Sorry, netusil som, ze pod "frantici zaspali" myslis len Peugeot. Teraz sa tu zbytocne dotahujeme :-) Inak 306 mi tiez prisla len ako nafuknuta 106, takze sa naozaj nepretrhaju uz davno...
tak si chodte kupit prekrasne auto z koprodukcie Renaultu (tiez francko) za polovicnu cenu a to dacia 1,4. budete tam mat kopec zavad, zhnitu karoseriu po roku ale hlavne ze to stoji menej co ?
takto auto nebude vyzerat ty truba .... staci si postavit vedla seba korejca kia rio a 206 a uvidis aky je rozdiel v dizajne, a v jeho napredovani.(ako podla teba napredoval dizajn prichodom favorita? stary senilny bertone urobil pri pive cmary a bola z toho favoritka o generaciu horsia ako mala skoda 130, nieeee ?)
Invenciu vidno u Citroenu (vid celu modelovu ponuku) aj u Renaultu, hoci nove Twingo ma uz nijak zvlast neoslovilo a podobne to bude aj s Lagunou asi. U Peugeotu sa invencia v dizajne prejavovala po model 407, pripadne este 1007. Odvtedy je to stagnacia, ten isty napad a tie iste linie s malymi obmenami na vsetkych vozoch.
Naprosto souhlasím. Mám octavku I. 1.9 TDI a bez jediného problému. Ve firmě se sipou, protože s tím lidi zacházej jak prasata. Není to jejich, tak co by si s tím dělali hlavu. Jednoho borce už takovýhle zacházení s autem stalo místo >:-[]
Úplně s tebou souhlasím, jsou si ta auta hodně podobná. Zase na druhou stranu (z pohledu automobilky) proč výrazně měnit něco, co se dobře prodává... Vyhlídka nového modelu je zase zajímavá pro ty, co si chtějí koupit 307, stávajících modelů se budou chtít prodejci zbavit a třeba nasadí zajímavé ceny... Bohužel mne se koupě nového auta netýká :'-(
Goldik, my tu preberame dizajn, nie motory... ;-) Ja osobne tu vycerenu papulu nepovazujem za usmev, skor agresivny vyraz hladneho zraloka...ked s tym 407 prisla, bolo to IN.....teraz je to na kazdom Peugeote a stratilo to ten akcent vynimocnosti a exkluzivity.
Ja si myslim, ze kazdy model jednej firmy by mal byt napriek zhodnym genom svojbytny. V sucasnosti si lahko na prvy pohlad zmylis 207 a 307, kolkokrat az na druhy pohlad si uvedomim, ktore auto vlastne vidim, najma ked je v pohybe. Kombicka Octaviu a Fabiu si nepomylis nikdy, kazda ma svoj styl a tvar, aj ked maju rovnake znaky prislusnosti k znacke a vobec nezapochybujes, ze je to Skoda...
Rozhodne ta podobnost tvarov Citoenov nie je tak zarazajuca ako u Peugeotov. Citroeny od seba odlisis lahko, kdezto 207, 307 a neskor mozno aj 308 laik dost tazko od seba rozozna...Nehladaj zase nasilu dokazy, ze to robia vsetci, lebo nerobia. Este viac to pritiahol za vlasy Seat, ale to uz je naozaj extrem.
Aby som vyvratil pochybnosti, prikladam linky na scan-y z knizky Periodickych prehliadok(zblbla mi registracia, tak nemozem dat rovno odkaz, ale musite skopirovat do prehliadaca).
ht tp://img513.imageshack.us/my.php?image=p…
a tu je druhy
ht tp://img513.imageshack.us/my.php?image=k…
dal som medzeru medzi http.
Prehliadka, ktora bola robena pri 90 000km nie je v knizke, pretoze som nebol v autorizovanom servise uz menit. Ale o prvej vymene by tieto linky mohli presvedcit. Prajem vsetkym diskutujucim pekny vecer
Plně souhlasím s tímto názorem. Pažouty jsou krásná usměvavá auta. Každý si vybere svou líbivou velikost. PSA dává evropské jedničce (VW) v prodejích pěkný záhul, že tam s toho nemůžou ani spát. HDI od PSA jsou pomalu všude, a je to extratřída. PSA vytáhl CR na dnešní úroveň. A kde jsou PD od VW? Sami se rozhodli, že PD hodí do šrotu. Pouze shání kámoše. Má to vyhrát Toyota. I u BOSCHe (jako hl. dodavatele( rychle pochopili, že s PD díru do světa neudělají.Prodejní výsledky hovoří, a ne tady ty pomlouvačné keci. O každé věci platí: jaký pán, takový krám.
Proc by ho mel menit, nejakej tam byl, v lete pri teplotach nad 30C i tekl, takze slo nastartovat i venku, v zime parkoval v suche saune, a ty kovovy piliny v nem maji super metalizovej efekt, jen skoda, ze to neni videt. Nebo mne napada, jestli ho nahodou vetsinu z tech km netahali na lane :-)
Hlavne ta prvni vymena oleje, kterou bych udelal nejpozdeji po 5000 interval neinterval, mne dost pobavila.
To nevím ani neřeším,ale výrobci se snaží udělat např. nějakou masku,aby auta byla rychle zařaditelná,kdo ke komu...Fanta Fé a Ceed maji tvarově stejnou masku,seč jiné rozměry a tuším že i něco dalšího,ale nevím jistě.Konečně,design se měřit nedá,jednotka žádná není,proč by měl být jeden tvar všech aut? :-!
..hnusnyyyyy;) ne, tak strasny to neni, ale typicky francouzsky ano a hlavne jako bych to uz nekde videl;-/) ale jinak proti gustu....proste maji svou hlavu, takovy auta nekupuju, navic ty jejich prevodovky, sedadla, kvalita...ajajaj;( myslim, ze presne temhle automobilkam jako Peugeot zatopej Ko(py-)rejci nejvic
Jo kamo TO ZNACI SPATNOU KVALITU! to ze ty mas dobry kus neznamena ze jsou to dobra auta - kdyby byla, existuji jen dobre kusy, problem je tedy v rozptylu kvality, a rozptyl kvality / rozdilna kvalita kus od kusu = nekvalita!
mne sa to tak nepaci. To uz zpredu bude pomaly skarede ako fiat multipla. Viem ze je to sucasny design a robi sa to koli hviezdickam v ochrane chodcov, ale takto to prehanat :(
Stara 307 sa mi naopak paci a okukala sa mi rovnako prijemne ako Fabka I. Nove zvykanie bude chciet silny zalud...ok.
:-! všetci ako ste tu dokopy iba placate nezmysly a vašich karach. pazout je v tejto dobe dizajnovo vynimocny, a hlavne vsetci co ho ohovarate, tak sa na tom vozite a kupujete ho.skuste pri predstaveni novych vw takto tarat o kvalite a dizajnu nemeckych sracov, ja sa vozim na golfe a pri 60000 kilacoch sa ide rozpadnut, nedaj boze mi zhnil za 2 roky komplet cely vyfuk .... a ze vraj nemecka dokonalost :)).boli by ste vsetci radi keby ste mohli mat doma v garazi 407 s 2,2hdi a v plnke za cenu sikmookej obstaroznej 6ky mazdy s chudakom zracom 2,0i.
"Ked poviem, ze prva vymena oleja bola pri 37 000km a druha pri 90 000km cize cca 53 000km bez vymeny oleja, verit mi asi nebudete, ale to nechceli ani v servise." :-):-):-):-) to má byť akože pokus o žart ? , alebo čo si tým chcel povedať, že nemeníš olej podľa servisných intervalov, ale robíš rekordy koľko vydrží motor bez výmeny oleja kým skape ? >:D V servise ti to určite nechceli nechceli veriť, to ti verím ja, lebo takého ..... asi ešte nevideli.
AK na tych vozoch jazdi X ludi bez osobnej zainteresovanosti tak podobne dopadne kazde auto. U nas to same Octavky, totalne sypaky, a pritom si nemyslim, ze Octavia je nejake spatne auto. Proste si len hodne vytrpi, nikto sa so sluzobakmi nemazna ani sa o ne prilis nestara, to vies, z cudzieho krv netecie.
Nemyslim si. Vsimni si rozdiely medzi 305, 306, 307. Vzdy prisli s niecim vyrazne inym, novym. 308 je len dalsi odvar 307, mnohi ich na ulici od seba ani nerozoznaju. Podobne ako 206 a 207, aj ked tu 207 si mylia aj s 307. Proste je to divny pristup. Nerozumiem, preco maju vsetky Peugeoty vyzerat rovnako a uz vobec nie, preco stale rovnako...Golfu vycitame, ze nova generacia byva skoro na nerozoznanie od starej,a teraz to iste robi Peugeot a uz je to vporiadku? Rozhodnie nie, co sa tyka dizajnu, tak frantici podla mna zaspali a stale snivaju ten isty sen...Mali by sa zobudit a hodit na trh nieco naozaj nove. Kazde dva roky poriadaju medzinarodnu sutaz v dizajne, ale na ich vyrobkoch sa ta invencia nejak neprejavuje...
Diky. Na C5 se tesim, jak decko na zmzlinu. Uz je ji treba. Tak vic podvozku :-) , rikas. Klasika (hydro-pneumatika) a pak ten nezvykly pruziny, tlumice a tak. To by me zajimalo, co za tim je. Zda snaha pritahnout vice zakazniku konkurence, nebo snaha o sportovnejsi variantu? Necham se prekvapit. Kdyby si mel nejake nove, temer volne siritelne info, tak se nestyd ;-)
Moc toho říct nemůžu.. Je to tak lepší a navíc, mám svou práci rád :-), ale bude to opravdu.... jiné ;-) Snad jenom to, že u C5 bude mít zákazník možnost volby mezi více druhy podvozků.. Lehmann to s tím drsným kukučem malinko přehnal, bude krapet elegantnější. K 308 toho ještě moc nevím.. ale už brzy... :yes:
Čekal jsem, kdy dorazíš a uvedeš tyto malůvky na pravou míru. Můžeš uvést víc k připravovaným modelům PSA (C5, 308)? Přinesou (a jakou?) drobnost, lahůdku, něco co tu nebylo? Od Citroënu bych to očekával. Tu C5 si viděl naživo nebo jen foto? Napiš, co můžeš. Dík
Jak se dělá auto přes kopírák,nějak to rozvěď,prdni to do blogu,ať se přiučíme. :-! A upaluj udělat pořádné auto,ať si koupíme za své penízky něco nóbl >:D
Kolega si zase užil "neopravitelné" poruchy - zničehonic vypověděla službu elektronika, znenadání se otevírala okna, rádio šlo a nešlo. Problémem bylo, že když to dal do servisu, tak to zrovna mělo období, kdy auto fungovalo :-) Nakonec to bylo vyřešeno za něj - auto mu ukradli, vyplatila se mu pojistka a koupil si Focuse >:D
Já nevím, mám P307 již 5 let a najeto přes 130 000 km. Auto funguje bez problémů, takže to z tou špatnou kvalitou také nebude tak horké. Jinak co se týče designu, tak bohudík, každý člověk ho hodnotí jinak !!!!
Jinak mám rád VW i KIA motors a víte proč? Protože dávají lidem u nás práci, ale doma bych to mít nechtěl. >:-[]:yes:
Aj ja sa uz bojim ostat pri Peugeote(ako nadchadzajuce auto) iba z jedneho jedineho dovodu. Vsetci okolo sa stazuju, hoci ja takuto skusenost nemam. Mozno som mal stastie na kus.
"Ten člověk musí mít ale ukrutnou sílu!" :-O Tak nějak to bylo v Mrazíkovi. Sem se hodí "Počkejte do podzimu, uvidíte!". Impotentní představivost pánů Lehmannů je spíš k zlosti, když jsem viděl jejich představu nové C5 a pak mohl ještě jednou srovnat s reálem... ;-) Zvláště ty kola! Němci u lidových modelů prostě kola neumí. Jsou mdlé, obyčejné, funkční.. Jako jejich wágny. Zvláště ty na nové C5, těmi mě naštvali... Na skicách u 308 jsou současná kola, která Peugeot vždy s novými modely obměňuje, takže zase vedle. Jen se podívejte na se sedmnáctipalcovou nádheru na nové C4 Picasso... takovou krásou se nepyšní nikdo jiný... jo, vím, tisíc lidí, tisíc chutí. Jen hlavně neberte toho Lehmanna moc vážně, je to dederón..
P.S. Věřím, že 308 nebude "jen" číslo. Peugeot udělal i s Citroënem ohromný pokrok v konstrukci toho, co není vidět na první pohled, ale až na ten druhý a třetí. Ti co jezdí v nových modelech a měli ty předchozí, ti to vědí. Ti ostatní žvaní nesmysly a papouškují trapná klišé :no:
Má jediná osobní zkušenost s Peugeoty byla v autoškole kdy nafasovala zbrusu nové 307Break a já s ní jel zkoušky,řídila se parádně,samozdřejmě jsem je udělal...
Ale teď k věci.Mám asi 3známé co mají Peugeota,kamarádka si nemůže vynachválit 405Break a jiný auto než Pažouta by nechtěla...Kamarád má 306 GTI 2.0 a dost na něj nadává(časté poruchy,elektronika),pokouší se to prodat,ale bez úspěchu...
Kámošův otec má zase 307Break 2.0 v plné palbě za 750tis.a auto má neustále v servise kvůli elektronice...
Osobně bych si Peugeota nekoupil,zdá se mi jako hodně poruchová značka...
Co se týče 308 tak se mi nelíbí...Za poslední hezký Peugeot pokládám P406..
Jo mam 307 a samy závady.Zrovna nyní je uz 12den v servisu s problem v elektronice.Předtím pořád silentbloky,zadní kotouče,1 x novej počítač(BSI),tlumiče atd. To mám najeto 60000 km.Na auto za půl mega celkem dost.Uz nikdy Peugeot
Mam doma 206 a na poruchy sa stazovat urcite nemozem. Ked poviem, ze prva vymena oleja bola pri 37 000km a druha pri 90 000km cize cca 53 000km bez vymeny oleja, verit mi asi nebudete, ale to nechceli ani v servise. Co som doteraz menil boli ziarovky, vzduchovy filter a brzdne dosticky. Co ma netesi je prevodovka. Stane sa, ze ked chcem zaradit trojku, prevodovka zaprotestuje, pri cuvani musim dvakrat vyslapnut spojku, aby som vedel zaradit spiatocku, ale to je asi tak vsetko co ma na aute moze zlostit.
Ja tak isto nemam problem tvarit sa v 6tke. A s tym servisom mas pravdu, mam aj Mazdu 323 BJ na ktorej mam 340.000km a ta servis navstevuje len na vymeny oleja a samozrejme veci, ktore sa casom opotrebuju, ako silentbloky a pod. Peugeot je katastrofa na kolesax.
Moc se mi nechce věřit, že by ty skicy ukazovaly opravdovou 308... Vychází až moc z 307 a na to že ji dělají z již máloprodejného modelu, tak si myslím, že více zaexperimentují. Jinak jsem pažouťák každým coulem mám už třetího a musím říci že jsem spokojen! Samozřejmě, že mají jinak dělané řazení, ale já si zvykl a nemám problém. Naopak jezdím v práci Octavií II. a podle mě je snad horší než první verze... A když už tady narážíme na ten dizajnek, tak se kokněte na WV (a donedávna i škodověnka)který již několik desetiletí dělá auta přes kopírák a všichni jsou z něj unešení...
Bejt to skodovka, tak tady kazdej pise, jak to je okopirovanej cee'd, jak neumej nic jineho nez zplacat cizi napady, ale ze je to peugeot, tak je to francouzskej sarm, ze?
Jinak nic proti, 307 ma pevnou karu a uz jsem videl, jak par lidi zachranila, jen narazim na neobjektivnost...
citroen přestal být nudný tak ho musí nahradit peugeot
Kdysi přišla 206 a byla to bomba. Pro peugeot něco nového. Od té doby je to jen slabá evoluce. A to nemluvím o tom, že to tahají do všech tříd. Pořád ty stejné tvary jen trošku větší nebo menší a trošku hranatější atd. Na začátku origoš. Teď už trošku trapné. Jako by nic lepšího neuměli. Možná se řídí heslem citroen byl nudný do teď. Dostal se z toho tak začne být nudný peugeot.
Jo, jazdim na novej Mazde6 a nemam problem ako sa v nej tvarit. Skor si uzivam komfort, vynikajuce jazdne vlasnosti a super podvozok! A este nieco, jazdim a netravim cas v servisoch alebo forach, kde musim riesit nejake problemy ;-)
Ta skice CC vyzera az moc proporcne...Snad by si Peugeot nedovolil udelat kapotu delsi nez kufr a dodat jejich CC-ckum nake rozumne proporce >:D >:D >:D
Neupieram Ti právo na názor, ale práve francúzom vyčítať málo invenčný design...?
Áno, vyzerá to ako Peugeot (alebo cee'd SW >:D ). Tak je to spravne a tak to ma byt :-!
Je pravda, ze ty manualni prevodovky maji podivne... :-( V porovnani napr. s domacim Renaultem ponekud nepresne a gumove, kdyz zaradis, tak se radicka v luzku vykla jako bys u Rencka nebo jinych znacek mel zarazenej neutral... To same u Citroenu, ktery patri do stejneho koncernu PSA a prebira tyto podivne prevodovky. V teto oblasti docela zklamani... Tot moje zkusenost. Da se na to zvyknout, ale konkurence je jiz jinde... Bohuzel pro Peugeot i Citroen. Jinak napr. Picasso a C6 jsou nadherne kary, ktere by staly za hrich. :-!
bomba! Pažout prostě umí! Ještěže existujou francouzský značky, jinak bych musel jezdit vlakem a nebo za volantem německýho auta vypadat jako každej druhej, případně nevědět jak se tvářit v japonský konfekci.
Takze dalsi derivat starych znamych tvarov....206, 207, 307, 308, 407, vsetko na jedno kopyto. To podla mna Frantici hrubo presvihli, od koncernu VW sa mali ucit ine veci, nie z jedneho napadu spravit celu modelovu ponuku. Nejak som z tych Francuzov poslednou dobou sklamany. Peugeot slabota (207, 308), Renault tak podobne (Twingo), pozitivne na mna posobia akurat nove dvojicky C4 Picasso a Grand C4 Picasso...