Novinky
0
skvělé :yes: :yes:
mari
0
:yes:
RRAAFF
0
:yes:
0
:yes:
Velmi aktuální a inspirativní článek. Tohle OPC si zamluv... stane se z tebe okresní rakeťák. Být tu dnes Mari, musíme mu vykat 😉 No jo, no... Opel si dal záležet. Krásná kola, krásná sedadla, kastli tedy neberu ani náhodou, ale jezdit to musí báječně. Tak holt... BRAVOPC :yes:
Tak rozsáhlou paletu sportovně laděných modelů abys pohledal... OPC je zkratka pro dokonalé silniční beranidlo, na zájemci je pouze výběr modelu, ve kterém tohle malé inferno bude schované :yes: Jistě, na tomto poli má Opel bohaté zkušenosti- a zákazníci to mají v povědomí. Proto i ten prodejní úspěch :yes: Ať sedláš Corsu, Merivu, Zafiru, Astru či Vectru- stále budeš na silnici predátorem 😉 A za pár šupů... To pružné zrychlení je všeříkající, ostatně to budeš v běžném provozu užívat nejčastěji. Jinak to hodnocení redakce dopadnout ani nemohlo, protože ďábelské sportovní derivace masovek umí Opel nejlíp ze všech... Tak nezapomeň, až budeš na výjezdu ze zatáček tahat pákou jak na pinballu, u OPC stačí pro totéž pouze sešlápnout plyn 😉 😄 a když už u něj podřadíš- rychlost tě rozloží na atomy... Jo, postavit auto to je kumšt. Tak se podívej, jak to dělají mistři 😉 OPC rulez! :yes:
😄 😄 Tu Merivu bych v dravčí derivaci ani moc nechtěl, ale je fajn, že Corsa se za sebe nemusí stydět... Bude to fakt malá raketa... :yes:
Souhlasím s tím, že Meriva coby silniční dragster je tak trochu křeč... Ale například větší Zafira OPC naznačila trend budoucnosti stavět sportovně laděné MPV, čehož se chytl také Ford s S-Maxem. Další výrobci budou určitě následovat. Ještě chybí Agila OPC a nabídka bude kompletní >😁 >😒]
Musím Opel pochválit, vypadá to, že mise Corsa OPC se zdařila. Na prvních fotkách (objevili se tak půl roku zpátky) se mi zdál exteriér příliš přeplácaný-moc plastu, přehnané nárazníky...Ale na těchto fotkách to vypadá o mnoho lépe. Líbí se mi ty zrcátka z Carrery GT 😉. Interiér je taky dobrý-jen bych nemusel mít ten černý klavírový lak, a sedačky asi nebudou sériové podobně jako v Cliu RS, které má tyto skořepiny také za příplatek. Chválím, že z podvozku neudělali žehlící prkno 😉, přeci jen na okruhu člověk nejezdí každý den a kvalitní asfalt se u nás hledá jen těžko. Uvidíme jaká bude naživo, ale vypadá to, že se opravdu povedla :yes:. Ještě motor :yes:
přesně :yes: Ty přední sedadla opravdu vypadají na sériovku příliš "hardcore"... Co mi teda na Corse vadí- to je ten středový panel, myslím že například Swift má přístrojovku jedna báseň. Proti němu tato číst u Corsy vapadá jako z dětských omalovánek. Ty zrcátka jsou vychytaný- ale více jsem si toho všimnul až jsi to vzpomenul. Jo, a ten motor to je snad úplně bez komentáře... 😉 :yes:
Mne na tychto malych autech ten interier vadi az moc. Nevim presne demografii zakazniku, ale chtelo by to neco dospelejsiho. Pro mne je to detske stvarneni asi vsech interieru malych aut neprijatelne.
Opel za to bere hodně zostra :yes: . Jsi v pořadníku na testovačku? Nebo si počkáš na Kinga až ti řekne jak je to nedotáčivé? >😒] 😉
Ze zdroje, který s OPC jezdil (a o jehož kompetenci nepochybuju) corsu ocenil zejména co se nepřemotorovanosti týče, takže jsem v očekávání, těší mse na svezení. Jen škoda, že to má troubomotor. 😒 😉
ty tu svoji otáčkumilovnost zkrátka nezapřeš 😄
A divíš se mi? Skvělá reakce motoru na pohyby plynovým pedálem je fantastická věc, stejně jako nutnost na auto přitlačit, aby předvedlo svůj potenciál. Sešlápnout plyn na výjezdu ze zatáčky na pětku umí každá trubka. 😄
tomu rozumím. Atmo motor je rozhodně přesnější a lépe dávkovatelný pro opravdu sportovní jízdu. Naproti tomu turboverze jsou takové flexibilnější pro potřebu být rychlejší v běžném provozu bez návyků ze sportovního vozu. Ono ta pružnost má také něco do sebe, i když tradičním milovníkům motocyklových otáček nebude asi zrovna při chuti 😉
No nevím, Mari, jestli ses nějak moc nerozohnil. 😉 Tak zaprvé - mít sportovní model úplně ve všech modelových řadách je trochu úchylné, zvláště v případě Merivy a Zafiry, jízdní schopnosti Vectry OPC prezentované Top Gearem ti určitě připomínat nemusím. >😁 Takže se nám najednou portfolio "predátorů" >😁 >😁 >😁 smrsklo na Corsu a Astru, z nichž bude patrně Corsa tím lepším autem. A dvě slušná sportovní auta není zas tak moc (něco o tom od Hondy vím). Říkáš prodejní úspěch modelů OPC? 30 000 aut za 9 let? Civiců Type R se prodává 5000 ročně, to jen pro ujasnění pojmů, co je to prodejní úspěch. >😁 ....."ďábelské sportovní derivace masovek umí Opel nejlíp ze všech" - aspiruješ na výrok měsíce, tomu přece nevěříš ani ty sám. povídej o tom ještě chvíli Honďákům a Renaultákům, OK? >😒]
Máš ovšem pravdu, postavit auto, to je kumšt. A postavit motor je kumšt. Proto je fajn, že jsou ještě značky, které umí postavit motor a ne na něj jen napojit turbo. >😁 :yes:
Máš ovšem pravdu, postavit auto, to je kumšt. A postavit motor je kumšt. Proto je fajn, že jsou ještě značky, které umí postavit motor a ne na něj jen napojit turbo. >😁 :yes:
člověče, píšeš jako by tu skoro každý sedlal CTR 😄 Opel má velké zkušenosti se stavbou HH. Vzpomeň Kadett GSI 16V- silniční beranidlo jakému nebylo v dané kategorii rovno, Corsu GSI atd atd. Jméno OPC je nové, ale tradice výrobce ve stavbě takových vozů je hodně velká. Vectra není auto na okruhy, co si budeme povídat. Je to dálniční sprinter. To si pak velmistr Clarkson musí uvědomit co má od takového auta očekávat a nechtít po něm aby se otočilo na pětníku... Právě Opel umí HH dost dlouho a paleta jeho modelů je úctyhodná. Svez se v Astře OPC a potom napiš něco o tom- kdo umí udělat motor 😉 😄
>😁 Kadett byl ve své době asi super auto, že by mu nebylo rovno bych ale netvrdil. 😉 Ovšem Corsa moc za řeč nestála a po skončení kadetta nastal útlum, který skončil až příchodem současné Astry OPC. K té Vectře - výkon na dálnici je fajn ,ale nemám moc rád auta, která umí jet rychle jen rovně. 😒 Podívej se na Mondeo ST220. 😉 Hele, dopisujeme si už dlouho - nabyl jsi dojmu, že se někdy bavím o autě, s nímž jsem nejel? 😉 Astra je prostě normální dvoulitr s turbem. Může sem přijít mitsubishista a říct - svez se s EVO IX a potom napiš něco o tom, kdo umí udělat motor. O tom to vůbec není, i Evo má obyčejný dvoulitr s velkým turbem. Vyzkoušej, jak se chová špičková atmosféra - dvoulitr v CTR, dvoulitr v S2000, 4.2 V8 v RS4, 4.2 V8 v Maserati, 3.2 R6 v BMW. ...prostě atmosféra... :yes:
Každý výrobce nabízí ve stavbě motoru hinýpřístup. Někdo odlehčí "pajšl" a vyžene motor do desetitisícových otáček, jiný dělá přeplňované motory. Z moderních agregátů hondy si onu vtec charakteristiku pamatuju asi nejvíce plasticky z Accordu "99" type R. V běžném režimu jsem řídil "dvoulitr" a od nějakých 5tisíc to začalo šílet. Chvíli- protože do omezovače tomu zbývalo už jenom kousek. Turbomotor nabízí charakteristiku obdobnou, jenom s tím plusem, že rozsah otáček je mnohem použitelnější a o hodně větší. Atmo motor je přesnější a předvítalnější, ale to neznamená že je lepší. Mondeo má bezesporu skvělý podvozek, v tomto mu Vectra konkurovat asi nemůže. Jenže abys poznal její limity- musíš s ní jet natolik na hraně a bezprostředně ji porovnat třeba s tím Mondeem. Za běžného provozu ani při velmi svižné jízdě ti nedá šanci pochybovat nad jejím podvozkem. To se projeví snad jen na nějakém okruhu. Vectra má zase mnohem výkonnější motor. Podle mě je to nerozhodně.
ATR byl udělaný trochu nešťastně - při přeřazení před omezovačem spadly otáčky pod ostrou zónu. Chyběl mu kvalt navíc. 😐 Jedna věc je jistá, turbo je určitě použitelnější pro běžné ježdění, ale jeho nevýhody vyplynou při sportovní jízdě. Vzhledem k tomu, že skutečnou "pilu" jezdí řidiči sporadicky, je jasné, co je oblíbenější. Ale o kvalitách turbomotorů mi tady kvůli tomu fakt nemluv. 😉 Na to, abys nachytal Vectru na švestkách (rozumněj v těžce nedotáčivém smyku) ti asi postačí okresky. S OPC jsem sice nejel, ale od GTC 2.8 V6 Turbo se to asi moc lišit nebude. Rozložením váhy určitě ne.
Akoze auto pekne, vykony vraj vynikajuce. Clovek by az zbehol do opla a dal si predvadzaciu jazdu. Ale to len do chvile, kym neuvidi fotku tej pristrojovky. To asi chlapci v opli trosku nezvladli. 😒 Ale inak to moze byt popi.i auto ... >😒]
myslíš ten středový panel?
Podle článku super auto, u Opelu si dali opravdu záležet. I přes ty super spoilery, diguzor atp. je to stále stejná boubelka jako dřív a to mi nešmakuje. Sedačky vypadají dost dobře, ale ta šedá v interiéru mi taky moc nelahodí, působí poněkud levně. Ovšem to bych všechno překousl pro tu radost prohnat ji 😄
taky mám k interiéru určité výhrady, ale věřím že to auto člověka natolik "chytne", že se nad tyto věci povznese...
No nevím, ke Cliu RS bych takové výhrady neměl 😄 a myslím, že nenabízí o tolik méně, v něčem bude mít naopak navrch, už ať je tu test! 😄
ale naopak sedačky v modré, jsou dost boží :yes: Na fotkách spyfotos jsou v modré. Fakt mazecový, v té šedé nic moc.
Hlavně je v tom autě vše za rozumnou cenu a není třeba tuning a chipování motoru a jiné blbiny za těžké peníze.
Tenhle prcek by mi vážně nevadil... >😁 ...! :yes:
To čo je? Jaká konzerva. Clio si ho dá na raňajky. 😄 Clio RS is the Best >😒]
Opel opět prokazuje svoji špičkovou technologii a kvalitu, která je teď znát v prodeji nových vozů Opel. Opel na tom nebyl v roce kdy se vyráběla Astra G moc dobře s kvalitou a proto spousta lidí zanevřela nad Oplem a ztratila důvěru. V současné době se situace obrátila a Opel je již po druhé označen jako NEJKVALITNĚJŠÍ NĚMECKÁ ZNAČKA což dokázuje modelem Opel Meriva, která se stala nejspolehlivějším vozem ve stáří 2-3 roky! I další modely jako je nová Astra, Zafira a Corsa dosahují ve srovnávacích testech dobrých výsledků a často poráží konkurenci tolik opětovaného koncernu VW. Nové SUV Antara je také povedeným kouskem a to že se vyrábí podobně jako její sesterský model Chevrolet Captiva v Korei je důsledkem snižování výrobních nákladů jako např. u VW Touareg a výroba na Slovensku v Bratislavě. Škoda jen že Opel je tolik pasivní v reklamě, i když v poslední době se to trochu zlepšilo.
Konečně tady někdo napsal jak se věci mají.Nejprodávanější auto v EU je Astra a určitě né proto,že je špatná.Já mám dodávku od Opela na,které jsem zatím nalítal 200.000km a bez problémů a k tomu jsem měl půjčený skoro všechno co Opel vyrábí.Můžu říci,že dělá super auta.Měl jsem třeba půjčenou Astru GTC a jestli je podvozek jen takový u OPC tak opravdu nevím co pořád někdo řeší,nedal se utrhnout ani v devadesáti v serpentinách a ani nezapištěl.Můžu říct,že hodně lidí má předsudky na auta od Opelu.A ještě bych dodal,že servis mají výborný aspoň u nás.Měl jsem i Forda a v servise jim nesahají ani po paty,co se týče přístupu a profesionality.
Nejprodávanější auto v EU je Fiat GP. 😉 >😒]
No já jsem četl,že Astra,ale Astra je stejně o třídu víš.Schválně počkej GP dostane na frak od Corsi
:yes: Opel je zpátky na koni. Nebýt jistého zaváhání (designového i kvalitativního) v druhé polovině 90tých let, tak by z něj vlastě nikdy ani neslezl... Naštěstí to odpovědní brzy pochopili a dělají vše proto, aby Opel byl zase hrdou značkou jako v minulosti. Perlička: Víte kdo má pro dodavatele komponentů zdaleka nejtvrdší normy a podmínky? 😄 Ne, není to Mercedes ani Audi 😉. V současnosti je kvalitativní audit od Opelu /GM asi největší noční můrou každého výrobce automobilových komponentů... A to nejen u nás... A touhle tvrdou metodou sklízí úspěch, viz nejnovější poznatky o spolehlivosti či spokojenosti zákazníků. V našich krajích táhne Opel ještě jednu velkou kouli na noze: A to je naprosto hochštaplerský přístup jednoho nejmenovaného (Srba Servis) dealera a servisu této značky, který naprosto nahlodal důvěru některých napaálených zákazníků v tuto značku... Doufejme, že i s tímto břemenem se uděje nějaká zázračná proměna. Zkrátka: dynamický a progresivní design, skvělé motory, seriozní přístup "nové vlny" dealerů Opelu i potvrzená spolehlivost budou v budoucnu přitahovat stále více a více zákazníků. Ostatně už bylo načase. Opel rulez :yes:
Taky sem priznivec Opelu ale s tou odou na kvalitu to nepredanej. Nese nova Vectra byla 59 dni v reklamaci, takze mam na to trosku strizlivejsi pohled a nutno rict ze pristup ceskyho dovozce byl taky hrozny, vzdyt nebyl schopnej ani dodat vcas platny ceniky. Jinak corsu opc sem videl v Lipsku a taky si dovedu oredstavit mit od ni klicky...
bezpochyby jeden z najkrajsich a najlepsich hot-hatch v sucasnosti, corsa opc im skutocne vysla!
Podla vsetkeho to bude skvele auto. Ale keby som chcel hothatch tak nie tento so vzhladom micro-MPV. Spojlery a kolesa ten cudny gulovity dizajn nezachrania. Clio alebo Cooper S su krajsie...
promiňte, že otravuju, ale nevíte někdo co je to DIN u automobilů(samozřejmě)?
prosím odepište co nejrychleji
prosím odepište co nejrychleji