Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Praktik na českém trhu za 249.900,-Kč bez DPH

26 komentářů

Tak nevím, ale na to že polovina auta jsou jen plechy (když má sloužit jako dodávka), je to cena dost vysoká! A ten světlý interier je pro účely tohoto auta naprosto praktický... :no:
Jinak se v úzkých prostorech špatně vykládá. zvlášť kurýrní služby a drobní podnikatelé, kam je to auto cíleno, tohle otvírání dveří „ocení“ A obávám se, že ta 1,4ka diesel bude mít v plné náloži hooodně práce. Proč v nabídce není 1,9tka D mě překvapuje.
lorenzlubos
Škoda tých čierných "serepetičiek" na zadných bočných dverách. Nevyzerá to dobre. Tento problém má aj Fabia Combi Praktik. Že sú dvere krídlové, to sa dá ospravedlniť, ak si uvedomíme, že auto je odvodené od Roomsteru. Praktik je len akousi druhoradou verziou. Čo sa motorov týka, aspoň sem mohli napchať 2.0 SDI. Do tohto auta by sa sakramentsky zišiel. Interiér vyzerá najlepšie spomedzi všetkých jej konkurentov (aj keď tá farba je trochu nevhodná pre takéto auto).
Klaudius
...ale kolko by to potom stalo s takym motorom? Aj tych 249.900,- za plechacika so zakladnym motorom je az az.
tie čierné "serepetičky" jsou ve skutečnosti kliky na otevření bočních dveří :-! ..resp.část dveří, ve které je klika..takže "vyzerá" nebo "nevyzerá" jsou tam a budou tam. V jiné než bílé barvě to bude méně nápadné
lorenzlubos
...farba... To je presne to, čo chýbalo aj Fabii Praktik. Ja som ju inú, ako bielu nevidel. Konkurencia ponúka v tejto triede úplne bežne aj metalízy. Dúfam, že ju bude dostať aj v iných farbách (a neuspokojí ma ani červená a modrá dynamic).
Nevidim jediný důvod koupit tohle auto. Poslední slušný užitkáč z MB byla felda pickup. Logan Van je levnější a větší a berlingo+doblo lepší za podobné peníze. Fakt ho moc nechápu, snad jen že ho mají jako další model v nabídce. Jinak nic.
nemam rad Fabie ;-\
Když se řekne "ošklivé káčátko, má to v podstatě roztomilej podtext. Ale tohle je hnusná kačena... A proč proboha něco neudělají s tím černým sloupkem zadních dveří? Vždyť to vypadá otřesně :no:
:-! takhle to mělo vypadat od začátku, jakejpak Růmstr
Presne! Romastar je zruda a tohle taky, ale dodavka hezka byt nemusi. Takze narozdil od Romastaru :yes:
Tak tenhle Roomster se vůbec nedá srovnat s PEUGEOTEM PARTNEREM!!!! Vždyť Partner má skoro o polovinu větší nákladní prostor. Tak tohle je velmi naivní pokus od Škodovky. >😁 >😁 >😁
Tak tenhle Partner se vůbec nedá srovnat s MERCEDESEM SPRINTEREM!!!! Vždyť má skoro o polovinu větší nákladní prostor. Tak tohle je velmi naivní pokus od Peugetota.
Tak to šeš hodně chytrej když srovnáváš jíný třídy aut. Mercedes Sprinter je jiná kategori. Nauč se nejdří v poznávat auta. >😁 >😁
RS
Hlavně, že Roomster a Partner je ve stejný >😁
Tak to šeš hodně chytrej když srovnáváš jíný třídy aut. Peugeot Partner je jiná kategori. Nauč se nejdří v poznávat auta.
lorenzlubos
všetko bez DPH

Citroen Berlingo Furgon😒br /> 1.4i (75k): 339900 + 8000(2.airbag) + 24600 (ABS)= 372500!!!!
1.9D (71k): 359900 (skladové zásoby).............= 392500!!!!

Peugeot Partner Furgon😒br /> 1.4i (75k): 339900 + 6000(2.airbag) + 24600 (ABS)= 370500!!!!
1.6 HDi (75k): 379900 (skladové zásoby).............= 410500!!!!

Fiat Dobló Cargo Van (krátky, nízky)😒br /> 1.4 (77k) Base: 269900(akcia)+8000(2.airbag)+24600(ABS)=…
1.3 MJT 16V (75k) Base: 303700(akcia)+.................=336300!

Renault Kangoo E😜ress (krátky)😒br /> 1.2(75k) Generique: 263676(akcia)+8000(2.abg)+26000(ABS)=297…
1.5dCi(68k) Gener.: 297276(akcia)+......................=331…

ABS + 2 airbagy je fakt dobrý štandart, za to sa pri konkurencii asi dopláca. Trh to teda možno ani nepotrebuje. Napriek tomu má Škoda výhodu "domácej značky" (a to ešte v nevídanej miere, ako to vyplýva zo štatistík predaja), výborných jazdných vlastností, počtu predajní a servisov, kvality (Nechcem sa hádať, verím Vám, čo máte zlé skúsenosti, ale oproti ostatným značkám, je Vás menej) a zdá sa, že aj ceny. A to má konkurencia len momentálne znížené ceny a dopredaj skladových zásob! Priestoru je pomenej, ale koľkí z tých, čo majú podobné auto, by sa uspokojili (a uspokoja sa) aj s týmto objemom? Uvidíme, s akou cenou príde Dacia Logan Van. Jej výbava je asi jasná už teraz (okrem ABS a 2. airbagu budeme pripočítavať aj posilovač riadenia a ešte, ak vôbec aj tónované sklá). Viem, že asi Praktik tiež nebude mať tónované sklá v sérii, ale ak budú za príplatok, bude to nízka položka a výsledok porovnania s konkurenciou to nijak dramaticky nezmení.
Pri Peugeote som sa sekol: ABS a 2. airbag som uviedol s DPH. Odpočítajte preto 4900Kc. Aj tak nič moc, že?
Jenže všechny auta co jsi vyjmenoval jsou prvotně konstruovány jako dodávky, tudíž ve všech směrech lepší /snad až na kang👋 užitkáče než roomster. Ten může vynikat jen komfortem pro řidiče a jízdní vlastnosti. Ale to je při nákupu užitkáče většinou až na posledním místě, teda pokud nejsi drobný živnostník a nepoužíváš auto i jinak. Mě osobně je uplně ukradený jak pohodlné jsou sedačky a podvozek když kupuji auta pro zaměstnance, ale zajímá mě kolik vydrží. A tady bych si na upravenej osobák teda nevsadil, a to od žádmé značky. Možná Logan protože ten je i jako osobák víc užitkové auto. V osobní verzi to je samozřejmě opačně.
Nevidím dôvod, prečo pri Prakik mal vydržať menej ako ostatné menované. A na Logan by som si kvoli nepozinkovanej kasni dal veľký pozor, inak sám hore píšem (naznačujem), že všetko zňavisí od ceny Loganu Van. Uvidíme. Praktik a Logan Van sú najhlavnejšími rivalmi vyššie spomínaných a tipujem, že to bude na predajoch poznať. Otázkou ale zostávava, ako si navzájom rozdelia ukradnutý podiel predaja. Osobne by som sa pri kupovaní nového malého užitkáču Praktiku nebál a možno by som len trošku počkal do príchodu Loganu Van. Inak mám jasno.
Praktik vs. Logan Van😒br />
Praktik😒br /> - lepšie jazdné vlsatnosti, lepšia výbava, pozinkovaná karoséria, vyšší nákladný priestor, menšia dĺžka auta, vyššia bezpečnosť (Praktik asi ***, Logan Van asi 😉, zadný stierač (ak dobre vidím), image
Logan Van😒br /> - dlhší nákladný priestor, dvojkrídlové zadné dvere (v tomto segmente je to plus), nižšia cena (cca199000Kc? bez DPH, snad este menej)
lorenzlubos
ja
No mě teda připadá třeba berlingo mnohem robusnější než roomster, má i podvozek dělaný na výdrž a ne komfort. Proto je jako osobák hroznej ale jako dodávka nenáročnej na údržbu. Má i výhodu lepších motorů a víc prostoru. O roomsteru bych jako o čisté dodávce vůbec nepřemýšlel, ovšem při potřebě převážet víc jak dva lidi + náklad je v N1 asi lepší volba. Doblo je taky fajn, neznám nikoho kdo by si na něj stěžoval. Já sám mám ve firmě berlingo HDI a bez problemu. Lenější provoz než tdi, a to nemyslim spotřebu. Na ten Logan se chystám, to že neni pozink mi tolik nevadí. Stejně to po leasingu dávám protiučtem, a zaměstnanci dokážou dorasovat i auto z nerezu. A že má jen *** ? Holt si musej dávat pozor.
Klaudius
bez ohladu na to, ze Logan nema pozinkovanu karoseriu, tak je na nu zaruka 6 rokov....tolko davaju niektori ini aj s pozinkovanou (nie Skoda)
internetem proběhla minulý týden zprava,že se už nesmějí uvádět ceny bez DPH a ejhle Škoda zas kašle na zákony a klame spotřebitele.Ono se mělo jednat údajně a hlavně o mobilních operatorech s jejich 399,- za inet ale klamání je klamání.
Bodejt by ne když ta cena za holou kastli a motor od sekačky mi přijde nejaká vysoká
Pozri si cenníky všetkých úžitkových áut, bublo. Keď šlo o inet, tak kde je problém, sakra, hm? 8-s :no:
je rozdiel produkty pre fyzicke osoby a N1 co je pre podnikatelov a predava sa hlavne bez dph