Novinky
mari
0
Zpráva pro Bursíka: Ekologie v podání Cadillacu- 1,30 kg CO2/km >😒] >😒]
Tomiss
0
:yes: >😁 >😁 >😁
0
Bursík na to kašle, to je jen divadýlko, aby velký automobilky cvakali, sám jezdí v Superbu a jeho brácha v XJ takže za dva bráchy to máme tak 500mg CO2 na kilometr.
0
Bursík na to kašle, to je jen divadýlko, aby velký automobilky cvakali, sám jezdí v Superbu a jeho brácha v XJ takže za dva bráchy to máme tak 500mg CO2 na kilometr. :no:
mari
0
:yes: no vida... Tak pan ekolog káže vodu a pije víno... Ostatně jak jinak. Díky za info :yes:
Pekelná Micinka
0
Aspoň můžu pochválit jeho bráchu. Nechtěj si to prohodit? Ať má reklamu taky Jag.. Koneckonců britská zelená by se tak nějak hodila. 😉
Nepracujou na tom Sixteenu nějak dlouho? Nebo ten projekt poslali do kytek a měl to bejt jenom "teaser"?
Sixteen v podobe, v akej sme ho videli ako concept to na 99% nebude. Bude to nieco mensie (co asi vyuzije cistocne design Sixteenu), alebo to nebude vobec sedan, ale nieco uplne ine (velke coupe, seriovy Cien,...). K tomu autu, ktore bude vyuzivat V12, povedal iba tolko, ze "je z neho zla viditelnost dozadu", a ze ho predstavia uz na buduci rok (!). 😉
Tak to může být cokoliv od kombi až po dělostřelecký tahač >😒] Mě by se zamlouval hlavně ten design Sixteenu, uměl bych si ho představit i jako hybrid, místa je v něm dost. 😄
Zo Sixteenu som cely "prec" aj ja. Ale vedenie GM zamietlo to auto v tejto podobe ako nieco, na co nema Cadillac momentalne dostatocne dobre "meno" (a ani trh na to nie je velky). Prioritou je pre nich momentalne vyvoj auta, ktore by dokazalo ucinne utocit na pozicie S-Klasse & spol.
pokud to budou dva V6 dané dohromady,tak bude kliková hřídel dost náchylkná k praskání a lámání díky otřesům...no,snad se jim povede ji dát do nějakého rozumného uložení 😄 to aby po každých 5000 km neměnili hřídel,co prdla,když se motor na silentblocích trošku víc pohl
V době kdy u velkých značek zůstávají dvanáctiválce jen kvůli image je to dobré rozhodnutí. Nový model, nový motor a rovnou sedmilitr. To je dobrá zpráva takhle zjara :yes:
Můj názor je, že tohle není zrovna to pravé ořechové co by mohlo GM zachránit. Spíš mi to připadá ve stylu... Když do hrobu tak na řádné kobyle...
Vyhozené peníze. nic víc.
Vyhozené peníze. nic víc.
sixteen s v V12 no to ne....ten 16-ti válec tomu dodával něco grandiózního, něco co nikdo jinej nemá. Neříkam že je to spatnej motor ale ty 4 válce k tomu mohli este přilepit...takovej odkaz na minulost. Chtěl bych slyšet to dunění těsně před omezovačem :yes:
NACO JE TAKY VELKY MOTOR V OSOBNOM AUTE DOBRY?