze sklamali ma tam v subaru dufam ze to ani nevyrobia take jak vyzera teraz sak je maximalne smiesneee
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
4. 4. 2007 14:57
Japonsko šmrncnuté Koreou?
První asociace... :-|
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 4. 2007 15:10
zbohom nadcasovy design
Som fanusikom subaru a vzdy som vravieval ze mat design ako impreza alebo porsche je zazrak. Auto skratka nestarne lebo aj fanusik len horko tazko trafi rok vyroby a moze sa kludne seknut o desat rokov. Okrem tejto straty sa mi novy design zda szenstely. Skratka zly krok subaru. :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
4. 4. 2007 15:13
je jednoduche to odsoudit
Vim že se to nehodi a vim že si budu proti řecit.. Ale dnes rano jsem videl na silnici "svou" malou damu jež nese jmeno Lotus Elise, ano byla to ta staricka z roku 96 možna 97. Proč to sem taham? Vzpomel jsem si na to když lotus v roce 95 odhalil pllast a tam stala.. ten jeji usmev... byla k sežraní... jen mela maly motor 1,8 co mel neco kolem 120k... pamatuju si jak sem ji musel hajit svym telem i když jsem vedel ze 120 je sakra malo.... jak se mi za to Eliska odvdecila? vsem nakopala prbel a to s usmevem pro ktery si me dostala... byla užasna, ale stejne ji hajim dodnes i když ma 160 (190 silnejsi) koni... A ted co tim chci rict? ze Impreza je přitažliva jak salam z Alberta vime vsichni jen nekdo si dokaze nalhavat ze se mu libi... ano nekomu se libi (taky mam rad veterany..), ale Subaboys muzem doufat ze jak je hnusna tak pojede (to jediny nam asi ted zbyva...) stejne jak elise ktery vypada jak hracka a jede jak drak.. tak tohle muže vypadat jak plecka a jet jak rychlovlak:))
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 4. 2007 15:34
Pri pohledu na Imprezu
..mi doslo, ze puvodni Tribeca je hezky auto.

Ale treba to nebude tak fatalni, prusvih je hlavne predek, a ten bude v Evrope jiny. Nadeje jeste zije, treba si vsechny tyhle reakce v Subaru prectou a neco jim dojde.
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 15:43
Fuha
Zamerom je asi moment prekvapenia niekde na semafore, a na klukatych cestach kde "Daewoolet Lanos" s Tesco tuzingom natrhne * vacsine aut :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GOLFII"
4. 4. 2007 18:10
zlátanina!!!
zlátali dokopy dizajn niekoľkých áut /jasné že aj BMW 1/ a je z toho dizajnová kopa hnijíka!! Strašné myslím, že nová Impreza kontra nové Evo 0:100!!! Nechápem to ako sa môže značka s takopu kultúrou tak zhovadiť!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeny"
4. 4. 2007 19:27
Tribeca
Snad tomu udělají stejně rychle facelift jako u Tribecy :-) jinak nová impreza :no:
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 19:32
Tak tentokrat Lancer!
Nie je to tak davno, co na auto.cz prebehla diskusia na tému Lancer alebo Impreza. Bol som za imprezu. Teraz to na plnej ciare vyhrava Lancer. Ten siel dopredu a Impreza niekam do PRDL. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honzaaa"
4. 4. 2007 19:34
WRX STi nechat jaka je
Hezké jako hatchback pro ženskou ale wrx sti takhle vypadat nemůže, snad ani nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Well"
4. 4. 2007 20:04
Asi jsem divnej,
ale to auto je určitě nejpohlednější Impreza co tu zatím byla. Hatch mě svou zádí hodně připomíná SUV od Lexe a decentní šat oběma verzím docela sluší. BMW jedna vypadá taky jako podobná bačkora a nikomu to nevadí. Chrom na přídi? Koukněte se na Passat. Jsem rád, že zmizelo z kufru STi to žehlící prkno. Konečně vypadá Impreza jako auto :yes: .
Rozbalit vlákno
5
anonym
4. 4. 2007 21:04
Re: Asi jsem divnej,
s BMW 1 bych to vůbec nesrovnával, to má svoje kouzlo, nezaměnitelný charisma a i když se to na první pohled nezdá, vypadá vlastně geniálně a má až neskutečnou schopnost neomrzet a neokoukat se. Tohle je ale na můj vkus akorát geniální balast.. Jak moh tohle Zapatinas dopustit (teda nevim, jestli tam ještě pořád je).. Člověk, kterej má za sebou auta jako Fiat Barchetta, BMW Z8, Alfa 147.. Navíc koncept B5 se zdál bejt zajímavou předzvěstí, bohužel šli evidentně úplně jinym směrem..
neregistrovaný "rop"
4. 4. 2007 21:05
Re: Asi jsem divnej,
sem se zapoměl podepsat..
4. 4. 2007 22:31
Re: Asi jsem divnej,
Welle, sakra... jak můžeš při pohledu na tohle vůbec zmiňovat designovej klenot, BMW 1. Nemusí se ti líbit, ale je to taková porce dokonalosti a sportovního stylu v romto segmentu, že zmíňka v aktuální souvislosti je než rouhání se. Někdo tu nahoře trefně napsal, že je to Korea z před 10 léty. A to sedí. Jestliže chtělo Subaru vstoupit do světa hatchbacků, pak si to mělo nechat udělat v Itálii, aby to mělo šmrnc. Takhle tu přece nemá vůbec šanci. Zejtra vyjede Bravo a za chvíli novej Golf... Imprezu překonává i letitá Almera...
neregistrovaný "rop"
5. 4. 2007 00:57
Re: Asi jsem divnej,
tak tak..
neregistrovaný "Donald"
5. 4. 2007 08:24
Re: Asi jsem divnej,
Otázka zní,jestli by měla zád impezy připomínat SUV od Lexe a když má chrom na přídi passat,tak i impreza.... Sakra Well,vždyt to jsou uplně jiný auta.
neregistrovaný "oldrt"
4. 4. 2007 20:48
snad nebude tak zle...
mel jsem moznost si nejakou dobu zaradit s sti upravenou od prodrive (myslim, ze p1) a byl jsem vzdy rad, ze ta sila (=pro me krasa)je ukryta za ekl designem... no tak ted je to tupl! ale juknete se sem, snad nebude tak zle... www.scoobyblog.com/2008-impreza/
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bořek"
4. 4. 2007 20:50
..
Je to hruza....starý subárko bylo a je starý subárko..dyt tohle je už od pohledu dělaný šikmejma vočima... Až tohle bude Sti tak se na to podívám a sem si jistej, že to nebude nic pěknýho.. :-(
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 22:11
FUJ HNUS!!!
Hnus!!! Nic v zlom, ale subaru ma cim dalej horsi design...kde to ma designovo na dake EVO X? Fuj, este raz hnus!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
4. 4. 2007 22:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JKK"
4. 4. 2007 23:12
Mnoho kriku pre nič
Chlapci, kľud. Je to tak trochu zlepenec - ale zvyknete si. Čelné sklo a celá kabína v nepomere k prednej časti, zbytočne vysunutý predný nárazník - to je ta Kórea pred 10 rokmi. Ale - predok drží líniu "orlích očí " Legacy po faceliftu a pridáva agresívný "zobák"
v prednej mriežke. Stačí trochu zvačšiť prelis kapoty, pridať jej tak na agresivite - a nový predok Legacy je tu. Agresívny, svojský, ale zaujímavejší, než ten dnešný. Ďalej - kolesá. Nepomer medzi nimi a hmotou kabíny, respektíve naopak. Tam je hlavný problém. To totiž žiadny kozmetická úprava nezmení. To je to, čo nám bráni vidieť orla z natiahnutým krkom nad obeťou.

PS.: Ale vždy lepšie než Fábia RS
PPS.: Alessio sa dlho neozval. Dúfam, že sa nešiel obesiť. Depka je sviňa. >:D >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
4. 4. 2007 23:49
Re: Mnoho kriku pre nič
nebój...akcie nemám a krásných a zajímavých aut je pořád na světě dost. Mrzí mě to, ale asi potřebují dostat přes čumák...dávám faceliftu rok, maximálně dva >:D
5. 4. 2007 08:57
Re: Mnoho kriku pre nič
:yes: >:D Subaru to poser. a tebe si pořád dobírají...
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 11:14
Re: Mnoho kriku pre nič
Mám ale obavu, že facelift to nevyrieši. Je to v proporciách. Navyše - kto vie, ako sa vyberal defintívny tvar z návrhov. Zišla sa rada starších FHI a rozhodla? U japoncov by som sa nedivil.
neregistrovaný "ALE"
5. 4. 2007 09:37
Legenda zomrela
Hrozne ma to mrzi, ale musim povedat, ze tato nova impreza sa fakt nepodarila, nevyzera vobec sportovo :-( . Myslim, ze nova Impreza aj tak nakoniec skonci ako Tribeca. Subaru nebude mat ocakavany predaj a bude musiet zmenit dizajn, tak rapidne ako to spravil na Tribece. Dufam, ze to bude cim skor ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 11:16
Re: Legenda zomrela
Tribeca facelift? Z malého ho*na do veľkého.
neregistrovaný "ALE"
5. 4. 2007 12:58
Re: Legenda zomrela
nepovedal som, ze sa mi ten facelift paci, ale dufam, ze Imprezu dako radikalne zmenia co najskor ;-)
neregistrovaný "M.B"
5. 4. 2007 10:06
fůůůůj
to je humus >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 4. 2007 12:17
japonska pomsta
Mam momentalne Imprezu WRX z roku 2005 (posledna z 2.0L >:D ) a musim konstatovat ze si ju asi necham az do roku 2025.

:no: to je pomsta za Hirosimu a Nagasaki :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JKK"
5. 4. 2007 13:05
Re: japonska pomsta
Myslím, že až taká bomba to fakt nie je. >:-[]
neregistrovaný "ex"
6. 4. 2007 19:59
impreza
:no: tak toto je uder pod pas!!!!s tymto chcu jazdit relly :'-( tuneri budu mat co robit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deus"
17. 4. 2007 00:03
katastrofa
najskor som si myslel, že rusi faceliftovali LADU KALINU,a že v tom má prsty disingové centrum HO-CHI-MIN. Nastastie sedan bez tých trapnych chromov a v rýchlosti 255 km/h celkom úúúúúúúúújde.
Rozbalit vlákno
0