Ved to i v clánku písu, sama Skodovka avizovala 1,2 R3 TDI, ale pre ceský trh dala cenník s 1,6 TDI. Vysvetlenie mozno bude také, ze na západné trhy pojde hned 1,2 TDI (image superúsporného a nízkoemisného motora) a na nase trhy najprv 1,6 a 1,2 TDI mozno neskor, zrejme iba v ekoverzii Greenline. I ked mna dízle netrápia, myslím, ze nie je velká skoda, ze k nám nepojde trojvalec TDI. >:-[]
Presne tak, dale nema ani radio a klimatizaci. Klimatizace a central je za priplatek 10.000 Kč a radio predpokladam za dalsi priplatek, jelikoz neni soucasti tohoto paketu.
kdo tady v nedavny ankete hlasoval ze fabia po faceliftu bude drazsi ?
skodovka musela fabii zkorigovat (zatraktivnit) a ted s ni opet vplouva do vod stredniho proudu. a ten proud se s jarni oblevou zrychlil :-)
hrebik na hlavicku Emel - presne tohle je ten špek.
plus vysperkovat o sedacky a alu za dalsi desitku :yes:
nevim kdo krome devcat z firmy by si ted kupoval vengu
Noo... Venga poměrně s přehledem vyhrála test malých MPV v minulém AutoTipu, i ostatní recenze vycházejí velmi dobře... já ji ještě nejel, ale na tom autě něco bude. Fabia a Venga, to nejsou úplně konkurenti.
Nepřestává mě udivovat neskutečný cenový rozdíl mezi zážehovými a vznětovými motory. Sto tisíc je fakt trošku moc, zdá se mi. Má to, na druhé straně, výhodu - méně smrdutých dieselů v našich městech.
Psychologická baréra se zhroutila jako garáž z karet. Špičkový evropský subkompakt za cenu solidních náramkových hodinek, tomuhle se říká ráj na Zemi.
Ti co kupují auta této cenové hladiny nebudou samozřejmě postrádat adaptivní tlumiče a biturbo, neb zde jde o něco jiného, zde jde o to, nemuset každé ráno stepovat na nástupním ostrůvku s hejlem u horního rtu...
Je než dojemná starost některých mentálně průhlednějších diskuzních jedinců o to, zda nejlevnější fabia pod sluncem má centrál či automatickou klimačku. Nevypovídá to ani tak tolik o Fabii, jako o těchto motoristických diskuzních retardérech...
A to zase ne. Před tím rokem a něco jsme jednu Fabiu pořizovali v rodině a s klimou, metalízou a hliníkovými koly tuším Ambiente to je se základní 44 kW to vyšlo na nějaký 260 000 Kč a to byla skladovka ještě s pořádnou slevou, tkaže ty ceny klesly slušně a 30-40 000 je u těhle prdítek pětina hodnoty auta a to už je slušný rozdíl. Není to jak příplatek za kožené koberečky do RS6 >:-[]
Kdyz pred 3 lety Fabie prisla se 4 airbagy v zakladu, tak to bylo neco celkem "revolucniho" v teto tride...smutné je, ze ted prichazi o bocni airbagy (kdyz treba Spark nebo i20 maji 6 airbagu) :'-( Porad je sice lepsi si koupit Fabii za 199 tis nez treba Thalii, ale ten trend snizovani bezpecnosti se mi nelibi....v lednu a unoru stala Fabia easy (4 airbagy) take 199 tis, tak proc to nejde i ted??? ;-\ to same clasik plus - leden a unor za 216 900,- a ted za 229 900,- :-(
Presne toto som čakal normalny motor= +85000Kč k cene normalny diesel +140000 Kč bol by blbec kto by si to kupil za tie peniaze je auto vyššej triedy takže zase budu same HTP
Také nechápu cenu motorů.
U renaulta thalie je příplatek 15 tisíc na 1.4l/75kW,
u clia je příplatek na 1,2TSE/75kw 20 tisíc.
Škodovka chce za podobné turbo 77kw o 65000 nad základní motor..
Čekal jsem na FL, musím koupit nějaké auto do léta, no na škodovku to teď nevypadá.
No ale Thalia stojí na podvozku Clia 2, to sice nepatřilo k nejhorším, ale svá léta nezapře a celkově Thalia patří k tomu méně technicky dokonalému ve své třídě. Renault ji také nabízí jen na méně rozvinutých trzích a to ještě bere zákazníky Loganu.
Pokud konkurenta Fabie, tak rozhodně Clio III, které se Fabii bezevšeho vyrovná. Ono v této třídě nějak špatně ani vybrat nejde.
Ja som pozeral na Thaliu a tiež hovorím rezolútne NIE. Nie že by mala zlú cenu, ale nekúpiš si do nej hoci elektrické okná dozadu, zadné sedadlá nejestvujú delené iba v jednom kuse, volant nastaviteľný iba výškovo. Rádio s max. dvomi reprákmi, iba dva airbagy a ďalšie za príplatok, o ESP môžeš akurát tak snívať. To už radšej priplatiť tých 2000,-€ za o generáciu novšieho a o pár stupňov lepšie vybaveného Fluence. Cena fakt nie je všetko.
Ano mas uplnou pravdu. Navic ten sedan ma sice velky kufr, ale ne uplne prakticky. Problem u renaultu mam bohuzel s vyskou. Merim 192 a ty auta maji nejak nizkou strechu.. Vcetne megana, fluence atd..
Za cenu Fabie 1,2 TSI/TDI je nové Fiat bravo s klimou, Kia Ceed alebo Hyun i30 čo su auta o kategoriu vyššie 6xABG a i30 je este o 1500€ur lacnejšie ako Fabia TSI !! Bol by blby ten kto by si TSI/TDI kupil. Nove motory su tu asi len na reklamu a všeci budu kupovať to hrozne HTP, ktorý je jednoznačne najhorší v súčastnosti vyrabany motor na svete.
Přesně tak, naprosto s tebou souhlasím. Tak například konkurenční Renault Clio s motorem 1,2 Tce 73 kW/100k v plné výbavě(automat. klima, rádio, navigace, litá kola, 6 airbagů, tempomat a tak dál za 309 900 Kč. Stejně vybavená Fabia, tak to je tuším v Eleganci v 1,2 Tsi 77 kW o 50 000 Kč dražší, sice má o 4 kW výkonu víc, ale chybí mu např. navigace. Ale hlavně Clio je 100x hezčí auto. :yes:
Nehledě na to, že je tu za tu cenu pár aut o třídu víš s dobrým motorem i výbavou, třeba i30, Megane...