Obecně známou skutečností je současná poruchovost vozů Volkswagen, Polo na rozsypání, v patách mu je Passat v současné době stahovaný do servisů po celé Evropě. Bravo VW !
Tvoj príspevok beriem skôr ako provokáciu... Netvrdím že sú VW bez chyby no tebou zmieňované Polo patrí práve k tomu vydarenejšiemu čo sa spoľahlivosti týka... Ale aby som prešiel k veci, pri cca rovnakých cenách by som asi váhal čo vziať, Plusko má super interiér kombi zasa lepší kufor. :-!
Tvoj príspevok beriem skôr ako provokáciu... Netvrdím že sú VW bez chyby no tebou zmieňované Polo patrí práve k tomu vydarenejšiemu čo sa spoľahlivosti týka... Ale aby som prešiel k veci, pri cca rovnakých cenách by som asi váhal čo vziať, Plusko má super interiér kombi zasa lepší kufor. :-!
"uvnitř Passatu to ale není poznat." Ved to je dolezite alebo nie ? Co tam potom ze vonku to pocut ved ked ides autom tak sedis vo vnutri. A vonku pocut kazdy diesel nielen VW.
Ono je to dáno opravdu výborným odhlučněním passatu + nějakým vylepšeným uložením motoru oproti ostatním koncernovým modelům např. s 2,0 tdi. Motor je slyšet na volnoběh, ale žádné vibrace, v zátahu neduní, je to celkově mnohem snesitelněší než např. v octavii. I podle měření v různých testech, vnitřní hlučnost passatu 2,0 tdi (měří se při jízdě ustálenou rychlostí, většinou při třech růz. rychlostech) je nižší než u konkurentů jejichž motory s CR nemají tak tvrdý chod. ;-)
Presne tak. Kde kto sa stazuje ze TDI je hlucne ale hlucne je ZVONKU. Ked soferujem tak sedim v aute takze vonkajsi hluk ma nezaujima. Podla [odkaz]
ma Golf 1,9 TDI 77 kW vnutorny hluk mensi ako ine diesle CR. Ten isty test som cital v Auto zurnale - tam boli uvedene aj decibely a Golf TDI je vo vnutri tichsi ako konkurencia.
Má to dva aspekty. Prvním je to, že hluk uvnitř auta nedělá jen motor, modely VW mají obecně velmi dobře odhlučněné vnitřky, jak aerodyn. hluk tak hlavně hluk od kol, to se pak odráží na celkově nižší hladině hluku uvnitř i ve srovnání s auty s relat. tiššími dýzly. Navíc se měří při ustálené rychlosti, a problém PD je hrubý zvuk pod plynem. Druhým aspektem je to, že se při odsudcích zvukového projevu tdi používá pro charateristiku motoru hodnocení "příliš hlučný", ale jde spíše o "uchu nepříjemný charakter zvuku", prostě PD mají tvrdší chod, a přestože nemusejí vyluzovat víc decibelů, jejich zvuk je nepříjemnější. ;-)
"uchu nepříjemný charakter zvuku" moze byt, skor to bude v tom. Priznam sa ja mam pridavani plynu v TDI skor usmev na tvari - zo zrychlenia ktore je pocitovo lepsie ako pri CR. Mne sa paci ten nastup krutiaceho momentu a vtedy nevnimam ten "neprijemny" hluk.
Nieco som najazdil napr. s Avensisom 2,2 130 kW 400 Nm a oproti 2,0 TDI 103 kW 320 Nm som bol trosku sklamany. Ten Avensis jazdi dobre ale chybal mi ten "brutalnejsi" nastup. VW bude mat CR 103 kW zaciatkom buduceho roku a 125 kW v polovici 2008 potom by mal byt zvuk motora prijemnejsi.
U Avensisu je lepší volba 110kW verze, ale o to nejde, problém je právě v tom, že to co se líbí tobě, ten skokový nástup Nm, je právě to, co se považuje za chybu, snaha motorářů je obecně, o co nejlinearnější průběh výkonu a krouťáku, bez skoků a propadů.
Mozes napisat aj dovod stahovania Passatov do servisov ? A pocty stahovanych kusov ? Alebo si to ides teraz rychlo vymysliet ? A mozes aj napisat ako si prisiel na to ze Polo je na rozsypanie. Podla TUV - prehlad napr. na [odkaz]
VW Polo ani zdaleka nepatri k najhorsim.
Tvoje intelektuální nedostatečnost je také obecně známou skutečností, ale těžko říct, jestli by v tvém případě nějaké "stažení do servisu" pomohlo. :-!
Ako tak citam, tak bestseler Golf zacina byt jednym z najhorsich, najskaredsich a najviac predrazenych aut. Co sa mna tyka, tak cena je dost silna, aj ten korejsky zadok tohto kombicka vstrebavam tazsie. Kvalitu velmi komentovat nebudem, pretoze s tymto autom nejazdim, ani nikto, s kym by som sa stretaval castejsie. Ale kritiku spolahlivosti poslednou dobou pocut castejsie ako chvalu. Najvacsou pravdou ale je, ze toto kombi prichadza velmi neskoro, takpovediac "po funuse", ked je uz na spadnutie velmi ocakavana siesta generacia Golfu. Passat v kombi verzii je oblubeny od sameho zaciatku, nechapem to vahanie o triedu nizsie.
Ono to kecání o poruchovosti je také dost dané jejich cenou. Jednak nejvíc na VW nadávají ti co by ho chtěli, ale nemají na něj. To si pak hledají důvody proč ho nekoupit KDYBY na něj měli. No a ti co si ho koupí zase za vyšší cenu než u konkurence mín odpustí. Problem který by jsi u korejce za 350t. přešel mávnutím ruky u golfa za 650t. nasere víc. Statistiky TUV mě moc neberou, většinou ukazují jen to jak se majitel o auto stará. Nejsem fanda VW, mám dokonce dost hnusnou zkušenost s passatem, ale to bylo dost o lidech v servisu. Kamarádka si ted koupila golf V 3D, 1,4. Za 375t. Má tam climatronic,metalízu a elektrony. Kupovala nové, ve slevě. Myslim že je to dobrá cena. A ta 1,4 jede hezky, hlavně dost málo bere. Znovu opakuji-nemám koncern rád, ale ne vše je černé nebo bílé. Mimochodem nejhorší zkušenost v životě jsem měl s nissanem vanette. Nové auto. Jak kvalita, tak servis hrůza.
Fakt. Docela dost mě to překvapilo, papírově vypadá hrozně. Ale vše samozřejmě v kontextu s tím že s autem jezdí holka a hlavně po městě. Sporták to neni, ale ani brzda. Pro rodinu asi málo, ale ve dvou neni problem.
Ak motor toci 2000 tak sa s tym jazdit neda ale ked to vytocis nad 3300 tak sa s tym da jazdit celkom svizne. Vyskusaj uvidis. "Papierove" info nie su vsetko. Ale ak si zvyknuty na 911 Turbo tak uznavam ze je to o nicom. :-!
Když jsem do toho auta sedal tak jsem čekal něco jako HTP. Byl jsem příjemně překvapenej, nic víc, nic mín. Od 59KW bych čekal mnohem horší svezení, na to jsk je golf těžkej. Ano, předjíždění neni nic moc, ale to u žádné 1,4 v tak těžkém autě.
A v jakém autě? Golf je snad jeden z nejtěšších ve třídě. Kluk co u mě dělá má fabku 1,4 74kw. Jo, jede to líp, ale taky si za to vezme kolem 9l, teda když to točíš. A když ne jede hůř než ta 59kw. V tom golfu ukazoval pc po 230km 5,6l. Ne že bych na spotřebu nějak moc koukal, ale to bylo slušný. Neřikám že je to dělo, ale na běžné ježdění v 3D golfu stačí až až.
Když ta koncernová 1,4 74 kw táhne odspoda fakt mizerně.. Nicméně souhlasím, že pro klidnou jízdu do města v Golfu je to dostačující motor, pro klidnou jízdu za městem by mohl mít patnáct dvacet koníků navíc kvůli předjetí. Těch 70 kw znám ze Stila, které je o hodně lehčí (přes 100kg) - taky je (nejen) při předjíždění rozdíl velmi znatelný.
jel jsi s tím někdy? dle počtu tvých smajlíků usuzuji, že s to řídil prostřednictvím keců u piva. zkus to jinak, ten motor je fakt dobrej, to vím z vlastní zkušenosti a tak volím místo tvých smajlíků stejný počet palců :yes::yes::yes::yes:
Ano jel, myslel jsem, že mám kobereček seklý pod plynem - nebyl - PROSTĚ NIC. Proto ten úsměv. Za co dostal golf hvězdičky, za pevnost karoserie ? Ta mi bude při předjíždění fakt platná ...
Keď chceš káru na predbiehanie tak nebudeš pozerať po 1,4-ke ;-\ to dá rozum. Ale mám pre teba typ - je to tiež 1,4 no TSI 140 koní, 220 Nm kruťák, aj na obiehanie ti bude stačiť... ;-);-) Super motor, fakt pecka, spotrebou (keď netlačíš na max) ako 1,4-ka, výkonom 2,0 a kruťák ako diesel - plochá kryvka v širokom pásme otáčok. Tento motor má budúcnosť. :yes::yes::yes:
Ale v tomto pripade asi nie. Nevravim, ze sa VW tymto prvkom po niekom opici, proste vyskusali zmenu. Ale mne proste nesadla, take tvary sa mi zda, ze sa uz prilis nenosia, vyzera to zastaralo, nie moderne.
...jak svěže bude nový Variant na českých silnicích vypadat. To pozdní uvedení na trh chápu tak, že pokud se automobilka rozhodla prodávat Golf Plus, byla by asi sama proti sobě, kdyby zároveň uvedla i Variant, protože oba modely jsou směřované k vesměs stejným typům zákazníků. Osobně bych se asi jen těžko rozhodoval, do kterého jít, a proto bych možná nakonec skončil v autosalonu jiné značky. I když pravda je, že uvedením Golfa Plus na trh si to VW možná zbytečně zkomplikoval. Zásadní otázka je, jakou vlastně bude mít nový Variant životnost. Pokud se VW skutečně chystá v blízké době uvést novou generaci, budou mít noví zákazníci zájem o v podstatě výběhový model (i když nový na trhu)?
Nerozumiem celkom tomuto "programovanemu" sklzu v modeloch....ked sa zacal vyrabat Golf IV, tak cabrio malo spustu dielov z trojky, a myslim, ze ho tak vyrabali po cely cas. Podla mna to vrha dost zvlastny tien na vyrobcu, ked je odstup medzi generaciami taky maly, ze si ich dovolia vyrabat sucasne, alebo dokonca kombinuju suciastky...Divny postup na vyrobcu, ktory trha do premioveho segmentu...
No autor, přebírá hodnoty kufru ze zahr. materiálů, takže podívejme se na to reálně:
nový Passat Lim měla původně kufr 565l ale pak se přišlo na to že 80 litrů zabírá rezerva, která je u nás povinná.... Takže 690l - 80 rezerva = 610l a z toho bude cca 50l odkládačka, kterou znají majitelé Tourana (je vidět na fotkách - proto ta rovina v kufru) takže ve výsledku počítám po roletu tak 550-560l. Po strop to bude aspoň 1000l. Když už autor uvažuje tak pořádně.
pokud k tomu máš servisku, zkontroluj si podle čísla kastle v VW servisu historii auta, pokud je v pohode, pak ocekávej velmi živý, vcelku prostorný, nenáročný na údržbu a později velice dobře prodejný auto. Polo patří mezi značky s určitou image Polo znají mladí i důchodci a dneska na ulici potkáš všechyn generace.
Golf V generacie zacal stracat vyznam svojho mena, resp. zacal stracat to, preco je golf golfom... Sucasny Golf VAriant to len utvrdil. Kein Volkswagen, aber Teuer-hasslichwagen. :no: