Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Posuvné dveře jsou u užitkového auta přežitek. Nesebereme přeci řemeslníkovi tu radost s neustálým otvíráním a zavíráním dveří. Jezdí to snad jako Ferrari. Hlavně asi s tím 1,2. Zcela to boří mýty o praktickém užitkovém voze. Kdo by taky požadoval velkou ložnou plochu. Atd. Nepřeháníte to trochu s tou servilností? ;-\
0
Souhlasím s Tebou, tahle redakce tady sází jednu komerční perlu za druhou ( vypovídací hodnota článků tím pádem = 0 ). Nejvíc mě rozesmála věta " raději si pořídíte auto, které si na nic nehraje. Třeba novou Škodu Praktik " >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
0
Z nouze cnost...
0
Je snadné chytat za slova - přece je v článku napsáno, že to není praktické (ty boční dveře), tak co tu mečíš. Stejně tak ses chytil nejslabší motorizace 1,2 (psali, že měli 1,4 TDI) - opět z tvé strany neobjektivní. Kalsická diskuse od anonyma.
0
a beznemu uzivateli dodavek postaci 500 kg nosnost, dyt si muze poridit kouli a tahat vse na voziku, k cemu je jiz pocatecni motorizace dostatecna >😁 a bocni dvere jsou v pohode, protoze si prece nebude kazit takovy skvely vuz nakladanim nejakeho velkeho a tezkeho materialu :-!
CrazyJester
Nevim nevim o tech tolerantnich paragrafech...tolerantni by byli, kdyby nebylo treba klitky vzadu a stavby typu kombi/suv/atd...nebo manazer prepravujici jenom notas a papiry nepracuje?
Keby nebola moznost nakupovat uzitkace bez dane, nebolo by potrebne umelo vytvárat "uzitkove" verzie aut. Preco sakra si ja na nove vyrobne zariadenie musim poctivo zarabat a vedla stojacej spedicnej firme na auta prispieva stat? 😒
Proč by neměla být možnost kupovat užitkáče bez daně?? Už to, že u aut, narozdíl od všech ostatních věcí, je to omezený, není normální. Spíš by měla být možnost odpočtu DPH na VEŠKERÝ auta sloužící k PODNIKÁNÍ.
Takže si pak třeba někdo kdo tahá těžký trámy jen tak omylem bude moct pořídit Audi A8 bez DPH jee to je hezký... Si pak asi taky založim živnostenskej list a koupim si auto bez daně - přece ho budu mít k podnikání nee 😉... Odpisama budu furt ve ztrátě a to si pak budu žít a jezdit
CrazyJester
musim konstatovat, ze tenhle 'look' roomsteru podle meho pristane mnohem vic nez jeho osobni verze. Je cistsi a ty okenni nasilnosi uz nejsou tak videt, zato ale se predni a bocni skla jevi tady jako moc povedene, a ta bila mu fakt pristane. :yes: :yes:
Souhlasím - jako užitkové auto do firmy čupr.
Do firmy možná, ale jako užitkové?? No nevím nevím. Auto, kerý má nakládací hranu výš, než podlahu, a do kerýho vstupem nepronde ani europaleta požadavky na užitkovost v tomto směru asi moc plnit nebude! ;-\
Nevozi kazdy europalety...postakom a predavacom pizze urcite vyhovovat bude.
Víš já zrovna ted stojim před nákupem několika aut této kategorie. Mám ještě tři feldy pickup a ty už jsou vážně k.o. Ale nevim jaké jiné auto by vydrželo co ony, to zas čest :yes: Na to mám dodávky. Ale stejně bych to nekoupil, za stejné peníze máš jinde lepší auto. Samozřejmě bych nikdy neuvažoval o htp, protože to neuveze nic, i kdyby se to do auta vešlo. Roomster má smysl jako N1, tam je mnohem pohodlnější než konkurence. V plechu na ni ale nestačí.
Souhlas s ownerem, to auto nemá boční posuvné dveře, nakládací hrana je vysoká a cokoli těžkýho naložit je opravdu "radost", zadní dveře jsou výklopné nahoru - nejde nakládat ještěrkou a ložna plocha je malá. Říct chlapum ve firmě, že jim to dám místo jejich Berling tak mě asi umlátěj heverem. Pokud chcete hodnotit užitkový auta pár dní je zkuste používat k práci, např. stavební práce, instalatéři, rozvoz elektro.Beru Vaše hodnocení tak, že vychází z praktické nezkušenosti, protože jinak bych musel AUTO.cz začít považovat za server píšící na objednávku a to bych nerad. Jinak Roomster je celkem povedené auto, ale tato verze nemá s užitkovým vozem nic společného.
GTI
Dokonalej, rytmickej textík. Velmi nadstavbová přirovnání, velmi vybalancovaná objektivita. Škoda tímhle praktickým praktikem velmi zaujme. Ovšem, Škoda jaksi podcenila některé diskutéry... vždyť oni rohlíky po sídlišti rozváží zásadně v Rang Roveru. Pravdou ovšem je, že ti, co se živí tím rozvážením a obdobnou prací, ti Roomstera v této variaci jistě vítají. Auto, s vizáží malého, praktického, moderního klenotu za pár šlupek... co víc si malej živnostník má přát. BRAVO TEXT, BRAVO ŠKODA :yes:
Teda GTI, to ne. Já proti roomsteru nic nemám, osobní se mi dokonce v některých barvách i líbí / s tou skleněnou střechou / , ale tahle verze je jen pro ultramilovníky značky. Berlingo, Doblo, Combo a dokonce i příšerný Kango jsou ve všem co dodávka potřebuje o třídu lepší. Dokonce i Logan van bych zařadil výš, i bez ohledu na to že je levnější. Tenhle praktik je totálně nepraktickej, klukum bych to nikdy nekoupil. Je malej, v základu strašnej motor / zkus ho naložit / a ty dveře.... :no:
Petře, Roomster praktik je přece malej pomocník pro malého živnostníka. Dva lidi dopředu a naložit jednu štětku (myslím jako na malování) a vyrazit. Tak jako nám byl milý Citroen C15 (tuším to píšu správně), vejde tu do dějin i Roomster.
No a na to zrovna je lepší to berlingo a doblo. Mít to i pro rodinu v N1 jdu asi do roomstra, ale dodávka to ne. Začínal jsem s formanem van, tak vim jak jsou na prd normální dveře. Chce to jednoduché auto, i interier. Pro snadnou udržbu. Třeba u feldy byl v osobáku interier dobrej, ale u pickupu za chvilku zničený. Kluci jezdí v monterkách, ani se neopráší. Neni to přece jejich, že jo. Když je neseřveš auto neukliděj. V tom má roomster chybu-paradoxně je moc "luxusní".
Tohle chápu. Vedle toho tu jezdí ty 206 v obdobné úpravě - rozvoz květin, jídla a tak, a na to myslím, je Room velmi vhodný.
A s C15 nesrovnávej, to bylo a furt je genialní auto. V našich podmínkách trochu felda pickup, jinak bez konkurence.
No, ale plnil tam to, co tu může plnit Roomster.
To může i logan. Mimochodem, viděl jsem ho ted ve fialové metalíze a vypadalo to dobře. Teda ten osobní kombik.
Také jsem ho viděl a velmi to cením. No, takže i Logan tu bude "praktikem."
Gti, to auto má nakládací hranu a zkus si někdy naložit sám bednu co má 20 kilo do takového auta. Prostě to nejde jí položit na kraj a zasunou po podlaze dál. To fakt není bravo.
Já myslím, že my, co máme IQ přes 20, sme pochopili, že to GTI myslel velice, ale velice ironicky. 😉
My, kdo máme IQ přes 40, si tím zase nejsme až tak jisti 😉
Když odhlédnu od nepraktičnosti toho vozu, což tu už rozebrali jiní, docela mě zarazil ten autorův pokus o "češtinu trochu jinak" - pár příkladů (v závorce modifikováno do běžné češtiny):
- náš vůz si skoro nikdo nevšímá (našeho vozu...)
- nepřichází do úvahy (v úvahu)
- užitný vůz (místo užitkový)
Našlo by se toho jistě víc, ale tyhle kousky praští do oka na první pohled.
Když odhlédnu od nepraktičnosti toho vozu, což tu už rozebrali jiní, docela mě zarazil ten autorův pokus o "češtinu trochu jinak" - pár příkladů (v závorce modifikováno do běžné češtiny):
- náš vůz si skoro nikdo nevšímá (našeho vozu...)
- nepřichází do úvahy (v úvahu)
- užitný vůz (místo užitkový)
Našlo by se toho jistě víc, ale tyhle kousky praští do oka na první pohled.
Teď nerozumím. Koukal jsem na snímky, má to rovné dno, došmejkám bednu na kraj a zasunu... Jak mají tohle vyřešeno u konkurence?
Proti už zde spomenutým typům včetně Logana MCV je tohle auto paskvil. Bohužel ty jseš tak zahlěděněj do výrobků VW Group že jsi z toho úplnej magor.
Citroen Berlingo,¨Peugeot boxer- vezmu paletu , naložím Destou a jedu.Pro vlezdo***isty v redakci: jděte do *! :no:
Ak uzitkove tak ford tourneo, akurat tie posuvne dvere su vazne "zbytocneeeee" >😁 Ale ak mam porovnat romster a daciu tak nechapem naco ten romster vobec robili >😒] :no:
praktik je tak trochu levobocek roomsteru. je tu evidentni, ze primarni byl osobak a tenhle passenger derived van tu je jen proto, ze odebrat sedadla a zaplechovat zadni okna neni zas tak tezke. presne takhle to probehlo i s fabii praktik sveho casu... tohle auto je urcene pro fanousky znacky ve sfere sluzeb 😄 znamena to ovsem dobrou zpravu pro majitele osobniho roomstera - mate skutecny osobak a ne jen dodavku se zadni lavici a sklem kolem dokola jako soused s berlingem (doblem, kangem atd.) Kdo si se vsemi vyse jmenovanymi auty strihne napr. losi test, pochopi...
presne tak😉 ja se jen smeju majitelum Berlinga nebo Partnera: kamarad me nechal svezt jejich exemplarem Berlinga a vskutku musim konstatovat, ze toto auto je v prvni rade nakladni a ma "hlavne" velky nakladaci prostor. Co se tyce zbytku, nevim co si o tehle francouzske produkci mam myslet, ale aby auto po pouhych 150 Tkm a 2,5 letech stari vypadalo a chovalo se jako 40 let stary OT-cko, ty VELKY posuvny dvere, jak tu nekdo zminuje, ze nesly otevirat, razeni, zpracovani atd. atd. jednoduse nefungovalo, tak nevim co si myslet. Snad jen, ze radeji nejaky mensi, ale kvalitnejsi auto. Takze vse je relativni😉)) I tenhle Roomster Praktik, kterej si svoje zakazniky bezpochyby najde, i kdyz zrovna nebude mainstream.
No nemůžu s tebou suhlasit, berlingo mám už 10 let a bez jediný závady, natočeno pře 300 Tkm Určitě záleží na způsobu zacházení
RS
pokračuje. Anonymové nadávají a nadávají... Že se pánové nespojíte a neuděláte nejlepší redakci planety? 8-s A teď krátce k věci: Nakládací hrana mě celkem u toho auta mrzí, i když je celkem jednoduše vyřešena možností zvednutí podlahy, čímž hrana zmizí. Jinak vztekat se nad zaplechovanou Fiestou, že do ní ještěrkou nelze naložit slona na europaletě, mi přijde krapet úsměvné 😉
To ovšem nemění nic na tom že roomster v čistě užitková variantě je těžce za konkurencí co se týká praktičnosti. Možná má dva vaky, abs, lepší jízdní vlastnosti a pohodlnější sedadla, ale nic z toho tě nezajímá když kupuješ auto pro zaměstnance do firmy.
Je to otázka vkusu a priorit, nic víc. Doblo family není přímým konkurentem, je to "špinavý" dříč... Když je Roomster tak strašně nepraktický a nikomu se nehodí, tak v tom případě nechápu proč tady každý druhý vozí pizzu Felicií Combi a vrtačku tahá z Fabie Praktik. Stejně je na tom v cizině Astra Caravan nebo Focus Combi Celoplech.
Neznám nikoho kdo by používal fabii praktik. Ale dostal jsi mě, mám ve firmě astru van😄 Jenže když už z toho udělali užitkáč tak i srovnávám s užitkáčema za stejné peníze. A tam prohrává.... Ovšem v N1 nebo osobní je to opačně. Paradoxně je jednodušší interier dobla a ten strašnej potah sedadel ve třídě užitkáčů výhodou. Víc vydrží.
V pořádku, taky to není auto určené pro kominíky. Tam pasuje právě ono "špinavé" Doblo, Berlingo atd. Záleží také samozřejmě na penězích... osobně bych Roomster Praktik taky nepreferoval, u nás je Roomster Style N1, sklopené zadní sedačky a není sebemenší problém, prostoru víc než je nutné. Výtku bych měl k dálkovému centrálnímu zamykání, které se na rozvoz zboží příliš nehodí. Po 4 měsících provozu došly baterky 😉
Já mám elektromontážní firmu, takže těžké kabely, sádra, bordel.... Sám bych si ze své firmy auto po leasingu nekoupil. Zatim mám jedno berlingo a to se pere statečně. Ta astra je nesmrtelná, jezdí jen na výměny oleje tak. Transportery tdi docela drahej provoz, ale zas dělník. Jo a pak ty feldy - ty asi nahradí logan van. Problem je že cokoliv koupíš tak zaměstnanci zničí. Ani Hummer by to nevydržel.
Jj znám moc dobře. Kousek podemnou je servis, vyměnili rozpadlého Transita (děsivý, ale držák!!) za fungl nového Jumpera. Ten zaměstnanci jen tak nezničí, protože stojí pořád v servisu 😉
Jinak zkus Cee´d... ten má 7 let záruky >😁
Jinak zkus Cee´d... ten má 7 let záruky >😁
Nemozem povedat, ze by sa mi Roomster pacil, ani ze by ma na nom cokolvek nadchlo, prave naopak, je to pomyleny produkt, ktory v tych proporciach ake ma snad nemal radsej ani vzniknut. Ale na druhej strane, vazeni, vysvetli mi niekto, PRECO by mal Roomster konkurovat autam ako su Berlingo, Kangoo, Tourneo alebo Doblo? Ved to su original uzitkace, ktore vyrobcovia ponukaju aj v "civilnejsej" verzii ako osobaky. Roomster je koncipovany uplne opacne. osobne auto, ktoremu zaplechovali okna a spravili z neho uzitkacik. Presne to vystihol RS, je to konkurent pre podobne koncipovanu Fiestu a podobne vozitka. Rozvoz rannych novin, pizze, kvetov. Maly zivnostnik, co si v nom vozi trochu naradia a par ND, nakupca, co chodi zhanat kancelarske potreby, spojovaci material alebo vozi 20 obedov pre malu firmu. Takze svojich zakaznikov si podla mna urcite najde a nehra sa na to, co nie je. Niekoho mozno provokuje vysoka strecha a velka vnutorna vyska nakladneho priestoru, ale snad kvoli uzitkacu nebudu znizovat strechu...? A nejaky reklamny argument sa tiez zide, nie?
Překvapen 😉 :yes: Mimoto zdají se vám ty zadní dveře zaplechované? Mě teda přijde, že je tam zevnitř sklo.
Ja som niekde napisal ze su zaplechovane dvere? Napisal som zaplechovane okna....a tie zaplechovane su, aj ked nie vsetky...Mimochodom, kamos, nevykaj mi. Taky stary este nie som. 😉
To bych si nedovolil ti vykat >😒] Ptal jsem se všeobecně, ne konkrétně na tebe 😉 Koukám na fotky znova a jako plech mi to teda nepřijde (zadní boční dveře, okna)
Aha, pouze okno za C sloupkem je plech. Měl jsem zato, budou i dveře 😉
No, ked tak pozeram na tie fotky, mozno aj vo dverach je plech...sice to vyzera, akoby tam bolo aj gumene tesnenie, ale neviem...mam pocit, ze na uatach uz je mozne vsetko, aj nezmyselna kombinacia plech-tesnenie... 😐
Pre malych podnikatelov dobre (radsej ako Kangoo), ale typicka Skoda. Pre ludi nic neurobi, hlavne ide o to aby boli nizke naklady na vyrobu, ktore sa ale neodrazia v konecnej cene pre spotrebitela. Tie plechove okna so zadnymi dverami to je otras. Celkovo to vyzera ako prestavba amatera v garazi.
Nevěřím, že to vyrábějí, dělaj to kvůli nám abychom měli co psát do diskuze.Nevím jaká je prodejnost Roomsterů,ale moc jich nejezdí a proč by tohle mělo?
GTI
Kams dal lupy kemo? Čučíš na bednu a šilháš bulvy, či co? Jak malé, co malé? Roomster je sajtna, jak kašna ve štatlu. Kapiš? Zejtra nahoď sitznu i s pardálem na betelnů šalinu a hópsni do kvelbu s Roomsterem. Voblízneš chroupáky i s mandlema. Roomster, kemo, to je těžké king. Salut :yes:
Obvykle nikam do fora nepíšu, ale teď musím. Jsem servisák na kopírky a tiskárny. Tohle auto v žádném případě NE!!!! A to pro vysokou nakládací hranu!!!! Víc než 10let dělám tuhle práci a nedám dopustit na nové Berlingo, ale o to nejde. Pro nás jen auto bez hrany!!!
Myslím, že si pár zákazníků u nás i jinde najde to má škoda dobře spočítané. Pro spoustu škodovkářů podnikatelů asi splněný sen. Jen si myslím, že kolem toho nemusí být takový rozruch a tvrdit o tom, že je to nějaké bezkonkurenční a takřka nejpraktičtější užitkové auto na trhu. Protože u aut této třídy jde hlavně o poměr cena versus užitná hodnota. A tady to konkurence dělá lépe. A upozornuji, že nemám nic proti škodě.
GTI
Opět klasika - švorcák tu ječí zpoza tyče v metru, že to chce Range v úpravě sport na N1, pak se rohlíky rozvážej jedna radost. Údajně Roomsteru chybí šoupačky a pojízdný schody, to je asi nějakej psychickej blok z podchodu na Můstku. No, jinak je jasné, že Škoda udělala auto, které půjde na dračku. Velmi cením pohled kolegy, že jsou dodávky na "špinavou" a "čistou" práci. Roomster je malé, praktické autíčko na městké podnikání, řádově přeskakující svou konkurenci. Naštěstí tu nebudeme vídat Fabie v úpravě "težkotonážní sklápěčka", tak, jako je tomu v případě 206, fiesty či podobných aut. Za tohle náleží Škodě velké BRAVO :yes:
Blbost kamo, jedna velka blbost je to, co pises. Roomster nepreskakuje konkurenciu absolutne v nicom, nie dokonca radovo. Jedine, v com je iny ako konkurencia, je ta mizerna vnutorna sirka kabiny a vyssia strecha - ktoru vzhladom na urcenie auta aj tak nikto nevyuzije. To je cele. Ziadne zvlastne prednosti nema. Konfekcia.
Uvidíš za čas, jestli tu budou jezdit 207ky se zabarvenými bočními okénky, či tihle roomstři... Já sázím na Roomstera.
To je mozne, ale nie preto, ze by bol lepsi, ale preto, ze je to domaca znacka, u ktorej sa o.i. nejak tak automaticky predpoklada lacnejsi a lepsi servis. Ja mam Roomstera vyskusaneho a poviem pravdu, aj keby som ho vyhral, tak by som sa ho snazil co najskor zbavit.
Nejlepší užitkový vůz v této kategorii je jistě Peugeot Partner. Ten kdo si bude kupovat takové to auto, tak mu nebude tolik záležet na tom, že jestli je to český vůz, ale bude se mu jednat o cenu a nákladový prostor. A v tom jasně vede Peugeot Partner. S objemem 3000 litrů je jasně nejlepší volbou. Cena začíná na 339 000,-. Já bych neváhal. Sám mám Partnera a nemůžu s ním maximálně spokojen.
No Doblo je rozhodně větší, Kangoo je zase větší (praktičtější) co se týká naložení přepravek (autosalon několik let zpátky). Každý bude spokojen s tím, co má. A cena 339 000 Kč v základu je dosti velká ve srovnání se stejně starou konkurencí - mrkni na ceníky 😉
žádné normální kombi (Ford, Opel + desítky dalších) nemá vysokou nakládací hranu - jen ty koncernové.... A teď už jí mají i koncernové "dodávky"....... :no:
My jsme tento vůz také testovali a musím říct, že toto auto je naprosto bezkonkurenční naložili jsme do něj pět europalet. Co na tom, že roomster má vysokou nákladovou hranu. A těch pět palet bylo plných a i s 1,2 jsme na dálnici nijak výrazně nebrzdili provoz. Prostě klobouk dolů.
Tato škodovka je nejmenší co se týká nákladového prostoru - Doblo, Partner, Corsa Combo, Berlingo, Kangoo, Conect a Caddy jsou o 1000 l větší auta!!!! Uvědomte si to. Roomster je z nich nejnovější, tak ho chvalte za jiné klady, ale nesrovnávejte hrušky s jabkama >😒] Je to prostě na půl užitkáč, všechny shora vyjmenované jsou vyráběny jako užitkové, jen Roomster byl opět vytvořen z klasického osobáku a tím musí rozhodně trpět - boční posuvné dveře atd.
tak je to umění vydat ještě hnusnější verzi už tak hnusnýho auta... ten 30% podíl porsche ten státní podnik očividně nevytrhne...
To auto je na totálně nepraktické a na prd, buď Berlingo, přinejhorším Logan kombi.
...jinak Škodovácké motory, už ani nebudu komentovat >😁
...jinak Škodovácké motory, už ani nebudu komentovat >😁
.. a ked si ho skusal na okruhu v podmienkach zhoršenej priľnavosti, tak v 20km/h sa točil ako vykastrovany kohut okolo sliepok.