Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan má nový testovací polygon

19 komentářů

Tomiss
zahraniční automobilky proč investují tolik financí do drahých testovacích polygonů,když téměř stejné podmínky si mohou vytvořit na našich rozbitých silnicích a dálnicích.Stačí si jen vybrat vhodný úsek...P.S.proč myslíte,že ho nemá Škoda >😁 >😁 >😁
No, tiez ma to napadlo, ale asi je to preto ze tam maju na jednom mieste rozne typy povrchov z celeho sveta...
No,kdo ví,kde brali pánové inspiraci... 😄 A nyní přijde rozhodující zkouška! Náš vůz se pokusí projet vysokou rychlostí přes nejtěžší úsek našeho polygonu - ona pověstná - česká okreska,jarní model,doplněná o železniční přejezd bez závor! :-!
Tomiss
>😁 >😁 :yes: a k tomu nečekaná díra >😁
... a na závěr trhací zkouška na rádoby dálnici D1 😢
Moooooc pekně !!!!!! >😁 >😁 >😁
Takhle sem se dnes jeste nezasmal.
Avatar - freeman
freeman
Hlavne nech si všimnú majstri nábehové uhly. Ale nie pre "majstrov" , ktorý namontujú na okolo auta "okrasné chromové" tyče + znižujúce tlmiče. 😉
asi mi unikly, ale nikde nevidim terenni automobil... jenom SUVko... taky se priklanim k komentarum Nechapu,
vole patrol není žádný SUV, ale plnohodnotný offroad. Patří mezi elitu ... stejně jako Toyota Landcruiser, Pajero, Range rover, Land rover a další ...
nerikam ze v minulejch generacich to offroad byl ale offroada si predstavuju jinak, minimalne me dostava malej zdvih zaveseni. zbytek toho auta mozna ma neco spolecnyho s offroadem. a range rover? s tema nizkoprofilama? nenech se vysmat. Land rover, neznam jeho prilis jeho produkci, defender za offraod povazuju, pajero a landcruiser nejsem si jist.
P.S. je to trosku chaos, za to se omlouvam.
za tendle prispevek sry, napsalo mi to ze se neodeslal
nerikam ze v minulejch generacich to offroad byl ale offroada si predstavuju jinak, minimalne me dostava malej zdvih zaveseni. zbytek toho auta mozna ma neco spolecnyho s offroadem. a range rover? s tema nizkoprofilama? nenech se vysmat. Land rover, defender je offroad to nepopiram, zbytek jeho produkce neznam natolik abych si dovolil vynaset soudy, pajero a landcruiser plati totez co u produkce land roveru.
No tak Range rover, je trochu blíž k SUV .. ale pořád je to ještě offroad, když si odmyslíš ty litý kola .. no ale je to stejně na úhlu pohledu, poslední dobou se všechny offroady stavají čím dál tím víc uhlazenější, takže se zdá, že jsou to skoro SUV .. ale pořád mají vlastnosti offroadu.
:yes: lip bych to nerek
Tak si asi nevidel Y61 v terene panacku 😉 je to jeden z poslednich hardcore offroad s pevnymi napravami,ramom,rekucnou prevodovkou a 100% uzavierkou zadeho difu. ktory sa v CR predava. :yes: Ja mam Y61 a cez vsetky nedostatky co to auto ma(na ceste)je to uzasny stroj a nevymenil by som to za nic ine,mozno len za pratola z 4,2 alebo 4,8 motorom 😄 :yes:
mas pravdu nevidel, kdyz sem ho ted videl prekvapil me. Omlouvam se za neznalost.
Jj, moje řeč. Jen bych to upřesnil, že to není ani tak jeden z posledních, ale poslední a jediný opravdový offroad (se všemi atributy, které k tomu náleží), který se v ČR oficiálně prodává.
Co to placas za kravinu? Patrol je jedno z mala aut co maji jeste dneska pevnou zadni napravu. Jediny cistokrevny offroad. Kratka verze ma dokonce snad nejlepsi pruchodnost ze vsech seriovych offroadu.
Navic Patrolem jezdim a nemuzu si ho vynachvalit. V zime jako v lete. Tam byl snih? Jsem si nevsiml😁