Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Corsa OPC: jízdní dojmy (na okruhu i na silnici)

Vyzkoušeli jsme Corsu OPC, očekávanou novinku v kategorii malých hot hatchů. Svezli jsme se na uzavřeném okruhu, na dálnici i klikatých silničkách Mallorcy. Jaká je nejvýkonnější Corsa všech dob?
Zpět na článek
23. 3. 2007 14:47
neregistrovaný "Já"
29. 3. 2007 18:39
neregistrovaný "highline"
23. 3. 2007 14:56
23. 3. 2007 15:12
23. 3. 2007 15:27
25. 3. 2007 21:35
28. 3. 2007 13:36
24. 3. 2007 18:22
anonym
26. 3. 2007 12:23
anonym
26. 3. 2007 12:26
26. 3. 2007 12:53
26. 3. 2007 13:20
26. 3. 2007 13:42
26. 3. 2007 14:02
neregistrovaný "King"
23. 3. 2007 15:43
neregistrovaný "Jogi"
23. 3. 2007 16:33
neregistrovaný "janosik"
30. 3. 2007 15:18
neregistrovaný "David"
23. 3. 2007 16:14
neregistrovaný "MaF"
23. 3. 2007 17:18
neregistrovaný "MaF"
23. 3. 2007 22:43
neregistrovaný "JirkaHK"
29. 3. 2007 09:17
neregistrovaný "Romstar"
23. 3. 2007 16:56
neregistrovaný "Nuff"
23. 3. 2007 20:15
neregistrovaný "Beny"
23. 3. 2007 20:55
24. 3. 2007 07:41
neregistrovaný "Ondras"
24. 3. 2007 10:34
neregistrovaný "Petto"
24. 3. 2007 12:42
26. 3. 2007 22:49
neregistrovaný "Williams"
12. 2. 2008 15:44
neregistrovaný "Oplík"
24. 3. 2007 11:08
neregistrovaný "C´MON"
24. 3. 2007 11:56
neregistrovaný "Romstar"
24. 3. 2007 20:47
neregistrovaný "Milý stydlín"
25. 3. 2007 07:33
neregistrovaný "Romstar"
25. 3. 2007 08:46
24. 3. 2007 12:11
24. 3. 2007 12:40
24. 3. 2007 14:07
neregistrovaný "Romstar"
25. 3. 2007 09:29
21. 4. 2007 23:52
neregistrovaný "Kopsiik"
24. 3. 2007 13:23
neregistrovaný "e)voVIII®"
24. 3. 2007 18:11
neregistrovaný "grc"
25. 3. 2007 08:55
anonym
25. 3. 2007 09:29
25. 3. 2007 11:59
neregistrovaný "SkylineGT-R"
26. 3. 2007 10:30
neregistrovaný "he"
26. 3. 2007 22:01
anonym
30. 3. 2007 14:36
anonym
30. 3. 2007 10:39
neregistrovaný "fantomas"
neregistrovaný "Já"
23. 3. 2007 14:47
JÁ BYCH ŘEKL
skvělé :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "highline"
29. 3. 2007 18:39
Re: JÁ BYCH ŘEKL
:yes:
23. 3. 2007 14:56
BRAVOPC
Velmi aktuální a inspirativní článek. Tohle OPC si zamluv... stane se z tebe okresní rakeťák. Být tu dnes Mari, musíme mu vykat ;-) No jo, no... Opel si dal záležet. Krásná kola, krásná sedadla, kastli tedy neberu ani náhodou, ale jezdit to musí báječně. Tak holt... BRAVOPC :yes:
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2007 15:12
Re: BRAVOPC
tu jsem :-) :yes: Corsa se povedla. Dokonce u této verze zaniká ta rozháranost zadní části třídvéře :yes:
Avatar - Ghostyx
28. 3. 2007 13:36
Re: BRAVOPC
OPC vraci uder... :yes: :yes: :yes:
23. 3. 2007 15:10
Opravdu Pořádná Corsa
Tak rozsáhlou paletu sportovně laděných modelů abys pohledal... OPC je zkratka pro dokonalé silniční beranidlo, na zájemci je pouze výběr modelu, ve kterém tohle malé inferno bude schované :yes: Jistě, na tomto poli má Opel bohaté zkušenosti- a zákazníci to mají v povědomí. Proto i ten prodejní úspěch :yes: Ať sedláš Corsu, Merivu, Zafiru, Astru či Vectru- stále budeš na silnici predátorem ;-) A za pár šupů... To pružné zrychlení je všeříkající, ostatně to budeš v běžném provozu užívat nejčastěji. Jinak to hodnocení redakce dopadnout ani nemohlo, protože ďábelské sportovní derivace masovek umí Opel nejlíp ze všech... Tak nezapomeň, až budeš na výjezdu ze zatáček tahat pákou jak na pinballu, u OPC stačí pro totéž pouze sešlápnout plyn ;-) :-) a když už u něj podřadíš- rychlost tě rozloží na atomy... Jo, postavit auto to je kumšt. Tak se podívej, jak to dělají mistři ;-) OPC rulez! :yes:
Rozbalit vlákno
22
23. 3. 2007 15:32
Re: Opravdu Pořádná Corsa
:-) :-) Tu Merivu bych v dravčí derivaci ani moc nechtěl, ale je fajn, že Corsa se za sebe nemusí stydět... Bude to fakt malá raketa... :yes:
23. 3. 2007 15:41
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Souhlasím s tím, že Meriva coby silniční dragster je tak trochu křeč... Ale například větší Zafira OPC naznačila trend budoucnosti stavět sportovně laděné MPV, čehož se chytl také Ford s S-Maxem. Další výrobci budou určitě následovat. Ještě chybí Agila OPC a nabídka bude kompletní >:D >:-[]
23. 3. 2007 15:42
Re: Opravdu Pořádná Corsa
>:D
23. 3. 2007 15:44
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Ještě Altea XL.
23. 3. 2007 15:51
Re: Opravdu Pořádná Corsa
jo, na Seat jsem zapomněl! I to Toledo by vlastně mělo být něco jako sportovně laděné MPV...
23. 3. 2007 16:13
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Musím Opel pochválit, vypadá to, že mise Corsa OPC se zdařila. Na prvních fotkách (objevili se tak půl roku zpátky) se mi zdál exteriér příliš přeplácaný-moc plastu, přehnané nárazníky...Ale na těchto fotkách to vypadá o mnoho lépe. Líbí se mi ty zrcátka z Carrery GT ;-). Interiér je taky dobrý-jen bych nemusel mít ten černý klavírový lak, a sedačky asi nebudou sériové podobně jako v Cliu RS, které má tyto skořepiny také za příplatek. Chválím, že z podvozku neudělali žehlící prkno ;-), přeci jen na okruhu člověk nejezdí každý den a kvalitní asfalt se u nás hledá jen těžko. Uvidíme jaká bude naživo, ale vypadá to, že se opravdu povedla :yes:. Ještě motor :yes:
23. 3. 2007 16:14
Re: Opravdu Pořádná Corsa
joj neukázali se palce, takže Corsa OPC :yes: :yes:
23. 3. 2007 16:22
Re: Opravdu Pořádná Corsa
přesně :yes: Ty přední sedadla opravdu vypadají na sériovku příliš "hardcore"... Co mi teda na Corse vadí- to je ten středový panel, myslím že například Swift má přístrojovku jedna báseň. Proti němu tato číst u Corsy vapadá jako z dětských omalovánek. Ty zrcátka jsou vychytaný- ale více jsem si toho všimnul až jsi to vzpomenul. Jo, a ten motor to je snad úplně bez komentáře... ;-) :yes:
26. 3. 2007 12:13
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Mne na tychto malych autech ten interier vadi az moc. Nevim presne demografii zakazniku, ale chtelo by to neco dospelejsiho. Pro mne je to detske stvarneni asi vsech interieru malych aut neprijatelne.
26. 3. 2007 12:22
Re: Opravdu Pořádná Corsa
možná je to tím, že u těchto miniaut je velká skupina žen-řidiček. Proto se ty interiéry možná tváří záměrně méně seriozně a jsou takové hravější (nebo jak to nazvat). Srovnej to třeba s Microu. To vypadá už úplně jako hračka. V této třídě má obstojnou přístrojovku třeba Punto. I když...
anonym
24. 3. 2007 18:22
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Opel za to bere hodně zostra :yes: . Jsi v pořadníku na testovačku? Nebo si počkáš na Kinga až ti řekne jak je to nedotáčivé? >:-[] ;-)
25. 3. 2007 09:28
Re: Opravdu Pořádná Corsa
>:D :yes: >:-[] Chtěl bych ji zkusit, ale možná až někdy později.
Avatar - King
26. 3. 2007 12:09
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Ze zdroje, který s OPC jezdil (a o jehož kompetenci nepochybuju) corsu ocenil zejména co se nepřemotorovanosti týče, takže jsem v očekávání, těší mse na svezení. Jen škoda, že to má troubomotor. :-( ;-)
anonym
26. 3. 2007 12:23
Re: Opravdu Pořádná Corsa
ty tu svoji otáčkumilovnost zkrátka nezapřeš :-)
Avatar - King
26. 3. 2007 12:31
Re: Opravdu Pořádná Corsa
A divíš se mi? Skvělá reakce motoru na pohyby plynovým pedálem je fantastická věc, stejně jako nutnost na auto přitlačit, aby předvedlo svůj potenciál. Sešlápnout plyn na výjezdu ze zatáčky na pětku umí každá trubka. :-)
26. 3. 2007 12:47
Re: Opravdu Pořádná Corsa
tomu rozumím. Atmo motor je rozhodně přesnější a lépe dávkovatelný pro opravdu sportovní jízdu. Naproti tomu turboverze jsou takové flexibilnější pro potřebu být rychlejší v běžném provozu bez návyků ze sportovního vozu. Ono ta pružnost má také něco do sebe, i když tradičním milovníkům motocyklových otáček nebude asi zrovna při chuti ;-)
Avatar - King
26. 3. 2007 12:51
Re: Opravdu Pořádná Corsa
Vystihls to přesně :-)
Avatar - King
26. 3. 2007 12:26
Re: Vychladni
No nevím, Mari, jestli ses nějak moc nerozohnil. ;-) Tak zaprvé - mít sportovní model úplně ve všech modelových řadách je trochu úchylné, zvláště v případě Merivy a Zafiry, jízdní schopnosti Vectry OPC prezentované Top Gearem ti určitě připomínat nemusím. >:D Takže se nám najednou portfolio "predátorů" >:D >:D >:D smrsklo na Corsu a Astru, z nichž bude patrně Corsa tím lepším autem. A dvě slušná sportovní auta není zas tak moc (něco o tom od Hondy vím). Říkáš prodejní úspěch modelů OPC? 30 000 aut za 9 let? Civiců Type R se prodává 5000 ročně, to jen pro ujasnění pojmů, co je to prodejní úspěch. >:D ....."ďábelské sportovní derivace masovek umí Opel nejlíp ze všech" - aspiruješ na výrok měsíce, tomu přece nevěříš ani ty sám. povídej o tom ještě chvíli Honďákům a Renaultákům, OK? >:-[]
Máš ovšem pravdu, postavit auto, to je kumšt. A postavit motor je kumšt. Proto je fajn, že jsou ještě značky, které umí postavit motor a ne na něj jen napojit turbo. >:D :yes:
26. 3. 2007 12:53
Re: Vychladni
člověče, píšeš jako by tu skoro každý sedlal CTR :-) Opel má velké zkušenosti se stavbou HH. Vzpomeň Kadett GSI 16V- silniční beranidlo jakému nebylo v dané kategorii rovno, Corsu GSI atd atd. Jméno OPC je nové, ale tradice výrobce ve stavbě takových vozů je hodně velká. Vectra není auto na okruhy, co si budeme povídat. Je to dálniční sprinter. To si pak velmistr Clarkson musí uvědomit co má od takového auta očekávat a nechtít po něm aby se otočilo na pětníku... Právě Opel umí HH dost dlouho a paleta jeho modelů je úctyhodná. Svez se v Astře OPC a potom napiš něco o tom- kdo umí udělat motor ;-) :-)
Avatar - King
26. 3. 2007 13:20
Re: Vychladni
>:D Kadett byl ve své době asi super auto, že by mu nebylo rovno bych ale netvrdil. ;-) Ovšem Corsa moc za řeč nestála a po skončení kadetta nastal útlum, který skončil až příchodem současné Astry OPC. K té Vectře - výkon na dálnici je fajn ,ale nemám moc rád auta, která umí jet rychle jen rovně. :-( Podívej se na Mondeo ST220. ;-) Hele, dopisujeme si už dlouho - nabyl jsi dojmu, že se někdy bavím o autě, s nímž jsem nejel? ;-) Astra je prostě normální dvoulitr s turbem. Může sem přijít mitsubishista a říct - svez se s EVO IX a potom napiš něco o tom, kdo umí udělat motor. O tom to vůbec není, i Evo má obyčejný dvoulitr s velkým turbem. Vyzkoušej, jak se chová špičková atmosféra - dvoulitr v CTR, dvoulitr v S2000, 4.2 V8 v RS4, 4.2 V8 v Maserati, 3.2 R6 v BMW. ...prostě atmosféra... :yes:
26. 3. 2007 13:42
Re: Vychladni
Každý výrobce nabízí ve stavbě motoru hinýpřístup. Někdo odlehčí "pajšl" a vyžene motor do desetitisícových otáček, jiný dělá přeplňované motory. Z moderních agregátů hondy si onu vtec charakteristiku pamatuju asi nejvíce plasticky z Accordu "99" type R. V běžném režimu jsem řídil "dvoulitr" a od nějakých 5tisíc to začalo šílet. Chvíli- protože do omezovače tomu zbývalo už jenom kousek. Turbomotor nabízí charakteristiku obdobnou, jenom s tím plusem, že rozsah otáček je mnohem použitelnější a o hodně větší. Atmo motor je přesnější a předvítalnější, ale to neznamená že je lepší. Mondeo má bezesporu skvělý podvozek, v tomto mu Vectra konkurovat asi nemůže. Jenže abys poznal její limity- musíš s ní jet natolik na hraně a bezprostředně ji porovnat třeba s tím Mondeem. Za běžného provozu ani při velmi svižné jízdě ti nedá šanci pochybovat nad jejím podvozkem. To se projeví snad jen na nějakém okruhu. Vectra má zase mnohem výkonnější motor. Podle mě je to nerozhodně.
neregistrovaný "King"
26. 3. 2007 14:02
Re: Vychladni
ATR byl udělaný trochu nešťastně - při přeřazení před omezovačem spadly otáčky pod ostrou zónu. Chyběl mu kvalt navíc. :-| Jedna věc je jistá, turbo je určitě použitelnější pro běžné ježdění, ale jeho nevýhody vyplynou při sportovní jízdě. Vzhledem k tomu, že skutečnou "pilu" jezdí řidiči sporadicky, je jasné, co je oblíbenější. Ale o kvalitách turbomotorů mi tady kvůli tomu fakt nemluv. ;-) Na to, abys nachytal Vectru na švestkách (rozumněj v těžce nedotáčivém smyku) ti asi postačí okresky. S OPC jsem sice nejel, ale od GTC 2.8 V6 Turbo se to asi moc lišit nebude. Rozložením váhy určitě ne.
neregistrovaný "Jogi"
23. 3. 2007 15:43
Ta pristrojovka.
Akoze auto pekne, vykony vraj vynikajuce. Clovek by az zbehol do opla a dal si predvadzaciu jazdu. Ale to len do chvile, kym neuvidi fotku tej pristrojovky. To asi chlapci v opli trosku nezvladli. :-( Ale inak to moze byt popi.i auto ... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2007 15:52
Re: Ta pristrojovka.
myslíš ten středový panel?
Avatar - SpiderJ
25. 3. 2007 21:38
Re: Ta pristrojovka.
..podle fotek by mě ta střední kaplička nutkala k tomu jí násilím zavřít.. >:D :no: ale jinak je to hledání much na autě, které má s lejnem málo společného.... ;-)
neregistrovaný "janosik"
23. 3. 2007 16:33
Re: Ta pristrojovka.
presne tak... pristrojovka ako z nejakej hry alebo detskeho auticka
neregistrovaný "David"
30. 3. 2007 15:18
Re: Ta pristrojovka.
Já myslím, že není vůbec špatná - pěkně kůže ap. Jestli si někdo myslí, že Clio vypadá uvnitř lépe, tak se pořádně plete. Nechte si vyhledat odkazy na clio a podívejte se na obrázky...
neregistrovaný "MaF"
23. 3. 2007 16:14
Corsa či Corsa OPC, stále...
Podle článku super auto, u Opelu si dali opravdu záležet. I přes ty super spoilery, diguzor atp. je to stále stejná boubelka jako dřív a to mi nešmakuje. Sedačky vypadají dost dobře, ale ta šedá v interiéru mi taky moc nelahodí, působí poněkud levně. Ovšem to bych všechno překousl pro tu radost prohnat ji :-)
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2007 16:24
Re: Corsa či Corsa OPC, stále...
taky mám k interiéru určité výhrady, ale věřím že to auto člověka natolik "chytne", že se nad tyto věci povznese...
neregistrovaný "MaF"
23. 3. 2007 17:18
Re: Corsa či Corsa OPC, stále...
No nevím, ke Cliu RS bych takové výhrady neměl :-) a myslím, že nenabízí o tolik méně, v něčem bude mít naopak navrch, už ať je tu test! :-)
neregistrovaný "JirkaHK"
23. 3. 2007 22:43
Re: Corsa či Corsa OPC, stále...
testy už proběhly v časopise carauto, ale s Astrou OPC, vůbec se nedostala do finálové sedmičky. Zmiňovaný Renault clio sport nakonec skončil 3. Vyhrál Megane R26 !
neregistrovaný "Romstar"
29. 3. 2007 09:17
Re: Corsa či Corsa OPC, stále...
Já Carauto neberu vážně.
neregistrovaný "Nuff"
23. 3. 2007 16:56
Corsa či Corsa OPC, stále...
ale naopak sedačky v modré, jsou dost boží :yes: Na fotkách spyfotos jsou v modré. Fakt mazecový, v té šedé nic moc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beny"
23. 3. 2007 20:15
OPC
Hlavně je v tom autě vše za rozumnou cenu a není třeba tuning a chipování motoru a jiné blbiny za těžké peníze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lance
23. 3. 2007 20:55
OPC
Tenhle prcek by mi vážně nevadil... >:D ...! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondras"
24. 3. 2007 07:41
Re: OPC
Krásné vozítko,super motor,divize VW Group se může jít zahrabat....BRAVO OPEL! BRAVO OPC!!
neregistrovaný "Petto"
24. 3. 2007 10:34
Pokus o čo?
To čo je? Jaká konzerva. Clio si ho dá na raňajky. :-) Clio RS is the Best >:-[]
Rozbalit vlákno
3
24. 3. 2007 12:42
Re: Pokus o čo?
Ten pokřik ve mě vyvolává myšlenku, zda by pro autora nebylo lepší urgentně vyhledat lékařskou pomoc... :-)
neregistrovaný "Williams"
26. 3. 2007 22:49
Re: Pokus o čo?
Souhlas, Clio je Clio !!!
neregistrovaný "Oplík"
12. 2. 2008 15:44
Re: Pokus o čo?
Jak může někdo fandit autu co má ve znaku p..u. >:D
neregistrovaný "C´MON"
24. 3. 2007 11:08
OPC
Opel opět prokazuje svoji špičkovou technologii a kvalitu, která je teď znát v prodeji nových vozů Opel. Opel na tom nebyl v roce kdy se vyráběla Astra G moc dobře s kvalitou a proto spousta lidí zanevřela nad Oplem a ztratila důvěru. V současné době se situace obrátila a Opel je již po druhé označen jako NEJKVALITNĚJŠÍ NĚMECKÁ ZNAČKA což dokázuje modelem Opel Meriva, která se stala nejspolehlivějším vozem ve stáří 2-3 roky! I další modely jako je nová Astra, Zafira a Corsa dosahují ve srovnávacích testech dobrých výsledků a často poráží konkurenci tolik opětovaného koncernu VW. Nové SUV Antara je také povedeným kouskem a to že se vyrábí podobně jako její sesterský model Chevrolet Captiva v Korei je důsledkem snižování výrobních nákladů jako např. u VW Touareg a výroba na Slovensku v Bratislavě. Škoda jen že Opel je tolik pasivní v reklamě, i když v poslední době se to trochu zlepšilo.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Romstar"
24. 3. 2007 11:56
Re: OPC
Konečně tady někdo napsal jak se věci mají.Nejprodávanější auto v EU je Astra a určitě né proto,že je špatná.Já mám dodávku od Opela na,které jsem zatím nalítal 200.000km a bez problémů a k tomu jsem měl půjčený skoro všechno co Opel vyrábí.Můžu říci,že dělá super auta.Měl jsem třeba půjčenou Astru GTC a jestli je podvozek jen takový u OPC tak opravdu nevím co pořád někdo řeší,nedal se utrhnout ani v devadesáti v serpentinách a ani nezapištěl.Můžu říct,že hodně lidí má předsudky na auta od Opelu.A ještě bych dodal,že servis mají výborný aspoň u nás.Měl jsem i Forda a v servise jim nesahají ani po paty,co se týče přístupu a profesionality.
neregistrovaný "Milý stydlín"
24. 3. 2007 20:47
Re: OPC
Nejprodávanější auto v EU je Fiat GP. ;-) >:-[]
neregistrovaný "Romstar"
25. 3. 2007 07:33
Re: OPC
No já jsem četl,že Astra,ale Astra je stejně o třídu víš.Schválně počkej GP dostane na frak od Corsi
25. 3. 2007 08:46
Re: OPC
No Astra je nejprodávanější komplet v celé Evropě, pouze v zemích západní s třední Evropy které v EU jsou(zemí EU-v době tvoření statistik tam balkán ještě možná nebyl, tak píšu západní a střední;-) ) je to možná GP, ale nemusí, čísla jsem neviděl ;-)
24. 3. 2007 12:40
Re: OPC
:yes: Opel je zpátky na koni. Nebýt jistého zaváhání (designového i kvalitativního) v druhé polovině 90tých let, tak by z něj vlastě nikdy ani neslezl... Naštěstí to odpovědní brzy pochopili a dělají vše proto, aby Opel byl zase hrdou značkou jako v minulosti. Perlička: Víte kdo má pro dodavatele komponentů zdaleka nejtvrdší normy a podmínky? :-) Ne, není to Mercedes ani Audi ;-). V současnosti je kvalitativní audit od Opelu /GM asi největší noční můrou každého výrobce automobilových komponentů... A to nejen u nás... A touhle tvrdou metodou sklízí úspěch, viz nejnovější poznatky o spolehlivosti či spokojenosti zákazníků. V našich krajích táhne Opel ještě jednu velkou kouli na noze: A to je naprosto hochštaplerský přístup jednoho nejmenovaného (Srba Servis) dealera a servisu této značky, který naprosto nahlodal důvěru některých napaálených zákazníků v tuto značku... Doufejme, že i s tímto břemenem se uděje nějaká zázračná proměna. Zkrátka: dynamický a progresivní design, skvělé motory, seriozní přístup "nové vlny" dealerů Opelu i potvrzená spolehlivost budou v budoucnu přitahovat stále více a více zákazníků. Ostatně už bylo načase. Opel rulez :yes:
neregistrovaný "Romstar"
24. 3. 2007 14:07
Re: OPC
Souhlas
neregistrovaný "Kopsiik"
21. 4. 2007 23:52
Re: OPC
Taky sem priznivec Opelu ale s tou odou na kvalitu to nepredanej. Nese nova Vectra byla 59 dni v reklamaci, takze mam na to trosku strizlivejsi pohled a nutno rict ze pristup ceskyho dovozce byl taky hrozny, vzdyt nebyl schopnej ani dodat vcas platny ceniky. Jinak corsu opc sem videl v Lipsku a taky si dovedu oredstavit mit od ni klicky...
neregistrovaný "e)voVIII®"
24. 3. 2007 13:23
Veľmi pekne autičko:)
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "grc"
24. 3. 2007 18:11
audi A8
už sa teším ako na križovatke vyprášim nejakého tajpka na afdine >:D >:D :-! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 3. 2007 08:55
opc
bezpochyby jeden z najkrajsich a najlepsich hot-hatch v sucasnosti, corsa opc im skutocne vysla!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SkylineGT-R"
25. 3. 2007 11:59
MPV
Podla vsetkeho to bude skvele auto. Ale keby som chcel hothatch tak nie tento so vzhladom micro-MPV. Spojlery a kolesa ten cudny gulovity dizajn nezachrania. Clio alebo Cooper S su krajsie...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "he"
26. 3. 2007 10:30
Re: MPV
tak tak :-)
anonym
26. 3. 2007 22:01
DIN
promiňte, že otravuju, ale nevíte někdo co je to DIN u automobilů(samozřejmě)?
prosím odepište co nejrychleji
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 3. 2007 14:36
Re: DIN
Deutsche Industie Norm >:D
ale většinou se to uvádí u výkonu a točáku jako potvrzení, že dodrželi normovanou metodiku ....
neregistrovaný "fantomas"
30. 3. 2007 10:39
astra opc
je to fakt nadupana kara :-) >:D >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0