Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW spustilo portál pro majitele sportovních vozů této značky

10 komentářů

Při registraci je potřeba zadat německé PSČ (PLZ)
GTI
No, jak tak koukám, není registrace, jako registrace. U nás se taky registrujou. Myslím jako jiný... jako jiný, že naruby, kapiš? Ti maj v logu T... Pak jsou emkaři... řízci, dokonalí drzci s ošlehanejma tvářema, tvrdejma pohledama a s pravým kopytem, co ti v dlouhým táhlým vyrazí při předjíždění řezáky i se stoličkama. P.S. Sakra, a já si pořád říkám, čím to, že se dnas pod články tak málo diskutuje?.. už mi to došlo, všichni se registrujou... sakra, ale tak mě napadá - pod M nebo pod T?
GTI, ty seš vůl😊))))))
...přilogoval jsem se tam před chvílí na základě informací ze serveru Auto.cz (od mého dealera v CZ, který mi prodal mé ///M bych avízo o takové sajtě pochopitelně nemohl očekávat) a zatím je tam docela pusto. Jsou tam podrobné informace o V8 připravovaném pro novou M3 (přeposílám níže), ale jinak nic moc. Galerie modelů dokonce jen odkazuje na standardní mezinárodní stránky BMW 😢 No každopádně je to novorozeně, tak mu přeji brzský rozkvět a mnoho čtenářů. Tom

Technische Daten des neuen V8-Motors im M3.

- Kraftstoff: Otto ROZ 98 (95)
- Nennleistung: PS (kW) 420 (309)
- Nennleistung: bei 8 300 min–1
- Nenndrehmoment: 400 Nm
bei: 3 900 min–1
- Drehzahl maximal: 8 400 min–1
- Hub: 75,2 mm
- Bohrung: 92,0 mm
- Hubraum: 3 999 cm3
- Zylinderabstan😜 98 mm
- Zylinderanordnung: 8-Zylinder-V-Motor
- Ventiltellerdurchmesser Einlass: 35,0 mm
- Ventiltellerdurchmesser Auslass: 30,5 mm
- Verdichtungsverhältnis: 12,0
- Kraftstoffeinspritzung: Saugrohr-Einspritzung
- Kraftstoff-Einspritzdruck: 3–6 bar
- Brennraum-Mitteldruck: 12,6 bar
- Brennraum-Spitzendruck: 100 bar
- Gewicht nach BMW Richtlinie: 202 kg
- Literleistung: 105 PS/L
- Leistungsgewicht bezogen auf Motor: 0,65 kg/kW
- Material Kurbelgehäuse: Aluminium
- Ventiltrieb mit stufenloser Nockenwellenverstellung
und hydraulischer Ventilspielausgleich für
Ein- und Auslass (Doppel-VANOS)
mari
koukám na ty otáčky a říkám si, že vyhnat osmiválec na 8300ot, to už by nezvládla snad ani Honda 😄 😄 Na čtyřlitr to má hodně vysoký výkon, snad tomu nebude scházet pružnost, protože podle těch parametrů to vypadá na poněkud "tvrdší" charakteristiku. Co mě ovšem zaráží je ta hmotnost, přestože je udávaná jako jedna z nejnižších pro osmiválec daného objemu... Například motor 4.0 V8 pro 540i a 740i představený v roce 1992 měl váhu pouhých 212 kg a z něj obvozený "třílitr" měl o pouhý jeden kilogram! více než tenhle nový motor... Očekával bych, že na to kolik tomu věnovali času a "kosmických" technologií- bude hmotnost menší...
BaracudaJ
Prý má ta V8 o 15kg menší hmotnost než předchozí R6 3.2 a to už je hodně slušný. I litrový výkon je vysoký, ale ne nejvyšší. Porsche GT3 dává z 3.6 415koní, čili 115koní/litr a krouťák má 405Nm. Ale jinak BMW :yes: :yes:
Naopak, BMV by nezvladlo spravit dvojlitrovy V4 s tak vysokymi otackami.
Avatar - 125S
125S
Jsem velkej blázen do aut, nechtěl by si prozradit přihlašovací jméno a heslo... 😒
:yes: [odkaz] :yes:
😄 >😁