Novinky

Zpět na článek

Opel Astra 2007 na českém trhu: první cena 339.900,-Kč

64 komentářů

Že by reakce na Kiu Ceed?
jestli si Korejci mysleli, ze dostanou kuzi Evropanu lacino a jejich strategie bude stoji pouze na tom, tak se prepocitali...to uz jsme probirali nekolikrat😉 Opel nemusim, ale 100% radsi Opel nez ´Vietnamce´...
A já zas 100% radši ´Vietnamce´než kok.ty ...
>😁 >😁 :yes: :yes:
>😒] :yes: :yes:
CrazyJester
:yes: :yes:
tak nějak bych to viděl taky :yes:
😄 trefa do cerneho, Honda napr. znicehonic nabizi zaruku 5 let 😉 jen tak na ne, konkurence ruleez
Jede trottel fahrt mit opel 😄
Opravdu hodnotný příspěvek! Ještě se tak naučit německou gramatiku.
ale soudruzi v ndr opravdu říkají "nur ein trottel fährt mit opel" nevíš proč?
RIDER
Nadstandartní desing, kvalitní materiály, výborné technologie a špičkové motory. Opel mi v poslední době dělá velkou radost. Benzínová 1,6 s turbem si zaslouží absolutorium. Vynikající je i silnější varianta 1,7D. Tomu říkám inovace. Kvalitní 6stupňová převodovka, 4ventilový rozvod a vynikajicí dynamické parametry. Opel dokazuje, že je opět na vrcholu. Nejvíce si cením rozmanitosti nabídky motorů a karoserií. Každý si vybere. :yes:
no ale už je po akci "výprodej šrotu pod výrobními náklady", to je pozdní massage, kolego. Tak hodně radosti s plechárnou od firmy opel >😒]
mari
moc dojemné... :no:
mari
:yes:
RRAAFF
:yes:
Tak nam, blbym, porad. Aj my chceme take super faro, co mas ty, bezporuchove, super kvalita, dizajn, bezpecnost, atd. Co to je?
Anonyma tipuju na golfa III. nebo trojku bmw3 nebo podobný technický zázrak >😁
běž si dát čmouda a nenavážej se do BMW!!!
RRAAFF
To jo, nějak ho ta akce 24h Opel asi rozladila 😉
rozhodně ne tato značka
ja bych volil kiu. to ze je to korejske auto neznamena ze je to sunt. zakl. vybavu poridite za 340k a mate v nem 6 airbagu, tusim ze radio, okna v el. i central a hlavne 1,4 90kW. je to stejne jako octavie nizsi stredni trida. oproti octavii to ma vetsi rozvor, rozchod. atd. je proste vetsi nez octavia az na kufr ten ma octavia 560 l a kia 300l a po sklopeni sedacek octavie 1350 l a kia 1300 l. octavie mam horsi zakl. vybavu a motor (1,4 55kW) a stoji 430k takze radsi kiu nez skodovku a opel. nic proti oplu ale kia vyhrava aspon pro me.
Nojo, ale viděls cee´d v reálu? Vypadá to jako hodně tlustý prase na malinkatejch kolečkách.
A není to Kia?
No já ceed taky viděl a žádné tlusté prase to není . Pěkné auto za rozumnou cenu a zase když chceš prostor tak to asi
do fabie nenacpeš tak zauvažuj co porovnáváš.
Přesně, taky se mi na živo nelíbila. Většina lidí co ji chválej má radost že si za cenu fabie/corsa, 207, cli👋 koupěj větší auto na které by jinak neměli. To je o.k. , ale na ceed je nízká cena vidět, a to hodně. Připadá mi že je to nějaká moda nebo co všude chválit korejce. Jsou to fajn levná auta, nic víc, nic mín.
Klaudius
A co konkretne je na tej Kii take lacne? Teda ako to myslis, ze je tu nizku cenu na nej vidiet? Na com konkretne?
Viděl jsem to jen zvenku, ale ten interier je bída. To samé vnější vzhled, podle mě dost nevyvážené. Dát větší kola je to lepší, uznávám. Ale neberu to jako chybu, vzhledem k ceně. Prostě je to dobrá nabídka pro lidi co by pro rodinu jinak kupovali fabii. Ale kdo má peníze na golf nebo focus si ji koupí těžko. Ten rozdíl je vidět. Navíc golf neni žádný zázrak, ale neurazí ani za 5-6 let. To bych o Kia neřekl, ale třeba se pletu.
Souhlasím stebou,kdo má na focuse tak si kii nekoupí.Když ale srovnám cenu fabie se šesti airbagi,vychází mi spíš levněji ten korejec,takže bych řekl,že to je spíš cennová konkurence naší Fobie.Velikostně bych to moc nerovnal,v čechách se kouká hlavně po ceně.Opel Asta je velmi povedené vozidlo,které si nehraje na nějaký lepší rodokmen.Užitné vlastnosti a cena jsou v perfektním poměru.Myslím si že astra je velmi dobrou volbou,komu se nelíbí focus nebo třeba megane,či C4.
já jednou astru koupil skoro omylem-potřeboval jsem rychle náhradu za ukradené auto. Byla to 1,6, z rakouska za dobrou cenu.Dnes má najeto o 300t. víc /skoro 400t./ a pořád jezdí a to s minimální údržbou a investicema. S Oplem mám dobrou zkušenost, žena má už druhou zafiru a fakt pohoda. Opel je zbytečně podcenovaná značka.
Klaudius
Ja som to iste povedal raz o Golfe... 😉
Nojo, ale viděls Odborníka v reálu? Vypadá jako hodně tlustý prase na malinkatejch nožičkách.
Odborníka jsem neviděl, ale kiu ano a také mě nijak nezaujala...
Avatar - donPedro
donPedro
Za ty love IMHO dobrá kára :yes: + OT: vedle je testík konkurenta od TTT, a že by tam ten Auris dopad zrovna slavně se teda říct asi nedá, což TTTome? Tož tak.
Kia ceed 1,4 má 80 kw a ne 90. A komu se Opel nelíbí,ať si vejfuk políbí!!!!! >😒]
Klaudius
Presne. Opel za tu cenu je dobra ponuka. A urcite bude aj nejeden zaujemca i cee´d uvazovat ci nekupi radsej Astru.
Moc hezký, se nestačím divit. Opel si nekoupím (mám jinýho koně), ale už je konečně na dobré cestě k dobrým prodejům. Astra v kombíku za 425 000 Kč je moc hezká nabídka, bezkonkurenční prostor a hlavně rozvor - prostě nesrovnatelně kvalitnější auto než Oktávka za daleko lepší cenu, nenavážejte se do mě, nekoupím si ani Oktávku ani Astru, ale z těchto dvou je pro mě rozhodně lepší Astra.. go go go
No tak to je snad nejaky zert porovnavat ocatvii a astrou.. :-!
RRAAFF
Proč? Jsou ve stené třídě? Jsou, tak co.
RRAAFF
Proč? Jsou ve stejné třídě? Jsou, tak co.
Klaudius
Zobud sa, priatelu, su to priami konkurenti.
Když se řekne Opel Astra, každý si představí Astru F, která, pravda, moc parády nenadělala. Už Astra G je ale o několik tříd výš a rovnocenná konkurence koncernových Golfů Leonů a Oktávek. Proč jsou všichni blázni do Oktávek? Já jsem si koupil Astru G sedan, r.v.2000 1,8benzín, komplet v elektrice, ABS+TC, 4airbagy, s klimou a CD a jsem spokojenej. Výkon super, spotřeba 1,8Ecotec prům.7-8l. Dal jsem za něj 130.000Kč. Za podobnou Octavii I bych zaplatil tak o 50 tisíc víc a to by měla ještě ke všemu nalítáno 200tis.km, tu starou hnusnou palubku a o motoru 1,820V raději nemluvě nehledě na to že dospělí lidi se vzadu nesvezou... Myslím že Opely posledních let jsou haněny dost neprávem, ale je to dobře, protože jsou potom pro nás jako ojetiny levné, takže my, co kupujeme ojetý Opel děkujeme Vám, kteří haníte tuhle značku..ušetříte nám při nákupu několik desítek tisíc korun 😄 Chytrej člověk si to spočítá. Hloupej blábolí nesmysly 😉

K Astře H...ceny fakt zajímavý, kdybych si měl vybrat, tak 1,6benzín. Trochu nechápu ceny dieselů. Při srovnání 1,6benzín a 1,7DTI 74kW vychází návratnost vyšší ceny po ujetí 120.000km respektive 243.000km!!!!!!!! u silnější verze 1,7DTI (cena PHM 28Kč, prům.spotřeba dle tabulek)
Když se řekne Opel Astra, každý si představí Astru F, která, pravda, moc parády nenadělala. Už Astra G je ale o několik tříd výš a rovnocenná konkurence koncernových Golfů Leonů a Oktávek. Proč jsou všichni blázni do Oktávek? Já jsem si koupil Astru G sedan, r.v.2000 1,8benzín, komplet v elektrice, ABS+TC, 4airbagy, s klimou a CD a jsem spokojenej. Výkon super, spotřeba 1,8Ecotec prům.7-8l. Dal jsem za něj 130.000Kč. Za podobnou Octavii I bych zaplatil tak o 50 tisíc víc a to by měla ještě ke všemu nalítáno 200tis.km, tu starou hnusnou palubku a o motoru 1,820V raději nemluvě nehledě na to že dospělí lidi se vzadu nesvezou... Myslím že Opely posledních let jsou haněny dost neprávem, ale je to dobře, protože jsou potom pro nás jako ojetiny levné, takže my, co kupujeme ojetý Opel děkujeme Vám, kteří haníte tuhle značku..ušetříte nám při nákupu několik desítek tisíc korun 😄 Chytrej člověk si to spočítá. Hloupej blábolí nesmysly 😉K Astře H...ceny fakt zajímavý, kdybych si měl vybrat, tak 1,6benzín. Trochu nechápu ceny dieselů. Při srovnání 1,6benzín a 1,7DTI 74kW vychází návratnost vyšší ceny po ujetí 120.000km respektive 243.000km!!!!!!!! u silnější verze 1,7DTI (cena PHM 28Kč, prům.spotřeba dle tabulek)
Proč jsou všichni blázní do Oktávek? Jednoduché, je to kvalita a držák cen. Měl jsem nabídku OI 1.8T r.v.2000 v plný polní za 150tis., najetých ověřených 110tis.km, ale nevzal jsem, bo mám auto a jsem spokojený. Nižší ceny starších Oplů jsou všeobecně známé a rozhodně to není tím, že je někdo haní. Vinou je bídná antikorozní ochrana (Corsa I, Astra F, Vectra A,B), průměrné zpracování, nižší spolehlivost. G-čko je na tom sice lépe, ale např. za Octou zaostává ve zpracování, spolehlivosti, ale hlavně v Česku tolik ceněné robustnosti a prostornosti. Od toho se odvíjí i vyšší cena Octy, která si ji drží. V H-čku jsem neseděl, ale věřím, že to je o něčem jiném než G-čko a přeji mu vše nejlepší :yes:
Astra G je mimo kufru prostornější než O1. Kvalita je srovnatelná. O1 má lepší disel, Astra zas benzin. Mám ve firmě astru se starou 1,6/55KW a má najeto 400t. km. Nepoznal by jsi to, snad jen potahy jsou odřené. Motor je naprosto super, jen měnim olej a svíčky. A to s tim jezdí zaměstnanci... Vyší cena O1 je podle mě daná tím že vypadá o třídu větší než je.
já viděl L-ko a nic moc, q-éčko trochu lepší, ale w-éčko pánové, tak to je bomba pánové, kufr to má jak stodolu, kola 28", řidič sedí zády ke směru jízdy a co je hlavní, nemá to dveře - leze se tam jak do tanku, o materiálech ani nemluvim, broušená kůže z dětskejch ***ek, strop z bradavek, no prostě paráda,
Proč jsou blázni do oktávek? A třeba taky pasátů? Protože to jsou ve většině případů služební auta - a to jsou jak známo nejlepší auta (samozřejmě až na výjimky). A darovanému koni se moc na zuby nekouká, že? Kdybych si měl oktávku nebo pasáta kupovat za své, rozhodně bych zvažoval i alternativy.
Napsatm že Octavia je prostorná... no dovol, abych se zasmál.. možná jako coupé jo 😃)))))))))
Od astry G jsou opely celkem dobre. jen mi vadi ze ty benzinove motory proste zerou olej. Nastesti ale v motorech twinport uz se tohle nedeje. takze moje dalsi auto po astre G bude astra H. Mel jsem i astru F z roku 1995 - bylo krom spotreby oleje zcela bezproblemove nerezavejici auto.
...tak to teda nevím kde to berete že astra žere olej...mám již druhou první F 1.4 16v a nyní G stejný motor a olej jsem nikdy nedoléval(nebylo třeba)..takže bych to s temi benzín.motorama neviděl tak černě!! 😄 😄
jinak astra good!!
R60
Škoda, že ten interiér je takový neútulný. Ta 1.6 T by byla skvělá.......jo,
ahoj
ahoj
GTI
AURIS, sen samurajskejch snů... tak to si přečti... možná i cop odřízneš. Osobně jsem čekal s příchodem nového modelu od TTT těžký zásah na komoru evropské nižší střední... jak je vidět, zázraky se nekonají. Vlastně konají, tedy, konat budou... vydrž ještě rok, pak se Evropa otřese v autozákladech. Jasně, vyjede Golf, Gé Golf, Gé, jako - GURU, GURU VI. P.S. Bravo test... :yes:
Tomiss
Nekompromisní test...Ano,i Toyota šetří,možná na místech kde bychom to od ní nečekali... :yes:
GTI
Fakt mě to překvapilo... A ten test je velmi dobrej.
Tomiss
Konec s nadpisem "Jde to i lépe" to vystihuje...Prostě nic není dokonalé,ani u Toyoty 😉
GTI
😄
CrazyJester
Mozna se fakt tojota prepocitala. Kia zboucha evropsky auto protoze to 'korejske' nikdo nechce...koupi si ho jen ten kto 'musi.' Ale uz ne ceed, ten lidi chteji, jo, jasne, hlavne kvuli cene..ale cena zase znamena vic vybavy, vic prostoru, vic zaruky. A ruku na srce...ten ceed nevyzera vubec spatne. A toyota se chytla...bohuzel pro ni nespravne. Co kdyz lidi nechtej evropskou toyotu...Co kdyz ten co si koupi toyotu nechce konkurenci ceed, ale chce kus dobre povedene japonske prace...v japonskem odevu. Takze..jedna rada pro korejce: kdyz vam neco nejde doma v korei, je dost mozne ze vam to pujde lepe v evrope (design, kvalita). A jedna rada pro toyotu: kdyz vam neco jde na 110% doma, v japonsku, tak to radej netahejte zbytecne do evropy 😉 :-!
Hm,podle jiných testů jsou ty plasty interiéru slícované perfektně. Kromě toho většina redaktorů přehlíží informaci Toyoty, že záměrně použila tvrdé leč snadno recyklovatelné plasty (na rozdíl od měkčených), protože dál plní svůj "zelený" program. Jiná věc jsou designérské naschvály - ten most s šaltpákou si asi T. v síní slávy nevystaví a těžká yarizace exteriéru je na otazník s vykřičníkem. Naštěstí se testy shodují ve chvále motorů - alespoň 2.0D-4D i 1,6 VVT-i, které charakterem nejspíš dobře odpovídají vysloveně rodinnému a dost konzervativnímu vyladění aurisu (měkký komfortní podvozek bez sportovních ambicí, leč pohodový a dobře čitelný - verze s vlečenou zadní nápravou). Takže bych po pár měsících výroby a vychytání much očekával vícméně zase jednu standardní Corollu (i když přejmenovanou) - nenápadnou, spolehlivou, k neutahání. Zbytek je věcí osobních preferencí. Půjdu se svézt, pak uvidím.
Tomiss
:yes:
Klaudius
KEDY KONECNE BUDE MOZNE NA TOMTO SERVERI DISKUTOVAT K TESTOM AUT? BOLO BY TO VELMI VELMI DOBRE. DAKUJEM.
Mám stejný názor - velice bych ocenil, kdyby to redakce umožnila. Přiznám se, že vůbec nemám chuť se bavit OT o Aurisu pod článkem o Opelu, diskuse je tím imho předem znehodnocená - pro obě značky. "Carovi" dole díky za názor na základě osobní zkušenosti - snad se k tomu ještě budeme moct vrátit, až se nás s aurisem sveze víc. :yes:
Pánové já v aurisu jel, motor 1.6VVTi, osobně jsem si vše osahal a vyzkoušel. Pokud se tady napadáte zda to či ono auto, tak jste vedle. Je mi docela jedno jestli to vyrobil někdo se žlutou, bílou nebo černou kůží, daleko důležitější je jak je kvalitně uděláno a za jakou cenu se ta kvalita nabízí. Fandy Octavií zklamu, to auto za ty peníze nestojí. Nemyslím tím, že je špatné! Pokud se jedná o Auris, tak na to , že jej vyvíjeli evropané je to docela propadák. Kdo si zkusí otevřít horní přihrádku před řidičem, dostane se pocitově do dob Trabantů. Je docela nepřirozené řazení s takto umístěnou řadící pákou. Na můj vkus jsem se musel docela hodně tlačit na brzdový pedál, aby Auris začal brzdit (že by zrušili posilovač?). Najeto měl asi kolem 300 km, ale i tak byl motor s vykonem 91kW hodně líný a při rychlosti kolem 130km/hod se mi zdál docela velký hluk v kabině a to jak od podvozku, tak od motoru. Přiznám, že jsem mu docela držel palce před uvedením na trh, ale v momentě kdy změnili jméno a dělali kolem něj takový humbuk, mi to bylo podezřelé a oprávněně. Tohle auto do světa rozhodně díru neudělá!