Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SSC Ultimate Aero TT: Veyron je stále nejrychlejší

40 komentářů

Ale Veyrona tím stejně v pravém smyslu slova nepokoří.
cpt. Nevr
Nepokoří. Tohle auto je totiž jen o rychlosti, nikdy to nebude superluxusní nadupaný GT, ale jen přemotorovanej supersport vhodnej tak na okruh. Veyron je o něčem uplně jiném, laťku kterou nastavil nejde překonat jen maximální rychlosti. Ikdyž tohle Aero někdy možná bude ryhlejší, vždycky to bude jen "pokus o něco vic" ze kterýho nikdy nebude auto snů, ale jen bestie ! A proč? .... nemá duši!
Ferrari Enzo prekonava Veyron vo vsetkom okrem maximalky. Jo a zbytocneho, trapneho a gycoveho luxusu Veyrona. :-!
Naprostý souhlas! Enzo je prostě lepší. Nejlepší je nejspíš Ferrari F40, ale to je na každém, podle jeho vkusu.
Že by Enzo bylo lepší než Veyron nedělejte si srandu. Mnohem větší výkon, zrychlení, rychlost, luxus. Četl jsem testy ve Speedu a Enzo se moc nechytalo ani na okreskách tak proč na okruhu.

To nové auto Veyron nepřekoná tím jsem si jist.
Ak ti ide o luxus, tak si kup Rolls Royce a nie supersport. Naco ti je zrychlenie, luxus, vykon a maximalka 407, ked nemas dostatok pritlaku do zakruty, aby si to mohol vyuzit?
A navyse Veyron co sa tyka exkluzivity Enzu nesiaha ani len po paty,ani keby ho predavali za dva miliony eur. :-!
"A navyse Veyron co sa tyka exkluzivity Enzu nesiaha ani len po paty,ani keby ho predavali za dva miliony eur."

No to snad nmyslíš vážne, chlape. 8-s >😁 >😁 >😁 Jinak hledat u aut týhle kategorie racionální zdůvodnění pro kombinaci vlastností, kterejma disponujou ("nemá přítlak, tak na co mu je luxus"), to je dle mýho nádoru vůbec ztráta času. Troufám si tvrdit, že Cruise při jeho koupi o nějakým přítlaku vůbec neuvažoval; prostě si řekl, že Enzo má 400 lidí, a to už je dav (to je i narážka na tebou zmiňovanou exkluzivitu Enza a neexkluzivitu Veyrona), že Veyron je pohodlnější, a (až možná někde na konci) že Veyron je rychlejší a výkonnější
Neviem ako ty, ale ja pana Cruisa nepovazujem za vzor v nicom(skor za uboziaka), nie to este vo vybere automobilu. On vybera na zaklade niecoho ineho, ja na zaklade ineho(teda niezeby som mal Enzo,bohuzial nemam). Pre mna a pre mnohych dalsich je to auto, ubohost. Bez urazky, ale to, ze ma 1000 koni a maximalku 407 km/h ma netankuje. A este jedna vec co sa tyka exkluzivity a toho tvojho cruisa. Keby mohol zobral by Enzo, nie Veyron. Keby sa predavalo Enzo aj Veyron rovnako dlhy cas a s objednavkami by sa zacalo v rovnaky moment, rucim ti za to, ze maloktori fanusik supersportov by dal prednost Veyronu. Navyse Ferrari ma v sebe nieco co Bugatti uz nema, co je skoda, vzhladom na minulost tejto znacky. :-!
V niečom máš pravdu no v princípe porovnávaš neporovnateľné.. Veron je nadupané technologicky dokonalé GT, Enzo superšport s technológiou F1... Pravdou je že keby si sa rozhodol kúpiť si Enzo tak ti ho nepredajú pokiaľ nevlastníš nejaké iné z ich ušľachtilého stáda, na Veron stačí objednávka... 😄
Presne Veyron je GT s gycovym luxusom pre ludi, co chcu ukazat, ze maju prachy na vyhadzovanie. Enzo je o laska k Ferrari, jeho tradicii a legende. A navyse technologia F1. Kazdy sa chces zviest v F1 na okruhu F1, nie letiet po dialnici 400 km/h. Veyron mi nie je po chuti a nikdy nebol. :-!
Mala poznamka na konec: Enzo bylo vyprodany jeste predtim nez zacali s produkci, Ferrari proste s timhle nema problem, lidi posilaj penize jen se zmini ze budou delat novej model. Veyrona se melo vyrobit 300 kusu, potom se skuskalo ze udelaji dalsich 200 tj. dohromady 500. Doposud se jich ale prodalo respektive maji objednavky jen na 160. To o necem svedci, ne?
Jasne, svedci to o tom, ze je to pre nich zbytocne auto a naozaj ho kupuju len ti co chcu ukazat kolko penazi dokazu vyhodit do vzduchu podpisom jednej zmluvu.
Nikde a od nikoho jsem nečetla ani neslyšel, že má Veyron potíže s přítlakem. Docela rád bych se o tom dozvěděl víc. Já jsem viděl několik testů a četl toho dost a nikde ani zmínka. Můžeš mi říc kde jsi získal tyto informace.
To si musel čítať dosť dávno... Preto sa omeškal, mal viac problémov (napr. chladenie brzd) ktoré bolo nutné vyriešiť no to všetko je už minulosť.
Ja som snad niekde pisal, ze Veyron ma problemi s pritlakom? Ja som porovnaval jazdne vlastnosti Veyrona a Enza na okruhu, nie na dialnici.
"Ak ti ide o luxus, tak si kup Rolls Royce a nie supersport. Naco ti je zrychlenie, luxus, vykon a maximalka 407, ked nemas dostatok pritlaku do zakruty, aby si to mohol vyuzit?" - toto je Tvoj citat o tom pritlaku. A je naozaj trapne ak porovnavas Enzo a Veyron. Ved s Veyronom mozes chodid denno denne do prace kdezto s Enzom by si prisiel o usi a znicil by si si chrpticu. Mne sa Veyron paci preto lebo dokazali spojit super techniku a luxusom a to ze mal problemi tak to neznamena ze teraz nieje jedno s super GT aut. A ked uz tu tak mudrujete tak ked chces nieco poriadne na okruhy tak si kup F1 a nie Enzo. A lepsie ako Enzo je podla mna Porsche Carrera GT ktorych je iba 250 kusov.
Citat je spravny, ale vytrhnuty s kontextu. Ja som pisal o okruhu. Jasne, ze na ceste sa udrzi, ved som nikde nenapisal, ze to priserne auto, len som napisal.Neviem preco by som mal s Enzom prist o usi. Nevidim jediny dovod, preco vyhadzovat za Veyrona 1,2 miliona dolarov. Kupim si Maybach 62S a mam 1000 koni, este vacsi luxus. Neviem aky sofer si ty, ale by som urcite nikdy na dialnici nesiel ani 350 nie to este 400 km/h, preto nevidim zmysel takej sili. Pokial by to Veyron dokazal vyuzit na trati, tak by to bola pecka a stale by to za tie prachy. Navyse predajnost hovori sama za seba, ze nie som jediny komu sa zda to auto zbytocne. Kazdy kto vlastni McLaren f1, alebo Enzo a zaroven aj Veyrona ti potvrdi, ze Veyron sa zabavou, technikou a schopnostami na tie dve nechyta. Ale v GT segmente musim uznat je to vyborne auto, ale to je vsetko.
suhlasim s Tebou ze je to vysoka cena ale zase nemozes porovnavat 62S uz len kvoli tomu ze ma podla mojich info "iba" 604HP! Ale ja sa nehadam ze su ludia ktorym sa nepaci Veyron ale nemyslim si ze je to kvoli technike lebo technika u Veyronu je na High End urovni proste je to preto lebo to vyrobil VW. Keby take auto urobilo Ferrari tak by fanusikovia Ferrari vraveli ake to je uzasne proste tu ide iba o sympatie. A Ta cena nieje az tak prehnana ked si uvedomis ze to auto ma vyrobnu cenu nad 2mil EUR.
Keby som mal tie peniaze tak ho berem uz len kvoli tomuto😒br />www.metacafe.com/…29811/best_acele
oprava😒br />www.metacafe.com/watch/429811/
best_aceleration_bugatti_veyron/
no v první řadě je blbost srovnávat Enzo s Veyronem. Je to uplně jiná třída, ani jeden neni lepší než druhý. Jsem velký fanda Ferrari, ale četl jsem dva testy kde veyron porazil Enzo i na okreskách. Dokonce i Mcl F1 mu nestačil. Samozřejmě že pro řidiče je větší zábava v Enzu, ale kdo z nás by to dokázal využít??? Já sám jeden supersport vlastnim a už několikrát jsem děkoval bohu že tam jsou ty elektronické "zbytečnosti". A to mám jen 400k. Veyron je to vynikající auto péro "běžného" řidiče, ale má bohužel uplně strašnou image.
Místo péro má být pro >😁 >😁 >😁
Z urciteho pohladu to blbost je, kazdy mame iny vkus.
Nepochybujem o tom, ze Enzo by si nabilo usta na dialnici. To je jasne, preto "zavody" na okreskach nepovazujem za objektivne hodnotenie. Treba ich postavit na zavodnu drahu F1, povedzme silverstone a dat tam spickovych pilotov a uvidime.Ak Veyron vyhra, sice nerad, ale priznam, ze som tomu autu krivdil a ospravedlnim sa na tomto servery verejne.Ver mi, ze ak by si mal dostatok penazi na Enzo a bol by si fanusik zavodenia, tak by si dokazal vyuzit jeho potencial, pretoze by si hodne casu travil na trati. Vsetko chce trening. A zas kupovat auto za 1,2 miliona EUR na prepravu z bodu A do bodu B, je trosku zbytocne, ale pockam si az budem prachaty ako Bill Gates a potom mozno budem zmyslat inak >😁
Tomu prispevku trosku nechapem, ako moze byt vyrobna cena viac ako 2 miliony EUR a predavat sa za 1 milion?
No Ferrari by nevyrobilo nieco take ako Veyron. Ja nevravim, ze je to smejd, to tu nikde nepadlo, neviem kde si to vzal. To co vravim ja, je ze sa nevyrovna Enzu, co sa tyka jazdnych vlastnosti na trati.
1. Tak napr Enzo FXX alebo ake to ma oznacenie je este drahsie ako Veyron. A tomu uz hovorim uplna hovadina pretoze rozdiel medzi beznym Enzom nieje taky aby som platil dvojnasobok. Takze aj Ferrari vyraba prehnane veci.
2. To ze sa predalo 160 Veyronov a Enza uz 400 kusov nenasvadcuje nic tomu zeby bol Veyron horsi.
3. Ak si nepochopil tomu ze Veyron kupis za 1.2Eur bez DPH a vyrobna cena je okolo 2mil Eur tak Ti to napisem inak. "Na kazdom Veyrone VW Group preraba" a to dost vela. Uz si to pochopil. Proste tomu sa hovori kupa. Kupis to lacnejsie ako to stoji vyrobit 😊 a potom ze nekup to 😊
este jeden udaj😒br /> Veyron z 0-160-0 zvladne za 9.9s.
Enzo je v tejto discipline o 1.5 s pomalsie!!
Nehovoris mi ziadnu novinku. Stale si nepochopil o com hovorim ja. Vies co je zavodny okruh? To je take, kde su zakruty a par roviniek. To, ze na letiskovej drahe nakope Veyron Enzu zadok, je mi jasne a to snad kazdemu. Ide o cas na jedno kolo a takyto test este nikto nespravil, aspon o nom nic neviem. Na okruhu sa naplno prejavia vlastnosti auta, nie na rovinke.
Bod tri som uz pochopil, aj bez vysvetlenia, potom som si to dal do hlavy, mam dnes trosku dlhsie vedenie >😁. Pokial ide o bod jedna, nenazyval by som to hovadinou, pretoze cest vlastnit take auto malo len ak sa nemylim 20 az 30 vyvolenych. Videl som uz aj par videi FXX, ak sa dnes k tomu dostanem urcite poslem odkaz, stoji za to ich vidiet a hlavne pocut. K bodu 2. Nenapisal som, ze je horsi, ale ze to nasvedcuje tomu, ze nie je az tak ceneny, alebo skor to dava najavo, ze je nezaujimavy. Ale to je len statistika. Ja tu nechcem hodnotit jeho vyzor a aku ma "charizmu", to nechavam inym, takze to bol len moj nazor na tu statistiku.
k casom ne pretekarskej drahe som sa este nedopracoval ale snazim sa nieco najst. Zatial som nasiel iba casy na Nurburgring pre Carrera GT, Zonda, CCR a LP640. Ak by som nasiel aj Enzo a Veyron tak to sem urcite dam 😊
tak nasiel som cas Veyronu na Nurburingu ale to bol uplne prvy prototip. a je o 12sec pomalsi ako Carrera GT. Problem je ale v tom ze velmi zavisi od jazdca. Pretoze Carrera GT ma na Nurburingu 4 casy ktore sa lisia az o 6sec. podla toho kto bol jazdec. Takze tiez to nieje moc korektne ale aspon nieco.
co to je? fůůůj nějaká hnusná napodobenina Diabla :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
[odkaz]
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ano. Hellcat by se tak dalo přeložit. 😉
o něco víc mě tam zaujalo tohle: [odkaz]
díky za hint 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Taky díky za typ. No, ten článek beru hodně s rezervou.. Už jen prohlášení, že se postaví Bentley FS je dost kravina. Možná prostorem v LWB. Hodně mě taky pobavil popis: "Čelní okno protažené daleko do střechy zase připomíná supersport XJ220 - stejně jako nízká boční okénka. Oproti koncepčnímu C-XF se zaš***til předek auta a užší jsou také přední a zadní světla. Mřížka chladiče se tvarem té na konceptu velmi podobá, jen možná dostane výplet s otvory ve tvaru skákající kočky." Koncept pro XJ nebyl ještě představen. Tohle je popis výše uvedeného obrázku, o jehož původu nevíme nic. V zásadě bych nebyl proti, ale nic víc není známo, ani jak bude vypadat S-Type po ekonomizaci C-XF, takže dělat žádné soudy nebudu. V podstatě se potvrdilo jen to co psal kdysi Marko, že míří tam co CLS.
Mě tam nejvíc zarazillo tvrzení, že XJ půjde proti CLS - vždyť CLS je o třídu níž než XJ.. (Nemluvě o tom, že se snad Jaguar chtěl opět profilovat NAD Mercedesem; ale to je možná ještě daleká budoucnost, takže to bych i přešel. 😊
Kolega Jirka N. ma pravdu. Este by som dodal, ze sa im to podla mna asi nepodari. Volkswagen stala Veyronova maximalka kopu casu a penazi. Ovela viac ako odhadovali. A zelenaci v SSC si myslia, ze to dokazu. Sak aj VW si najprv myslel, ze to bude v pohode, nebolo, ale museli si zachovat cest a dodrzat slovo. Len neviem, ci SSC bude mat dost penazi na zachovanie cti. Ved uz sa pise, ze mali nejake problemy s adheziou zadnej napravy.A to bolo este iba 368 km/h? To budu mat stale, pokial do toho nedaju tolko prachov, ako VW.Podobne necakane problemy sa stale vynarali aj pri Veyrone, ale nastastie bolo vedenie trpezlive. Takze najblizsie prekonanie rekordu, tu mozeme mat tak priblizne za 5 rokov. Bugatti prekonalo McLaren F1 zhruba po 10 rokoch, ale vyvoj je stale rychlejsi....takze dajme tomu tych 5. A mozno ani nie. Ale ked to ma byt teraz, tak na to ma skor Koenigsegg, ako nejake SSC, ale to uz je ina kapitola
myslim ze je zbytecne se hadat, co je lepsi, jetly veyron nebo toto, podle me je veyron vice o luxusu. a zase tophle je spis na okruh.. ale porad si myslim ze to jsou bezva auta a ta maximalka neni az tolik dulezita protoze kdy s nim pojedem 400.. staci malej tereni vymol a z auta mate hromadku srotu pri teto rychlosti.. a vykonu maji oéba dva dost, ze nikoho urcite nezklamou... me sosobne se libi vaineck cobra(asi to pisu spatne, ale nejak tak to zni), 13l objem motoru,ohromnej kroutak od nizkych, ohromne zrychleni..
Myslím si, že když na tom VW makal tak dlouho a s tolika problémy, tak se to nikomu nemůže povést napoprvé. Taky si vemte, kdy se začal rodit Veyron a kdy se rodí SSC, v té době se jim ani nesnilo, že něco takového bude, ale VW si troufnul a dokázal. Teď když má 1.4 Turbo takový výkon, jaký má (nové Fiaty), tak je doba asi někde jinde...
no americania sa snazia 😉