Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz CL 65 AMG: luxus se snoubí s rychlostí

22 komentářů

rychlost omezená na 250, elektronika omezuje při rozjezdu výkon tak, aby se kola pořád neprotáčela...nemělo by větší smysl mít v autě o něco menší motor, který dokáže svou sílu přenést na silnici, nobo pohon všech kol? (pokud ho ten méďa nemá)
CrazyJester
mozna i jo, ale s mensim vykonem ktery se sice dokaze lepe prenest na silnici pri rozjezdu by majitelum CL-ka chybel ve vyssich rychlostech, tj aby brutalni zatah byl citelny jedno jestli jedes 20kmh nebo 200...prave z toho duvodu to beru :yes:
ve 20 kmh tě to bude pořád omezovat... Ale je to jedno, já to nemyslel tak, že silná auta jsou špatná, ale tak, že třeba normální velký mercedesácký motor by udělal vpodstatě stejnou práci. Ano, pružné zrychlení musí být fantastické...je to ale stejně strašně nepraktické auto...a ty koneckonců máme rádi :yes:
neprakticke = pro nas moc moc prakticke >😁 >😁 jo, s tou rychlosti sem to myslel tak, ze v 20kmh je to sice omezene ale dava ti to brutalni vykon (i kdyz stejny jako kdyby tam byl slabsi motor) ale v 200 uz tam omezeni nejsou a jde to lepe nez se slabsim motorem
Uplně přesně 😉 :yes:
Tak tohle je fakt podle mě nejvíc co se da od MB koupit opravdu povedený kousek a s tímto motorem jich moc na cestách nepotkáme. :yes: :-! :yes:
Starší , ale motor prakticky stejný [odkaz]
I když se mi mercedesy nikdy moc nelíbili, tak jejich nový design je super. A to, co tento mazel skrývá pod kapotou, no prostě vauuuuu. Ale nedokážu si představit, jak někdo s takovým autem dodržuje rychlost >😁
Dneska, cestou do práce, jsem celou cestu jel za chlapem (v rádiovce...) ve Feldě v kombíku, který jel 50 km/h, celou dobu, pořád a přesně a já ho nebyl schopen předjet, protože v protisměru pořád něco jelo. Normálně jsem za volantem klidný, nenadávám, netroubím, ale tolik sprostých nadávek, jako dneska ráno, ze mě snad ještě nikdy nevypadlo. Když se mi ho konečně podařilo předjet (asi 100 metrů před odbočkou do práce...) ještě jsem mu ukázal, že je "jednička" a jsem dokonale nasranej na celej den. Tím jen odpovídám na tvou poznámku o dodržování rychlosti, protože kdybych se za tím chlapem ploužil v tomhle Méďovi, asi bych se oběsil za jízdy, naštěstí ještě žiju, protože ho nemám, a radši ho ani nechci 😉
v tomhle MB by jsi ho předjel hned...stačila by malilinká mezírka a byl bys tam 😄 😉
To chce klid, já jel ráno na dálnici 2 kilometry za náklaďákem, který rychlostí 70,5 kmh předjížděl Avii jedoucí 70,4 kmh... To chce klid a kvalitní klakson, ani 65AMG by nepomohlo >😁
Jinak ten první obrazek je CL 63 amg ty druhy dva 65 amg je to poznat podle kol a napisu na př.blatníku a rozdíl je znatelný.
Seš dobrej...ani jsem si nevšiml.. :yes:
300 000 Euro??? To je 9 mil. korun. Já tedy nevím, ale 9 milionů je přece ´jen moc za takovýhle auto. Vždyť je o 2 mega dražší než vybavený 599GTB Fiorano.... Myslím, že 6 mil maximálně by odpovídalo(spíš 5) :-!
cena je 219 500 Euro
i tak je to dost...
Presne tak,je to vela...Radsej to Fiorano,je to krajsie...aj ked ci sportovejsie neviem,ale bolo by mi to jedno ak mam pravdu povedat.Ale 200 000Euro je aj tak vela! :-!
Neviem, ale podla mna su tie dvanastval "len" 5,5L. A mimochodom ani ta cena sa mi moc nezda, nie je to chyba?
Bode o kúsok drahší ako terajší cl65, takže do 300k eur to bude mať ďaleko. motor je 5,5 tt.
Som si myslel, dik. :yes:
není to 5,5 l, je převrtaný na více než 5,9 litru, jako v Maybachu "S"
Jestli bude cena 219500,-EURO tak to sedím...vždyť i předchozí cena těchto modelů byla kolem 6,2 mil. Je to neospravedlnitelná suma, ale šup sem s ním...vypadá fantasticky!!! :yes: